Hey rooie.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Waar baseer je deze "wijsheid" op?
Goddelijke krachten gegeven aan me door een hogere macht.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Op de "aanhalingstekens"quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Toch niet zo'n hoge macht danquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Goddelijke krachten gegeven aan me door een hogere macht.
Je weet toch het antwoord al? Je hebt de krachten zeker van Jomandaquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen ja of nee gelezen exdee!1q
Oh dan had ik dus gewoon gelijk.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:17 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je weet toch het antwoord al? Je hebt de krachten zeker van Jomanda
eerste zin.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je hebt zelf nog niet duidelijk gemaakt wat je denkt... Enkel een stelling vermomd als vraag
Och hemeltje tochquote:
Je blinkt niet uit kwa intelligentie dus ik vind het leuk om er mee te spelenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus je denkt dat die aan jou gericht is? Zit je nog in de kast?
Kwa kwa kwa, kwa kwa?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je blinkt niet uit kwa intelligentie dus ik vind het leuk om er mee te spelen
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kalmeer man :ss is niks om boos om te worden ;s
quote:
Beetje verkapte homoseksuele opmerking om met je pielemans te spelen als je met mij praat :squote:Op woensdag 14 mei 2014 12:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je blinkt niet uit kwa intelligentie dus ik vind het leuk om er mee te spelen
Hommo's lijken wel een obsessie voor jequote:Op woensdag 14 mei 2014 12:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Beetje verkapte homoseksuele opmerking om met je pielemans te spelen als je met mij praat :s
Vind het niet leuk om te zien dat een jongen zoals als jou zo met zichzelf in de knoop zit omdat je moeite hebt met het uitbrengen van je seksuele geaardheid, ik bid voor je zoon.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:27 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hommo's lijken wel een obsessie voor je
Veel plezier met biddenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vind het niet leuk om te zien dat een jongen zoals als jou zo met zichzelf in de knoop zit omdat je moeite hebt met het uitbrengen van je seksuele geaardheid, ik bid voor je zoon.
Ik zal als tegenprestatie dan maar ook voor jou bidden. Terwijl ik totaal niet religieus ben. Maar je vooroordelen zijn echt te zielig voor woordenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Een neckbeard, en een fedora, dayum. Kijk je my little pony?
Oh jammer, vooroordeel over mijn vooroordelen, je bent zeker een heel kwetsbaar persoon?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:35 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zal als tegenprestatie dan maar ook voor jou bidden. Terwijl ik totaal niet religieus ben. Maar je vooroordelen zijn echt te zielig voor woorden
Als je zelf je kortzichtigheid blijft bevestigen kan ik dat niet echt een vooroordeel noemen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh jammer, vooroordeel over mijn vooroordelen, je bent zeker een heel kwetsbaar persoon?
In feite is dit een verdoken brony-SC.quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als je zelf je kortzichtigheid blijft bevestigen kan ik dat niet echt een vooroordeel noemen.
Wow, zo wispelturigquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Als je zelf je kortzichtigheid blijft bevestigen kan ik dat niet echt een vooroordeel noemen.
Alweer een vooroordeelquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nu doen alsof je neus bloed, terwijl je HDD er vol mee staat.
Oh geen idee, als jij het zegt, ik ga niet zoveel om met kleine kindjesquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Kleine kindjes gaan ook mensen napraten en dan echo effect er bij maken enzo
Lijkt me algemene kennis. Maar zelfs daar blink je dus niet in uitquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh geen idee, als jij het zegt, ik ga niet zoveel om met kleine kindjes![]()
![]()
Blink jij wel uit bij kleine kindjes dan?quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:58 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lijkt me algemene kennis. Maar zelfs daar blink je dus niet in uit
Geen idee. Heb geen kinderenquote:Op woensdag 14 mei 2014 12:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blink jij wel uit bij kleine kindjes dan?
Oh? vertel eens...quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
Soms zie ik mensen met kinderen lopen waarbij ik denk: ja, had je beter niet kunnen doen.
Lullig he jezelf zo zien in een spiegel als je samen met je ouders aan het winkelen bentquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:00 schreef Chloroform het volgende:
Soms zie ik mensen met kinderen lopen waarbij ik denk: ja, had je beter niet kunnen doen.
Ga jij nog vaak winkelen met je ouders dan? Shoppen bij Coolcat zeker.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lullig he jezelf zo zien in een spiegel als je samen met je ouders aan het winkelen bent
Ja nee dat was het wel.quote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga jij nog vaak winkelen met je ouders dan? Shoppen bij Coolcat zeker.
Nou nou, wat een vijandigheid weer. Zeker geen liefde van je ouders gekregen?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:01 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lullig he jezelf zo zien in een spiegel als je samen met je ouders aan het winkelen bent
Gewoon een schotje voor open doelquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vijandigheid weer. Zeker geen liefde van je ouders gekregen?
Als jij je daardoor beter voelt, vind ik het goed.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gewoon een schotje voor open doel
Je bent zeker 35+ met een beginnende vleespet?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mezelf ook al de hele tijd bij jou af
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als jij je daardoor beter voelt, vind ik het goed.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je bent zeker 35+ met een beginnende vleespet?
quote:Op woensdag 14 mei 2014 12:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Jammer, had graag details gelezen over misvormde kopjes enzo.quote:
Al 12 jaar werkeloos zeker, uitkering " omdat " je moeite hebt met werken en gebruikt fok omdat je geen vrienden heb meer RL?quote:
Watte?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Al 12 jaar werkeloos zeker, uitkering " omdat " je moeite hebt met werken en gebruikt fok omdat je geen vrienden heb meer RL?
Dat helaas niet. Stond van de week in de supermarkt eh, waren twee van die kleine kinderen aan het rondrennen. Wilde echt pootje haken zodat die blagen met hun koppen in het wijnrek zouden flikkeren en tandjes konden tuffen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jammer, had graag details gelezen over misvormde kopjes enzo.
Zal ik je baby's baren, worden soberso übermensch.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat helaas niet. Stond van de week in de supermarkt eh, waren twee van die kleine kinderen aan het rondrennen. Wilde echt pootje haken zodat die blagen met hun koppen in het wijnrek zouden flikkeren en tandjes konden tuffen.
maar niet gedaan zeker?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat helaas niet. Stond van de week in de supermarkt eh, waren twee van die kleine kinderen aan het rondrennen. Wilde echt pootje haken zodat die blagen met hun koppen in het wijnrek zouden flikkeren en tandjes konden tuffen.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou nou, wat een vijandigheid weer. Zeker geen liefde van je ouders gekregen?
Niet nodig, punt bewezen.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zag door vage zinsopbouw en aanhalingstekens je intentie niet meer.. Probeer het opnieuw
Nee.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal ik je baby's baren, worden soberso übermensch.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Cute dat je het probeert hoor.quote:
Begrijpend lezen en jouw psyche doorgronden ga ik geen tijd in stekenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zo'n intellectueel zoals jou toch wel kon lezen.
Je bent er anders toch al ruim een uur mee bezig.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Begrijpend lezen en jouw psyche doorgronden ga ik geen tijd in steken
Hahahaquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Had dat laatst btw wel, overigens per ongeluk (hehehe) dat er zo 1 over mijn voet rende en plat ging
Die moeder keek mij aan johterwijl dat kind gewoon over mijn voet liep.
Keek haar glimlachend aan, recht in de ogen en toen keek ze gauw weg en heeft mij niet meer aangekekenook gewoon proberen mij schuldig te laten voelen ofso... right.
Nee, ik ben al een ruim een uur bezig te klotenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Je bent er anders toch al ruim een uur mee bezig.
Ok, lukt niet echt he?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:13 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, ik ben al een ruim een uur bezig te kloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |