Waar baseer je dat in hemelsnaam op?quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je een stekende opmerking bij die rooie gemaakt? dat ie jou probeert 'terug te pakken' ?
Mijn nichtje ook. Ze huilt omdat ze haar zin eens niet krijgt: Wereld staat stil. All eyes on her.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zie je overigens wel vaker met ouders. Niet allemaal hoor, sommige ouders zien het gelukkig wel als hun kind kk irritant doet, maar veel ouders niet helaas. Kan daar zo slecht tegen. Doen alsof de hele wereld van jou is en dat je geen rekening hoeft te houden met anderen.
hahahaquote:
Van die zure oudjes ja.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hemeerendeel is helaas wel zo.
Zelfde als oude bejaarden die maar wat doen in het verkeer of met scootmobiel ofso gewoon ineens schuin de weg oversteken, onder het mom van 'ik ben oud dus iedereen let wel op en ik hoef dat niet'
Zo gaat de opvoeding tegenwoordigquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:25 schreef Yiha het volgende:
[..]
Mijn nichtje ook. Ze huilt omdat ze haar zin eens niet krijgt: Wereld staat stil. All eyes on her.
Ipv gewoon te negeren.
Ja, liefquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van die zure oudjes ja.Maar vind oudjes vaak wel leuk. Vooral oudere stellen waarvan de man de deur nog openhoudt voor de vrouw en haar helpt en dat ze hand in hand op slakkentempo door de stad slenteren.
En ook nog limbo. Bah.quote:
loselosequote:
quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
btw deze
R&P / Kan hij ooit voor mij kiezen?
Mooi hoe sommige mannen het zo obvious maar toch slim spelen en dat vrouwen het gewoon niet willen/kunnen geloven ofsoquote:
Niet willen geloven inderdaadquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi hoe sommige mannen het zo obvious maar toch slim spelen en dat vrouwen het gewoon niet willen/kunnen geloven ofso
Vrouw financieel afhankelijk van man, als de kinderen het huis uit zijn is ze weg.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
En dat andere topic, 13 jaar samen, kinderen... vrouw betrapt man op vreemdgaan en de man krijgt toestemming om even na te denken of die nog wel met vrouw samen wil zijnwat
Haha, maar kenissen van mij. Die waren al 20+ jaar samen. Hij gaat vreemd. Zij stelt voor om bij haar in te trekken en dat hij in de weekenden naar haar komt om kleding kon komen wassen enzoquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
En dat andere topic, 13 jaar samen, kinderen... vrouw betrapt man op vreemdgaan en de man krijgt toestemming om even na te denken of die nog wel met vrouw samen wil zijnwat
Nou in dat specifieke geval nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vrouw financieel afhankelijk van man, als de kinderen het huis uit zijn is ze weg.
Ik snap sommige mensen echt totaal nietquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:36 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Haha, maar kenissen van mij. Die waren al 20+ jaar samen. Hij gaat vreemd. Zij stelt voor om bij haar in te trekken en dat hij in de weekenden naar haar komt om kleding kon komen wassen enzoZo kon hij goed beslissen wat hij wilde
Geen idee.. Vent is uiteindelijk wel bij de vrouw geblevenquote:Op woensdag 14 mei 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap sommige mensen echt totaal nietwhy
Wat.quote:Op woensdag 14 mei 2014 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |