abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139826155
Dag allemaal,

Ik wil even van me afschrijven en misschien ook wel van jullie horen dat ik helemaal verkeerd bezig ben.

Here it goes:

Ik ben een vrouw van 31 en heb in november 2013 een man van 33 leren kennen. Ik ontmoette hem via Tinder en onze eerste date duurde direct 10 uur (geen sex gehad). De dates die daarna volgden waren eveneens fantastisch. We konden uren met elkaar praten, over alles, en hadden een gigantische klik. Ik voelde me begrepen door hem.

Na verloop van tijd vroeg ik hem of hij eigenlijk nog actief Tinderde. Hij gaf aan dat dit wel was verminderd maar nog niet helemaal gestopt. Hij beweerde het nodig te hebben om te beseffen dat ik inderdaad de juiste vrouw voor hem was.Volgens hem bleef het puur bij sms-en.

Inmiddels zijn we 6 maanden verder en hebben we heel wat ups maar ook een aantal downs gehad. Al die tijd dat hij met mij omgaat heeft hij ook contacten met anderen gehad. Soms bleef het bij sms-en, soms ging hij er uiteindelijk actief mee daten. Zijn uitleg is dat we nog altijd geen officiele relatie hebben en dat hij dus niks aan mij verplicht en dat hij het nodig heeft om er achter te komen of ik wel de juiste voor hem ben. Hij zegt dat ik tot nog toe mijlenver boven anderen staat en dat hij dit nog nooit heeft gevoeld.

Hij beweert van me te houden, noemt me zijn soulmate, zegt dat ik voor 95% aan zijn ideale plaatje voldoe en dat hij zich afvraagt of 100% uberhaupt bestaat. Desondanks kan hij zich niet helemaal aan me geven. Ik heb hierdoor al eens 6 weken geen contact gehad en dan mistte hij me enorm en kon hij me niet loslaten.

Ik heb ook even getwijfeld of hij het wel voor mij was maar ben er inmiddels uit dat hij alles heeft wat ik in een man zoek en zou me dan ook helemaal aan hem willen geven. Als we afspreken dan is het fantastisch - tot aan het letterlijk zien van vallende sterren toe. Echter, aangezien ik weet dat hij ook met anderen date durf ik me niet helemaal te geven en hou ik hem meestal op afstand (qua zoenen/sex).

Verder zegt hij dat hij de laatste tijd merkt dat hij erg naar me toe groeit en dat hij verwacht dat hij op een gegeven moment wel op een punt zal komen waarop hij zich helemaal aan me kan geven. Wanneer dat dat punt komt weet hij niet maar hij kent me dus al 6 maanden.

Gisteren hebben we het hier uitgebreid over gehad. Ik heb aangegeven dat ik niet kan accepteren dat hij met anderen date. Hij heeft gezegd dat hij niet zonder me wil maar dat hij zich op dit moment nog niet helemaal kan geven maar dat hij verwacht dat dat vanzelf komt. Toen ik vroeg of hij dan tenminste zijn dates on hold kan zetten om met mij te kijken wat er nu precies tussen ons is begon hij moeilijk te doen en gaf hij geen antwoord. Oftewel, dat kan hij niet beloven.

Hoe het nu verder moet weet ik niet. Ik heb al eens eerder 6 weken geen contact gehad. Dan zien we elkaar weer en is het weer net zo fantastisch als altijd en smelt ik. De dingen die hij zegt bevestigen ook dat er echt liefde tussen ons is maar er is iets dat hem tegenhoudt om zich helemaal te geven. Als ik hem vraag geen contacten meer te hebben zegt hij dat er dan geen verschil meer is tussen een relatie en wat wij dan hebben en hij is er niet klaar voor om er een label op te plakken.

Komt u maar met de harde opmerkingen! Ik denk dat ik moet horen dat dit nooit goed gaat komen als het al 6 maanden niet goed genoeg is.
pi_139826204
Hij vind je echt leuk, maar hij vind rondneuken leuker.
-nee-
pi_139826258
Beoordeel een mens op zijn daden, niet op zijn woorden. Als hij echt zo gek op je was als hij altijd zegt dan had hij de behoefte helemaal niet om nog verder te kijken. Hij houdt je aan het lijntje en ondertussen kijkt hij of hij niet wat beters kan vinden. Als hij dat wel vindt dan laat hij je keihard vallen en als hem dat niet lukt ben jij zijn back-up plan. Je moet zelf maar beslissen of je daarmee kunt leven.
  zondag 11 mei 2014 @ 14:54:28 #4
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_139826271
Je wilt dat hij zich 100% aan jou geeft terwijl jij hem op een afstand houdt. Je bent de 30 gepasseerd maar dit is nogal puberaal
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_139826499
Jij wil neem ik aan wel een relatie? Stel hem voor de keuze, dan heeft hij ook geen smoes meer om anderen te daten.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:11:06 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139826777
Dat je dit al 6 maanden pikt, waar is je zelfrespect? Dat hij na de eerste date nog met iemand anders afspreekt, soit...maar alleen maar mooie praatjes en intussen andere vrouwen neuken?

Zoek iemand die wel gewoon 100% voor je wil gaan. Wat een klaploper. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_139827086
Hij gebruikt je en wil je aan het lijntje houden.
Denk nou na, iemand die voor jou wil gaan gaat niet roepen "ik moet er eerst erachter komen of...".

Dumpen die hap.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:20:20 #8
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_139827093
Wat een eikel
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
pi_139827200
_O- Vrouwen en
ook mannen die zich aan het lijntje laten houden _O- :r :r :r
  zondag 11 mei 2014 @ 15:29:57 #10
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_139827382
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:49 schreef Jeltje het volgende:
Hij beweerde het nodig te hebben om te beseffen dat ik inderdaad de juiste vrouw voor hem was.
...........
Zijn uitleg is dat we nog altijd geen officiele relatie hebben en dat hij dus niks aan mij verplicht en dat hij het nodig heeft om er achter te komen of ik wel de juiste voor hem ben. Hij zegt dat ik tot nog toe mijlenver boven anderen staat en dat hij dit nog nooit heeft gevoeld.
Hij maakt er een soort wedstrijdje van, dat is echt niet ok. Als hij jou leuk vindt moet hij voor jou gaan, en alle andere mogelijke matches laten varen.
Ofwel is hij er gewoon niet zo zeker van dat jij de leukste bent, of hij is gewoon niet toe aan een relatie. In beide gevallen botst het met jouw verwachtingen, hem voor de laatste keer de keuze geven lijkt me dan ook de enige oplossing. Maar als ik jou was zou ik voor mezelf kiezen en hem proberen te vergeten.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_139827393
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef Jaeger85 het volgende:
Beoordeel een mens op zijn daden, niet op zijn woorden.
pi_139827668
Hij vind je leuk, maar afscheid nemen van het vrijgezellen leven is voor hem nog lastig.
pi_139827688
Zoals hier boven ook al is aangegeven. Jij wilt hem voor jezelf, en hij wil zich niet binden aan een monogame relatie. Jullie passen dus niet bij elkaar. Hard, maar waar.

Er is ook niet echt een compromis mogelijk. Er zijn drie mogelijkheden: Of je accepteert dat er meer vrouwen om hem heen cirkelen, of hij legt zich neer bij een monogame relatie of jullie verbreken jullie relatie.
  zondag 11 mei 2014 @ 15:59:08 #14
233921 DahBigKahuna
Vrijetijdsstrijder
pi_139828416
Redelijk eensgezinde reacties hier lijkt me. Ik ben het er volledig mee eens.
Hij maakt er een sport van om jou zo lang mogelijk aan het lijntje te houden en daarnaast lekker in de rondte te neuken.

Als man vertel ik je dat als hij zegt dat het Tinderen is verminderd sinds hij jou kent, dit een sociaal wenselijk antwoord is. Waarschijnlijk Tindert hij zich helemaal suf in de hoop op meer seks met andere vrouwen.

Sterkte met je keuze TS!
Real men don`t play with fire, they play in it!
pi_139828486
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 14:54 schreef imikethat het volgende:
Je wilt dat hij zich 100% aan jou geeft terwijl jij hem op een afstand houdt. Je bent de 30 gepasseerd maar dit is nogal puberaal
Ik hou hem op afstand qua sex ed omdat ik van mezelf weet dat ik dat moeilijk kan loskoppelen van gevoelens - kwestie van zelfbescherming dus.
pi_139828516
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 15:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Jij wil neem ik aan wel een relatie? Stel hem voor de keuze, dan heeft hij ook geen smoes meer om anderen te daten.
Dat weet ik het antwoord al: hij vindt me echt fantastisch en denkt dat ik zijn ideale vrouw ben maar ik kan dat nu niet afdwingen - hij heeft meer tijd nodig om dat te beseffen.
pi_139828567
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:01 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Dat weet ik het antwoord al: hij vindt me echt fantastisch en denkt dat ik zijn ideale vrouw ben maar ik kan dat nu niet afdwingen - hij heeft meer tijd nodig om dat te beseffen.
:')
Hij houdt je aan het lijntje. Als je iemand echt leuk vindt heb je geen half jaar de tijd nodig.
pi_139828635
quote:

[..]

Ik hou hem op afstand qua sex ed omdat ik van mezelf weet dat ik dat moeilijk kan loskoppelen van gevoelens - kwestie van zelfbescherming dus.
Ik vind hem eigenlijk heel eerlijk en hij praat er ook heel open over met u. Dat is echt een qualiteit die ik kan waarderen in een mens. Ik heb de indruk dat hij gewoon eerlijk is met u. Ik denk dus niet dat hij uw aan het lijntje houdt, anders zou hij dat allemaal achter uw rug doen. Dat doet hij niet en bovendien gebruikt hij u ook niet voor seks. Het kan wel zijn dat hij u gewoon ziet als een zeer goede vriendin.... Ik denk dus dat hij eerder nood heeft aan een soulmate dan een vriendin op dit moment.

Mja, als u echt een relatie wil met hem, dan zou ik echt VOLLEDIG contact verbreken voor een heel lange tijd, hoe moeilijk het ook is.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 11 mei 2014 @ 16:06:54 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_139828673
quote:

[..]

Niet om lullig te doen, maar geloof je dat nu werkelijk zelf? Als een man iemand ECHT zijn ideale vrouw vindt, hoeft hij niet meer met anderen te daten.

'meer tijd nodig om dat te beseffen' is gewoon foutemannenpraat voor 'ik wil gewoon nog heel veel meisjes neuken'. Geloof me nou maar, ik ben zelf een man.
Gourmetten of steengrillen?
pi_139828853
quote:
7s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik vind hem eigenlijk heel eerlijk en hij praat er ook heel open over met u. Dat is echt een qualiteit die ik kan waarderen in een mens. Ik heb de indruk dat hij gewoon eerlijk is met u. Ik denk dus niet dat hij uw aan het lijntje houdt, anders zou hij dat allemaal achter uw rug doen. Dat doet hij niet en bovendien gebruikt hij u ook niet voor seks. Het kan wel zijn dat hij u gewoon ziet als een zeer goede vriendin.... Ik denk dus dat hij eerder nood heeft aan een soulmate dan een vriendin op dit moment.

Mja, als u echt een relatie wil met hem, dan zou ik echt VOLLEDIG contact verbreken voor een heel lange tijd, hoe moeilijk het ook is.
Interessante visie. Hij is overigens niet altijd eerlijk maar ik ken hem door-en-door en weet wanneer hij dingen verdraait en dan krijg ik er uiteindelijk wel de waarheid uit.

Hij zegt dat hij me niet wil kwetsen, dat het hem ook niet om de sex met mij of anderen te doen is, dat we misschien beter wat platonischer met elkaar omgaan totdat we het niet meer kunnen houden.

Het is allemaal zo ontzettend vaag. Ik geloof echt dat hij liefde voor me voelt maar bv knetter verliefd is hij niet. Het is bij ons ook heel snel naar een diep contact gegaan ipv een roze wolk en vlinders in de buik.
pi_139828952
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:06 schreef Silenus het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen, maar geloof je dat nu werkelijk zelf? Als een man iemand ECHT zijn ideale vrouw vindt, hoeft hij niet meer met anderen te daten.

'meer tijd nodig om dat te beseffen' is gewoon foutemannenpraat voor 'ik wil gewoon nog heel veel meisjes neuken'. Geloof me nou maar, ik ben zelf een man.
Alle feiten op een rij gezet ben ik idd kennelijk niet zijn ideale vrouw maar wat ben ik dan wel? Hij zegt niet zonder me te willen, me als meer dan een gewone vriendin te zien en dat hij zich ook tot me aangetrokken voelt. Als hij praat over de toekomst en dingen met een ander delen dan praat hij over mij in dat plaatje.

Het is natuurlijk typsich vrouw-zijn om te willen begrijpen waarom hij zo doet. Onder aan de streep gaat hij gewoon niet helemaal voor mij en word ik gekwetst omdat ik dat wel zou willen. Door zijn eerlijkheid weet ik dat ik niet de enige ben en is het aan mij om daar conclusies uit te trekken.

Het is alleen zo verdomde moeilijk als je zelf oprecht gelooft dat dit de man is om een relatie mee te starten en hij er ook zo over praat maar zijn gedrag op wat anders wijst.
  Moderator / Miss SHO zondag 11 mei 2014 @ 16:18:41 #22
22592 crew  Ole
pi_139829037
Kies voor jezelf. Been there. Dit gaat nooit wat worden. He is not that into you!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_139829050
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:15 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Alle feiten op een rij gezet ben ik idd kennelijk niet zijn ideale vrouw maar wat ben ik dan wel? Hij zegt niet zonder me te willen, me als meer dan een gewone vriendin te zien en dat hij zich ook tot me aangetrokken voelt. Als hij praat over de toekomst en dingen met een ander delen dan praat hij over mij in dat plaatje.

Het is natuurlijk typsich vrouw-zijn om te willen begrijpen waarom hij zo doet. Onder aan de streep gaat hij gewoon niet helemaal voor mij en word ik gekwetst omdat ik dat wel zou willen. Door zijn eerlijkheid weet ik dat ik niet de enige ben en is het aan mij om daar conclusies uit te trekken.

Het is alleen zo verdomde moeilijk als je zelf oprecht gelooft dat dit de man is om een relatie mee te starten en hij er ook zo over praat maar zijn gedrag op wat anders wijst.
Je kunt jezelf helemaal gek gaan piekeren, maar stel hem gewoon voor de keuze: Tinder of jij. Dat is een meerkeuze vraag die overzichtelijk genoeg is lijkt me?
pi_139829077
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:12 schreef Jeltje het volgende:

[..]

Interessante visie. Hij is overigens niet altijd eerlijk maar ik ken hem door-en-door en weet wanneer hij dingen verdraait en dan krijg ik er uiteindelijk wel de waarheid uit.

Hij zegt dat hij me niet wil kwetsen, dat het hem ook niet om de sex met mij of anderen te doen is, dat we misschien beter wat platonischer met elkaar omgaan totdat we het niet meer kunnen houden.

Het is allemaal zo ontzettend vaag. Ik geloof echt dat hij liefde voor me voelt maar bv knetter verliefd is hij niet. Het is bij ons ook heel snel naar een diep contact gegaan ipv een roze wolk en vlinders in de buik.
Ja het lijkt meer op een platonische relatie. Maar even 3 vraagjes als u het niet erg vindt:

- Mag ik aannemen dat u niet zijn eerste vriendin zou zijn? Heeft hij al eerder andere relaties gehad? daarmee bedoel ik , een vaste relatie langer dan een jaar oid.

- Als jullie samen zijn, voel je u hééééééééééél aangetrokken dat u zich echt bijna niet kunt inhouden? Probeert hij soms met je te zoenen? strelen? en daarmee bedoel ik, of er echt een soort vonk is als jullie bij elkaar zijn dat hij het zo vaak probeert maar dat u hem tegenhoudt. Dus is er echt veeeeeeeeel fysieke aantrekkingskracht?

-Als jullie bij elkaar zijn, gaan jullie meer met elkaar praten of eerder knuffelen?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_139829211
quote:
0s.gif Op zondag 11 mei 2014 16:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Je kunt jezelf helemaal gek gaan piekeren, maar stel hem gewoon voor de keuze: Tinder of jij. Dat is een meerkeuze vraag die overzichtelijk genoeg is lijkt me?
Al gedaan en dat verlies ik - hij zegt dat ik dat zo niet kan afdwingen en dat hij het nodig heeft in zijn proces om te weten of hij oud met me wil worden.

Oftewel, dan moet ik mijn conclusie trekken en het contact verbreken. Het lastige is dus dat ik niet zonder hem wil en hij me met mooie praatjes hoop blijft geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')