Wow dude waar heb je het overquote:
Denk dit:quote:
Maar in Groningen kan ik geen Omniversum vinden op Google, wel een Infoversumquote:Op maandag 19 mei 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:
Ey nutZ. Ze draaien onze films nu in groningen
Murquote:Op maandag 19 mei 2014 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denk dit:
[..]
Maar in Groningen kan ik geen Omniversum vinden op Google, wel een Infoversum.
oudquote:Op maandag 19 mei 2014 17:07 schreef VeerEli het volgende:
https://www.facebook.com/(...)96646&type=2&theater
Fucking respect
Super vet gedaan![]()
Beetje magere swag, maar ze ziet eruit als een verbeterde versie van Dreamcatcher, 6,91/10.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:49 schreef Chai het volgende:
R&P / Vriendin voelt zich alleen.
Kereltje is zijn vriendin op FOK! aan het verkopen.
Maar je gaat haar toch niet op FOK! laten bewijzen dat ze echt is.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje magere swag, maar ze ziet eruit als een verbeterde versie van Dreamcatcher, 6,91/10.
Dat stel blij, FOK!kers blij. Win-win, ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je gaat haar toch niet op FOK! laten bewijzen dat ze echt is.
Zodat ze kunnen zeggen dat ze mooi is en ze eindelijk een wat minder depressieve onzekere puber wordt.
Ja voor eventjes is ze blij, maar het helpt niks.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat stel blij, FOK!kers blij. Win-win, ik zie het probleem niet.
Dreamcatcher? Wie is dat? Bedoel je Dromenvangertje?quote:Op maandag 19 mei 2014 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Beetje magere swag, maar ze ziet eruit als een verbeterde versie van Dreamcatcher, 6,91/10.
Hahaquote:Op maandag 19 mei 2014 18:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dreamcatcher? Wie is dat? Bedoel je Dromenvangertje?
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Ik ga echt een keer je binnenste schaamlip over je gezicht heen trekken
.
Patisserie.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:20 schreef VeerEli het volgende:
Ik heb een nieuwe serie nodig.
Iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Patisserie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Je hebt liever een puddingbroodje?quote:
Haha wat een kaakschaatser ookquote:Op maandag 19 mei 2014 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denk dit:
[..]
dat jaquote:Op maandag 19 mei 2014 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Denk dit:
[..]
Kaakschaatser ergens zien staan en het dan in verkeerde context gebruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |