quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij heet toch heul geen Anne. [ afbeelding ].
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:38 schreef Che_ het volgende:
Chai, weet je zeker dat je niet het resultaat bent van een kunstmatige bevruchting?
Je hebt het uiterlijk van Anne Frank met de gedachtegang van Hitler
Ik woon over enkele maanden misschien niet meer op de boerderij.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:24 schreef Modus het volgende:
Chai oefent voor de ZwarteCross.
[ afbeelding ]
Ga je de grote boze wereld in? Samenwonen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik woon over enkele maanden misschien niet meer op de boerderij.
Alleen nog werken.
Dan doe je toch wat uit he heheeehequote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:
Allemachtig zeg, het is nu alweer snikheet op m'n kamer en het is nog geeneens zomer
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga je de grote boze wereld in? Samenwonen?
Maar zolang mijn 4 aanstaande stiefbroertjes en zusjes hier niet komen te wonen zal het nog wel even duren denk ik.quote:
Hoeft van mij ook niet warmer meer.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:32 schreef VeerEli het volgende:
Allemachtig zeg, het is nu alweer snikheet op m'n kamer en het is nog geeneens zomer
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En misschien niet.
Misschien valt hij op heel andere types.
Misschien is hij wel homo.
Ik post nooit, want dat is gemeen, net zoals dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Doe jij nog wat anders naast de hele dag in R&P posten om je eigen pijn te verzachten?
Maar ga je op jezelf dan, of bij 1 van de 2 wonen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:34 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Maar zolang mijn 4 aanstaande stiefbroertjes en zusjes hier niet komen te wonen zal het nog wel even duren denk ik.
Dan wel ja.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Maar ga je op jezelf dan, of bij 1 van de 2 wonen.
Niemand ook gewoon die erop reageert in dat deelquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:34 schreef Chai het volgende:
Maar zolang mijn 4 aanstaande stiefbroertjes en zusjes hier niet komen te wonen zal het nog wel even duren denk ik.
Wow.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niemand ook gewoon die erop reageert in dat deel. Bijna oprechte medelijden met je, Chai
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |