Hahah awwwwwh that's just meanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar, als Chai lekker was zou ik alsnog op d'r haten.
Hij doet het in ieder geval niet om je goede looks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je gaat zeggen dat het gemeen is wel ja.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heeft inderdaad wat meer " confrontatie " is opzich ook wel leuk.
Als ik niet zeg dat het gemeen is, is het alsnog gemeen hoor. Doe niet zo raar Chaitjequote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je gaat zeggen dat het gemeen is wel ja.
Chlo, welke series volg jij momenteel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij doet het in ieder geval niet om je goede looks.
Of het gebrek eraan.
Ik weet ook wel dat hij me sws irritant aanwezig vindt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij doet het in ieder geval niet om je goede looks.
Of het gebrek eraan.
Als je zegt dat het gemeen is suggereer je het de pijnlijke waarheid is, gvd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als ik niet zeg dat het gemeen is, is het alsnog gemeen hoor. Doe niet zo raar Chaitje
Vreemde logica dit, maar oké.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Chai het volgende:
Als je zegt dat het gemeen is suggereer je het de pijnlijke waarheid is, gvd.In plaats van een flauw grapje.
Geen, heb wel betere dingen te doen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chlo, welke series volg jij momenteel?
Welnee, stiekem vindt hij het leuk als jij er bent.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat hij me sws irritant aanwezig vindt.
Stimuleert mij alleen maar meer om te posten.
Vanavond komt toch zo'n rijdende rechter terugblik? Aflevering zonder die kkjury.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen, heb wel betere dingen te doen.
Zoals FOK!ken.
Oh okquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen, heb wel betere dingen te doen.
Zoals FOK!ken.
Is dat zo? Nice.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanavond komt toch zo'n rijdende rechter terugblik? Aflevering zonder die kkjury.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die je zou doengraag verwijderen
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:20 schreef fyah het volgende:
Wat kijk jij dan? Ik kan iedereen gewoon Orphan Black aanraden10
Ik? Ik ben net klaar met een hele reeks series, daarom zoek ik een nieuwe. Alle season finales zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. die je zou doen
Ik spaar nu GoT op en nieuwe seizoen van 24. En heb zojuist The 100 gedownload, ben benieuwd of dat wat is, is net begonnen.Hehehequote:
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Hou je van SF? Want dan is continuum ook wel tofquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik? Ik ben net klaar met een hele reeks series, daarom zoek ik een nieuwe. Alle season finales zijn geweest
Ik spaar nu GoT op en nieuwe seizoen van 24. En heb zojuist The 100 gedownload, ben benieuwd of dat wat is, is net begonnen.
[..]
Hehehe
En dat terwijl ze werkt en een vriend heeft.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:23 schreef Chloroform het volgende:
Jezus, zo veel series volgen, te veel vrije tijd ofzo?
Ex had er 16 tegelijk toen ze werkloos wasquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:23 schreef Chloroform het volgende:
Holy fuckballs.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:24 schreef fyah het volgende:
[..]
Ex had er 16 tegelijk toen ze werkloos wasBitch watch too much tv.
Zoveel series volgen? Was van elke serie 1 episode per week, mensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:23 schreef Chloroform het volgende:
And the hate goes on.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:24 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En dat terwijl ze werkt en een vriend heeft.
Ahuh, hmhm.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zoveel series volgen? Was van elke serie 1 episode per week, mens
Dat is 16 episodes per week, mensquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zoveel series volgen? Was van elke serie 1 episode per week, mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |