abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140391509
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, en daar sta jij in bekend als Webschruft als terms of endearment?
Als hij het daar liet, zou ik er geen punt van hebben gemaakt. Al mag je best een beetje niveau verwachten als mod ...zeker als hij iemand meent op gedrag te moeten aanspraken, waar hij de plank imo totaal missloeg met een beschuldiging die kant nog wal raakte.

Wat ik erger vind, en daar richtte mij bezwaar op dat hij me van gedrag beschuldigt dat ik in het topic niet heb laten zien. Ik sprak slechts in algemene zin dat de maatschappij de eisen aan functioneren van mensen erg hoog legt vandaag de dag en steeds meer mensen daar niet aan kunnen voldoen. Ik heb mijn persoon daar in geen enkel geval daarbij gesleept.
pi_140391589
quote:
12s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Okee, ik heb niets gezegd dan, inside ding... op zich kan het wel grof overkomen tho...
quote:
17s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij blijft mooi, qua verbastering. Krijg de schruft!
Dat zal me verder jeuken hoor.
pi_140391689
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:21 schreef Webschip het volgende:

[..]

Als hij het daar liet, zou ik er geen punt van hebben gemaakt. Al mag je best een beetje niveau verwachten als mod ...zeker als hij iemand meent op gedrag te moeten aanspraken, waar hij de plank imo totaal missloeg met een beschuldiging die kant nog wal raakte.

Wat ik erger vind, en daar richtte mij bezwaar op dat hij me van gedrag beschuldigt dat ik in het topic niet heb laten zien. Ik sprak slechts in algemene zin dat de maatschappij de eisen aan functioneren van mensen erg hoog legt vandaag de dag en steeds meer mensen daar niet aan kunnen voldoen. Ik heb mijn persoon daar in geen enkel geval daarbij gesleept.
Nee, okee, dat laatste voor zover ik kan beoordelen klopt wel, echter als je specifiek altijd alles projecteert op die manier op je zelf dan zal dit wrs ook hierin wel het geval zijn, zo zal de redenatie zijn of ernaar toe werken?
Ik denk dat je in dit geval toch veel eerder de oorzaak moet leggen bij de psychopathie van de dader dan dat je ziet dat een samenleving bruut sociaalDarwinistisch is geworden.
I´m back.
pi_140391994
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, okee, dat laatste voor zover ik kan beoordelen klopt wel, echter als je specifiek altijd alles projecteert op die manier op je zelf dan zal dit wrs ook hierin wel het geval zijn, zo zal de redenatie zijn of ernaar toe werken?

Ik belicht de zaak - net als velen anderen in het topic slechts van een kant... Een CEO zou eerder met een tjakkaa verhaal komen, zo van willen= kunnen... En ja, niemand zal ontkennen dat de eisen steeds hoger worden en meer mensen de boot uit knikkeren. En ja, niemand zou ontkennen dat mensen zelf ook invloed hebben op hun leven. Nuance is dus op hun plaats.

Ik reageerde met mijn quote op in iemand in het topic die stelde dat " de druk op de maatschappij nihil is" en wel erg de nadruk ligt op het tjakkaa element. Zo van niemand hoeft last te hebben van maatschappelijk druk. Omdat ik het daar pertinent niet mee eens ben, reageer ik daarop. En ja, om de discussie scherp te houden, kom ik ook met een scherpe tegenwerping.

Vervolgens word je dan door een mod terecht gewezen op " janken" , " geklaag" en het erger no: het verzieken van een topic.
"
Als dat al niet professioneel te noemen is dan is het wel een gevalletje deerniswekkende kant-noch-wal reactie.
pi_140392076
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:38 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ik belicht de zaak - net als velen anderen in het topic slechts van een kant... Een CEO zou eerder met een tjakka verhaal komen, zovan willen= kunnen... En ja, niemand zal ontkennen dat de eisen steeds hoger worden en meer mensen de boot uitknikkeren. En ja, niemand zou ontkennen dat mensen zelf ook invloed hebben op hun leven. Nuance is dus op hun plaats.

Ik reageerde met mijn quote op in iemand in het topic dat de druk op de maatschappij nihil is en wel erg de nadruk ligt op het tjakkaa element. Zo van niemand hoeft last te hebben van maatschappelijk druk. Omdat ik het daar pertinent niet mee eens ben, reageer ik daarop. En ja, om de discussie scherp te houden, kom ik ook met een scherpe tegenwerping.

Vervolgens word je dan door een mod terecht gewezen op janken en geklaag?

Als dat al niet professioneel te noemen is dan is het wel een gevalletje deerniswekkende kant-noch-wal reactie.

Ik denk idd dat wat je te berde bracht in het kader van de lopende discussie ook best wel te bespreken valt, hoewel ik het in dit specifieke geval oneens ben met je.
Mijn reactie sproot voort uit het feit dat hij je Webschurft noemde, maar dat heeft dus een history.
En die history, kennelijk, heeft ook een rol gespeeld bij deze mod om je terecht te wijzen.
I´m back.
pi_140392148
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk idd dat wat je te berde bracht in het kader van de lopende discussie ook best wel te bespreken valt, hoewel ik het in dit specifieke geval oneens ben met je.
Mijn reactie sproot voort uit het feit dat hij je Webschurft noemde, maar dat heeft dus een history.
Och dat Webschurft, nogmaals dat zal me verder jeuken. Het ging mij meer over de inhoud van de beschuldiging- en ja , de toon en de manier waarop...

Verder zal ik zo ongeveer de laatste hier willen zijn die zou vinden dat iedereen het met me eens zo u moeten zijn ;)
pi_140392220
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En die history, kennelijk, heeft ook een rol gespeeld bij deze mod om je terecht te wijzen.
Mijn punt is nou net dat ik hem vroeg om dat hard te maken. Daar komt hij dus niet mee, dat kan hij ook niet want dat heeft niet plaatsgevonden, en al helemaal niet in de discussietopics als het betreffende topic.

Daarom denk ik eerder dat zijn reactie voorkomt uit zijn eigen geschiedenis en daarom mijn reactie wel erg in zijn eigen perspectief/context plaatst met de nodige triggers, projecties en al wat meer zij. :')

Anders kan ik het niet plaatsen.
pi_140392357
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:44 schreef Webschip het volgende:

[..]

Och dat Webschurft, nogmaals dat zal me verder jeuken. Het ging mij meer over de inhoud van de beschuldiging- en ja , de toon en de manier waarop...

Verder zal ik zo ongeveer de laatste hier willen zijn die zou vinden dat iedereen het met me eens zo u moeten zijn ;)
Klopt, discussiefora bestaan bij de gratie van het met elkaar van mening verschillen en daarover discussiėren. Daar hoort flamen niet bij, en ik dacht dus dat Specularium als mod daarmee bezig was door jou Webschurft te noemen, maar dat is inside kennis dus.
Verder denk ik dat wat je bijdroeg niet overboard was, maar Specularium maakte kennelijk een andere afweging ogv eveneens inside kennis, die ik niet bezit.
Op zich kun je daarover misschien idd beter een topic openen in R&P wrs. En als je dat doet, stuur mij maar een dm, ben eigenlijk we benieuwd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 26-05-2014 18:07:56 ]
I´m back.
pi_140392828
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 17:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Op zich kun je daarover misschien idd beter een topic openen in R&P wrs. En als je dat doet, stuur mijn maar een dm, ben eigenlijk we benieuwd.
Voor een dergelijk onderwerp is een veilige omgeving nodig. Een forum - en een openbaar te lezen forum - is dat helaas niet...

Hoewel ik regelmatig integere en respectvolle reacties in R&P mee lees. Als mensen dat overwegen, om met kwetsbare onderwerpen daar te willen posten, zou ik dat zelf onder een andere naam doen. Want anders dan krijg je deze gewraakte contaminatie met andere subfora waar dit gehouwehoer mee begonnen is...
pi_140392903
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:06 schreef Webschip het volgende:

[..]

Voor een dergelijk onderwerp is een veilige omgeving nodig. Een forum - en een openbaar te lezen forum - is dat helaas niet...

Hoewel ik regelmatig integere en respectvolle reacties in R&P mee lees. Als mensen dat overwegen, om met kwetsbare onderwerpen daar te willen posten, zou ik dat zelf onder een andere naam doen. Want anders dan krijg je deze gewraakte contaminatie met andere subfora waar dit gehouwehoer mee begonnen is...

Ik wil hier net, zoals iedereen hier, nieuws kunnen bespreken en het in perspectief te kunnen plaatsen. Iedereen doet dat vanuit zijn of haar context. We moeten toch kunnen respecteren dat die niet voor iedereen hetzelfde is.
Ik dacht dat de mods op R&P er an sich wel voor waakten dat zich geen trolls van de discussie meester maakten, ik bedoel hetzelfde zie je in BNW.
I´m back.
pi_140393035
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik dacht dat de mods op R&P er an sich wel voor waakten dat zich geen trolls van de discussie meester maakten, ik bedoel hetzelfde zie je in BNW.
Een mod kan nooit voorkomen dat kwetsbare reacties in de hoofden van de lezers blijven hangen om vervolgens andere reacties in andere subfora in een bepaalde context gaan plaatsen...

Dan krijg je dus heel snel gelazer wat nu heeft plaatsgevonden.

Iemand die in R&P zich kwetsbaar opstelt, wordt bijvoorbeeld in NWS snel als jankerd weggezet, ZELFS als hij een kwestie in algemene zin in een bepaald daglicht plaatst...

In POL precies hetzelfde euvel.
pi_140393183
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:14 schreef Webschip het volgende:

[..]

Iemand die in R&P zich kwetsbaar opstelt, wordt bijvoorbeeld in NWS snel als jankerd weggezet, ZELFS als hij een kwestie in algemene zin in een bepaald daglicht plaatst...
Onzin, ik noem jou een jankerd omdat je maar blijft doorgaan over hoe zielig je bent.

Je doet het hier nu ook.
pi_140393190
Maar ga er vooral nog 30 posts over door.
pi_140393205
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:19 schreef Specularium het volgende:

[..]

Onzin, ik noem jou een jankerd omdat je maar blijft doorgaan over hoe zielig je bent.

Je doet het hier nu ook.
Dat doe ik niet. Heb je een plaat voor je harses?
pi_140393243
Het is harses.
pi_140393276
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:21 schreef Specularium het volgende:
Het is harses.
Leer jij het modschap eerst eens, bijdehand.
pi_140393292
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:14 schreef Webschip het volgende:

[..]

Een mod kan nooit voorkomen dat kwetsbare reacties in de hoofden van de lezers blijven hangen om vervolgens andere reacties in andere subfora in een bepaalde context gaan plaatsen...

Dan krijg je dus heel snel gelazer wat nu heeft plaatsgevonden.

In POL precies hetzelfde euvel.
Een superieure houding camoufleert niet zelden juist een bepaalde onzekerheid hč, zoveel moet je wel weten na hoeveel jaren FOK!, EchtGaaf?
I´m back.
pi_140393354
Beste modjes, heiden6 heeft de uitstekende video geplaatst die nog in de OP erbij hoort, net boven de link naar IMDB die gegeven staat in de spoiler onder Lange Documentaires, vlak onder en net zoals Cocaine Cowboys:

NWS / The World Wide War on Drugs #7 - Uruguay is tegen, wie volgt?

Kunt u die bitte toevoegen, grazie mille.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140393368
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Een superieure houding camoufleert niet zelden juist een bepaalde onzekerheid hč, zoveel moet je wel weten na hoeveel jaren FOK!, EchtGaaf?
Het is een en al mechanismes op fora.

Het is of je naar een soort aquarium zit te gluren. :P
pi_140393420
quote:
17s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:25 schreef Webschip het volgende:

[..]

Het is een en al mechanismes op fora.

Het is of je naar een soort aquarium zit te gluren. :P
Dat is toch het interessante juist?
I´m back.
pi_140393429
quote:
14s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is toch het interessante juist?
Maar dan wel op de juiste plek graag ;)

En dat is niet in zo'n topic waar het allemaal mee begon.
pi_140393565
quote:
99s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:25 schreef El_Matador het volgende:
Beste modjes, heiden6 heeft de uitstekende video geplaatst die nog in de OP erbij hoort, net boven de link naar IMDB die gegeven staat in de spoiler onder Lange Documentaires, vlak onder en net zoals Cocaine Cowboys:

NWS / The World Wide War on Drugs #7 - Uruguay is tegen, wie volgt?

Kunt u die bitte toevoegen, grazie mille.
Kijk eens of ie goed staat.
pi_140393713
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:27 schreef Webschip het volgende:

[..]

Maar dan wel op de juiste plek graag ;)

En dat is niet in zo'n topic waar het allemaal mee begon.
Probleem met dit topic is waar kun je wat er gebeurd is aan attribueren, de omgeving of de persoon, niet alleen hier wordt daar over gediscussieerd ook in de VS. In de VS spelen weer andere zaken een rol dan hier, dus je kunt de zaken sws nooit 100% gelijk trekken met onze situatie.
I´m back.
pi_140394256
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:31 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kijk eens of ie goed staat.
Ik bedoelde eigenlijk hier, onder The House I Live In:

Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_140394359
quote:
12s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk hier, onder The House I Live In:

[ afbeelding ]
Oh, in de spoiler.

En nu?
pi_140394382
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 18:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Oh, in de spoiler.

En nu?
Toppiejoppie! ^O^

pi_140424172
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Webschip het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar een miljoenensalaris voor iemand die kan voetballen, niet eens een opleiding voor nodig (hooguit vmbo) , is krankjorum natuurlijk.

Laten die miljoenen eens terug aan de belastingbetaler geven. Daar kan de schade en politie-inzet van worden betaald, als supporters weer hebben huisgehouden na een wedstrijd. :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:19 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ga je nou weer beginnen?
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:20 schreef Webschip het volgende:

[..]

Wat mankeer je man?
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:21 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je gunt mensen het licht in de ogen niet en dan vraag je wat er mis is met mij?

Maar je zoekt het maar uit.
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:25 schreef Webschip het volgende:

[..]

Ik stel een exorbitante beloning aan de kaak. Dat is ook de insteek van het topic, immers het zou anders niet nieuwswaardig zijn. Daar mag ik op reageren c.q. gewoon mijn inbreng geven.

Je zoekt ruzie kennelijk. Ik laat het verder passeren.

En wat er mis met jou is: gebrek aan objectiviteit, persoonlijke bejegening en niet met afstand met postings van anderen kan omgaan.

Je hoeft immers niet reageren als je andermans inbreng niet aanstaat. Ik handel gewoon volgens de regels van het forum, je hebt geen enkele reden om zo te doen zoals je doet.

Rest is herhaling van zetten.

En verder roep ik je op dit topic niet te verkloten. Ik ga gewoon weer ontopic.
Voordat je ze delete, hier een copie-paste.

Klacht behoeft geen verdere toelichting, inhoud spreekt voor zich.

[ Bericht 4% gewijzigd door Webschip op 27-05-2014 13:43:38 ]
pi_140424439
Ik was niet van plan het weg te halen.
Dus ik snap je klacht niet. Dit is nog steeds feedback.
pi_140424525
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2014 13:43 schreef Specularium het volgende:
Ik was niet van plan het weg te halen.
Dus ik snap je klacht niet. Dit is nog steeds feedback.
Gisteren haalde je nog wel een posting van me weg, omdat je het FB vond. Om het vervolgens hier niet terug te plaatsen.

Consequent ben je ook al niet.
pi_140424652
Ja, het is echt verschrikkelijk.
pi_140424878
Probeer het nog maar eens opnieuw. Dag Specularium. :W
pi_140481914
Ik heb het al gefixt.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 11:33:09 #184
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_140533541
Kan iemand wat doen aan de reacties van Xaxax in dit topic?

NWS / 'Saudi-Arabiė schort handel met Nederland op' #4

Zijn reacties zijn totaal niet constructief en hij loopt eigenlijk alleen maar te schelden zonder onderbouwing op irritante wijze (veel zinnen enkel in hoofdletters, etc.).
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_140534928
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 11:33 schreef TC03 het volgende:
Kan iemand wat doen aan de reacties van Xaxax in dit topic?

NWS / 'Saudi-Arabiė schort handel met Nederland op' #4

Zijn reacties zijn totaal niet constructief en hij loopt eigenlijk alleen maar te schelden zonder onderbouwing op irritante wijze (veel zinnen enkel in hoofdletters, etc.).
Die zal wel een kamelenfetish hebben.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 23:08:44 #186
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_140689030
NWS / [Centraal] Crisis in Syriė #130 Khalid K. FTW!!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Baklava95 het volgende:
Jongens ik had al enkele maanden deze voorstel, maar vergeet steeds om het te zeggen.

Zullen we Syriė en Irak topics niet samenvoegen met elkaar. Want we hebben het hier ook vaak over Irak.

Dus hiervan meer een algemeen Midden-Oosten topic maken. Want in het hele Midden-Oosten is er wel een conflict of onrust.
Anti-Turkije
pi_140743674
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 17:07 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Niemand in het Midden-Oosten tolereert de farce genaamd de Koerden.
Mag dit wel? Zo denigrerend praten over Koerden. Als dat mag, dan ga ik ook even wat lekkere woorden over Arabieren praten(en nee ik ben geen Koerd), want laten we eerlijk zijn, iedereen weet wel wie het meest gehate volk is op deze planeet.
#freefrederike
pi_140743851
quote:
4s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:39 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Mag dit wel? Zo denigrerend praten over Koerden. Als dat mag, dan ga ik ook even wat lekkere woorden over Arabieren praten(en nee ik ben geen Koerd), want laten we eerlijk zijn, iedereen weet wel wie het meest gehate volk is op deze planeet.
Arabieren? Lol. Zit een groot verschil tussen Arabieren uit Saoedie Arabiė en bijvoorbeeld Libanon.
pi_140743954
quote:

[..]

Ik hou ook niet zo van Perzische Golf arabieren en andere moslimextremistische arabieren.
pi_140753091
quote:

[..]

Als dat mag, dan ga ik ook even wat lekkere woorden over Arabieren praten
Dat doe je toch al?
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:28:32 #191
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140753348
quote:

[..]

De Fransen, zonder twijfel.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140754950
quote:
2s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:28 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

De Fransen, zonder twijfel.
Ik ben het zoweer eens grondig met Voorschrift eens.
Stop de persen!
pi_140755041
quote:

[..]

Dat doe je continu, dus dat is niet zo bijzonder.
Allah Al Watan Al Malik
pi_140758682
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 18:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat doe je toch al?
Onzin. Dus omdat ik toevallig topics plaats met het woordje Arabier scheer ik alle Arabieren over 1 kam zoals die hafez doet bij de Koerden?

Als je eens niet selectief ging lezen, las je hier en daar dat ik het zelfs opnam voor de Arabieren, maar goed, dat wil jij natuurlijk niet lezen. Stel je toch eens voor, nuance.

Ik neem aan dat je die reactie van hem gaat bewerken, zo niet, dan weet ik dat je een vrijbrief hebt gegeven aan mij om wat leuks over Arabieren te schrijven. Alvast bedankt Spec.
#freefrederike
pi_140758740
Vooral gaan dreigen, gaat enorm helpen.
pi_140759046
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
Vooral gaan dreigen, gaat enorm helpen.
Dreigen? Ik dreig niet hoor. Ik zeg gewoon dat ik het als een vrijbrief zie. Is geen rare renedering: als jij iets toestaat mag het blijkbaar, toch? Vergelijk het met jurisprudentie. ;)
#freefrederike
pi_140759306
quote:
4s.gif Op donderdag 5 juni 2014 20:54 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Onzin. Dus omdat ik toevallig topics plaats met het woordje Arabier scheer ik alle Arabieren over 1 kam zoals die hafez doet bij de Koerden?

Als je eens niet selectief ging lezen, las je hier en daar dat ik het zelfs opnam voor de Arabieren, maar goed, dat wil jij natuurlijk niet lezen. Stel je toch eens voor, nuance.

Ik neem aan dat je die reactie van hem gaat bewerken, zo niet, dan weet ik dat je een vrijbrief hebt gegeven aan mij om wat leuks over Arabieren te schrijven. Alvast bedankt Spec.
Hoe kan ik de Koerden over een kam scheren terwijl ze niet bestaan? Ik zie nergens Koerdistan staan op de wereldkaart. Daarnaast hebben die mensen die beweren dat ze 'Koerdische' zijn geen eigen cultuur. Al hun cultuur is afkomstig van de Iraanse cultuur en deels Arabische cultuur. Daarnaast zijn ze zo goed als geassimileerd in de landen waar ze wonen.
pi_140759388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:09 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

Hoe kan ik de Koerden over een kam scheren terwijl ze niet bestaan? Ik zie nergens Koerdistan staan op de wereldkaart. Daarnaast hebben die mensen die beweren dat ze 'Koerdische' zijn geen eigen cultuur. Al hun cultuur is afkomstig van de Iraanse cultuur en deels Arabische cultuur. Daarnaast zijn ze zo goed als geassimileerd in de landen waar ze wonen.
Dat is onderwerp voor een heel ander topic, maar goed. Ik ga er niet eens op in, want je posticon zegt wel genoeg. Daarnaast, weer een racistische opmerking jegens de Koerden. Ik ga even de admins inlichten want Spec doet blijkbaar niet veel. Het bestaan van een volk ontkennen en daar ook nog eens trots op zijn, erg triest.

Hoe bedoel je de Koerden hebben geen eigen cultuur? De Arabieren hebben ook niet allemaal dezelfde cultuur, zelfde geldt voor Nederlanders over de hele wereld. Nederlanders in Noord-Amerika gedragen zich anders dan ze in Nederland doen. Beetje raar om zoiets te zeggen.

[ Bericht 5% gewijzigd door PizzaMizza op 05-06-2014 21:20:33 ]
#freefrederike
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 21:18:03 #199
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140759642
wat is dat met dat dreigen de laatste tijd

plaats lekker waar je zin in hebt, als wij het niet leuk vinden halen we het weg en als we het leuk genoeg vinden belonen we het met een ban(aanvraag)

stelletje kleuters
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_140759656
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:18 schreef sp3c het volgende:
wat is dat met dat dreigen de laatste tijd

plaats lekker waar je zin in hebt, als wij het niet leuk vinden halen we het weg en als we het leuk genoeg vinden belonen we het met een ban(aanvraag)

stelletje kleuters
Dus je mag zeggen dat Koerden niet bestaan? :D
#freefrederike
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 21:18:47 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140759673
die post van hafazoid kan nog net, hoeft wmb niet weg
pi_140759781
Ik begrijp het al:

1. Ik mag het ontstaan van volkeren ontkennen;
2. Ik mag me agressief opstellen in het ''tolereren'' van andere volkeren.

Dankjewel voor de duidelijkheid. ;)
#freefrederike
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 21:22:23 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140759808
quote:
4s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:18 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dus je mag zeggen dat Koerden niet bestaan? :D
ja, je mag zelfs zeggen dat Nederlanders, spoken, goden en spaghettimonsters niet bestaan :D
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 21:23:32 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140759855
quote:
4s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:21 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik begrijp het al:

1. Ik mag het ontstaan van volkeren ontkennen;
2. Ik mag me agressief opstellen in het ''tolereren'' van andere volkeren.

Dankjewel voor de duidelijkheid. ;)
1. beetje onzinnig maar als je daar zin in hebt moetje dat zelf weten
2. dat doe je al, tot op zekere hoogte mag het en als je erover heen gaat krijg je eenban maar dat wist je al

graag gedaan ;)
pi_140759946
Volgens Maxima bestaat 'De Nederlander' ook niet.
pi_140759960
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:23 schreef sp3c het volgende:
1. beetje onzinnig maar als je daar zin in hebt moetje dat zelf weten
Dat gebeurt toch? Hij zegt dat Koerden niet bestaan waarmee hij het bestaan van een volk ontkent, jullie doen er niks aan, oftewel het mag.
#freefrederike
pi_140759961
quote:
4s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:11 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat is onderwerp voor een heel ander topic, maar goed. Ik ga er niet eens op in, want je posticon zegt wel genoeg. Daarnaast, weer een racistische opmerking jegens de Koerden. Ik ga even de admins inlichten want Spec doet blijkbaar niet veel. Het bestaan van een volk ontkennen en daar ook nog eens trots op zijn, erg triest.

Hoe bedoel je de Koerden hebben geen eigen cultuur? De Arabieren hebben ook niet allemaal dezelfde cultuur, zelfde geldt voor Nederlanders over de hele wereld. Nederlanders in Noord-Amerika gedragen zich anders dan ze in Nederland doen. Beetje raar om zoiets te zeggen.
De meeste Arabische landen hebben ook niet een eigen cultuur. Daarom zijn het Arabieren en worden het Arabische landen genoemd. Koerden daarentegen menen daarentegen dat ze een volk zijn en onafhankelijkheid verdienen. Maar de landen waar die mensen wonen erkennen dat niet. En mijn vorige post ging daarover, waarom er niet gesproken kan worden van een Koerdische bevolking/staat.
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 21:26:43 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140759979
quote:
4s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Dat gebeurt toch? Hij zegt dat Koerden niet bestaan waarmee hij het bestaan van een volk ontkent, jullie doen er niks aan, oftewel het mag.
dat staat er toch ook?
pi_140760024
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef hafez1234 het volgende:

[..]

De meeste Arabische landen hebben ook niet een eigen cultuur. Daarom zijn het Arabieren en worden het Arabische landen genoemd. Koerden daarentegen menen daarentegen dat ze een volk zijn en onafhankelijkheid verdienen. Maar de landen waar die mensen wonen erkennen dat niet. En mijn vorige post ging daarover. Waarom er niet gesproken kan worden van een Koerdische bevolking/staat.
Die landen erkennen Koerden zeker wel als volk, dat ze de Koerdische staat niet erkennen is omdat ze zelf natuurlijk dan macht zullen verliezen en economisch benadeeld worden. Een nieuwe staat in het MiddenOosten betekent dat andere staten macht moeten gaan inleveren. Dat de Koerden echter een volk zijn, dat is gewoon een feit.

Maar goed, daar is dit topic niet voor bedoeld.
#freefrederike
  Moderator donderdag 5 juni 2014 @ 21:28:54 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140760074
dat is dan weer niet echt een discussie voor feedback
pi_140770329
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 06:01 schreef sp3c het volgende:
bloederige foto verwijderd, [...] google vind het niet zo heel leuk
Wat is deze? :o

vrijdag 6 juni 2014 @ 06:40:38 #212
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_140770382
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 06:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Inderdaad, waarom is sp3cje zo vroeg wakker?
  vrijdag 6 juni 2014 @ 06:49:05 #213
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140770406
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 06:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Precies wat hij zegt. Je weet toch dat je geen tietjes meer mag posten omdst google hun ads niet op dezelfde pagina wil? Hetzelfde geldt voor extreme foto's als blood en gore. Hoewel dat beduidend minder heftig is voor Google
Laffe huichelaar
pi_140770447
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 06:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Precies wat hij zegt. Je weet toch dat je geen tietjes meer mag posten omdst google hun ads niet op dezelfde pagina wil?
:?

Werkelijk? :')

vrijdag 6 juni 2014 @ 07:06:33 #215
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  vrijdag 6 juni 2014 @ 12:14:11 #216
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140775827
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 07:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:?

Werkelijk? :')
Werkelijk. Maar dat is niet de enige reden hoor. Van die vieze bloedige plaatjes van lijken, gewonden etc voegt ook helemaal niks toe. Het maakt topics enkel NSFW en dat is zonde als het niks toevoegt.

Dus either way zou ik zulke plaatjes alleen posten als het iets toevoegt, en dan liefst achter een spoiler
Laffe huichelaar
pi_140791374
Waarvoor heb ik nou weer een note gekregen? Heb de afgelopen posts niks verkeerds gezegd.
#freefrederike
pi_140791407
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 12:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Werkelijk. Maar dat is niet de enige reden hoor. Van die vieze bloedige plaatjes van lijken, gewonden etc voegt ook helemaal niks toe. Het maakt topics enkel NSFW en dat is zonde als het niks toevoegt.

Dus either way zou ik zulke plaatjes alleen posten als het iets toevoegt, en dan liefst achter een spoiler
Misschien een idee om bij de quickpost-functie een paar rode regels te zetten met: geen bloed/bloot/etc plaatjes.

De Fok-regels zijn nu een beetje niet zo heel duidelijk omdat iedereen te lui is om ze echt allemaal te lezen. Net zoals ''algemene voorwaarden'', die leest ook niemand. Je kan dan wel zeggen: dan moet je ze maar lezen, maar de praktijk wijst gewoon anders uit.
#freefrederike
  Moderator zaterdag 7 juni 2014 @ 02:33:37 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140798966
ik ga niet in elk topic een aantekening plaatsen met de regels erin

geen gore, geen tetten ... zo lastig is dit niet

als je twijfelt kun je het hier vragen, antwoord is waarschijnlijk nee
  zaterdag 7 juni 2014 @ 07:20:29 #220
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140799710
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Misschien een idee om bij de quickpost-functie een paar rode regels te zetten met: geen bloed/bloot/etc plaatjes.

De Fok-regels zijn nu een beetje niet zo heel duidelijk omdat iedereen te lui is om ze echt allemaal te lezen. Net zoals ''algemene voorwaarden'', die leest ook niemand. Je kan dan wel zeggen: dan moet je ze maar lezen, maar de praktijk wijst gewoon anders uit.
Het gaat negen van de tien keer gewoon goed. En anders halen we het een keer weg. Die ene user die een vergissing maakt en niet weet dat het niet kan/mag, daar maken we ook veen halszaak van. Het is niet dat de poster van bloederige foto waardoor we op dit onderwerp gekomen zijn nu op water en brood in siberie zijn ban uitzit

Dus zo'n waarschuwing lijkt me overbodig.
Laffe huichelaar
  zaterdag 7 juni 2014 @ 07:22:58 #221
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140799714
O en als je heel nieuwsgierig bent naar je notes, kan je die opvragen dmv een abbo of gewoon los. Wij doen daar in ieder geval geen uitspraken over
Laffe huichelaar
pi_140799798
Pizzamietje: 'moeilijk doen als het makkelijk kan'.
pi_140799833
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Man, ik zit hier voor mijn lol, ik ga geen regels doorlezen.

Rare regels en Googlemonopolisme die groter zijn dan wij, simpele mensjes, ach. Maar een beetje redelijkheid lijkt me geboden. De foto was even kort relevant om SiGNe van de ernst van de situatie te overtuigen. Geen problemen mee als je die onsmakelijkheid weghaalt.

Het moeilijk doen is wel irritant. De zon schijnt, de vogels dansen, de meisjes fluiten en het WK begint bijna.

zaterdag 7 juni 2014 @ 08:07:27 #224
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_140801708
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 07:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Man, ik zit hier voor mijn lol, ik ga geen regels doorlezen.

Rare regels en Googlemonopolisme die groter zijn dan wij, simpele mensjes, ach. Maar een beetje redelijkheid lijkt me geboden. De foto was even kort relevant om SiGNe van de ernst van de situatie te overtuigen. Geen problemen mee als je die onsmakelijkheid weghaalt.

Het moeilijk doen is wel irritant. De zon schijnt, de vogels dansen, de meisjes fluiten en het WK begint bijna.
Moeilijk doen? Ik doe enkel een suggestie, dat hele gezeik kwam van een andere user. Bij mij is ook een keer wen foto van de Armeense genocide verwijderd, daar deed ik niet moeilijk over. Ik zeg enkel dat een extra aanwijzing handig kan zijn.

Een mod geeft aan dat het bijna niet voorkomt, prima dan. Dat weet ik echter niet. En anders regelen jullie mij maar een mod-status, dat zou leuk zijn. :P
#freefrederike
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:57:52 #228
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_140805096
Misschien weer eens tijd voor wat actiever modden in het Syrie topic?
Guilty as changed.
The Best of Seńor Chang --- Part II
  Moderator zaterdag 7 juni 2014 @ 13:59:59 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140805139
ok!
pi_140805641
Hallo, wat is er met mijn post gebeurd in het Syriė topic?
  Moderator zaterdag 7 juni 2014 @ 14:36:13 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_140806046
weggehaald gok ik

jullie moeten jullie vragen wat beter gaan formuleren hoor
pi_140806127
Waarom is mijn topic dicht?
NWS / Ook kindhuwelijken in Nederland

Dit komt gewoon rechtstreeks van de frontpage en daar blijft die wel open. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 7 juni 2014 @ 14:48:35 #233
421524 SadPanda
pi_140806392
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:21 schreef hafez1234 het volgende:
Hallo, wat is er met mijn post gebeurd in het Syriė topic?
Heb ik gereport, oproepen tot de deportatie van alle moslims uit Nederland doe je maar ergens anders.
Anti-Turkije
pi_140806961
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef superniger het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
NWS / Ook kindhuwelijken in Nederland

Dit komt gewoon rechtstreeks van de frontpage en daar blijft die wel open. :')
staat in sluitpost, en doorgegeven.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_140816602
Er wordt in het Arabisch gepost in het Syriė topic. Kan een mod dat verwijderen. Ik word misselijk ervan en we wonen in Nederland toch? Waarschijnlijk zijn ze plannen aan het maken voor een aanslag ofzo.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 21:42:06 #236
421524 SadPanda
pi_140816627
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef hafez1234 het volgende:
Er wordt in het Arabisch gepost in het Syriė topic. Kan een mod dat verwijderen. Ik word misselijk ervan en we wonen in Nederland toch? Waarschijnlijk zijn ze plannen aan het maken voor een aanslag ofzo.
:D
Anti-Turkije
  † In Memoriam † zaterdag 7 juni 2014 @ 21:49:18 #237
137949 Disana
pi_140816807
Wat een puinhoop in het Syriėtopic. Het gaat over alles behalve de crisis.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 22:45:21 #238
104871 remlof
Europees federalist
pi_140818371
quote:
:')_!
pi_140818486
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
Wat een puinhoop in het Syriėtopic. Het gaat over alles behalve de crisis.
Die wordt geimporteerd door juist het topic zelf.

pi_140818525
quote:
Klopt, hou ze in de gaten!
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2014 @ 19:41:50 #241
137949 Disana
  † In Memoriam † maandag 9 juni 2014 @ 17:26:14 #242
137949 Disana
  maandag 9 juni 2014 @ 17:52:21 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_140877205
En kan Rickie in Rick veranderd worden? Dat is nl de correcte naam van zijn personage.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_140877826
Ja.
  maandag 9 juni 2014 @ 18:18:07 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_140878034
Much obliged.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 juni 2014 @ 11:16:48 #246
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140948047
Frutsel? Waarom gooi je dat topic nou dicht man? Dat is een discussie op zich. Dat gecentraliseer is in dit geval nergens goed voor.
  Moderator woensdag 11 juni 2014 @ 11:18:14 #247
8781 crew  Frutsel
pi_140948096
quote:
5s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:16 schreef Kreator het volgende:
Frutsel? Waarom gooi je dat topic nou dicht man? Dat is een discussie op zich. Dat gecentraliseer is in dit geval nergens goed voor.
nou vooruit... omdat jij het bent
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 juni 2014 @ 11:18:43 #248
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140948116
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]

nou vooruit... omdat jij het bent
:9~.
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 juni 2014 @ 11:19:24 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140948135
Nu gooi je het andere topic op slot.
  Moderator woensdag 11 juni 2014 @ 11:28:05 #250
8781 crew  Frutsel
pi_140948403
quote:
11s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:19 schreef Kreator het volgende:
Nu gooi je het andere topic op slot.
nou doen we die ook weer open
alles kan vandaag....
  Official ESF Kreviewer woensdag 11 juni 2014 @ 11:28:31 #251
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_140948418
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 11:28 schreef Frutsel het volgende:

[..]

nou doen we die ook weer open
alles kan vandaag....
Je bent de beroerdste niet.
  † In Memoriam † woensdag 11 juni 2014 @ 19:38:01 #252
25682 2cv
Niet subtiel
pi_140964114
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_140964204
quote:
Is al weg.
  † In Memoriam † woensdag 11 juni 2014 @ 19:40:12 #254
25682 2cv
Niet subtiel
pi_140964212
Dank :)
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 12 juni 2014 @ 15:46:38 #255
104871 remlof
Europees federalist
pi_140992809
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 15:33 schreef Specularium het volgende:

[..]

Niet nu, die originele reeks heeft ook een zomerslotje.
In september is de discussie weer prima. Maar de timing van dit 'nieuws' is zwaar beroerd.
Apart, want in alle andere media wordt die discussie nu wel gewoon gevoerd.
Waarom hier dan niet?
pi_140992865
Apart dat je als moderator wel even bepaalt wanneer de timing voor nieuws niet goed is.
pi_140997877
Ah, we gaan op herhaling, net als de Pietdiscussie.

Om te beginnen was het geen echt nieuws (want niet bindend) maar was het puur KvdB die een platform boden voor dit ontzettende huilonderwerp.

Ik heb het twee en een half topic laten gaan en het is een copy paste van alles uit eind 2013.
Argumenten zijn nog exact hetzelfde aan beide kanten dus dat zal over een paar maanden niet anders zijn.
Dus dan kunnen jullie weer op precies dezelfde voet verder.
  donderdag 12 juni 2014 @ 19:40:07 #258
358102 Senor__Chang
pi_140999736
Kan een mod ervoor zorgen dat het Irak topic niet de kant van het Syrie topic opgaat?
Guilty as changed.
pi_141003650
Ik vind dat onderlinge gedoe juist boeiend, allerlei meningen die je niet in de pers leest. Misschien splitsen in chat en nieuws evt?
pi_141003764
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:01 schreef poemojn het volgende:
Ik vind dat onderlinge gedoe juist boeiend, allerlei meningen die je niet in de pers leest. Misschien splitsen in chat en nieuws evt?
Mensen die elkaar gaan doodwensen vind ik niet zo gewenst.

Daarom zijn er nu wat posts weg.
pi_141003933
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

nee, aanbieden elkaars hoofd af te hakken gaat wat ver. Maar ik vind het wel opvallend dat dat zo snel genoemd wordt in zo'n discussie.
  donderdag 12 juni 2014 @ 21:07:01 #262
104871 remlof
Europees federalist
pi_141004016
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja die moet je ook weghalen, maar ook al is het opgerakeld door K&vdB is het nu wel weer een brede maatschappelijke discussie, precies zoals de regering wilde.

En waarom zou FOK! daar dan geen platform voor bieden?
pi_141004179
Dit ging alweer over het Iraktopic.
  donderdag 12 juni 2014 @ 21:10:50 #264
104871 remlof
Europees federalist
pi_141004221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Dit ging alweer over het Iraktopic.
Dat verdient zeker ook een eigen topic nu, maar ik doelde nog op het zwarte piet topic dus.
pi_141006700
Hallo, welke moslim mod heeft mijn post verwijderd over 'profeet' Mohammed? Het is een feit dat een van de vrouwen van Mohammed 6 jaar oud was. Ik snap niet waarom mijn post verwijderd werd. Ik vertel toch geen leugen?
pi_141006962
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:54 schreef hafez1234 het volgende:
Hallo, welke moslim mod heeft mijn post verwijderd over 'profeet' Mohammed? Het is een feit dat een van de vrouwen van Mohammed 6 jaar oud was. Ik snap niet waarom mijn post verwijderd werd. Ik vertel toch geen leugen?
Ten eerste zou ik mijn toon matigen.
Ten tweede moet moslimmod aan elkaar.
Ten derde was het offtopic gekut wat niks toevoegde aan de discussie.

Voor de rest zijn al je posts redelijk twijfelachtig dus iets minder mag wel.
pi_141007126
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:57 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ten eerste zou ik mijn toon matigen.
Ten tweede moet moslimmod aan elkaar.
Ten derde was het offtopic gekut wat niks toevoegde aan de discussie.

Voor de rest zijn al je posts redelijk twijfelachtig dus iets minder mag wel.
Zinnen moeten niet steeds op een nieuwe regel beginnen.
  Moderator donderdag 12 juni 2014 @ 21:59:51 #268
8781 crew  Frutsel
  donderdag 12 juni 2014 @ 22:17:22 #269
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141008866
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2014 21:54 schreef hafez1234 het volgende:
Vriend, als je met termen als moslimmod gaat strooien, alleen omdat onze manier van modereren (het weg modereren van jouw offtopic gezeik) jou niet aan staat, gaan we niet ver komen

Niet dat je een inhoudelijk antwoord verdient op deze manier maar vooruit: in het Iraktopic, waar het de laatste tijd over een burgeroorlog met een terroristische organisatie gaat, is het offtopic over de vrouw van mohammed te beginnen. Waarom? Het is al erg genoeg dat we in zo'n ernstig conflict heen en weer gaan bakkeleien om geloof. Het speelt een aandeel in het gedoe daar, maar het omvat het niet. Dat het zoveel posts daarover gaat kan ik echter nog wel begrijpen. Maar als we het onderdeel geloof ook nog toe gaan spitsen op of Mohammed wel of geen pedo is, dan gaan we het echt tientallen posts niet meer over Irak hebben. En dat is niet de bedoeling. Als ik in dat topic zeg dat vissen zwemmen is dat ook niet gelogen, maar het helpt het topic van de rails

Als je niet begrijpt waarom iets weggehaald wordt, is dat helemaal niet erg. Kan je hier uitleg vragen, over DM uitleg vragen, over PM uitleg vragen, je mag zelfs mijn mailadres als je daar blij van wordt.

Maar kom daarmee op een normale manier. Ik, en ik denk dat ik ook voor mijn collega's spreek, heb er 0,0 zin in zo aangesproken te worden. Ik wil met liefde en plezier modbeslissingen uitleggen, en zelfs als het achteraf beter anders had gekund terugdraaien, maar, en dit meen ik echt, als je volgende keer mijn collega's weer zo aanspreekt kan je wmb gewoon de tering krijgen.

Geldt overigens over ons hele forum dat je wel met wat meer respect met je medebewoners om mag gaan. Je hebt niet voor niks afgelopen twee maanden al twee bans gekregen. Je bent nu weer hard onderweg naar je derde, zoals ik het inschat. Zonde, want van mij mag je je mening best verkondigen, maar dan zonder ons moslimmods te noemen, of medeusers 'achterlijk dom en mentaal gehandicapt' noemen, voor terrorist uitmaken, minderwaardig etc etc etc etc.

Kunnen we dat afspreken?
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 juni 2014 @ 02:06:07 #270
358102 Senor__Chang
pi_141018503
Er zijn momenteel twee Irak-topics. Kunnen die even bij elkaar worden gevoegd?

Bvd.
Guilty as changed.
pi_141018527
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:06 schreef Senor__Chang het volgende:
Er zijn momenteel twee Irak-topics. Kunnen die even bij elkaar worden gevoegd?

Bvd.
Die niet in de reeks stond is dicht.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 02:08:49 #272
358102 Senor__Chang
pi_141018540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:07 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die niet in de reeks stond is dicht.
Thanks!
Guilty as changed.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 03:03:22 #273
395200 deadprez
One more rail
pi_141019096
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:01 schreef ElderPledge het volgende:
Europa is van de Europeanen. Onze culturen, onze regels. Alles wat hier binnenkomt heeft zich maar te schikken. Klaar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:08 schreef ElderPledge het volgende:

[..]

Dit.

Elke keer als ik zo'n jankneger op tv zie vraag ik me af of we die niet beter een maandje richting Afrika kunnen sturen. Dan ziet hij meteen hoe goed hij het hier heeft.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:10 schreef ElderPledge het volgende:

[..]

Met een kleurtje. Het klinkt zo heerlijk politiek correct. Laten we het anders gewoon pigment gehandicapt noemen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:16 schreef ElderPledge het volgende:

[..]

Ik vraag mij echt af hoe veel van jullie hier nou werkelijk een voorliefde hebben voor negers of hoe veel van jullie eigenlijk net zo'n grote hekel hebben aan Gario en de rest als alle anderen, maar dolgraag politiek correct en niet racistisch over willen komen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:19 schreef ElderPledge het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn ze aardig, ze weten dat jij degene bent die hun uitkering betaalt,
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef ElderPledge het volgende:

[..]

In mijn kringen wordt er niet echt met negers omgegaan. Niet eens uit racisme, ze zijn gewoon amper op de universiteit te vinden.
NWS / Obsceen racisme in de Volkskrant #2

Het draagt weinig bij aan de discussie en het komt op mij over als redelijk racistische praat.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 12:10:25 #274
8781 crew  Frutsel
pi_141025955
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 03:03 schreef deadprez het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

NWS / Obsceen racisme in de Volkskrant #2

Het draagt weinig bij aan de discussie en het komt op mij over als redelijk racistische praat.
Mij ook
pi_141026217
Waarom ga je wel steeds roepen dat een inbreker klappen verdient,of een ex-gedetineerde mag worden doodgeschoten, maar mag je dat niet over een bejaarde zeggen ?
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 13:13:31 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_141028174
waarom zou je?
  vrijdag 13 juni 2014 @ 13:50:54 #277
358102 Senor__Chang
pi_141029563
Irak-topic wordt weer een rommeltje. Erg vermoeiend die persoonlijke vetes.
Guilty as changed.
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 15:46:53 #278
8781 crew  Frutsel
pi_141033635
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 13:50 schreef Senor__Chang het volgende:
Irak-topic wordt weer een rommeltje. Erg vermoeiend die persoonlijke vetes.
Jep...
  vrijdag 13 juni 2014 @ 15:55:48 #279
358102 Senor__Chang
pi_141034048
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:46 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Jep...
Tijd voor fascistische mods?
Guilty as changed.
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 16:00:29 #280
8781 crew  Frutsel
pi_141034229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 15:55 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Tijd voor fantastische mods?
Hebben we al :)
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:03:26 #281
358102 Senor__Chang
pi_141034333
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:00 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Hebben we al :)
Waarom duurt de onzin dan voort in het topic?
Guilty as changed.
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 16:04:36 #282
8781 crew  Frutsel
pi_141034378
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Waarom duurt de onzin dan voort in het topic?
Omdat mods niet kunnen bannen en degene die dat wel kunnen op een theekransje zitten denk ik
  vrijdag 13 juni 2014 @ 16:05:36 #283
358102 Senor__Chang
pi_141034422
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Omdat mods niet kunnen bannen en degene die dat wel kunnen op een theekransje zitten denk ik
Kunnen ze wel gummen of het topic tijdelijk sluiten? En wanneer zijn de mods klaar met theedrinken?
Guilty as changed.
  Moderator vrijdag 13 juni 2014 @ 16:06:46 #284
8781 crew  Frutsel
pi_141034467
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 16:05 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Kunnen ze wel gummen of het topic tijdelijk sluiten? En wanneer zijn de mods klaar met theedrinken?
Er wordt aardig wat gegumd.
pi_141042222
Kunnen we dit soort onzin even skippen? Ik dacht dat fok een Nederlandse site is.

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Hepimiz kardesiz
#freefrederike
pi_141042696
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef PizzaMizza het volgende:
Kunnen we dit soort onzin even skippen? Ik dacht dat fok een Nederlandse site is.

[..]

pi_141042756
quote:

[..]

Ik dacht een Israėlische.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141043115
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zag je dan verkeerd.
pi_141043388
quote:

[..]

Met die Arabierenlovers hier gaat dat moeilijk.
#freefrederike
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:14:21 #290
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141043601
Ik heb vandaag het geduld niet met bitchende mensen in FB om te gaan. Als je gezellig op elkaar wil zeiken, doe dat dan in DM alsjeblieft.

Superbedankt

quote:

[..]

Als het je niet bevalt kan je gaan.

quote:

[..]

Klopt, done

quote:
14s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 19:54 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die gebruik ik altijd als een goedkope variant op de fleshlight of hoe je dat ook schrijft.

quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:09 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Met die Arabierenlovers hier gaat dat moeilijk.

Ik zou hier inderdaad geen nee tegen zeggen O+

Ben ik nog iemand vergeten?
Laffe huichelaar
pi_141043637
Sorry hoor, ik maak maar een grapje. Tering jantje! Heb je je tamponnetje al verschoont.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:16:19 #292
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141043656
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
Sorry hoor, ik maak maar een grapje. Tering jantje! Heb je je tamponnetje al verschoont.
eplso6.jpg

Zie ik eruit of ik zin heb in grapjes
Laffe huichelaar
pi_141043671
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:16 schreef timmmmm het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zie ik eruit of ik zin heb in grapjes
Nee, dat is waar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_141043716
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
Ik neem het timmmmmmmmmmmmmmm niet kwalijk, bij jou weet je nooit of je een grapje maakt of 't meent..
#freefrederike
pi_141043759
Of jullie gaan gewoon voetbal kijken zo.
pi_141043771
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik neem het timmmmmmmmmmmmmmm niet kwalijk, bij jou weet je nooit of je een grapje maakt of 't meent..
Ik ben onvoorspelbaar, dat vinden dames leuk. Daarom.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:20:44 #297
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141043789
quote:
4s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ik neem het timmmmmmmmmmmmmmm niet kwalijk
Pak van mijn hart. Op FOK! is het algemeen bekend dat ik leef voor jouw goedkeuring

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:21:30 #298
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141043815
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
Of jullie gaan gewoon voetbal kijken zo.
Verlichting van VI nu _O-
Laffe huichelaar
pi_141043834
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:21 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Verlichting van VI nu _O-
Sierd is goed hoor.

Die slaat ze er zo af.
  vrijdag 13 juni 2014 @ 20:23:20 #300
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_141043866
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:

[..]

Sierd is goed hoor.

Die slaat ze er zo af.
Sierd is altijd goed. Vanaf het nieuwe topic weer ontopic. EN DAN BEN IK NIET GEZELLIG MEER POTVER
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')