Die zal wel een kamelenfetish hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:33 schreef TC03 het volgende:
Kan iemand wat doen aan de reacties van Xaxax in dit topic?
NWS / 'Saudi-Arabië schort handel met Nederland op' #4
Zijn reacties zijn totaal niet constructief en hij loopt eigenlijk alleen maar te schelden zonder onderbouwing op irritante wijze (veel zinnen enkel in hoofdletters, etc.).
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Baklava95 het volgende:
Jongens ik had al enkele maanden deze voorstel, maar vergeet steeds om het te zeggen.
Zullen we Syrië en Irak topics niet samenvoegen met elkaar. Want we hebben het hier ook vaak over Irak.
Dus hiervan meer een algemeen Midden-Oosten topic maken. Want in het hele Midden-Oosten is er wel een conflict of onrust.
Mag dit wel? Zo denigrerend praten over Koerden. Als dat mag, dan ga ik ook even wat lekkere woorden over Arabieren praten(en nee ik ben geen Koerd), want laten we eerlijk zijn, iedereen weet wel wie het meest gehate volk is op deze planeet.quote:Op woensdag 4 juni 2014 17:07 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Niemand in het Midden-Oosten tolereert de farce genaamd de Koerden.
Arabieren? Lol. Zit een groot verschil tussen Arabieren uit Saoedie Arabië en bijvoorbeeld Libanon.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Mag dit wel? Zo denigrerend praten over Koerden. Als dat mag, dan ga ik ook even wat lekkere woorden over Arabieren praten(en nee ik ben geen Koerd), want laten we eerlijk zijn, iedereen weet wel wie het meest gehate volk is op deze planeet.
Ik hou ook niet zo van Perzische Golf arabieren en andere moslimextremistische arabieren.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Mag dit wel? Zo denigrerend praten over Koerden. Als dat mag, dan ga ik ook even wat lekkere woorden over Arabieren praten(en nee ik ben geen Koerd), want laten we eerlijk zijn, iedereen weet wel wie het meest gehate volk is op deze planeet.
Dat doe je toch al?quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Als dat mag, dan ga ik ook even wat lekkere woorden over Arabieren praten
De Fransen, zonder twijfel.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat doe je continu, dus dat is niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 5 juni 2014 13:39 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Onzin. Dus omdat ik toevallig topics plaats met het woordje Arabier scheer ik alle Arabieren over 1 kam zoals die hafez doet bij de Koerden?quote:
Dreigen? Ik dreig niet hoor. Ik zeg gewoon dat ik het als een vrijbrief zie. Is geen rare renedering: als jij iets toestaat mag het blijkbaar, toch? Vergelijk het met jurisprudentie.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:56 schreef Specularium het volgende:
Vooral gaan dreigen, gaat enorm helpen.
Hoe kan ik de Koerden over een kam scheren terwijl ze niet bestaan? Ik zie nergens Koerdistan staan op de wereldkaart. Daarnaast hebben die mensen die beweren dat ze 'Koerdische' zijn geen eigen cultuur. Al hun cultuur is afkomstig van de Iraanse cultuur en deels Arabische cultuur. Daarnaast zijn ze zo goed als geassimileerd in de landen waar ze wonen.quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:54 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Onzin. Dus omdat ik toevallig topics plaats met het woordje Arabier scheer ik alle Arabieren over 1 kam zoals die hafez doet bij de Koerden?
Als je eens niet selectief ging lezen, las je hier en daar dat ik het zelfs opnam voor de Arabieren, maar goed, dat wil jij natuurlijk niet lezen. Stel je toch eens voor, nuance.
Ik neem aan dat je die reactie van hem gaat bewerken, zo niet, dan weet ik dat je een vrijbrief hebt gegeven aan mij om wat leuks over Arabieren te schrijven. Alvast bedankt Spec.
Dat is onderwerp voor een heel ander topic, maar goed. Ik ga er niet eens op in, want je posticon zegt wel genoeg. Daarnaast, weer een racistische opmerking jegens de Koerden. Ik ga even de admins inlichten want Spec doet blijkbaar niet veel. Het bestaan van een volk ontkennen en daar ook nog eens trots op zijn, erg triest.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:09 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Hoe kan ik de Koerden over een kam scheren terwijl ze niet bestaan? Ik zie nergens Koerdistan staan op de wereldkaart. Daarnaast hebben die mensen die beweren dat ze 'Koerdische' zijn geen eigen cultuur. Al hun cultuur is afkomstig van de Iraanse cultuur en deels Arabische cultuur. Daarnaast zijn ze zo goed als geassimileerd in de landen waar ze wonen.
Dus je mag zeggen dat Koerden niet bestaan?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:18 schreef sp3c het volgende:
wat is dat met dat dreigen de laatste tijd
plaats lekker waar je zin in hebt, als wij het niet leuk vinden halen we het weg en als we het leuk genoeg vinden belonen we het met een ban(aanvraag)
stelletje kleuters
ja, je mag zelfs zeggen dat Nederlanders, spoken, goden en spaghettimonsters niet bestaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dus je mag zeggen dat Koerden niet bestaan?
1. beetje onzinnig maar als je daar zin in hebt moetje dat zelf wetenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:21 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik begrijp het al:
1. Ik mag het ontstaan van volkeren ontkennen;
2. Ik mag me agressief opstellen in het ''tolereren'' van andere volkeren.
Dankjewel voor de duidelijkheid.
Dat gebeurt toch? Hij zegt dat Koerden niet bestaan waarmee hij het bestaan van een volk ontkent, jullie doen er niks aan, oftewel het mag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:23 schreef sp3c het volgende:
1. beetje onzinnig maar als je daar zin in hebt moetje dat zelf weten
De meeste Arabische landen hebben ook niet een eigen cultuur. Daarom zijn het Arabieren en worden het Arabische landen genoemd. Koerden daarentegen menen daarentegen dat ze een volk zijn en onafhankelijkheid verdienen. Maar de landen waar die mensen wonen erkennen dat niet. En mijn vorige post ging daarover, waarom er niet gesproken kan worden van een Koerdische bevolking/staat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is onderwerp voor een heel ander topic, maar goed. Ik ga er niet eens op in, want je posticon zegt wel genoeg. Daarnaast, weer een racistische opmerking jegens de Koerden. Ik ga even de admins inlichten want Spec doet blijkbaar niet veel. Het bestaan van een volk ontkennen en daar ook nog eens trots op zijn, erg triest.
Hoe bedoel je de Koerden hebben geen eigen cultuur? De Arabieren hebben ook niet allemaal dezelfde cultuur, zelfde geldt voor Nederlanders over de hele wereld. Nederlanders in Noord-Amerika gedragen zich anders dan ze in Nederland doen. Beetje raar om zoiets te zeggen.
dat staat er toch ook?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch? Hij zegt dat Koerden niet bestaan waarmee hij het bestaan van een volk ontkent, jullie doen er niks aan, oftewel het mag.
Die landen erkennen Koerden zeker wel als volk, dat ze de Koerdische staat niet erkennen is omdat ze zelf natuurlijk dan macht zullen verliezen en economisch benadeeld worden. Een nieuwe staat in het MiddenOosten betekent dat andere staten macht moeten gaan inleveren. Dat de Koerden echter een volk zijn, dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
De meeste Arabische landen hebben ook niet een eigen cultuur. Daarom zijn het Arabieren en worden het Arabische landen genoemd. Koerden daarentegen menen daarentegen dat ze een volk zijn en onafhankelijkheid verdienen. Maar de landen waar die mensen wonen erkennen dat niet. En mijn vorige post ging daarover. Waarom er niet gesproken kan worden van een Koerdische bevolking/staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |