VS is meer corrupt dan Syri en het is een oligarchie/plutocratie.Rijke en machtige elites hebben het voor het zeggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sorry, ik ga niet meer met jou in discussie, als ik geen goede argumenten zie of aannames die van complot sites vandaan komen.
Men weet tegenwoordig niet meer wat ze moeten 'liken' lijkt het wel... Iemand is overleden *like*.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:50 schreef Spanjaard5 het volgende:
[..]
Haha die filmpjes krijgen inderdaad altijd belachelijk veel likes en ondersteuning van Europese engerds met dikwijls een zwarte ISIS vlag als profiel foto
Je reactie deed overkomen alsof je ze best wel stoer vindt of zo. Blij dat dat niet zo is dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik steun ze niet.![]()
Ga je me nu melden aan FBI ofzo.
Nee nog lang niet de mooiste. Het mooiste zal zijn dat ISIS Assad, Hezbollat en de Irakese regering eheft verslagen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:48 schreef Spanjaard5 het volgende:
[..]
Desondanks bevatten die filmpjes wel vaak laffe overname acties van slecht bewapende posten van het Iraakse leger, waarvan de bemanning vaak in slaap wordt overvallen.
Benieuwd hoe ze tegenover een groot professioneel (en wakker) staand leger zullen presteren.
Wat je zegt zou het wel eens op uit kunnen draaien inderdaad, een strijd in het hart van Syri.
Mooiste zou natuurlijk zijn een confrontatie Hezbollah - ISIS, waarvan ik dan wel kan voorspellen wie er aan het kortste eind gaat trekken.
Dat klopt, maar dat betekent niet dat ze binnenkort Bagdad gaan innemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Je lacht maar ze hebben serieus de capabiliteit om dat te doen. Irakese leger is zwak ondanks de vele moderne technologie dat z krijgen van de Amerikanen, Britten en Iranezen.![]()
http://www.vice.com/read/(...)bar-Fallujah-Bagdhad
Kijk ik steun ze niet. Ik veroordeel sterk veel van hun praktijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:51 schreef Drxx het volgende:
[..]
Men weet tegenwoordig niet meer wat ze moeten 'liken' lijkt het wel... Iemand is overleden *like*.
[..]
Je reactie deed overkomen alsof je ze best wel stoer vindt of zo. Blij dat dat niet zo is dan.
Net zeg je nog dat je ISIS niet steunt en nu vind je het het mooist dat ISIS Irak overneemt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:52 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee nog lang niet de mooiste. Het mooiste zal zijn dat ISIS Assad, Hezbollat en de Irakese regering eheft verslagen.
En daarna een grote confrontatie tussen ISIL (en eventueel ook Al-Nusra) en IsraHell en het Amerikaanse leger.![]()
![]()
![]()
Nee ik bedoel meer stel je eens voor. Maar ik ben zeker ook niet voor de Irakese regering, assad en Hezbollat.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer stel je eens voor. Maar ik ben zeker ook niet voor de Irakese regering, assad en Hezbollat.
Dus het komt er eigenlijk op neer dat je Assad, Irak en Hezbollah zo erg haat dat ISIS jouw sympathie heeft of zo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kijk ik steun ze niet. Ik veroordeel sterk veel van hun praktijken.
Maar hun strijders lijken zo gemotiveerd te zijn. En ze zijn heel erg sterk.
Assad heeft misschien dan gewonnen van de miezierige slecht-georganiseerde FSA.
Maar tegen ISIS moet hij nog een zware en dan echt een hele zware strijd voeren.
Assad gaat dan misschien smeken om Iranees en Russische troepen om zo het Syrische leger bij te staan.
Bijvoorbeeld ISIS had in 2004 de Amerikanen keihard genaaid (verslagen) bij de eerste slag om Fallujah.
Ik bedoelde het meer symbolisch. Voor de rest laat maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:56 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je ISIS niet steunt en nu vind je het het mooist dat ISIS Irak overneemt?
Sympathie is een te groot woord maar voor de rest ehb je je huiswerk gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:57 schreef Drxx het volgende:
[..]
[..]
Dus het komt er eigenlijk op neer dat je Assad, Irak en Hezbollah zo erg haat dat ISIS jouw sympathie heeft of zo?
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Sympathie is een te groot woord maar voor de rest ehb je je huiswerk gedaan.![]()
Wij van wc eend...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef firefly3 het volgende:
Free Syrian Army commander reveals Assad’s use of chemical weapons
Brigadier General Abdolrahman Saket, head of the chemical branch of Assad’s 5th Division – who has defected from Assad’s regime and is currently serving in the ranks of the Free Syrian Army – in a recent interview revealed new details about the use of chemical weapons by the criminal Assad regime and the Western country’s inaction in the face of this crime against humanity.
“According to what has been registered in the OPCW offices on August 21st, the Assad regime has used chemical weapons and paralyzing nerve gas on 42 occasions… Iran is providing Assad with chlorine gas purchased from China,” he said.
http://www.mojahedin.org/(...)-of-chemical-weapons
Veel om uit te leggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:59 schreef SadPanda het volgende:
[..]Wat is er nou weer zo erg mis met Irak dat ISIS beter is...
Denk dat je daarvoor het beste hier kan zijn: NWS / [NWS FeedBack]quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Baklava95 het volgende:
Jongens ik had al enkele maanden deze voorstel, maar vergeet steeds om het te zeggen.
Zullen we Syri en Irak topics niet samenvoegen met elkaar. Want we hebben het hier ook vaak over Irak.
Dus hiervan meer een algemeen Midden-Oosten topic maken. Want in het hele Midden-Oosten is er wel een conflict of onrust.
Schuld van dat dekselse ISISquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Baklava95 het volgende:
Zullen we Syri en Irak topics niet samenvoegen met elkaar. Want we hebben het hier ook vaak over Irak.
Daar geplaatst.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:06 schreef Drxx het volgende:
[..]
Denk dat je daarvoor het beste hier kan zijn: NWS / [NWS FeedBack]
Leg eens uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |