Zelfs tijdens de fotoshoot is het reetzweet al zichtbaar laat staan als je straks met 38 graden in zo'n stadion rondloopt.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zullen we een huilpak op de markt brengen?
gewoon het FOK! pakquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zullen we een huilpak op de markt brengen?
Geeft aan hoever we met zijn alleen zijn afgedreven als zo'n figuur de hemel in wordt geadoreerd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Elan het volgende:
Waarom is die mongool eigenlijk zo bekend geworden?
Hij kreeg een soap, zat in elke talkshow en nu weer die juichpakken.
Zakelijk prima deal al denk ik dat iedereen die zoveel zendtijd krijgt op een gegeven moment bekend zou worden dat zie je ook aan die wijven Brit en Ymce en andere nobody's zonder talent.
Jij hebt liever dat die reclameinkomsten naar managers en execs gaat en dat voetballers voor een hongerloontje een werkloze toekomst tegemoed gaan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:02 schreef Webschip het volgende:
Het is net zo idioot wat die voetballers " verdienen" .![]()
Dit ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Geeft aan hoever we met zijn alleen zijn afgedreven als zo'n figuur de hemel in wordt geadoreerd.
Dat zeg ik niet, maar een miljoenensalaris voor iemand die kan voetballen, niet eens een opleiding voor nodig (hooguit vmbo) , is krankjorum natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij hebt liever dat die reclameinkomsten naar managers en execs gaat en dat voetballers voor een hongerloontje een werkloze toekomst tegemoed gaan?
Zal ik je een geheimpje vertellen, voetbalclubs zijn geen onderdeel van de overheidquote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar een miljoenensalaris voor iemand die kan voetballen, niet eens een opleiding voor nodig (hooguit vmbo) , is krankjorum natuurlijk.
Laten die miljoenen eens terug aan de belastingbetaler geven. Daar kan de schade en politie-inzet van worden betaald, als supporters weer hebben huisgehouden na een wedstrijd.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:11 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Zal ik je een geheimpje vertellen, voetbalclubs zijn geen onderdeel van de overheid
Ik hoor voor het eerst van hem. Misschien is dat een aanwijzing voor de beantwoording van je vraag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Elan het volgende:
Voetballen is natuurlijk in zekere zin zeker wel een opleiding met oefeningen. Echte talenten worden opgepikt de rest wordt wegegooit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Webschip het volgende:
Dat zeg ik niet, maar een miljoenensalaris voor iemand die kan voetballen, niet eens een opleiding voor nodig, is krankjorum natuurlijk.
Wordt al voor betaald volgens mij. Daarnaast is het helemaal niet aan bedrijven om vrijwillig bovenop de standaardbelastingtarieven nog eens extra te doneren aan de staat. Het is geen overheidsaangelegenheid. Mensen trekken de portemonnee en zijn bereid te betalen en deze mensen zijn bereid te vangen. Wat heeft de overheid daar mee te maken buiten het standaard aangiftebiljet?quote:Laten die miljoenen eens terug aan de belastingbetaler geven. Daar kan de schade en politieinzet van worden betaald, als supporters weer hebben huisgehouden na een wedstrijd.
Hij is bekend geworden omdat hij gewoon werkt voor zijn centen. Kan menig dwaas een voorbeeld aan nemen in dit land.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:04 schreef Elan het volgende:
Hij kreeg een soap, zat in elke talkshow en nu weer die juichpakken.
Zakelijk prima deal al denk ik dat iedereen die zoveel zendtijd krijgt op een gegeven moment bekend zou worden dat zie je ook aan die wijven Brit en Ymce en andere nobody's zonder talent.
Dit ook nog inderdaad. Het zou me niks verbazen als dit een quitte draai feestje wordt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:16 schreef Gloorbek het volgende:
Moet je nagaan dat het reclamespotje van dat juichpak gewoon 3 minuten lang is ook. wat ze alleen al kwijt zijn aan marketing moet al een vermogen zijn.
Maakt niet echt uit, Jumbo is bezig met uitbreiden en kan elke nieuwe klant gebruiken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dit ook nog inderdaad. Het zou me niks verbazen als dit een quitte draai feestje wordt.
Ga je nou weer beginnen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar een miljoenensalaris voor iemand die kan voetballen, niet eens een opleiding voor nodig (hooguit vmbo) , is krankjorum natuurlijk.
Laten die miljoenen eens terug aan de belastingbetaler geven. Daar kan de schade en politie-inzet van worden betaald, als supporters weer hebben huisgehouden na een wedstrijd.
Ik heb bepaald niet de indruk dat de schade geheel wordt vergoed. Al die treinen, winkels die worden vernield...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Voetballen is natuurlijk in zekere zin zeker wel een opleiding met oefeningen. Echte talenten worden opgepikt de rest wordt wegegooit.
[..]
Wordt al voor betaald volgens mij. Daarnaast is het helemaal niet aan bedrijven om vrijwillig bovenop de standaardbelastingtarieven nog eens extra te doneren aan de staat. Het is geen overheidsaangelegenheid. Mensen trekken de portemonnee en zijn bereid te betalen en deze mensen zijn bereid te vangen. Wat heeft de overheid daar mee te maken buiten het standaard aangiftebiljet?
Eerder door de wansmaak van miljoenen Nederlanders.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:14 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij is bekend geworden omdat hij gewoon werkt voor zijn centen.
Je gunt mensen het licht in de ogen niet en dan vraag je wat er mis is met mij?quote:
Deels maar niet geheel. Als jij een verjaardagsfeestje overganiseert ben jij dan ook verantwoordelijk voor de schade van je gestoorde oom die verkrachtend en plunderend naar jouw 2 onder 1 kap in kuttelikkenbroek komt treinen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb bepaald niet de indruk dat de schade geheel wordt vergoed. Al die treinen, winkels die worden vernield...
Jij hebt liever dan mensen gewoon allemaal thuis blijven. TV aan. Netjes luisteren naar de overheid en de reclames. Vooral niet leven.quote:E at te denken dat wedstrijden politie wegzuigen van andere plekken waar ze nodig zijn ?
Voor deze reclame had ik hem nog nooit gezien of van gehoord.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik hoor voor het eerst van hem. Misschien is dat een aanwijzing voor de beantwoording van je vraag.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:09 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij had al veel langer zijn eigen toko en verkoopt nu nog steeds gewoon zijn spullen. Groot verschil met die andere apen die je noemt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Eerder door de wansmaak van miljoenen Nederlanders.
Jokertje, Barbie, Brit Ymce, Tony Star, Andy van der Meijden, Yolanthe mensen kicken anno 2014 blijkbaar op asociale of afwijkende typetjes zonder feitelijk talent behalve dom gedrag vertonen..
Een soort digitaal rariteitenkabinet zoals je die vroeger bij rondtrekkende circussen zag, je hoeft daar niet perse hard voor te werken of echt iets te kunnen. Een volslagen idioot zijn icm voldoende zendtijd volstaat.
Ik stel een exorbitante beloning aan de kaak. Dat is ook de insteek van het topic, immers het zou anders niet nieuwswaardig zijn. Daar mag ik op reageren c.q. gewoon mijn inbreng geven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je gunt mensen het licht in de ogen niet en dan vraag je wat er mis is met mij?
Maar je zoekt het maar uit.
Dat is wat we inderdaad nodig hebben. Mensen die het anderen misgunnen als ze een kans zien en grijpen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:25 schreef Webschip het volgende:
Ik stel een exorbitante beloning aan de kaak
Daar is hij ook mee bekend geworden bij het grote publiek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Voor deze reclame had ik hem nog nooit gezien of van gehoord.
Weer 1 of nadere rl soapie begrijp ik
Hij struinde van zigeunerkamp naar zigeunerkamp om mensen op te maken ja.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 13:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hij had al veel langer zijn eigen toko en verkoopt nu nog steeds gewoon zijn spullen. Groot verschil met die andere apen die je noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |