Nee. Maar het probleem blijft. Dat figuren binnen komen lopen met zeg 15 man en je zicht gaan blokkeren. Naar een tv scherm toe dan.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ajax wint nogal veel de afgelopen jaren, is het niet?
Wat een hooligansquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:41 schreef Globali het volgende:
[..]
Nee. Maar het probleem blijft. Dat figuren binnen komen lopen met zeg 15 man en je zicht gaan blokkeren. Naar een tv scherm toe dan.
Dat doe je maar 1 minuut. Dat los ik zonder geweld op.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat een hooligans:') ze blokkeren gewoon je zicht:')
Ik ben zeer serieus.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:46 schreef bamibij het volgende:
Krijg wat man. Tjongejonge. Discussieer dan niet als je nergens serieus op in wilt gaan.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:49 schreef Globali het volgende:
Als jij niet weet waar je het over hebt. Prima. Ik vertel gewoon hoe ik het doe. En dat werkt.
Wat bedoel je in godsnaam?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:56 schreef Globali het volgende:
Wat ik nooit begrepen heb is hoe je een conversatie met veel mensen kan hebben en dan afrekenen.
Waarom zou je dat zeggen? Ik gebruik geen drug.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gebruik eens wat minder drugs overdag.
De relevantie ontbreekt alleen volledig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:03 schreef Globali het volgende:
Ik ben toch duidelijk? Ik heb het werk gedaan als eigenaar en wist niet dat het zo enorm moeilijk is om te doen.
Dat klopt. We hadden het over een juich pak.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
De relevantie ontbreekt alleen volledig.
Maar je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
De relevantie ontbreekt alleen volledig.
Dat lijkt mij een eikel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 15:13 schreef bamibij het volgende:
Drie fictieve juichende Louis van Gaals voor dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |