ja, je mag zelfs zeggen dat Nederlanders, spoken, goden en spaghettimonsters niet bestaanquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dus je mag zeggen dat Koerden niet bestaan?
1. beetje onzinnig maar als je daar zin in hebt moetje dat zelf wetenquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:21 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik begrijp het al:
1. Ik mag het ontstaan van volkeren ontkennen;
2. Ik mag me agressief opstellen in het ''tolereren'' van andere volkeren.
Dankjewel voor de duidelijkheid.
Dat gebeurt toch? Hij zegt dat Koerden niet bestaan waarmee hij het bestaan van een volk ontkent, jullie doen er niks aan, oftewel het mag.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:23 schreef sp3c het volgende:
1. beetje onzinnig maar als je daar zin in hebt moetje dat zelf weten
De meeste Arabische landen hebben ook niet een eigen cultuur. Daarom zijn het Arabieren en worden het Arabische landen genoemd. Koerden daarentegen menen daarentegen dat ze een volk zijn en onafhankelijkheid verdienen. Maar de landen waar die mensen wonen erkennen dat niet. En mijn vorige post ging daarover, waarom er niet gesproken kan worden van een Koerdische bevolking/staat.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat is onderwerp voor een heel ander topic, maar goed. Ik ga er niet eens op in, want je posticon zegt wel genoeg. Daarnaast, weer een racistische opmerking jegens de Koerden. Ik ga even de admins inlichten want Spec doet blijkbaar niet veel. Het bestaan van een volk ontkennen en daar ook nog eens trots op zijn, erg triest.
Hoe bedoel je de Koerden hebben geen eigen cultuur? De Arabieren hebben ook niet allemaal dezelfde cultuur, zelfde geldt voor Nederlanders over de hele wereld. Nederlanders in Noord-Amerika gedragen zich anders dan ze in Nederland doen. Beetje raar om zoiets te zeggen.
dat staat er toch ook?quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch? Hij zegt dat Koerden niet bestaan waarmee hij het bestaan van een volk ontkent, jullie doen er niks aan, oftewel het mag.
Die landen erkennen Koerden zeker wel als volk, dat ze de Koerdische staat niet erkennen is omdat ze zelf natuurlijk dan macht zullen verliezen en economisch benadeeld worden. Een nieuwe staat in het MiddenOosten betekent dat andere staten macht moeten gaan inleveren. Dat de Koerden echter een volk zijn, dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:26 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
De meeste Arabische landen hebben ook niet een eigen cultuur. Daarom zijn het Arabieren en worden het Arabische landen genoemd. Koerden daarentegen menen daarentegen dat ze een volk zijn en onafhankelijkheid verdienen. Maar de landen waar die mensen wonen erkennen dat niet. En mijn vorige post ging daarover. Waarom er niet gesproken kan worden van een Koerdische bevolking/staat.
Wat is deze?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 06:01 schreef sp3c het volgende:
bloederige foto verwijderd, [...] google vind het niet zo heel leuk
Precies wat hij zegt. Je weet toch dat je geen tietjes meer mag posten omdst google hun ads niet op dezelfde pagina wil? Hetzelfde geldt voor extreme foto's als blood en gore. Hoewel dat beduidend minder heftig is voor Googlequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 06:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies wat hij zegt. Je weet toch dat je geen tietjes meer mag posten omdst google hun ads niet op dezelfde pagina wil?
Werkelijk. Maar dat is niet de enige reden hoor. Van die vieze bloedige plaatjes van lijken, gewonden etc voegt ook helemaal niks toe. Het maakt topics enkel NSFW en dat is zonde als het niks toevoegt.quote:
Misschien een idee om bij de quickpost-functie een paar rode regels te zetten met: geen bloed/bloot/etc plaatjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Werkelijk. Maar dat is niet de enige reden hoor. Van die vieze bloedige plaatjes van lijken, gewonden etc voegt ook helemaal niks toe. Het maakt topics enkel NSFW en dat is zonde als het niks toevoegt.
Dus either way zou ik zulke plaatjes alleen posten als het iets toevoegt, en dan liefst achter een spoiler
Het gaat negen van de tien keer gewoon goed. En anders halen we het een keer weg. Die ene user die een vergissing maakt en niet weet dat het niet kan/mag, daar maken we ook veen halszaak van. Het is niet dat de poster van bloederige foto waardoor we op dit onderwerp gekomen zijn nu op water en brood in siberie zijn ban uitzitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Misschien een idee om bij de quickpost-functie een paar rode regels te zetten met: geen bloed/bloot/etc plaatjes.
De Fok-regels zijn nu een beetje niet zo heel duidelijk omdat iedereen te lui is om ze echt allemaal te lezen. Net zoals ''algemene voorwaarden'', die leest ook niemand. Je kan dan wel zeggen: dan moet je ze maar lezen, maar de praktijk wijst gewoon anders uit.
Man, ik zit hier voor mijn lol, ik ga geen regels doorlezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Misschien een idee om bij de quickpost-functie een paar rode regels te zetten met: geen bloed/bloot/etc plaatjes.
De Fok-regels zijn nu een beetje niet zo heel duidelijk omdat iedereen te lui is om ze echt allemaal te lezen. Net zoals ''algemene voorwaarden'', die leest ook niemand. Je kan dan wel zeggen: dan moet je ze maar lezen, maar de praktijk wijst gewoon anders uit.
Moeilijk doen? Ik doe enkel een suggestie, dat hele gezeik kwam van een andere user. Bij mij is ook een keer wen foto van de Armeense genocide verwijderd, daar deed ik niet moeilijk over. Ik zeg enkel dat een extra aanwijzing handig kan zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, ik zit hier voor mijn lol, ik ga geen regels doorlezen.
Rare regels en Googlemonopolisme die groter zijn dan wij, simpele mensjes, ach. Maar een beetje redelijkheid lijkt me geboden. De foto was even kort relevant om SiGNe van de ernst van de situatie te overtuigen. Geen problemen mee als je die onsmakelijkheid weghaalt.
Het moeilijk doen is wel irritant. De zon schijnt, de vogels dansen, de meisjes fluiten en het WK begint bijna.
Heb ik gereport, oproepen tot de deportatie van alle moslims uit Nederland doe je maar ergens anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:21 schreef hafez1234 het volgende:
Hallo, wat is er met mijn post gebeurd in het Syrië topic?
staat in sluitpost, en doorgegeven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef superniger het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
NWS / Ook kindhuwelijken in Nederland
Dit komt gewoon rechtstreeks van de frontpage en daar blijft die wel open.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef hafez1234 het volgende:
Er wordt in het Arabisch gepost in het Syrië topic. Kan een mod dat verwijderen. Ik word misselijk ervan en we wonen in Nederland toch? Waarschijnlijk zijn ze plannen aan het maken voor een aanslag ofzo.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef hafez1234 het volgende:
Er wordt in het Arabisch gepost in het Syrië topic. Kan een mod dat verwijderen. Ik word misselijk ervan en we wonen in Nederland toch? Waarschijnlijk zijn ze plannen aan het maken voor een aanslag ofzo.
Die wordt geimporteerd door juist het topic zelf.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
Wat een puinhoop in het Syriëtopic. Het gaat over alles behalve de crisis.
Klopt, hou ze in de gaten!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef hafez1234 het volgende:
nou vooruit... omdat jij het bentquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:16 schreef Kreator het volgende:
Frutsel? Waarom gooi je dat topic nou dicht man? Dat is een discussie op zich. Dat gecentraliseer is in dit geval nergens goed voor.
Je bent de beroerdste niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nou doen we die ook weer open
alles kan vandaag....
Is al weg.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:38 schreef 2cv het volgende:
Spamhoer: http://forum.fok.nl/user/history/429494
Apart, want in alle andere media wordt die discussie nu wel gewoon gevoerd.quote:Op donderdag 12 juni 2014 15:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet nu, die originele reeks heeft ook een zomerslotje.
In september is de discussie weer prima. Maar de timing van dit 'nieuws' is zwaar beroerd.
Mensen die elkaar gaan doodwensen vind ik niet zo gewenst.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:01 schreef poemojn het volgende:
Ik vind dat onderlinge gedoe juist boeiend, allerlei meningen die je niet in de pers leest. Misschien splitsen in chat en nieuws evt?
nee, aanbieden elkaars hoofd af te hakken gaat wat ver. Maar ik vind het wel opvallend dat dat zo snel genoemd wordt in zo'n discussie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die elkaar gaan doodwensen vind ik niet zo gewenst.
Daarom zijn er nu wat posts weg.
Ja die moet je ook weghalen, maar ook al is het opgerakeld door K&vdB is het nu wel weer een brede maatschappelijke discussie, precies zoals de regering wilde.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die elkaar gaan doodwensen vind ik niet zo gewenst.
Daarom zijn er nu wat posts weg.
Dat verdient zeker ook een eigen topic nu, maar ik doelde nog op het zwarte piet topic dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:09 schreef Specularium het volgende:
Dit ging alweer over het Iraktopic.
Ten eerste zou ik mijn toon matigen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:54 schreef hafez1234 het volgende:
Hallo, welke moslim mod heeft mijn post verwijderd over 'profeet' Mohammed? Het is een feit dat een van de vrouwen van Mohammed 6 jaar oud was. Ik snap niet waarom mijn post verwijderd werd. Ik vertel toch geen leugen?
Zinnen moeten niet steeds op een nieuwe regel beginnen.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ten eerste zou ik mijn toon matigen.
Ten tweede moet moslimmod aan elkaar.
Ten derde was het offtopic gekut wat niks toevoegde aan de discussie.
Voor de rest zijn al je posts redelijk twijfelachtig dus iets minder mag wel.
Vriend, als je met termen als moslimmod gaat strooien, alleen omdat onze manier van modereren (het weg modereren van jouw offtopic gezeik) jou niet aan staat, gaan we niet ver komenquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:54 schreef hafez1234 het volgende:
Hallo, welke moslim mod heeft mijn post verwijderd over 'profeet' Mohammed? Het is een feit dat een van de vrouwen van Mohammed 6 jaar oud was. Ik snap niet waarom mijn post verwijderd werd. Ik vertel toch geen leugen?
Die niet in de reeks stond is dicht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:06 schreef Senor__Chang het volgende:
Er zijn momenteel twee Irak-topics. Kunnen die even bij elkaar worden gevoegd?
Bvd.
Thanks!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die niet in de reeks stond is dicht.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:01 schreef ElderPledge het volgende:
Europa is van de Europeanen. Onze culturen, onze regels. Alles wat hier binnenkomt heeft zich maar te schikken. Klaar.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:08 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Dit.
Elke keer als ik zo'n jankneger op tv zie vraag ik me af of we die niet beter een maandje richting Afrika kunnen sturen. Dan ziet hij meteen hoe goed hij het hier heeft.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:10 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Met een kleurtje. Het klinkt zo heerlijk politiek correct. Laten we het anders gewoon pigment gehandicapt noemen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:16 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe veel van jullie hier nou werkelijk een voorliefde hebben voor negers of hoe veel van jullie eigenlijk net zo'n grote hekel hebben aan Gario en de rest als alle anderen, maar dolgraag politiek correct en niet racistisch over willen komen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:19 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze aardig, ze weten dat jij degene bent die hun uitkering betaalt,
NWS / Obsceen racisme in de Volkskrant #2quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
In mijn kringen wordt er niet echt met negers omgegaan. Niet eens uit racisme, ze zijn gewoon amper op de universiteit te vinden.
Mij ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
NWS / Obsceen racisme in de Volkskrant #2
Het draagt weinig bij aan de discussie en het komt op mij over als redelijk racistische praat.
Jep...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:50 schreef Senor__Chang het volgende:
Irak-topic wordt weer een rommeltje. Erg vermoeiend die persoonlijke vetes.
Omdat mods niet kunnen bannen en degene die dat wel kunnen op een theekransje zitten denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Waarom duurt de onzin dan voort in het topic?
Kunnen ze wel gummen of het topic tijdelijk sluiten? En wanneer zijn de mods klaar met theedrinken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Omdat mods niet kunnen bannen en degene die dat wel kunnen op een theekransje zitten denk ik
Er wordt aardig wat gegumd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:05 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Kunnen ze wel gummen of het topic tijdelijk sluiten? En wanneer zijn de mods klaar met theedrinken?
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef PizzaMizza het volgende:
Kunnen we dit soort onzin even skippen? Ik dacht dat fok een Nederlandse site is.
[..]
Ik dacht een Israëlische.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef PizzaMizza het volgende:
Kunnen we dit soort onzin even skippen? Ik dacht dat fok een Nederlandse site is.
[..]
Als het je niet bevalt kan je gaan.quote:
Klopt, donequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Die gebruik ik altijd als een goedkope variant op de fleshlight of hoe je dat ook schrijft.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:09 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Met die Arabierenlovers hier gaat dat moeilijk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
Sorry hoor, ik maak maar een grapje. Tering jantje! Heb je je tamponnetje al verschoont.
Nee, dat is waar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie ik eruit of ik zin heb in grapjes
Ik neem het timmmmmmmmmmmmmmm niet kwalijk, bij jou weet je nooit of je een grapje maakt of 't meent..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
Sorry hoor, ik maak maar een grapje. Tering jantje! Heb je je tamponnetje al verschoont.
Ik ben onvoorspelbaar, dat vinden dames leuk. Daarom.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik neem het timmmmmmmmmmmmmmm niet kwalijk, bij jou weet je nooit of je een grapje maakt of 't meent..
Pak van mijn hart. Op FOK! is het algemeen bekend dat ik leef voor jouw goedkeuringquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik neem het timmmmmmmmmmmmmmm niet kwalijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Verlichting van VI nuquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
Of jullie gaan gewoon voetbal kijken zo.
Sierd is altijd goed. Vanaf het nieuwe topic weer ontopic. EN DAN BEN IK NIET GEZELLIG MEER POTVERquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sierd is goed hoor.
Die slaat ze er zo af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |