Wat is deze?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 06:01 schreef sp3c het volgende:
bloederige foto verwijderd, [...] google vind het niet zo heel leuk
Precies wat hij zegt. Je weet toch dat je geen tietjes meer mag posten omdst google hun ads niet op dezelfde pagina wil? Hetzelfde geldt voor extreme foto's als blood en gore. Hoewel dat beduidend minder heftig is voor Googlequote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 06:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies wat hij zegt. Je weet toch dat je geen tietjes meer mag posten omdst google hun ads niet op dezelfde pagina wil?
Werkelijk. Maar dat is niet de enige reden hoor. Van die vieze bloedige plaatjes van lijken, gewonden etc voegt ook helemaal niks toe. Het maakt topics enkel NSFW en dat is zonde als het niks toevoegt.quote:
Misschien een idee om bij de quickpost-functie een paar rode regels te zetten met: geen bloed/bloot/etc plaatjes.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Werkelijk. Maar dat is niet de enige reden hoor. Van die vieze bloedige plaatjes van lijken, gewonden etc voegt ook helemaal niks toe. Het maakt topics enkel NSFW en dat is zonde als het niks toevoegt.
Dus either way zou ik zulke plaatjes alleen posten als het iets toevoegt, en dan liefst achter een spoiler
Het gaat negen van de tien keer gewoon goed. En anders halen we het een keer weg. Die ene user die een vergissing maakt en niet weet dat het niet kan/mag, daar maken we ook veen halszaak van. Het is niet dat de poster van bloederige foto waardoor we op dit onderwerp gekomen zijn nu op water en brood in siberie zijn ban uitzitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Misschien een idee om bij de quickpost-functie een paar rode regels te zetten met: geen bloed/bloot/etc plaatjes.
De Fok-regels zijn nu een beetje niet zo heel duidelijk omdat iedereen te lui is om ze echt allemaal te lezen. Net zoals ''algemene voorwaarden'', die leest ook niemand. Je kan dan wel zeggen: dan moet je ze maar lezen, maar de praktijk wijst gewoon anders uit.
Man, ik zit hier voor mijn lol, ik ga geen regels doorlezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 21:53 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Misschien een idee om bij de quickpost-functie een paar rode regels te zetten met: geen bloed/bloot/etc plaatjes.
De Fok-regels zijn nu een beetje niet zo heel duidelijk omdat iedereen te lui is om ze echt allemaal te lezen. Net zoals ''algemene voorwaarden'', die leest ook niemand. Je kan dan wel zeggen: dan moet je ze maar lezen, maar de praktijk wijst gewoon anders uit.
Moeilijk doen? Ik doe enkel een suggestie, dat hele gezeik kwam van een andere user. Bij mij is ook een keer wen foto van de Armeense genocide verwijderd, daar deed ik niet moeilijk over. Ik zeg enkel dat een extra aanwijzing handig kan zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 07:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, ik zit hier voor mijn lol, ik ga geen regels doorlezen.
Rare regels en Googlemonopolisme die groter zijn dan wij, simpele mensjes, ach. Maar een beetje redelijkheid lijkt me geboden. De foto was even kort relevant om SiGNe van de ernst van de situatie te overtuigen. Geen problemen mee als je die onsmakelijkheid weghaalt.
Het moeilijk doen is wel irritant. De zon schijnt, de vogels dansen, de meisjes fluiten en het WK begint bijna.
Heb ik gereport, oproepen tot de deportatie van alle moslims uit Nederland doe je maar ergens anders.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:21 schreef hafez1234 het volgende:
Hallo, wat is er met mijn post gebeurd in het Syrië topic?
staat in sluitpost, en doorgegeven.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 14:39 schreef superniger het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
NWS / Ook kindhuwelijken in Nederland
Dit komt gewoon rechtstreeks van de frontpage en daar blijft die wel open.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef hafez1234 het volgende:
Er wordt in het Arabisch gepost in het Syrië topic. Kan een mod dat verwijderen. Ik word misselijk ervan en we wonen in Nederland toch? Waarschijnlijk zijn ze plannen aan het maken voor een aanslag ofzo.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef hafez1234 het volgende:
Er wordt in het Arabisch gepost in het Syrië topic. Kan een mod dat verwijderen. Ik word misselijk ervan en we wonen in Nederland toch? Waarschijnlijk zijn ze plannen aan het maken voor een aanslag ofzo.
Die wordt geimporteerd door juist het topic zelf.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:49 schreef Disana het volgende:
Wat een puinhoop in het Syriëtopic. Het gaat over alles behalve de crisis.
Klopt, hou ze in de gaten!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:40 schreef hafez1234 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |