Die niet in de reeks stond is dicht.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:06 schreef Senor__Chang het volgende:
Er zijn momenteel twee Irak-topics. Kunnen die even bij elkaar worden gevoegd?
Bvd.
Thanks!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die niet in de reeks stond is dicht.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:01 schreef ElderPledge het volgende:
Europa is van de Europeanen. Onze culturen, onze regels. Alles wat hier binnenkomt heeft zich maar te schikken. Klaar.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:08 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Dit.
Elke keer als ik zo'n jankneger op tv zie vraag ik me af of we die niet beter een maandje richting Afrika kunnen sturen. Dan ziet hij meteen hoe goed hij het hier heeft.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:10 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Met een kleurtje. Het klinkt zo heerlijk politiek correct. Laten we het anders gewoon pigment gehandicapt noemen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:16 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Ik vraag mij echt af hoe veel van jullie hier nou werkelijk een voorliefde hebben voor negers of hoe veel van jullie eigenlijk net zo'n grote hekel hebben aan Gario en de rest als alle anderen, maar dolgraag politiek correct en niet racistisch over willen komen.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:19 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze aardig, ze weten dat jij degene bent die hun uitkering betaalt,
NWS / Obsceen racisme in de Volkskrant #2quote:Op vrijdag 13 juni 2014 02:40 schreef ElderPledge het volgende:
[..]
In mijn kringen wordt er niet echt met negers omgegaan. Niet eens uit racisme, ze zijn gewoon amper op de universiteit te vinden.
Mij ookquote:Op vrijdag 13 juni 2014 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
NWS / Obsceen racisme in de Volkskrant #2
Het draagt weinig bij aan de discussie en het komt op mij over als redelijk racistische praat.
Jep...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:50 schreef Senor__Chang het volgende:
Irak-topic wordt weer een rommeltje. Erg vermoeiend die persoonlijke vetes.
Omdat mods niet kunnen bannen en degene die dat wel kunnen op een theekransje zitten denk ikquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:03 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Waarom duurt de onzin dan voort in het topic?
Kunnen ze wel gummen of het topic tijdelijk sluiten? En wanneer zijn de mods klaar met theedrinken?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Omdat mods niet kunnen bannen en degene die dat wel kunnen op een theekransje zitten denk ik
Er wordt aardig wat gegumd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:05 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Kunnen ze wel gummen of het topic tijdelijk sluiten? En wanneer zijn de mods klaar met theedrinken?
quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef PizzaMizza het volgende:
Kunnen we dit soort onzin even skippen? Ik dacht dat fok een Nederlandse site is.
[..]
Ik dacht een Israëlische.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef PizzaMizza het volgende:
Kunnen we dit soort onzin even skippen? Ik dacht dat fok een Nederlandse site is.
[..]
Als het je niet bevalt kan je gaan.quote:
Klopt, donequote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Die gebruik ik altijd als een goedkope variant op de fleshlight of hoe je dat ook schrijft.quote:
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:09 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Met die Arabierenlovers hier gaat dat moeilijk.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
Sorry hoor, ik maak maar een grapje. Tering jantje! Heb je je tamponnetje al verschoont.
Nee, dat is waar.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie ik eruit of ik zin heb in grapjes
Ik neem het timmmmmmmmmmmmmmm niet kwalijk, bij jou weet je nooit of je een grapje maakt of 't meent..quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:15 schreef Mutant01 het volgende:
Sorry hoor, ik maak maar een grapje. Tering jantje! Heb je je tamponnetje al verschoont.
Ik ben onvoorspelbaar, dat vinden dames leuk. Daarom.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik neem het timmmmmmmmmmmmmmm niet kwalijk, bij jou weet je nooit of je een grapje maakt of 't meent..
Pak van mijn hart. Op FOK! is het algemeen bekend dat ik leef voor jouw goedkeuringquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:18 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik neem het timmmmmmmmmmmmmmm niet kwalijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Verlichting van VI nuquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:19 schreef Specularium het volgende:
Of jullie gaan gewoon voetbal kijken zo.
Sierd is altijd goed. Vanaf het nieuwe topic weer ontopic. EN DAN BEN IK NIET GEZELLIG MEER POTVERquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sierd is goed hoor.
Die slaat ze er zo af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |