de brunette komt ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
/nee, ik hoor niet meer bij die groep sinds ik uit de WA ben he
kras kras kras
meh, oud lijkquote:
zie editquote:
Hmm, maar mn gehakt is niet chill met bier op t moment.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe dat. Bij voorkeur met bier met die gekke gezonde hersenspinsels van je
Om 19:30 is er dan ook 30 minuten van de uitzending voorbij, het lijkt me ook prettig om de hele uitzending te kunnen zien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk toch liever DWDD in de herhaling dan om half 8.
Zou een leuk meisje voor je zijn jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
de brunette komt ook
en misschien kunnen we ook de SS Mississippi uitnodigen, ze is afgevallen
bitch pleasequote:Op donderdag 8 mei 2014 17:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou een leuk meisje voor je zijn ja
die slokt je op in 1 hap
ok,quote:
misschien wat voor bij jou aan het spit?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ok,
Zou een leuk varken voor je zijn ja
spitroastenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien wat voor bij jou aan het spit?
het echte spit hé, niet die andere
Je krijgt je huiswerk online opgegeven?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Plaats dan niets, kutdocent.
ik ben slechts op bezoekquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
Jimbo weer terugmijn collega ww'ert alles goed pik?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben slechts op bezoek
maar ja , lekker hoor.
Nu van de staat zn centen een lekker maaltje aan t koken. Jij dan ?
Brandbommen bij ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ook lekker man, straks weer ff naar die grafstad toe
Kan je nagaan hoe vaak ik kijk sinds het op ned1 is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 19:30 is er dan ook 30 minuten van de uitzending voorbij, het lijkt me ook prettig om de hele uitzending te kunnen zien.
op de meet gedaanquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
de brunette komt ook
en misschien kunnen we ook de SS Mississippi uitnodigen, ze is afgevallen
Sterkte in Rotterdam.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ook lekker man, straks weer ff naar die grafstad toe
dat ze die ooit vrijgelaten hebben is al een wonderquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed bezig
Enne GGMM aan top, verrassend he!
Een normaal kind zou nu gaan juichen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Plaats dan niets, kutdocent.
Ja mij ook wel.quote:
Modsquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je maar even toegevoegd
zo'n attente mod ben ik
Ik ga niet nog een keer zn lijst invullenquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht leidde ik hem teveel af. Ik pleit voor een hertelling
BNW / Vaccinatie-topic #6quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:05 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)na-griepvaccin.dhtml
Weet je nog dat bepaalde mensen boos werden als je je niet liet inentenUiteindelijk blijken de mogelijke gevolgen van zo'n spuitje ernstiger dan die hele Mexicaanse griep an sig
Tering dat is best wel hoog.quote:Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 28.2.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 30
Jouw "aandacht schakelen" score is: 31
Jouw "aandacht voor detail" score is: 28
Jouw "Communicatie" score is: 29
Jouw "verbeelding" score is: 23
Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde score onder de bevolking 16.4 is. Is je score hoger, dan heb je meer autistische trekjes. Dat wil zeker niet zeggen dat je dan meteen ‘een autist’ bent. Er zijn immers vele gradaties. De meeste mensen die wel de diagnose autisme hebben, scoren 32 of hoger. We benadrukken nogmaals dat deze test niet is bedoeld voor het stellen van een diagnose. Daarvoor moet je echt naar een arts!
Eerder onderzoek heeft laten zien dat er een samenhang bestaat tussen de score op de autisme vragenlijst en geloof in God. Dit zou te maken kunnen hebben met het vermogen om te mentaliseren ofwel 'je in de gedachten van anderen te kunnen verplaatsen'. In een vervolgonderzoek willen wij graag beter uitzoeken hoe deze relatie precies begrepen moet worden.
Geo4kant post hier niet zo vaak meer hčquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben dus net zo autistisch als Geo4kant niet echt verrassend.
Ik zag hem laatst in de tv slowchat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geo4kant post hier niet zo vaak meer hč
Daar kom ik nooit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst in de tv slowchat.
Geen idee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar komt die hype van #yolanthetweet vandaan?
typj doe mij er ook tussenquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja godver
moet ik al die cijfers aan gaan passen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Tyron het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 20.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 21
Jouw "aandacht schakelen" score is: 23
Jouw "aandacht voor detail" score is: 22
Jouw "Communicatie" score is: 19
Jouw "verbeelding" score is: 19
nou vooruit
Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geo4kant post hier niet zo vaak meer hč
Ach joh ken mij het schelen!quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen fan van Geo4kant begrijp ik.
LR zei dat hij op FOK! vakantie is.quote:
Geo is en baasjequote:Op donderdag 8 mei 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen fan van Geo4kant begrijp ik.
Dat is het ook, Maar dat ben jij ook en ik ook eigenlijk iedereen hier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem maar een rare jongen.
Ik vind Karina geen rare jongen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is het ook, Maar dat ben jij ook en ik ook eigenlijk iedereen hier.
Karina moet je zien als de moeder van de rare jongens.quote:
Ach, jij bent ook voor die neuzenclub, daarbij heb je al je geloofwaardigheid al verloren voordat je al postquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, jij bent ook voor die neuzenclub, daarbij heb je al je geloofwaardigheid al verloren voordat je al post
Om maar even een andere user te quotenquote:
zulke grote happen neem ik niet hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Om maar even een andere user te quoten
'' Dan hoop ik dat ie in je luchtpijp blijft hangen "
*jouquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
zulke grote happen neem ik niet hoor![]()
dat er in die bolle smoel van jouw nou in één keer een hele appel past
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
zulke grote happen neem ik niet hoor![]()
dat er in die bolle smoel van jou nou in één keer een hele appel past
ah, hier hou ik er maar mee op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]Je moest eens weten wat er allemaal in één keer in je moeders mond past
Ik geef mijn zojuist gemaakte pasta een 9. Ik ben weer eens zeer content met mijzelf.quote:
De pasta die mijn moeder erbij had vond ik niet echt boeiend.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef mijn zojuist gemaakte pasta een 9. Ik ben weer eens zeer content met mijzelf.
Elan vindt dit leuk.
Ja, kan je je eens wassenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
Gelukkig, ik heb weer warm waterDus ik kan straks douchen (en afwassen).
een joodquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:06 schreef Tyron het volgende:
er is trouwens een camera gejat bij mij stage
jullie mogen één keer raden van welke afkomst de verdachte zijn
Heb je zelf pasta gedraaid?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef mijn zojuist gemaakte pasta een 9. Ik ben weer eens zeer content met mijzelf.
Elan vindt dit leuk.
neequote:
nee, ik heb een eigen programmaatje waar ik geen apparatuur voor nodig heb, maar het schijnt te helpen (hoorde ik laatstquote:
*verdachtenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:06 schreef Tyron het volgende:
jullie mogen één keer raden van welke afkomst de verdachte zijn
Deensquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:06 schreef Tyron het volgende:
jullie mogen één keer raden van welke afkomst de verdachten zijn
ah nicequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee, ik heb een eigen programmaatje waar ik geen apparatuur voor nodig heb, maar het schijnt te helpen (hoorde ik laatst![]()
)
zeker, met name nu ik meer op mijn voeding letquote:
Wil je je toon even minderen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
haha jullie zijn echt dom.
Marokkaans natuurlijk
Jij at toch heel vaak speklap?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeker, met name nu ik meer op mijn voeding let![]()
niet dat ik dik was, maar ik leefde een beetje ongezond sinds ik net op kamers woonde
mwah 1/2x per week, maar ik at ook 1/2x pizza in een week, meestal 1x, maar dat is nu zo beetje naar 1x in de twee maandenquote:
+report.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
haha jullie zijn echt dom.
Marokkaans natuurlijk
Speklappenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah 1/2x per week, maar ik at ook 1/2x pizza in een week, meestal 1x, maar dat is nu zo beetje naar 1x in de twee maanden
Eén keer in de week pizza kan toch bestquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah 1/2x per week, maar ik at ook 1/2x pizza in een week, meestal 1x, maar dat is nu zo beetje naar 1x in de twee maanden
Jimbo is natuurlijk een uitzondering hequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ze zullen vast luisteren naar jimbo
een feyenoorder![]()
![]()
![]()
nee dat niet, zo erg ging het nou ook niet misquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eén keer in de week pizza kan toch best. En voor de rest at je zeker ook vaak patat en döner enzo?
omdat hij 120 kilo weegt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jimbo is natuurlijk een uitzondering he
Dat is ook niet heel gek als je voor het eerst op jezelf woont.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee dat niet, zo erg ging het nou ook niet mis
maar dronk ook meer frisdrank enzo, ik leefde ook niet heel ongezond ofzo. maar at weinig fruit etc
Ik lik me gewoon goed in bij mensen die er toe doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jimbo is natuurlijk een uitzondering he
Goed verhaal manquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik lik me gewoon goed in bij mensen die er toe doen
bedankt, ik voel me er ook beter doorquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel gek als je voor het eerst op jezelf woont.
Maar wel goed dat je er nu iets aan doet dan
Dat kan makkelijk. Als je maar niet elke dag hele kratjes wegtikt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
bedankt, ik voel me er ook beter door
al laat ik me op zaterdagavond wel gewoon gaan, bier drinken enzo
je bent zelf een papzakquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed verhaal man
Ga nou maar trainen, papzak
Nee het was een vadertjequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft die boiler man dat net ook gedaan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan gebruik je maar een beflapjequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
helemaal niet...
http://www.nu.nl/wetensch(...)nker-dan-roken-.html
ja, ik heb ook wel het geluk dat ik niet echt snel aan kom, maar dat houdt ook ooit op, bij mijn vader op zijn 30ste ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk. Als je maar niet elke dag hele kratjes wegtikt.
Er zullen vast wel vaders ergens op de wereld zijn die jouw type zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was een vadertjeNiet mijn type.
Ik kom ook helemaal niet aan terwijl ik best wel ongezond eet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja, ik heb ook wel het geluk dat ik niet echt snel aan kom, maar dat houdt ook ooit op, bij mijn vader op zijn 30ste ofzo
Oh ja vast wel. Ronald de Boer is wel mijn type bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen vast wel vaders ergens op de wereld zijn die jouw type zijn.
inderdaad, en dat wil ik sowieso voor zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom ook helemaal niet aan terwijl ik best wel ongezond eet.
Maar na je 30e gaat het wel aftakelen, zie ik aan mijn broer.
En Frank niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja vast wel. Ronald de Boer is wel mijn type bijvoorbeeld
Een goed begin is het halve werk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
inderdaad, en dat wil ik sowieso voor zijn
en het halve werk is een goed beginquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk.
Frank gaat je heel boos een preek geven als je niet goed ge(stof)zuigt hebtquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bef nietMaar als ik het zou doen ALS dan lijkt me het met beflapje nogal goor eigenlijk.
Ja vrij goed. Eerste stageweek achter de rug, morgen nog kort dagje en dan weekendquote:
Ja hij wordt wel leuk kwaad dat is waarquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank gaat je heel boos een preek geven als je niet goed ge(stof)zuigt hebt![]()
"Ja ik heb je gewaarschuwd...!!!!"
komt door al die nicotine in den kutquote:
Ik noteer het.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bef nietMaar als ik het zou doen ALS dan lijkt me het met beflapje nogal goor eigenlijk.
waar loop je stage?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja vrij goed. Eerste stageweek achter de rug, morgen nog kort dagje en dan weekend
En met jou?
Waar heb je stage gelopen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja vrij goed. Eerste stageweek achter de rug, morgen nog kort dagje en dan weekend
En met jou?
Maar jij valt dus meer op hipsterbrillenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij wordt wel leuk kwaad dat is waar
Op school zeiden ze dat je dan een condoom kan knippen en als beflap gebruiken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen die bril ook zonder bril is hij leuker dan Frankquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij valt dus meer op hipsterbrillen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar loop je stage?
of zit je vooral?
jr-style vindt dit een heel leuk grapje
Erg goede grap Tyronquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je stage gelopen?
Ik heb vandaag gespijbeld van school omdat de lessen nergens op sloegen. Morgen twee uur beetje chillen achter pc op school en dan weekend
Met 38 keer reclames erdoorheenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Heeinz het volgende:
Vanavond half 9 Pirates of the Caribbean op Veronica
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand MET beflapje ging beffen. Die dingen ook nog nooit in een winkel zien liggen of zo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op school zeiden ze dat je dan een condoom kan knippen en als beflap gebruiken.
Neem dan een rubber met smaak en het is net of je een warme oksel likt
maarja, echte mannen likken natuurlijk gewoon als lassie, en zonnder rubber
gedownloade films zijn veel leukerquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Films op tv zijn altijd leuker dan op DVD
Eens. Gewoon die oksel likken en niet moeilijk doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op school zeiden ze dat je dan een condoom kan knippen en als beflap gebruiken.
Neem dan een rubber met smaak en het is net of je een warme oksel likt
maarja, echte mannen likken natuurlijk gewoon als lassie, en zonnder rubber
mensen die beffen met een lapjequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand MET beflapje ging beffen. Die dingen ook nog nooit in een winkel zien liggen of zo.
Jij houdt van hinderlijke onderbrekingen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Films op tv zijn altijd leuker dan op DVD
preciesquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Gewoon die oksel likken en niet moeilijk doen.
;')quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen die beffen met een lapje
zijn van die mannen in uggs ;')
Af en toe met de hand in de broek of wat te drinken pakken, niks mis meequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij houdt van hinderlijke onderbrekingen?
Lijkt me ook zo een afknapper :' Oh even het beflapje pakken. Dat woord alleen al.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen die beffen met een lapje
zijn van die mannen in uggs ;')
Doei doeiquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
ik ga mij voor de tweede maal vandaag vrijwillig begeven in dit noodweer
tot later FOK!ertjes
En als je een film download kan je het op elk gewenst moment op pauze zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Af en toe met de hand in de broek of wat te drinken pakken, niks mis mee
Ik zal voor je bidden kameraad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
ik ga mij voor de tweede maal vandaag vrijwillig begeven in dit noodweer
tot later FOK!ertjes
Wees dan ook een beetje voorbereid.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me ook zo een afknapper :' Oh even het beflapje pakken. Dat woord alleen al.
Ja en uiteindelijk komt hij aanzetten met een beeflapje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me ook zo een afknapper :' Oh even het beflapje pakken. Dat woord alleen al.
Nou ja FOK!kers schrikken zich natuurlijk een hoedje als zo een gelegenheid zich voordoetquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal voor je bidden kameraad.
[..]
Wees dan ook een beetje voorbereid.
Ik zal jou eens op pauze zettenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als je een film download kan je het op elk gewenst moment op pauze zetten.
Als je je beflapje maar paraat hebt.quote:
Dat zeker. Tot nu toe weet ik het goed te voorkomen door binnen 3 zinnen te beginnen over mijn moderatorschap op FOK!.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja FOK!kers schrikken zich natuurlijk een hoedje als zo een gelegenheid zich voordoet
Doe ik ook altijd. Iedereen is meteen onder de indruk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zeker. Tot nu toe weet ik het goed te voorkomen door binnen 3 zinnen te beginnen over mijn moderatorschap op FOK!.
Oh... was dat een versiertruc toen je over bans begon...quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Iedereen is meteen onder de indruk.
moderators bannen nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... was dat een versiertruc toen je over bans begon...
Verdomme.
Je moet de hints wel goed begrijpen hequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... was dat een versiertruc toen je over bans begon...
Verdomme.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet de hints wel goed begrijpen he
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ach ik had zonder korte broek toch geen kans gemaakt.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Ach ik had zonder korte broek toch geen kans gemaakt.
Muzikanten dansen nietquote:
Pics.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:36 schreef Karina het volgende:
Jullie zijn voor Polen gok ik, ik zag me net een paar tetten voorbijkomen
Bij het ESF dus he.
Hopen dat het redden.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:46 schreef Keyos het volgende:
lekker veldje hoor daar bij Sparta. Die bal rolt voor geen meter.
Sparta in FMquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Hopen dat het redden.
Als ik het één club gun is het Sparta wel.
Lijkt me ook wel geinig in zo'n FM-game
Ik ben er laatst een game mee gestart en ik werd vrij snel ontslagen omdat bestuur wonderen van je verwacht.quote:
Hoiquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn iig gigantischNou ja beter dan die baardvrouw
En hoi
Ah vandaar ja kut is dat altijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er laatst een game mee gestart en ik werd vrij snel ontslagen omdat bestuur wonderen van je verwacht.
Met Volendam gaat het een stuk beter wat dat betreft.
Oke even zappen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En heel toevallig nu die Polen aan de beurt
Ik zit er nog niet inquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee Jojoortje is je huis al klaar? Baby gemaakt?
Chill toch huizenmarkt gaat ook goed althans beter nuquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zit er nog niet inIn juli pas.
We oefenen nog eerst flink
Onze timimg kon niet beter idd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Chill toch huizenmarkt gaat ook goed althans beter nu
Ja precies. Soms is het ook kut als je een seizoen ver boven je kunnen uitstijgt met een club, want het bestuur verwacht daarna dat je dat minimaal overdoet het jaar ernaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah vandaar ja kut is dat altijd.
Had je bij Betis ook die hadden dan nauwelijks budget maar je moest voorronde CL halen anders vloog je eruit terwijl ze (toen, 2012) bij Atletico nog tevreden waren met Europees voetbal en ze dubbel zo veel geld hadden.
Stijn kunnen we wel aanmelden toch?quote:
Bosniëquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Wat denken jullie, wie gaat er door Nigeria of Bosnië in de poule?
Bosnie, 100%. Hebben echt paar prima spelers met de ondersteuning van fitte waterdragers.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Dzeko gaat iedereen slopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Oefenen is wel lekker jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zit er nog niet inIn juli pas.
We oefenen nog eerst flink
Je hebt het wel te pakken hequote:
Waar heb je dat ingevuld?quote:Op donderdag 8 mei 2014 23:32 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb Bosnië ingevuld. Ik weet jullie te vinden mocht Nigeria door gaan.
quote:
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet binnenkort met de trein, Moet ik dan volle pond betalen om mee te mogen in een rijdend vuilnisbak of geeft de ns korting?
Volle pond.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik moet binnenkort met de trein, Moet ik dan volle pond betalen om mee te mogen in een rijdend vuilnisbak of geeft de ns korting?
Randallquote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hou een Californication marathon. Best een toffe serie opzich. Wel wat simpel.
Je bent zelf wel wat simpel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hou een Californication marathon. Best een toffe serie opzich. Wel wat simpel.
Snoop Doggquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit is best wel een slechte documentaire van Snoop Dogg.
Het is meer een album verkoop praatje.
Die komt helemaal niet voor in de Lion King. Dus nee.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk dat we zeggen: Snoop Lion
Dat wil snoop ook daar gaat deze documentaire over.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil natuurlijk dat we zeggen: Snoop Lion
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt helemaal niet voor in de Lion King. Dus nee.
Dat zijn Simba's bitches.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is die ene op de achtergrond.
Wat ziet Scar er daar gek uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is die ene op de achtergrond.
Ik weet stiekem wel dat het Kofu is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele tatoeageThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel zonde van je lichaam Mikey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele tatoeageOh.
Was GGMM weer aan het gamen op de kamer van Stinho?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GGMM noemt dit een matige grap.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GGMM noemt dit een matige grap.
quote:
Ik ga eens kijken of er nog ergens cup a soupquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nu echt een onwijze trek in een entrecote met bearnaissesaus.
Dat vind ik dus echt niet boeiend. Ik hou al niet van soep en dan al helemaal niet van die kant en klare shitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of er nog ergens cup a soupin huis is.
Er is verder niks makkelijk in huis. Nu aardappelen schillen is ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet boeiend. Ik hou al niet van soep en dan al helemaal niet van die kant en klare shit.
Geen frituureten in huis?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er is verder niks makkelijk in huis. Nu aardappelen schillen is ook een beetje raar.
Dat ben ik niet, check m'n fobo maarquote:
Nee jij was de badguy in de filmquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, check m'n fobo maar
Welke film?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee jij was de badguy in de film.
Omdat hij ook een ginger was
De FOK! film die we keken op Togethertube. GGMM en Stijn namen het op tegen jou. Xcachet zat in het complot.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke film?
Gingers
Gingerniggers:
[ afbeelding ]
Het zijn noodles gewordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen frituureten in huis?![]()
Of gewoon een club sandwich of tosti etc.
Drizzt met twents accent .quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De FOK! film die we keken op Togethertube. GGMM en Stijn namen het op tegen jou. Xcachet zat in het complot.
Wutquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De FOK! film die we keken op Togethertube. GGMM en Stijn namen het op tegen jou. Xcachet zat in het complot.
Dgvf Vita top filmpje.quote:
lange vrijdagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog tot 16:00 les. Nu is het nog droog en vanmiddag lekker tyfusweer.
Ik vrees dat jullie FOK nu iets te serieus beginnen te nemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niks van die post van JR. Nog te weinig koffie op denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vrees dat jullie FOK nu iets te serieus beginnen te nemen.
Daarvoor moet je ook de film hebben gezien die Mikey en ik keken. Wordt het allemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niks van die post van JR. Nog te weinig koffie op denk ik.
Ja ik kreeg het linkje van Mikey maar kon helaas niet meekijken, ik keek het ESFquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je ook de film hebben gezien die Mikey en ik keken. Wordt het allemaal duidelijk.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik kreeg het linkje van Mikey maar kon helaas niet meekijken, ik keek het ESF
Aids > ESFquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die film >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ESF
hier ook niks, wat kouderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:08 schreef Dven het volgende:
Zulke tyfusweer 20 graden wolken gatvergadvergadtver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |