Ik ben er laatst een game mee gestart en ik werd vrij snel ontslagen omdat bestuur wonderen van je verwacht.quote:
Hoiquote:Op donderdag 8 mei 2014 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zijn iig gigantischNou ja beter dan die baardvrouw
En hoi
Ah vandaar ja kut is dat altijd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er laatst een game mee gestart en ik werd vrij snel ontslagen omdat bestuur wonderen van je verwacht.
Met Volendam gaat het een stuk beter wat dat betreft.
Posters zijn voor mensen jonger dan 14quote:
Oke even zappen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En heel toevallig nu die Polen aan de beurt
Ik zit er nog niet inquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hee Jojoortje is je huis al klaar? Baby gemaakt?
Chill toch huizenmarkt gaat ook goed althans beter nuquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zit er nog niet inIn juli pas.
We oefenen nog eerst flink
Onze timimg kon niet beter idd.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Chill toch huizenmarkt gaat ook goed althans beter nu
Ja precies. Soms is het ook kut als je een seizoen ver boven je kunnen uitstijgt met een club, want het bestuur verwacht daarna dat je dat minimaal overdoet het jaar ernaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah vandaar ja kut is dat altijd.
Had je bij Betis ook die hadden dan nauwelijks budget maar je moest voorronde CL halen anders vloog je eruit terwijl ze (toen, 2012) bij Atletico nog tevreden waren met Europees voetbal en ze dubbel zo veel geld hadden.
Stijn kunnen we wel aanmelden toch?quote:
Bosniëquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Wat denken jullie, wie gaat er door Nigeria of Bosnië in de poule?
Bosnie, 100%. Hebben echt paar prima spelers met de ondersteuning van fitte waterdragers.quote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Dzeko gaat iedereen slopenquote:Op donderdag 8 mei 2014 22:39 schreef hafcfan het volgende:
Oefenen is wel lekker jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zit er nog niet inIn juli pas.
We oefenen nog eerst flink
Je hebt het wel te pakken hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |