abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138793808
Deel 1: BNW / vaccinaties
Deel 2: BNW / vaccinaties deel 2
Deel 3: BNW / vaccinaties deel 3
Deel 4 BNW / Vaccinatie-topic #4
Deel 5 BNW / Vaccinatie-topic #5

quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:07 schreef rabbia het volgende:
in nederland kun je je kind laten vaccineren tegen een aantal ziekten die eigenlijk nauwelijks nog voorkomen. uit onderzoek is gebleken dat vaccinaties toch niet zo betrouwbaar zijn dan men doet zeggen. steeds meer ouders maken zich zorgen en twijfeln of ze hun kind laten vaccineren. heb gehoord dat later beginnen met vaccineren beter zou zijn en losse prikken ipv de huidige coctailsvaccins. nu worden baby's al met 8 weken gevaccineerd ook tegn hep. b.
laatste 3 posts vorige deel

quote:
19s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:03 schreef new_moon het volgende:

[..]

Hier moest ik hardop om lachen ^O^

ot
zoals laatst las ik over medicijnen m.b.t. ziekte van Crohn, (bij mijn zusje is dit kort geleden vastgesteld, en toen ben ik er ook het e.e.a. over gaan lezen)
dat een jaarlijkse kuur van het medicijn Remicade niet meer vergoed zou worden bij patienten die anders als enig alternatief hebben, om te operenen, gedeeltelijke of gehele darmverwijdering, waarbij verdere onstekingsremmende medicijnen natuurlijk niet meer nodig zijn.
deze operatie schijnt 14000 euro te kosten, en dat medicijn 17000 per jaar.
Dat was de wens van verzekeraars, om uit winstbelang, iedereens darm maar per direct te amputeren, omdat het goedkoper is.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 19:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kwalijke zaak als dat zo zou zijn.
Maar ik zie het niet zozeer uit winstbejag maar meer als besparing? Maar dan nog. Geef de mensen die deze kwaal hebben de medicijnen en ga niet opereren uit besparing. Erg fout.
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 20:23 schreef new_moon het volgende:
geheel OT deze keer :@

heb ook btw een vaag idee dat zoiets als ziekte van crohn wel eens getriggerd kan worden qua afwijkend immuunsysteem door vaccinaties in jeugd
pi_138793847
Laatste post deel 5

BNW / Vaccinatie-topic #5
pi_138794314
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.,.en dus ga je ze vol spuiten, direct in het systeem en dan ook nog eens in cocktail vorm.
ik kan niet begrijpen waarom vaccineren zo gewild is. Maar niet alleen de cocktail aan virussen ook kwik, squaleen, antivries en russische geaborteerde foetussen en gemalen apennieren.
Het wordt steeds gekker met je. geaborteerde russiche foetussen nog wel. Ben je ooit wel eens bij de RIVM geweest om te kijken hoe een vaccine gemaakt wordt. Is een aanrader voor je. Kun je misschien ook wat foto's maken van de lopende band waarop de foetussen liggen. Helaas voor je worden de meeste hedendaagse vaccins biochemisch gemaakt met behulp van genetisch gemodificeerde bacterien. Alleen In het geval dat er snel een grote voorraad nodig is worden er nog steeds kippen-eieren gebruikt. Je lult zo gigantisch uit je nek dat het gewoon tegen het lachwekkende aankomt.

[..]
quote:
Kanker heeft een vlucht genomen door deze bespottelijke vaccin.
http://www.naturalnews.com/032854_SV40_polio_vaccines.html
Heb je het artikel zelf wel gelezen. Voornamelijk de stukken waar het artikel zichzelf tegenspreekt. Zoals dat pas de laatste jaren er een toename is in bepaalde kankers, maar dat dit vaccine al sinds de jaren 60 zorgt voor een toename. Mooi ook dat dit vaccine zowel botkanker, hersenkanker en nog enkele kanker varianten veroorzaakt. Biochemish helaas onmogelijk maar dat maakt het voor jou niet minder waarschijnlijk. En als je op die site bent laat je je dan niet al te zeer afleiden door alle reclame voor zogenaamde bio-voeding en kanker genezenden voeding. Zo'n beetje 50% van die site bestaat uit dat sort reclame. Maar blijkbaar vind je dat prima.

quote:
[..]

Nee het vaccin is duizend keer dodelijker.
Ahh maar liefst 1000 keer. Even kijken. Door Polio kwamen 2-5% van de kinderen om die besmet waren. Bij volwassenen was dat 15-30%.. Laten we uitgaan van dat er ongeveer in Nederland 500 mensen omkwamen door polio (zeer lage schatting). Dan zijn er volgens jou door vaccinatie 500.000 mensen omgekomen. Laat ik je uit je droom helpen. Door vaccinatie (en dan alle vaccinatie) zijn er hooguit een paar mensen omgekomen.

quote:
Het is zonder enig twijfel het allerslechtste uitvinding van de mens.
De slechtse uitvinding is ongetwijfeld dat jij toegang kreeg tot internet met je leugens gebasseerd op complete onkunde.

En geef gewoon eens antwoord wat jij gaat doen als je op een roestige spijker gaat staan die afbreekt in je voet. Wetende dat een tetanus infectie in de meeste gevallen dodelijk is.

[ Bericht 2% gewijzigd door WeerWachtwoordVergeten op 12-04-2014 13:39:21 ]
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:48:04 #4
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138794600
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:34 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het wordt steeds gekker met je. geaborteerde russiche foetussen nog wel.
http://www.lifesitenews.c(...)-aborted-fetal-cells

Nee -edit-

[ Bericht 3% gewijzigd door Lavenderr op 12-04-2014 13:58:29 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_138794756
quote:
Kom eens met een echte link. Niet zo'n pro-life site achtige link waar werkelijk nergens iets verifieerbaars staat. Vooral deze quote onder aan het artikel baart me zorgen

quote:
Truth. Delivered daily.

Get pro-life and pro-family news delivered straight to your inbox.
Dit soort sites staat niet bekend om hun eerlijke berichtgeving. Maar dat maakt jou toch niks uit. Je zoekt willekeurig op het internet en alles dat in je straatje past is meteen de ultieme waarheid. Dat je nog nooit een link hebt gepost waarin betrouwbare informative wordt gegeven maakt jou toch niks uit.

En als je dan toch bezig bent. Ontwijk mijn vraag nu eens niet. Je bent een zeer zwakke discussie partner op die manier,

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 12-04-2014 13:58:44 ]
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:57:40 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138794774
Da's gewoon een cel-lijn zoals HeLa cellijn die afkomstig is van een Amerikaanse negerin uit de jaren 60 die hedentendagen nog steeds wordt gebruikt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 12 april 2014 @ 14:07:47 #7
52357 Lambiekje
pi_138794964
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 13:56 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Kom eens met een echte link. Niet zo'n pro-life site achtige link waar werkelijk nergens iets verifieerbaars staat. Vooral deze quote onder aan het artikel baart me zorgen

[..]

Dit soort sites staat niet bekend om hun eerlijke berichtgeving. Maar dat maakt jou toch niks uit. Je zoekt willekeurig op het internet en alles dat in je straatje past is meteen de ultieme waarheid. Dat je nog nooit een link hebt gepost waarin betrouwbare informative wordt gegeven maakt jou toch niks uit.

En als je dan toch bezig bent. Ontwijk mijn vraag nu eens niet. Je bent een zeer zwakke discussie partner op die manier,
het gaat niet om of die site betrouwbaar is ... het gaat er om dat er dus vermeend foetussen gebruikt
worden. De medische wereld is niet de enige industrie die het gebruikt. Ook de cosmetica industrie.
Wat is het toch leuk ... vrouwen smeren in Nederland massaal geaborteerde russische foetussen op hun gezicht :)
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 12 april 2014 @ 14:10:46 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_138795030
Nee lambiekje, de originele stamcellen komen van 1 foetus en buiten de foetus om worden die stamcellen gebruikt om te kweken.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_138795093
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het gaat niet om of die site betrouwbaar is ... het gaat er om dat er dus vermeend foetussen gebruikt
worden. De medische wereld is niet de enige industrie die het gebruikt. Ook de cosmetica industrie.
Wat is het toch leuk ... vrouwen smeren in Nederland massaal geaborteerde russische foetussen op hun gezicht :)
Het lijkt me juist wel belangrijk dat die site betrouwbaar is. Volgens dezelfde soort sites is het namelijk de normaalste zaak van de wereld dat in Nederland baby's geaborteerd worden tot ongeveer de 36'de week van de zwangerschap. Dat zijn gewoon leugens.

Heb je eigenlijk wel door hoe dom je bent. Nederlandse vrouwen smeren massaal geaboteerde foetussen op hun gezicht. Heb je wel een idee van hoeveel foetussen je daarvoor nodig hebt? Wat ik wel weet is dat de placenta hergebruikt wordt. Die wordt inderdaad in de cosmetische industrie gebruikt. Dat jij daar foetussen van maakt is toch echt jou probleem. Maar ja zoals je zelf al haarfijn uitlegt is de betrouwbaarheid van zo'n site niet zo belangrijk. Het verspreiden van leugens gebasseerd op dat soort sites helaas wel

En geef gewoon eens antwoord op de vraag. Lambiekje--->Roestige spijker. Zo moeilijk is het toch niet.
  zaterdag 12 april 2014 @ 14:25:18 #10
52357 Lambiekje
pi_138795313
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:14 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Het lijkt me juist wel belangrijk dat die site betrouwbaar is. Volgens dezelfde soort sites is het namelijk de normaalste zaak van de wereld dat in Nederland baby's geaborteerd worden tot ongeveer de 36'de week van de zwangerschap. Dat zijn gewoon leugens.
Zo gewoon dat wij met abortusboten over de hele wereld gaan om te helpen.
http://www.operationrescu(...)bortions-in-america/

Het zijn absurd hoge getallen... 1 op 3 amerikaanse vrouwen heeft te maken met een abortus.

quote:
Heb je eigenlijk wel door hoe dom je bent.
je moest eens weten... hoe corrupt, crimineel en alles compleet anders is.
je hebt echt geen notie.
pi_138795570
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het zijn absurd hoge getallen... 1 op 3 amerikaanse vrouwen heeft te maken met een abortus.

[..]
Ehh nee. Volgens de getallen op die site 20%. Misschien is een cursus rekenen iets voor je. En nergens staat of natuurlijke abortussen wel of niet zijn meegenomen in die getallen. Je snapt het echt niet he dat het neerzetten van mooie grafiekjes nog helemaal niks bewijst zonder daarbij goede verifieerbare data bij te plaatsten.

quote:
je hebt echt geen notie.
Gelukkig weet jij dat wel allemaal. Laat me toch niet zo lachen. Iedere keer weer wordt je op je fouten gewezen hier, en als je er zelf niet meer uitkomt negeer je het compleet, en als je denkt dat er toch nog een mogelijkheid is om je onkunde verder te verspreiden post je weer een andere vage link.

En geef nu eens antwoord op de vraag die ik je 4 dagen geleden al stelde.
  zaterdag 12 april 2014 @ 14:42:33 #12
52357 Lambiekje
pi_138795629
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:38 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ehh nee. Volgens de getallen op die site 20%. Misschien is een cursus rekenen iets voor je. En nergens staat of natuurlijke abortussen wel of niet zijn meegenomen in die getallen. Je snapt het echt niet he dat het neerzetten van mooie grafiekjes nog helemaal niks bewijst zonder daarbij goede verifieerbare data bij te plaatsten.

[..]

Gelukkig weet jij dat wel allemaal. Laat me toch niet zo lachen. Iedere keer weer wordt je op je fouten gewezen hier, en als je er zelf niet meer uitkomt negeer je het compleet, en als je denkt dat er toch nog een mogelijkheid is om je onkunde verder te verspreiden post je weer een andere vage link.
je komt er nog wel achter dat ik gelijk heb.

quote:
En geef nu eens antwoord op de vraag die ik je 4 dagen geleden al stelde.
herhaal dan de vraag ?!
pi_138795835
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je komt er nog wel achter dat ik gelijk heb.

:') De bekende dooddoener.

quote:
[..]

herhaal dan de vraag ?!
Wat ga jij doen als je op een roestige spijker gaat staan die zo roestig is dat die afbreekt in je voet. Wetende dat een Tetanus infectie meestal dodelijk afloopt indien onbehandelt.
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 16:14:36 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_138797179
Het is nu kwart over vier en geen antwoord.
  zaterdag 12 april 2014 @ 16:29:40 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_138797509
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

je hebt echt geen notie.
Waarom word elke keer de VS er bij gehaald, en niet ons eigen landje?
Abortus is een keuze!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_138798035
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
Het is nu kwart over vier en geen antwoord.
Geef de beste man even de tijd om allerlei websites erbij te halen die vast haarfijn zullen uitleggen waarom Tetanus een hersenspinsel is van mij *)
  zaterdag 12 april 2014 @ 17:45:01 #17
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_138799213
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 18:26:34 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_138800169
Hek toch. Schrok me kapot.
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:27:08 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_138800184
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zal ik ook nog een keer roepen dat er geen cellen van foetussen in zitten? Het gaat om een cellijn die ooit begonnen is met een stukje weefsel uit een foetus.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 12 april 2014 @ 18:27:32 #20
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_138800197
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:26 schreef Lavenderr het volgende:
Hek toch. Schrok me kapot.
Ach valt wel mee toch :P
Onikaan ni ov dovah
  Moderator zaterdag 12 april 2014 @ 18:31:31 #21
249559 crew  Lavenderr
pi_138800287
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 18:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ach valt wel mee toch :P
Als je een gewoon artikel verwacht is dit best wel in your face :P
  maandag 14 april 2014 @ 07:59:55 #22
52357 Lambiekje
pi_138857023
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:56 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

:') De bekende dooddoener.

[..]

Wat ga jij doen als je op een roestige spijker gaat staan die zo roestig is dat die afbreekt in je voet. Wetende dat een Tetanus infectie meestal dodelijk afloopt indien onbehandelt.
acute behandeling is soms noodzakelijk. maar 99% van de gevallen is vaccineren kwalijk.
  maandag 14 april 2014 @ 08:02:43 #23
52357 Lambiekje
pi_138857050
  maandag 14 april 2014 @ 08:04:50 #24
52357 Lambiekje
pi_138857062
quote:
Last week, many of the aboriginal people in the remote west coast village of Ahousaht were innoculated with the tamiflu vaccine. Today, over a hundred of them are sick, and the sickness is spreading.

In the same week, body bags were sent to similarly remote native reserves in northern Manitoba that have also received the tamiflu vaccine.

On the face of things, it appears that flu vaccinations are causing a sickness that is being deliberately aimed at aboriginal people across Canada, and this sickness will be fatal: a fact acknowledged by the Canadian government by their “routine” sending of body bags to these Indian villages.

Before you express your shock and denial at the idea that people are being racially targeted and killed, remember that murdering Indians with vaccinations is not a new or abnormal thing in Canada. Indeed, it’s how we Europeans “won the land”, and it’s one of the ways we keep it.
http://www.republicoflako(...)r-the-real-pandemic/
.. en dat is onder andere waarom vaccins bedacht zijn.
  maandag 14 april 2014 @ 09:02:35 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_138857681
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 08:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

is in de categorie van http://www.watbenjedan.nl/
Dat ben jij idd behoorlijk ja.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo