abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 april 2014 @ 13:00:56 #301
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_138793665
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 11:57 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Waarom niet. Ik ben echt nieuwsgierig naar je beweegredenen. Ik kan er namelijk niet bij dat je je eigen kinderen moedwillig blootstelt aan bepaalde ziektes.
.,.en dus ga je ze vol spuiten, direct in het systeem en dan ook nog eens in cocktail vorm.
ik kan niet begrijpen waarom vaccineren zo gewild is. Maar niet alleen de cocktail aan virussen ook kwik, squaleen, antivries en russische geaborteerde foetussen en gemalen apennieren.

quote:
Het grote probleem is dat je je veilig voelt omdat de kans dat je iemand met een ziekte tegenkomt klein is. De kans dat je je kinderen blootstelt aan deze ziektes, ook als je je kinderen niet vaccineert, is redelijk klein (tot aan nul toe). Als meer mensen besluiten om niet te vaccineren dan neemt die kans toe. De ziektes waar we over praten zijn niet leuk, het is geen verkoudheid waar je niks aan overhoudt.

We hebben het over Polio (verminkingen),
Kanker heeft een vlucht genomen door deze bespottelijke vaccin.
http://www.naturalnews.com/032854_SV40_polio_vaccines.html

quote:
Kinkhoest (dodelijk voor kleine kinderen en helaas weer aan een opmars bezig),
Nee het vaccin is duizend keer dodelijker.

quote:
Tetanis (dodelijk indien onbehandeld voor iedereen), Difterie en nog enkele andere zeer levensbedreigende ziektes. Zoek zelf de plaatjes maar op die bij deze ziektes horen en zoek voor de grap ook de sterfte ratio's er maar bij. Hoe kun je dan als weldenkend mens zeggen dat vaccinaties slecht zijn.
Het is zonder enig twijfel het allerslechtste uitvinding van de mens.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')