quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die komt helemaal niet voor in de Lion King. Dus nee.
Dat zijn Simba's bitches.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is die ene op de achtergrond.
Wat ziet Scar er daar gek uit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is die ene op de achtergrond.
Ik weet stiekem wel dat het Kofu is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele tatoeageThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel zonde van je lichaam Mikey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele tatoeageOh.
Was GGMM weer aan het gamen op de kamer van Stinho?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GGMM noemt dit een matige grap.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GGMM noemt dit een matige grap.
quote:
Ik ga eens kijken of er nog ergens cup a soupquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nu echt een onwijze trek in een entrecote met bearnaissesaus.
Dat vind ik dus echt niet boeiend. Ik hou al niet van soep en dan al helemaal niet van die kant en klare shitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of er nog ergens cup a soupin huis is.
Er is verder niks makkelijk in huis. Nu aardappelen schillen is ook een beetje raar.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet boeiend. Ik hou al niet van soep en dan al helemaal niet van die kant en klare shit.
Geen frituureten in huis?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er is verder niks makkelijk in huis. Nu aardappelen schillen is ook een beetje raar.
Dat ben ik niet, check m'n fobo maarquote:
Nee jij was de badguy in de filmquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, check m'n fobo maar
Welke film?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee jij was de badguy in de film.
Omdat hij ook een ginger was
De FOK! film die we keken op Togethertube. GGMM en Stijn namen het op tegen jou. Xcachet zat in het complot.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welke film?
Gingers
Gingerniggers:
[ afbeelding ]
Het zijn noodles gewordenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen frituureten in huis?![]()
Of gewoon een club sandwich of tosti etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |