Ja, kan je je eens wassenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef Karina het volgende:
Gelukkig, ik heb weer warm waterDus ik kan straks douchen (en afwassen).
een joodquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:06 schreef Tyron het volgende:
er is trouwens een camera gejat bij mij stage
jullie mogen één keer raden van welke afkomst de verdachte zijn
Heb je zelf pasta gedraaid?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef mijn zojuist gemaakte pasta een 9. Ik ben weer eens zeer content met mijzelf.
Elan vindt dit leuk.
neequote:
nee, ik heb een eigen programmaatje waar ik geen apparatuur voor nodig heb, maar het schijnt te helpen (hoorde ik laatstquote:
*verdachtenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:06 schreef Tyron het volgende:
jullie mogen één keer raden van welke afkomst de verdachte zijn
Deensquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:06 schreef Tyron het volgende:
jullie mogen één keer raden van welke afkomst de verdachten zijn
ah nicequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee, ik heb een eigen programmaatje waar ik geen apparatuur voor nodig heb, maar het schijnt te helpen (hoorde ik laatst![]()
)
zeker, met name nu ik meer op mijn voeding letquote:
Wil je je toon even minderen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
haha jullie zijn echt dom.
Marokkaans natuurlijk
Jij at toch heel vaak speklap?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeker, met name nu ik meer op mijn voeding let![]()
niet dat ik dik was, maar ik leefde een beetje ongezond sinds ik net op kamers woonde
mwah 1/2x per week, maar ik at ook 1/2x pizza in een week, meestal 1x, maar dat is nu zo beetje naar 1x in de twee maandenquote:
+report.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
haha jullie zijn echt dom.
Marokkaans natuurlijk
Speklappenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah 1/2x per week, maar ik at ook 1/2x pizza in een week, meestal 1x, maar dat is nu zo beetje naar 1x in de twee maanden
Eén keer in de week pizza kan toch bestquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah 1/2x per week, maar ik at ook 1/2x pizza in een week, meestal 1x, maar dat is nu zo beetje naar 1x in de twee maanden
Jimbo is natuurlijk een uitzondering hequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja ze zullen vast luisteren naar jimbo
een feyenoorder![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |