Ach joh ken mij het schelen!quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen fan van Geo4kant begrijp ik.
LR zei dat hij op FOK! vakantie is.quote:
Geo is en baasjequote:Op donderdag 8 mei 2014 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen fan van Geo4kant begrijp ik.
Dat is het ook, Maar dat ben jij ook en ik ook eigenlijk iedereen hier.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem maar een rare jongen.
Ik vind Karina geen rare jongen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is het ook, Maar dat ben jij ook en ik ook eigenlijk iedereen hier.
Karina moet je zien als de moeder van de rare jongens.quote:
Ach, jij bent ook voor die neuzenclub, daarbij heb je al je geloofwaardigheid al verloren voordat je al postquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, jij bent ook voor die neuzenclub, daarbij heb je al je geloofwaardigheid al verloren voordat je al post
Om maar even een andere user te quotenquote:
zulke grote happen neem ik niet hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Om maar even een andere user te quoten
'' Dan hoop ik dat ie in je luchtpijp blijft hangen "
*jouquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
zulke grote happen neem ik niet hoor![]()
dat er in die bolle smoel van jouw nou in één keer een hele appel past
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
zulke grote happen neem ik niet hoor![]()
dat er in die bolle smoel van jou nou in één keer een hele appel past
ah, hier hou ik er maar mee op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]Je moest eens weten wat er allemaal in één keer in je moeders mond past
Ik geef mijn zojuist gemaakte pasta een 9. Ik ben weer eens zeer content met mijzelf.quote:
De pasta die mijn moeder erbij had vond ik niet echt boeiend.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef mijn zojuist gemaakte pasta een 9. Ik ben weer eens zeer content met mijzelf.
Elan vindt dit leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |