de brunette komt ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
/nee, ik hoor niet meer bij die groep sinds ik uit de WA ben he
kras kras kras
meh, oud lijkquote:
zie editquote:
Hmm, maar mn gehakt is niet chill met bier op t moment.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe dat. Bij voorkeur met bier met die gekke gezonde hersenspinsels van je
Om 19:30 is er dan ook 30 minuten van de uitzending voorbij, het lijkt me ook prettig om de hele uitzending te kunnen zien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk toch liever DWDD in de herhaling dan om half 8.
Zou een leuk meisje voor je zijn jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
de brunette komt ook
en misschien kunnen we ook de SS Mississippi uitnodigen, ze is afgevallen
bitch pleasequote:Op donderdag 8 mei 2014 17:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou een leuk meisje voor je zijn ja
die slokt je op in 1 hap
ok,quote:
misschien wat voor bij jou aan het spit?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ok,
Zou een leuk varken voor je zijn ja
spitroastenquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
misschien wat voor bij jou aan het spit?
het echte spit hé, niet die andere
Je krijgt je huiswerk online opgegeven?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Plaats dan niets, kutdocent.
ik ben slechts op bezoekquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:51 schreef Elan het volgende:
Jimbo weer terugmijn collega ww'ert alles goed pik?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben slechts op bezoek
maar ja , lekker hoor.
Nu van de staat zn centen een lekker maaltje aan t koken. Jij dan ?
Brandbommen bij ?quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ook lekker man, straks weer ff naar die grafstad toe
Kan je nagaan hoe vaak ik kijk sinds het op ned1 is.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 19:30 is er dan ook 30 minuten van de uitzending voorbij, het lijkt me ook prettig om de hele uitzending te kunnen zien.
op de meet gedaanquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
de brunette komt ook
en misschien kunnen we ook de SS Mississippi uitnodigen, ze is afgevallen
Sterkte in Rotterdam.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:54 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja ook lekker man, straks weer ff naar die grafstad toe
dat ze die ooit vrijgelaten hebben is al een wonderquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed bezig
Enne GGMM aan top, verrassend he!
Een normaal kind zou nu gaan juichen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Plaats dan niets, kutdocent.
Ja mij ook wel.quote:
Modsquote:Op donderdag 8 mei 2014 17:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je maar even toegevoegd
zo'n attente mod ben ik
Ik ga niet nog een keer zn lijst invullenquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht leidde ik hem teveel af. Ik pleit voor een hertelling
BNW / Vaccinatie-topic #6quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:05 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)na-griepvaccin.dhtml
Weet je nog dat bepaalde mensen boos werden als je je niet liet inentenUiteindelijk blijken de mogelijke gevolgen van zo'n spuitje ernstiger dan die hele Mexicaanse griep an sig
Tering dat is best wel hoog.quote:Dank je wel voor het meedoen met de test!
Jouw algemene score op de AQ is: 28.2.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 30
Jouw "aandacht schakelen" score is: 31
Jouw "aandacht voor detail" score is: 28
Jouw "Communicatie" score is: 29
Jouw "verbeelding" score is: 23
Uit onderzoek blijkt dat de gemiddelde score onder de bevolking 16.4 is. Is je score hoger, dan heb je meer autistische trekjes. Dat wil zeker niet zeggen dat je dan meteen ‘een autist’ bent. Er zijn immers vele gradaties. De meeste mensen die wel de diagnose autisme hebben, scoren 32 of hoger. We benadrukken nogmaals dat deze test niet is bedoeld voor het stellen van een diagnose. Daarvoor moet je echt naar een arts!
Eerder onderzoek heeft laten zien dat er een samenhang bestaat tussen de score op de autisme vragenlijst en geloof in God. Dit zou te maken kunnen hebben met het vermogen om te mentaliseren ofwel 'je in de gedachten van anderen te kunnen verplaatsen'. In een vervolgonderzoek willen wij graag beter uitzoeken hoe deze relatie precies begrepen moet worden.
Geo4kant post hier niet zo vaak meer hèquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben dus net zo autistisch als Geo4kant niet echt verrassend.
Ik zag hem laatst in de tv slowchat.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geo4kant post hier niet zo vaak meer hè
Daar kom ik nooit.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst in de tv slowchat.
Geen idee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar komt die hype van #yolanthetweet vandaan?
typj doe mij er ook tussenquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja godver
moet ik al die cijfers aan gaan passen
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:56 schreef Tyron het volgende:
Jouw algemene score op de AQ is: 20.8.
Jouw "sociale vaardigheden" score is: 21
Jouw "aandacht schakelen" score is: 23
Jouw "aandacht voor detail" score is: 22
Jouw "Communicatie" score is: 19
Jouw "verbeelding" score is: 19
nou vooruit
Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geo4kant post hier niet zo vaak meer hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |