nee dat niet, zo erg ging het nou ook niet misquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eén keer in de week pizza kan toch best. En voor de rest at je zeker ook vaak patat en döner enzo?
omdat hij 120 kilo weegt?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jimbo is natuurlijk een uitzondering he
Dat is ook niet heel gek als je voor het eerst op jezelf woont.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
nee dat niet, zo erg ging het nou ook niet mis
maar dronk ook meer frisdrank enzo, ik leefde ook niet heel ongezond ofzo. maar at weinig fruit etc
Ik lik me gewoon goed in bij mensen die er toe doenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Jimbo is natuurlijk een uitzondering he
Goed verhaal manquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik lik me gewoon goed in bij mensen die er toe doen
bedankt, ik voel me er ook beter doorquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel gek als je voor het eerst op jezelf woont.
Maar wel goed dat je er nu iets aan doet dan
Dat kan makkelijk. Als je maar niet elke dag hele kratjes wegtikt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
bedankt, ik voel me er ook beter door
al laat ik me op zaterdagavond wel gewoon gaan, bier drinken enzo
je bent zelf een papzakquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed verhaal man
Ga nou maar trainen, papzak
Nee het was een vadertjequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft die boiler man dat net ook gedaan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan gebruik je maar een beflapjequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
helemaal niet...
http://www.nu.nl/wetensch(...)nker-dan-roken-.html
ja, ik heb ook wel het geluk dat ik niet echt snel aan kom, maar dat houdt ook ooit op, bij mijn vader op zijn 30ste ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk. Als je maar niet elke dag hele kratjes wegtikt.
Er zullen vast wel vaders ergens op de wereld zijn die jouw type zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het was een vadertjeNiet mijn type.
Ik kom ook helemaal niet aan terwijl ik best wel ongezond eet.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja, ik heb ook wel het geluk dat ik niet echt snel aan kom, maar dat houdt ook ooit op, bij mijn vader op zijn 30ste ofzo
Oh ja vast wel. Ronald de Boer is wel mijn type bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen vast wel vaders ergens op de wereld zijn die jouw type zijn.
inderdaad, en dat wil ik sowieso voor zijnquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kom ook helemaal niet aan terwijl ik best wel ongezond eet.
Maar na je 30e gaat het wel aftakelen, zie ik aan mijn broer.
En Frank niet?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja vast wel. Ronald de Boer is wel mijn type bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |