Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand MET beflapje ging beffen. Die dingen ook nog nooit in een winkel zien liggen of zo.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op school zeiden ze dat je dan een condoom kan knippen en als beflap gebruiken.
Neem dan een rubber met smaak en het is net of je een warme oksel likt
maarja, echte mannen likken natuurlijk gewoon als lassie, en zonnder rubber
gedownloade films zijn veel leukerquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Films op tv zijn altijd leuker dan op DVD
Eens. Gewoon die oksel likken en niet moeilijk doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Op school zeiden ze dat je dan een condoom kan knippen en als beflap gebruiken.
Neem dan een rubber met smaak en het is net of je een warme oksel likt
maarja, echte mannen likken natuurlijk gewoon als lassie, en zonnder rubber
mensen die beffen met een lapjequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat iemand MET beflapje ging beffen. Die dingen ook nog nooit in een winkel zien liggen of zo.
Jij houdt van hinderlijke onderbrekingen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Films op tv zijn altijd leuker dan op DVD
preciesquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Gewoon die oksel likken en niet moeilijk doen.
;')quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen die beffen met een lapje
zijn van die mannen in uggs ;')
Af en toe met de hand in de broek of wat te drinken pakken, niks mis meequote:Op donderdag 8 mei 2014 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij houdt van hinderlijke onderbrekingen?
Lijkt me ook zo een afknapper :' Oh even het beflapje pakken. Dat woord alleen al.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen die beffen met een lapje
zijn van die mannen in uggs ;')
Doei doeiquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
ik ga mij voor de tweede maal vandaag vrijwillig begeven in dit noodweer
tot later FOK!ertjes
En als je een film download kan je het op elk gewenst moment op pauze zetten.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Af en toe met de hand in de broek of wat te drinken pakken, niks mis mee
Ik zal voor je bidden kameraad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Typisch het volgende:
ik ga mij voor de tweede maal vandaag vrijwillig begeven in dit noodweer
tot later FOK!ertjes
Wees dan ook een beetje voorbereid.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me ook zo een afknapper :' Oh even het beflapje pakken. Dat woord alleen al.
Ja en uiteindelijk komt hij aanzetten met een beeflapje.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me ook zo een afknapper :' Oh even het beflapje pakken. Dat woord alleen al.
Nou ja FOK!kers schrikken zich natuurlijk een hoedje als zo een gelegenheid zich voordoetquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal voor je bidden kameraad.
[..]
Wees dan ook een beetje voorbereid.
Ik zal jou eens op pauze zettenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als je een film download kan je het op elk gewenst moment op pauze zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |