Een goed begin is het halve werk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
inderdaad, en dat wil ik sowieso voor zijn
en het halve werk is een goed beginquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk.
Frank gaat je heel boos een preek geven als je niet goed ge(stof)zuigt hebtquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bef nietMaar als ik het zou doen ALS dan lijkt me het met beflapje nogal goor eigenlijk.
Ja vrij goed. Eerste stageweek achter de rug, morgen nog kort dagje en dan weekendquote:
Ja hij wordt wel leuk kwaad dat is waarquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank gaat je heel boos een preek geven als je niet goed ge(stof)zuigt hebt![]()
"Ja ik heb je gewaarschuwd...!!!!"
komt door al die nicotine in den kutquote:
Ik noteer het.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bef nietMaar als ik het zou doen ALS dan lijkt me het met beflapje nogal goor eigenlijk.
waar loop je stage?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja vrij goed. Eerste stageweek achter de rug, morgen nog kort dagje en dan weekend
En met jou?
Waar heb je stage gelopen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja vrij goed. Eerste stageweek achter de rug, morgen nog kort dagje en dan weekend
En met jou?
Maar jij valt dus meer op hipsterbrillenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij wordt wel leuk kwaad dat is waar
Op school zeiden ze dat je dan een condoom kan knippen en als beflap gebruiken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet alleen die bril ook zonder bril is hij leuker dan Frankquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar jij valt dus meer op hipsterbrillen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
waar loop je stage?
of zit je vooral?
jr-style vindt dit een heel leuk grapje
Erg goede grap Tyronquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je stage gelopen?
Ik heb vandaag gespijbeld van school omdat de lessen nergens op sloegen. Morgen twee uur beetje chillen achter pc op school en dan weekend
Met 38 keer reclames erdoorheenquote:Op donderdag 8 mei 2014 19:24 schreef Heeinz het volgende:
Vanavond half 9 Pirates of the Caribbean op Veronica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |