Drizzt met twents accent .quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De FOK! film die we keken op Togethertube. GGMM en Stijn namen het op tegen jou. Xcachet zat in het complot.
Wutquote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De FOK! film die we keken op Togethertube. GGMM en Stijn namen het op tegen jou. Xcachet zat in het complot.
Dgvf Vita top filmpje.quote:
lange vrijdagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 07:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog tot 16:00 les. Nu is het nog droog en vanmiddag lekker tyfusweer.
Ik vrees dat jullie FOK nu iets te serieus beginnen te nemen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niks van die post van JR. Nog te weinig koffie op denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vrees dat jullie FOK nu iets te serieus beginnen te nemen.
Daarvoor moet je ook de film hebben gezien die Mikey en ik keken. Wordt het allemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niks van die post van JR. Nog te weinig koffie op denk ik.
Ja ik kreeg het linkje van Mikey maar kon helaas niet meekijken, ik keek het ESFquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je ook de film hebben gezien die Mikey en ik keken. Wordt het allemaal duidelijk.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik kreeg het linkje van Mikey maar kon helaas niet meekijken, ik keek het ESF
Aids > ESFquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die film >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ESF
hier ook niks, wat kouderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:08 schreef Dven het volgende:
Zulke tyfusweer 20 graden wolken gatvergadvergadtver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |