Proficiat.quote:
Ohquote:Op maandag 5 mei 2014 23:33 schreef Jif het volgende:
[..]
Hahahhaa die heb ik hier net vandaan en op escunited gepost
Ja ik dacht eerst dat zij zei dat ze een feestje hadden, maar kennelijk niet danquote:Op maandag 5 mei 2014 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
"No, i'm not drunk, which is a shame because it's almost midnight."
volgens mij weer een ander forum, staat ergens aan het eind van het vorige topicquote:Op maandag 5 mei 2014 23:34 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
OhWaar komt het oorspronkelijk vandaan? Blijkbaar iemand met de camera-beelden?!
Oh bedankt, ga ik even checkenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:37 schreef Jif het volgende:
[..]
volgens mij weer een ander forum, staat ergens aan het eind van het vorige topic
Ik denk dat zij vast naar het feestje is en dat hij de stream mag afsluiten.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat zij zei dat ze een feestje hadden, maar kennelijk niet dan
So whatquote:Op maandag 5 mei 2014 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hij denkt niet dat Nederland gaat winnen dit jaar.
Zij wordt de nieuwe EK octopus!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef grazz het volgende:
[..]
So whatZIJ wel:
A friend's mother who has been known for guessing the winner correctly for the last few years heard the Dutch entry on the radio for the first time and she thinks The Netherlands is going to win.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef grazz het volgende:
[..]
So whatZIJ wel:
A friend's mother who has been known for guessing the winner correctly for the last few years heard the Dutch entry on the radio for the first time and she thinks The Netherlands is going to win.
Hehe, als ze gelijk krijgt dan wil ik haar ontmoeten.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zij wordt de nieuwe EK octopus!![]()
De ESF moeder.
Ik zou echt GEK wordenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef grazz het volgende:
Ja mijn god, dat zou toch wat zijn. Dat we zouden winnen. Maar nee ik verwacht het ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou echt GEK worden![]()
Zou het Ziggodome worden? Of toch Gelredome?
Ik durf er ook niet op te hopen, maar als we weer een goed resultaat boeken laat het wel aan het land zien dat we nu eindelijk op de goede weg zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:04 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja mijn god, dat zou toch wat zijn. Dat we zouden winnen. Maar nee ik verwacht het ook niet
Je moet wat als het er nou niet echt naar uitziet dat het de derde keer wel gaat lukken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:04 schreef aarontje112 het volgende:
Haha San Marino heeft de champagne alvast opengetrokken
[ afbeelding ]
Klopt wel een beetje, maar Loreen had toch ook geen contact met de zaal, was in zichzelf gekeerd en had ook geen publiekshots.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Greys het volgende:
Voor een winnend nummer moet je wel een BEETJE contact met de zaal hebben denk ik.
Zij staan er met de zij naartoe, kijken nul keer en hebben ook nog kerels met camera om hen heen draaien
Ik zou De Kuip vast reserverenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou echt GEK worden![]()
Zou het Ziggodome worden? Of toch Gelredome?
En toch zweepte haar nummer de zaal ontzettend op, door het nummer zélf dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje, maar Loreen had toch ook geen contact met de zaal, was in zichzelf gekeerd en had ook geen publiekshots.
Nee ik geloof ook niet in de winst hoor, dat zou wel heul naïef zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch zweepte haar nummer de zaal ontzettend op, door het nummer zélf dan.
En ze stond tenminste met haar voorkantje naar het publiek
(Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een briljante zet dat Ilse en Waylon zo staan met die microfoon, voor de tv ziet het er prachtig uit vast, maar een échte winnaar kan zowel het tv publiek als het zaalpubliek pakken denk ik)
En toch een super performance.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje, maar Loreen had toch ook geen contact met de zaal, was in zichzelf gekeerd en had ook geen publiekshots.
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik durf er ook niet op te hopen, maar als we weer een goed resultaat boeken laat het wel aan het land zien dat we nu eindelijk op de goede weg zijn.
Maar wie sturen we dan in hemelsnaam volgend jaar!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik durf er ook niet op te hopen, maar als we weer een goed resultaat boeken laat het wel aan het land zien dat we nu eindelijk op de goede weg zijn.
Misschien dat dan, gestimuleerd door deze successen, deze dame het wel eens wil doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wie sturen we dan in hemelsnaam volgend jaar!
Deze ken jij toch? Een soort van? Of ben ik in de war. Maar misschien stelt het je gerustquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch zweepte haar nummer de zaal ontzettend op, door het nummer zélf dan.
En ze stond tenminste met haar voorkantje naar het publiek
(Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een briljante zet dat Ilse en Waylon zo staan met die microfoon, voor de tv ziet het er prachtig uit vast, maar een échte winnaar kan zowel het tv publiek als het zaalpubliek pakken denk ik)
twitter:Rene_Romkes twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 19:15:46Nederland mag opgelucht ademhalen! Ik zie The Common Linnets moeiteloos de finale halen! Ziet er prachtig uit op beeld! #songfestival reageer retweet
Haha ja die heb ik een paar keer ontmoet op de persdagen in Nederland voor het Eurovisie en ik heb hem als Facebookvriendje. En ik gelóóf ook dat het er prachtig uit ziet op beeld en dat het allemaal keurig en mooi en goed gezongen is, ik denk alleen dat de televoters niet voor countrygekabbel gaan, hoe mooi in beeld gebracht ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Deze ken jij toch? Een soort van? Of ben ik in de war. Maar misschien stelt het je gerusttwitter:Rene_Romkes twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 19:15:46Nederland mag opgelucht ademhalen! Ik zie The Common Linnets moeiteloos de finale halen! Ziet er prachtig uit op beeld! #songfestival reageer retweet
Ik denk dat er inmiddels genoeg 3FM artiestjes in de rij zullen staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wie sturen we dan in hemelsnaam volgend jaar!
twitter:MarlayneS twitterde op maandag 05-05-2014 om 23:45:59Als @CommonLinnets niet doorgaan morgen weet ik t niet meer. Was prachtig vanavond. Beeld, sound, performance & sfeer, alles klopt. #ESF #nl reageer retweet
Dat mogen we toch nog niet wetenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef grazz het volgende:
Marlayne zit toch in de jury??twitter:MarlayneS twitterde op maandag 05-05-2014 om 23:45:59Als @CommonLinnets niet doorgaan morgen weet ik t niet meer. Was prachtig vanavond. Beeld, sound, performance & sfeer, alles klopt. #ESF #nl reageer retweet
Ik zou haar de ultieme artiest vinden op dit moment om het voor ons land te gaan doen, maar voor haar is het afbraakrisico van alle Nederlandse artiesten misschien wel het grootst... zij is namelijk al wel populair in heel Europa... alles minder dan pak 'm beet top 5 is een nederlaagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat dan, gestimuleerd door deze successen, deze dame het wel eens wil doen.
Ik zou helemaal voor zijn, maar dat ben ik.
Ohquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:24 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Namen zijn vorige week donderdag allemaal bekend gemaakt
Iedereen noemt het steeds klassiek country, maar het is echt helemaal niet zoals ik (Amerikaanse) country in gedachten heb.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Haha ja die heb ik een paar keer ontmoet op de persdagen in Nederland voor het Eurovisie en ik heb hem als Facebookvriendje. En ik gelóóf ook dat het er prachtig uit ziet op beeld en dat het allemaal keurig en mooi en goed gezongen is, ik denk alleen dat de televoters niet voor countrygekabbel gaan, hoe mooi in beeld gebracht ook
Is het vreemd als ik het erg op Lambada vindt lijken?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:23 schreef Fred_B het volgende:
De inzending van Portugal heeft wel heel letterlijk weinig om het lijf
Dat is absoluut waar, maar het maakt het extra jammer omdat ik denk dat een op 5 er zeker in zou zitten.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou haar de ultieme artiest vinden op dit moment om het voor ons land te gaan doen, maar voor haar is het afbraakrisico van alle Nederlandse artiesten misschien wel het grootst... zij is namelijk al wel populair in heel Europa... alles minder dan pak 'm beet top 5 is een nederlaag
lol dramaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:10 schreef hole1988 het volgende:
Shocking
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.co(...)l-dress-rehearsal_tv
quote:Fotis Konstantopoulos: The Common Linnets create the Dutch flag with flowers of course. Listen now: this song is a great country song and presented in a spectacular way with amazing graphics and great camera work starting from the sealing and showing a highway route line. Both othe them stand on stage looking to eachother although there is too much darkness around them. Not sure what’s the fate of this song. It’s not a Eurovision song but it’s definitely a very good tune!
Stefan Resimic: Land of tulips is presenting us a country typed song. They are standing in front of each other, what is making a special feeling for everyone. In my personal taste, I like this song so much more then Anouk’s birds. I am just scared, since most of people who will vote, will hear this song for the first time tomorrow evening and they will find it very monotonous.
quote:So one of the spanish juries said that one of the performances was magical and someone asked if it was Azerbaijan and he said no.
Als je op andere commentaren afgaat wel.quote:
nee dit was gistermiddag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dit ook dat de jury punten geeft?7
Aha. Hoe vaak moeten ze dat nummer daar wel niet zingenquote:
2 lange repetities waarbij gesleuteld kan worden aan de act.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Aha. Hoe vaak moeten ze dat nummer daar wel niet zingen![]()
Ik vond het nr mooi en leuk, maar nu gaat het een beetje tegenstaan moet ik eerlijk zeggen.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:23 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
ER GAAN GERUCHTEN ROND
DAT IN 2015
VALENTINA MONETTA WEEEER VOOR SAN MARINO GAAT ZINGEN
VALENTINA GA TERUG WE KENNEN JE NU WEL!
Nou nu mag Goor nog een duit in het zakje doen en dan hebben we alle oldschool-ESFnichten ook weer gehadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gerard Joling denkt dat het vanavond een zware dobber gaat worden.
Gerard Joling
Het is een beetje pseudo Country-pop, zoals Need You Now van Lady Antebellum. Daar lijkt het ook best wel op.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iedereen noemt het steeds klassiek country, maar het is echt helemaal niet zoals ik (Amerikaanse) country in gedachten heb.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:23 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
ER GAAN GERUCHTEN ROND
DAT IN 2015
VALENTINA MONETTA WEEEER VOOR SAN MARINO GAAT ZINGEN
VALENTINA GA TERUG WE KENNEN JE NU WEL!
Het is 50/50, zowel in de halve finale als in de finale. De vakjury rankt de nummers van 1 t/m 16 en uit de televoting komt een lijstje van 1 t/m 16. Deze worden bij elkaar opgeteld en dan heb je de uitslag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een vraagje voor jullie ESF fans hier:
Gisteren heeft de vakjury dus gestemd. Vanavond het publiek. Bepaalt de combi daarvan vanavond wie doorgaan naar de finale, of heeft de vakjury pas invloed tijdens de finale? Of stemmen zij dan nog eens?
Ok, thanks! Dus gisteren is eigenlijk al voor 50% de uitslag van vanavond bepaald.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:32 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Het is 50/50, zowel in de halve finale als in de finale. De vakjury rankt de nummers van 1 t/m 16 en uit de televoting komt een lijstje van 1 t/m 16. Deze worden bij elkaar opgeteld en dan heb je de uitslag.
Goorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nu mag Goor nog een duit in het zakje doen en dan hebben we alle oldschool-ESFnichten ook weer gehad
Zou dat Spaanse jurylid dan niet gewoon Portugal bedoelen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als je op andere commentaren afgaat wel.
Magisch en Portugal gaan op basis van wat ik er van heb gezien niet samen dit jaar... maar het zou evengoed Armenie kunnen zijn... of Hongarijequote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:46 schreef TDHS het volgende:
[..]
Zou dat Spaanse jurylid dan niet gewoon Portugal bedoelen?
Maar voor mensen die de taal en cultuur kennen... Die lui van escxtra waren ook lyrischquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Magisch en Portugal gaan op basis van wat ik er van heb gezien niet samen dit jaar... maar het zou evengoed Armenie kunnen zijn... of Hongarije
Maar heel gek is het natuurlijk niet met zo'n enorme show die live door miljoenen en miljoenen mensen bekeken wordt. Dan wil je alles een paar keer oefenen. Alleen al die cameramannen die rondjes om Ilse en Waylon heen moeten lopen, precies op de manier waarop I+W dat zelf willen. Dat moet er allemaal goed in zitten. En dan hebben zij maar 12 standpunten van de camera, Griekenland heeft er bv 80... Dan moet je al die nummers flink wat keren doornemen hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Aha. Hoe vaak moeten ze dat nummer daar wel niet zingen![]()
Ik vond het nr mooi en leuk, maar nu gaat het een beetje tegenstaan moet ik eerlijk zeggen.
Velen noemen Disneyland ook magischquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Magisch en Portugal gaan op basis van wat ik er van heb gezien niet samen dit jaar... maar het zou evengoed Armenie kunnen zijn... of Hongarije
Ik denk dat Hongarije-Slovenië wel zo'n beetje de grens is vanaf waar we punten kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Als Zuid-Europa voor Calm after the Storm gaat kan het wel eens een hele mooie zaterdag worden... maar op de een of andere manier denk ik toch dat we het van West Europa (links vanaf Polen), de Baltische staten en Scandinavie moeten hebben... Zuid-Europa en het echte oosten zie ik niet zo voor countrymuziek gaan
Was vorig jaar hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Als Zuid-Europa voor Calm after the Storm gaat kan het wel eens een hele mooie zaterdag worden... maar op de een of andere manier denk ik toch dat we het van West Europa (links vanaf Polen), de Baltische staten en Scandinavie moeten hebben... Zuid-Europa en het echte oosten zie ik niet zo voor countrymuziek gaan
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:47 schreef aarontje112 het volgende:
Screenshots van hoe het eruit komt te zien![]()
http://nlpop.blog.nl/fest(...)nets-er-vanavond-uit
bij joan was ik echt depressief toen Turkije in de 10de envelop zatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:09 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uitBen nu al zenuwachtig en ga echt teleurgesteld zijn als ze niet doorgaan
Maar hou er wel rekening mee dat het niet gaat gebeuren
Ik was het altijd wel een beetje na afloop, maar bij Joan en alles wat NL daarvoor stuurde was het ook niet bepaald onverwacht dat ze niet door gingen. Vorig jaar bij Anouk kreeg ik een hartverzakking toen ze pas in de laatste envelop zat. Dacht bij nr. 8 al: dit gaat weer niet lukken..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:15 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
bij joan was ik echt depressief toen Turkije in de 10de envelop zat
Het zou me nog steeds niet verbazen als we de finale missen. We zitten hier in een bubbel elkaar te hypen. De performance is echt goed, maar het nummer vind ik nog steeds zwak en ik denk dat veel televoters gewoon niet van country houden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:09 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uitBen nu al zenuwachtig en ga echt teleurgesteld zijn als ze niet doorgaan
Maar hou er wel rekening mee dat het niet gaat gebeuren
Ja zie, die zou ik dus alledrie de finale wel gunnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:23 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ik was het altijd wel een beetje na afloop, maar bij Joan en alles wat NL daarvoor stuurde was het ook niet bepaald onverwacht dat ze niet door gingen. Vorig jaar bij Anouk kreeg ik een hartverzakking toen ze pas in de laatste envelop zat. Dacht bij nr. 8 al: dit gaat weer niet lukken..
Zie het al voor me als vanavond landen als Letland, Moldavië of Portugal in een van die enveloppen zitDan zie ik het meteen somber in. Zou het zo zonde vinden van al die positiviteit de afgelopen week als Ilse & Waylon niet doorgaan.
Miss wansmaakquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja zie, die zou ik dus alledrie de finale wel gunnen
San Marino is eigenlijk het enige land van deze halve finale dat ik compleet afschrijf, kan me echt niet voorstellen dat genoeg juries of televoters hier voor gaan. En ik gun het ze ook niet, moeten ze maar eens beter nadenken over hun lied ipv de zoveelste belegen schlager van songfestivalruïne Ralph Siegel sturen. En Valentina gaat me ook irriteren, heb gehoord dat ze misschien wel voor een vierde keer naar het songfestival wilquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:46 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gun het San Marino zo, maar ja tenkoste van wie..
shit. Dit ziet er wel goed uit zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:47 schreef aarontje112 het volgende:
Ik durf Albanie en Portugal ook wel af te schrijven... de andere 12 durf ik op de een of andere manier niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:52 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
San Marino is eigenlijk het enige land van deze halve finale dat ik compleet afschrijf, kan me echt niet voorstellen dat genoeg juries of televoters hier voor gaan. En ik gun het ze ook niet, moeten ze maar eens beter nadenken over hun lied ipv de zoveelste belegen schlager van songfestivalruïne Ralph Siegel sturen. En Valentina gaat me ook irriteren, heb gehoord dat ze misschien wel voor een vierde keer naar het songfestival wil
Portugal weet ik niet hoor, zie zoveel positieve berichten over haar repetitie en als er genoeg 'muziekfeest op het plein' publiek kijkt vanavond dan krijgt het wellicht genoeg televotes om door te mogen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf Albanie en Portugal ook wel af te schrijven... de andere 12 durf ik op de een of andere manier niet uit te sluiten
Jan Smit vindt het vast ook een te gek nummerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:14 schreef Jif het volgende:
Portugal gaat volgens mij gewoon door naar de finale
Maar Valentina is leuuuuk..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:52 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
San Marino is eigenlijk het enige land van deze halve finale dat ik compleet afschrijf, kan me echt niet voorstellen dat genoeg juries of televoters hier voor gaan. En ik gun het ze ook niet, moeten ze maar eens beter nadenken over hun lied ipv de zoveelste belegen schlager van songfestivalruïne Ralph Siegel sturen. En Valentina gaat me ook irriteren, heb gehoord dat ze misschien wel voor een vierde keer naar het songfestival wil
Shalalie, Shalala, het gaat niet uit m´n kopquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:08 schreef alors het volgende:
Ik heb het nummer de hele dag al in mijn hoofd.
Ja klopt wel, vooral omdat het na 4 nummers komt waar weinig gebeurt op het podium oogt het nog kleurrijker. Maar ik vraag me wel af in hoeverre jury's hier voor stemmen. Vind de stemmen niet bijzonder, maar ook niet slecht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Vooral IJsland vind ik er erg uitspringen... en ik heb mijn mening over dat lied volledig bijgesteld, ik vind het erg tof
Dat heb ik altijd al een leuk nummer gevonden, mag van mij door. En het liefst ten koste van Belgiëquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Vooral IJsland vind ik er erg uitspringen... en ik heb mijn mening over dat lied volledig bijgesteld, ik vind het erg tof
Portugal gaat vermoedelijk televotes krijgen uit Spanje, Frankrijk, België en Nederland (ja, ook wij hebben traditioneel een publiek die dit leuk vinden). Dat maakt dan max. een punt of 25. Of daar uit Oost-Europa nog veel bijkomt betwijfel ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:14 schreef Jif het volgende:
Portugal gaat volgens mij gewoon door naar de finale
Ik merk toch een lichte opwinding in mijn broek, HUP HOLLAND!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:47 schreef aarontje112 het volgende:
Zweden, Hongarije, IJsland en Azerbeidzjan zullen ook wel iets van ons krijgen. Verder weet ik het niet zo. Misschien Estland en Montenegro nog wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:29 schreef MuscleLover29 het volgende:
Ja, waar gaat het NL publiek eigenlijk voor vanavond? 12 punten voor Armenië is een zekerheidje, en veel punten voor België. En zoiets als Portugal krijgt idd ook wel wat punten. Maar verder?
Joan had de pech dat ze een "punchable face" had. Wekte alleen maar agressie op.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:15 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
bij joan was ik echt depressief toen Turkije in de 10de envelop zat
Ja, denk Montenegro ook aardig wat en Hongarije. Gek genoeg schat ik Zweden voor de Nederlandse televotes wat lager in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden, Hongarije, IJsland en Azerbeidzjan zullen ook wel iets van ons krijgen. Verder weet ik het niet zo. Misschien Estland en Montenegro nog wat?
Ik vond dat liedje best tof. Nog steeds, eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Joan had de pech dat ze een "punchable face" had. Wekte alleen maar agressie op.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik merk toch een lichte opwinding in mijn broek, HUP HOLLAND! [ afbeelding ]
Het liedje was best aardig ja, de omkleding er omheen was een drama.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond dat liedje best tof. Nog steeds, eigenlijk.
Maar het verloor alle geloofwaardigheid door die kleuterschool performance.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond dat liedje best tof. Nog steeds, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het liedje was best aardig ja, de omkleding er omheen was een drama.
Helemaal waar. Wat dat betreft doen we het nu stukken beter. Kwalitatief goede artiesten sturen is zoveel beter en ik hoop dat het een trend is, in elk geval in Nederland.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:37 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Maar het verloor alle geloofwaardigheid door die kleuterschool performance.
Mensen herinneren Loreen nog, 2x winst in 3 jaar dat wordt m nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:34 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ja, denk Montenegro ook aardig wat en Hongarije. Gek genoeg schat ik Zweden voor de Nederlandse televotes wat lager in.
quote:NIEUWS FLITS:
Vanavond zou Axel Hirsoux België vertegenwoordigen op het 59ste Eurovisie Songfestival in Kopenhagen. De Waalse zanger won de finale van Eurosong 2014 op Eén met het nummer ‘Mother’.
Met veel emotie bracht Axel Hirsoux (31) zijn nummer ‘Mother’ en wist hiermee bij veel kijkers een gevoelige snaar te raken. De jury was het dan ook unaniem eens dat hij België zou moeten gaan vertegenwoordigen op de liedjeswedstrijd in Kopenhagen. Deze mening werd zowel gevolgd door de buitenlandse jury’s, als ook door de tv-kijkers. Hirsoux won met in totaal 224 punten en liet hiermee Bandits, die eindigde op een totaal van 90 punten, achter op een tweede plaats. De derde plaats was voor Eva Jacobs met 89 punten.
De emotie lijkt Axel Hirsoux nu fataal te zijn geworden. Tijdens de laatste repetities richting de eerste halve finale vloog Axel met regelmaat uit de bocht. Ook tijdens de opvoering die beoordeeld werd door een internationale jury leek Axel zijn zenuwen niet in bedwang te kunnen houden. Daarom is in overleg met de Belgische delegatie en de European Union Broadcasting besloten dat Axel vanavond tijdens de eerste halve finale de dans zal verzorgen.
Zie hier de beelden van de laatste repetities:
quote:
quote:
"My shoulder, my shelter, my satellite.."quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Dat liedje van Belgie is echt extreem kut ja, zo'n Marc van der Linden look-a-like die daar staat te kwelen over zijn moeke.
Ik mag toch hopen dat het vanavond keihard wordt afgestraft... maar ben er niet gerust opquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Dat liedje van Belgie is echt extreem kut ja, zo'n Marc van der Linden look-a-like die daar staat te kwelen over zijn moeke.
Je eigen moeder een satelliet noemenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:01 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
"My shoulder, my shelter, my satellite.."
quote:Maar het duo dat mij het meeste raakt, komt uit Nederland: Ilse de Lange en Waylon, vermomd als ‘The Common Linnets’. Hun countrylied ‘Calm after the storm’ staat ver af van het doorsnee songfestivallied, maar dit is de outsider die het verdient om heel hoog te eindigen. Knap hoe Nederland weer een eigenzinnige keuze heeft gemaakt, aangemoedigd door het succes van Anouk vorig jaar. (http://www.deredactie.be/(...)ngfestival1_standard).
Heb het nooit gekeken, maar als dit soort nummers voorbij komen dan heb ik niks gemist geloof ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso is die tekst iets waar je wenkbrauwen bij gaan fronsen. Ik zou het liedje eerder in Game of Thrones verwachten, daar hebben ze veel meer ervaring met dat onderwerp.
Het gaat vooral over het onderwerp, de fascinatie voor zijn moeder komt nogal ongezond over zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:08 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Heb het nooit gekeken, maar als dit soort nummers voorbij komen dan heb ik niks gemist geloof ik
Je hebt geen hart Sassem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat vooral over het onderwerp, de fascinatie voor zijn moeder komt nogal ongezond over zullen we maar zeggen.
Dat onderwerp zou een kattukker toch wel moeten aanspreken.quote:
Ja, denk het ook. Met name van IJsland en Estland verwacht ik veel punten. Zweden weet ik niet zeker, als je kijkt naar wat ze daar in de jury hebben gezet (nogal jong) maar verwacht ook wel iets van televoting te krijgen daar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:11 schreef grazz het volgende:
Ik denk dat we vanavond zeker punten krijgen van:
Landen waarvan ik denk dat ze dit soort nummers wel tof vinden:
Letland, Estland, Zweden, IJsland. Hongarije en Denemarken
Buurland support: Belgie
Ik gok ook nog op Portugal daarbij, zit in ieder geval een halve Nederlander in de jury...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:11 schreef grazz het volgende:
Ik denk dat we vanavond zeker punten krijgen van:
Landen waarvan ik denk dat ze dit soort nummers wel tof vinden:
Letland, Estland, Zweden, IJsland. Hongarije en Denemarken
Buurland support: Belgie
Oh ja, Portugal. Die gaan ook vaker voor de melancholiek en de rust. Verwacht eigenlijk niks van Armenië, Azerbaijan, Rusland en Oekraïne. Maar als het even kan toch een paar puntjes hier en daar misschien? Hoop houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok ook nog op Portugal daarbij, zit in ieder geval een halve Nederlander in de jury...
Maar als we van deze landen allemaal minimaal 5 punten krijgen dan zitten we toch al redelijk safe... 40 punten moet genoeg zijn
Albanië gaf de Toppers 10 puntenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Montenegro vlak ik ook niet helemaal uit... en Albanie heeft altijd de vreemdste jurypunten van het hele veld... dus wie weet krijgen we daar ook nog wat van
Volgens mij kregen we van Rusland in de halve finale ook punten, niet veel, maar tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:33 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Oh ja, Portugal. Die gaan ook vaker voor de melancholiek en de rust. Verwacht eigenlijk niks van Armenië, Azerbaijan, Rusland en Oekraïne. Maar als het even kan toch een paar puntjes hier en daar misschien? Hoop houden
Denk dat ze in Albanië weer voor San Marino gaan, kiezen altijd de meest onwaarschijnlijke qualifierquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Montenegro vlak ik ook niet helemaal uit... en Albanie heeft altijd de vreemdste jurypunten van het hele veld... dus wie weet krijgen we daar ook nog wat van
Ohja portugal vergeten. Albanie zie ik ook wel punten geven, als je kijkt naar hun eigen NF waarin de artiesten met live orkest optreden (gewoon echt live muziek) dan zie ik ze ons nummer ook wel waarderen: 2 echte muzikanten zonder toeters en bellen :pquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok ook nog op Portugal daarbij, zit in ieder geval een halve Nederlander in de jury...
Maar als we van deze landen allemaal minimaal 5 punten krijgen dan zitten we toch al redelijk safe... 40 punten moet genoeg zijn
Het werd tijd dat hij iets van emotie toonde want tot nu toe is het Ilse die totaal de show steelt in mijn ogen... hij lijkt er tot op heden geen reet aan te vindenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:03 schreef grazz het volgende:
Waylon emo![]()
http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_523648/
Jup! Niet gehoord, zal eens even zoeken of er nog noemenswaardige dingen zijn gebeurdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Jif het volgende:
huh, hadden ze net weer een repetitie? Hoe ging het met België en Portugal?
Dat met die haarextensions deed ze gisteren ook al ja. Ik kan me er niet veel bij voorstellen, maar volgens mij is het vooral heel erg raarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef aarontje112 het volgende:
België was weer een beetje uit de toon. Moldavië was vals en trok d'r haarextensions eruit, benieuwd of ze dit ook vanavond gaat doen. Portugal wordt slecht bevonden, ''definitief geen qualifier'' zegt Eurosong. Oh ja en Estland kan helemaal niet zo goed zingen, want op de momenten dat ze wordt opgetild, zingt ze niet maar zingen haar backings, die verstopt in de coulissen staan opgesteld. En Nederland zien ze op Eurosong als grote verrassing van de avond.
Hoop dat ze het weer doet, lijkt me wel lachenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:46 schreef Jif het volgende:
[..]
Dat met die haarextensions deed ze gisteren ook al ja. Ik kan me er niet veel bij voorstellen, maar volgens mij is het vooral heel erg raar
quote:The Dutch are more like it. Amshterdam 2015 anyone? Great sing of its genre and nice and adult. Go netherlands (oneurope.biz)
quote:Dit is toch de grote verrassing van de eerste halve finale. Hoewel het liedje 3 minuten voortkabbelt laat het toch een positieve indruk na door mooie zangpartijen en een prachtige regie. Het is mooi om te zien hoe de twee artiesten door de mobiele camera in beeld worden gebracht. Een rustmoment dat hopelijk toch voldoende blijft hangen en artistieke waardering krijgt om door te gaan naar de finale. Het zou alleszins niet onverdiend zijn. (eurosong.be)
Die komt voor een veer in z'n kont en rent dan voor de sier een paar rondjes. Zo is Waylon. Wat ik bij Ilse heb mis ik enorm bij hem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het werd tijd dat hij iets van emotie toonde want tot nu toe is het Ilse die totaal de show steelt in mijn ogen... hij lijkt er tot op heden geen reet aan te vinden
Zou ook nog zomaar eens kunnen dat Letland met "ons" plekje ervandoor gaat...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:05 schreef Jif het volgende:
Semi 1 predictions
Submitted by Andy on Tue, 06/05/2014 - 17:27
Hungary
Sweden
Armenia
Ukraine
Azerbaijan
Russia
Estonia
Moldova
Belgium
Latvia
esckaz.com
Ik dacht zo rond 22:10quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:12 schreef manda-rijn het volgende:
Hoe laat moeten ze optreden? Ik heb een cursus tot 22.00 uur en ik vraag me af of het de moeite is om als een speer naar huis te rijden, of dat ik op een normaal tempo kan rijden.
Waarom zou je anders kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:08 schreef grazz het volgende:
Dat jullie dat kunnen...tijdens het esf meeposten in het livetopic. Ik zou het niet kunnen![]()
Die-hard fan, opperste concentratie, ik moet alles zien en horen en mag niet afgeleid wordenquote:
Oh ja, ik krijg inderdaad verder weinig meer mee van de show als ik meepost.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Die-hard fan, opperste concentratie, ik moet alles zien en horen en mag niet afgeleid worden![]()
Ik was het serieus bijna vergeten...the shame..maar ik zit klaar met smartphone, tablet en laptop.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Die-hard fan, opperste concentratie, ik moet alles zien en horen en mag niet afgeleid worden![]()
Jan natuurlijk, die vast wel weer door de liedjes heen gaan draaien!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik was het serieus bijna vergeten...the shame..maar ik zit klaar met smartphone, tablet en laptop.
Waar kijken we ? Nederlands commentaar of Graham Norton?
Voor Graham Norton mag je nog een paar dagen wachtenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik was het serieus bijna vergeten...the shame..maar ik zit klaar met smartphone, tablet en laptop.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef totebel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:29 schreef TDHS het volgende:
http://esc-chat.com/2014/(...)e-esc-chat-com-team/
100% jongens... HONDERD procent
5quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:41 schreef amaranta het volgende:
het podium? Zou zonde zijn om de 6 plaatsen te bemannen, alleen maar omdat het kan.
Dat vond ik een Van de grote fouten van de 3js. Stonde
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:29 schreef TDHS het volgende:
http://esc-chat.com/2014/(...)e-esc-chat-com-team/
100% jongens... HONDERD procent
Ilse, Waylon, Gitarist, Cellist, Drummerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:41 schreef amaranta het volgende:
Met hoeveel staan ze op het podium? Zou zonde zijn om de 6 plaatsen te bemannen, alleen maar omdat het kan.
Dat vond ik een Van de grote fouten van de 3js. Stonden ze daar ineens met z'n zessen
Ja maar die backings waren heel belangrijkquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:41 schreef amaranta het volgende:
Met hoeveel staan ze op het podium? Zou zonde zijn om de 6 plaatsen te bemannen, alleen maar omdat het kan.
Dat vond ik een Van de grote fouten van de 3js. Stonden ze daar ineens met z'n zessen
Onder welke steen heb jij al die tijd gezeten?!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:47 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Toch maar kijken vanavond... Zal ook eerste keer zijn dat ik 'ons' liedje zal horen
Ieyoohooo, Ieyoohooohoooquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die backings waren heel belangrijk
Ik moet zeggen dat ze op het moment supreme nog best van pas kwamen, anders was het helemaal een dooie zooi geweest...quote:
Ohja. De hillibiiliesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die backings waren heel belangrijk
Het was doooooodzonde. Vooral omdat de 3js beetje rondhuppelden over het podium. Zonder een geheel te vormen. Was totaal niet duidelijk wie nou bij wie hoorde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze op het moment supreme nog best van pas kwamen, anders was het helemaal een dooie zooi geweest...
Ik vond het heel jammer, want vond het een erg mooi lied (met name de NLse versie). Verder was het een rommeltje op tv, gewoon dom, ook van de TROS.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ze op het moment supreme nog best van pas kwamen, anders was het helemaal een dooie zooi geweest...
Ik geloof er niks van (tot zondagnacht in iedergeval)quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:02 schreef aarontje112 het volgende:
Ik lees net dat de Spaanse jury (hoogstwaarschijnlijk) de 12 aan Nederland heeft gegeven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze dachten wat Tom Dice kan, kunnen wij ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:03 schreef TheVulture het volgende:
3J's waren totaal niet professioneel in hun benadering... die dachten dat ze gewoon wegkwamen met een concertoptreden...
Ilse weet hoe het moet![]()
Maar als het waar isquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:02 schreef aarontje112 het volgende:
Ik lees net dat de Spaanse jury (hoogstwaarschijnlijk) de 12 aan Nederland heeft gegeven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Las ook al zoiets maar het kan ook net zo goed Belgie of misschien Hongarije zijn? Maar als ze smaak hebben, geven ze die 12p uiteraard aan ons.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:02 schreef aarontje112 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ilse moet volgend jaar nog een keerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:03 schreef TheVulture het volgende:
3J's waren totaal niet professioneel in hun benadering... die dachten dat ze gewoon wegkwamen met een concertoptreden...
Ilse weet hoe het moet![]()
Nee België was vals, zei Marlayne bij showniews, en zij zat dus gisteren in de Nederlandse jury (volgens mij mocht ze er niks over zeggen, maar goed) en Hongarije zou kunnen, maar het jurylid noemde het ''magical''. Denk dat dat het best bij Nederland past.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Las ook al zoiets maar het kan ook net zo goed Belgie of misschien Hongarije zijn? Maar als ze smaak hebben, geven ze die 12p uiteraard aan ons.
Leuk om als jurylid zo'n uitspraak te doen voor de finalequote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef aarontje112 het volgende:
as vals, zei Marlayne bij showniews, en zij zat dus gisteren in de Nederlandse jury (volgens mij mocht ze er niks over zeggen, maar goed) en Hongarije zou kunnen, maar het jurylid noemde het ''magical''. Denk dat dat het best bij Nederland past.
Vond het ook al gevaarlijk, en Portugal noemde ze hysterisch. Dus dan weet je al dat ze daar niks aan hebben gegeven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:07 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Leuk om als jurylid zo'n uitspraak te doen voor de finale
en ik denk dat dat bij Portugal pastquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee België was vals, zei Marlayne bij showniews, en zij zat dus gisteren in de Nederlandse jury (volgens mij mocht ze er niks over zeggen, maar goed) en Hongarije zou kunnen, maar het jurylid noemde het ''magical''. Denk dat dat het best bij Nederland past.
Ah. Ja dan zou het best kunnenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:06 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee België was vals, zei Marlayne bij showniews, en zij zat dus gisteren in de Nederlandse jury (volgens mij mocht ze er niks over zeggen, maar goed) en Hongarije zou kunnen, maar het jurylid noemde het ''magical''. Denk dat dat het best bij Nederland past.
twitter:KoosShow6 twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 18:57:53De zaal stroomt vol! Het aftellen is begonnen. Straks live vanuit het stadion in @ShownieuwsSBS6 http://t.co/tJFSB7ATSD reageer retweet
quote:The polls are closed so now it’s time to find out who you think will qualify tonight. But let’s make it a competition, shall we? The Copenhagen team is also going to vote and later tonight and we’ll compare who did better.
Basically everyone on our team agrees that 2014 is a VERY difficult year for prediction for multiple reasons. One of them is that there is no clear favorite per sei and the quality is overall on an equal level. In addition, with the smaller number of participants it’s quite possible for a song to sneak into the Top 10. And don’t forget that fact that the full ranking system that was used in 2013 is returning this year so this is making everything incredibly unpredictable. Nobody feels super confident about their picks but ESC United predicts that the following countries will qualify:
Armenia
Azerbaijan
Estonia
Hungary
Montenegro
Portugal
Russia
Sweden
The Netherlands
Ukraine
Estonia and Iceland both tied with three votes but Samantha from ESC Insight was kind enough to be our tie breaker. Please keep in mind this is predicting the qualifiers, otherwise it would have been the other way around
Here are your votes:
1. Sweden
2. Ukraine
3. Hungary
4. Armenia
5. Azerbaijan
6. Estonia
7. Russia
8. Netherlands
9. Montenegro
10. Belgium
11. Moldova
12. Portugal
13. San Marino
14. Iceland
15. Albania
16. Latvia
The votes are almost identical except the readers believe Belgium will qualify while the ESC United team is banking on Portugal. In a few hours we will know for sure who is in and who is out.
Enjoy the show!!!!
Nou ja, zonder backings hadden ze niet lager kunnen eindigen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Notoire Songfestivalhaterquote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:38 schreef Pino112 het volgende:
Calm before the storm
Matthijs van Nieuwkerk weet er niks van.
twitter:popbitch twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 19:32:58Rumours from the delegations suggest #The_Netherlands bagged some 12 pointers from the juries last night. Blimey, if true. #Eurovision reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:10 schreef Fossieltje het volgende:
twitter:popbitch twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 19:32:58Rumours from the delegations suggest #The_Netherlands bagged some 12 pointers from the juries last night. Blimey, if true. #Eurovision reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:10 schreef Fossieltje het volgende:
Ik geloof er niks van tot zondagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:10 schreef Fossieltje het volgende:
Tofquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:10 schreef Fossieltje het volgende:
omgquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:10 schreef Fossieltje het volgende:
ik sterf van de zenuwen, ik ben al drie keer naar de plee geweestquote:
Dat is dicht.quote:
Ik zit nu al haast te shaken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik sterf van de zenuwen, ik ben al drie keer naar de plee geweest
quote:
Nah, is toch leuk een preview show..soort vanquote:
Vooral ook diegenen die zelf de nationale finale niet eens hebben kunnen halenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:38 schreef Jif het volgende:
Jaaaaa, doe dan tenminste nog een beetje muziekkenners
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
Allemaal mensen die er álles over weten... Yes-R, ene Maurice en Fritsje Sissing
Ik houd veel bij, maar ESF niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:51 schreef Jif het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij al die tijd gezeten?!
Echt niet, ik ga er juist helemaal in op!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:50 schreef Jif het volgende:
Amateur!! Ik zit met mijn laptop op schoot voor de TV
ik blijf lekker veilig hier zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het live-topic is nu al bijna niet bij te houden zeg
Niks anders te krijgen hier. Ja de Duitse, maar dat is ook geen verbetering eigenlijkquote:
Tis een beetje te Pinkerig ook...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:21 schreef Jif het volgende:
Estland: Ik zie Loreen in het wit. Knap dat ze zang en acrobatiek weet te combineren.
Het begindeuntje deed me aan een ander liedje denkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:25 schreef Jif het volgende:
Zweden: Mooie vrouw. De eigenwijze lamp is gelukkig gefixt. Ze heeft iets weg van Patricia Kaas. Mooie visuals en de zang is echt wel heel erg goed! Vlekkeloos optreden en staat in de finale in de top 10!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |