Ze vonden hem er ook uitzien als de maitre d' van een 'niet heel erg goed' restaurant.quote:
Grote paniek bij een valse noot, maar dat bleek vals alarm.quote:
Als er iets technisch mis gaat dan treed je nog een keer op.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:19 schreef Greys het volgende:
Nou eerlijk is eerlijk, als die camera was gestruikeld bij Nederland hadden we ook gewild dat het over ging voor de juries
Ik zie niets desastreus.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:15 schreef aarontje112 het volgende:
Hier Zweden van net, even kijken wat er nou misging;
Ja ik snap niet zo goed dat ze dát niet als oplossing hadden voor Zweden dan?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als er iets technisch mis gaat dan treed je nog een keer op.
Nee toch? Het heeft wel de 'only teardrops'-factor, een paar noten en je weet welk liedje je voor je hebt... ik kan me niet voorstellen dat dat niet wordt opgepikt door jury en televoters...quote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb bij dat Zweedse liedje telkens het gevoel dat ze het morgenavond niet gaan halen
Ik zie het ook niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie niets desastreus.![]()
Bedoelen ze dat ene spotje boven wat aanstaat? Of is er iets anders aan de hand?
Ik ook, heb haar in mijn lijstje net aan op de 10de plek staan, maar kan net zo goed 11de worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb bij dat Zweedse liedje telkens het gevoel dat ze het morgenavond niet gaan halen
Anna Bergendahl had een hele rode zaal om haar te ondersteunen een paar jaar geleden... en dat ging ook verrassend mis.... ik denk dat Sanna haar plek op het songfestival met name te danken heeft aan haar persoonlijke populariteit in Zweden en niet zozeer aan haar liedje... want dan hadden de Zweden gewoon voor Ace Wilder en Busy Doing Nothing gekozenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee toch? Het heeft wel de 'only teardrops'-factor, een paar noten en je weet welk liedje je voor je hebt... ik kan me niet voorstellen dat dat niet wordt opgepikt door jury en televoters...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |