Gaat om het licht. Daar was iets niet in orde en dat heeft de focus van het nummer gehaald.quote:
Ja, dat waren geen technical issues meer te noemenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Spanje vond ik echt sneu, met die kerel die het podium op kwam hollen
Die mochten toen aan het eind nog een keer.
Geen borrels voor hem vanavond.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:03 schreef Greys het volgende:
Als die mannetjes van onze steady cam morgen maar steady zijn!
Die kunnen ons maken of breken
België mocht vorig jaar na de jury-repetitie opnieuw omdat het oortje met geluid van de zanger niet werkte.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat waren geen technical issues meer te noemen
Maar volgens mij had dat 'sognu'-ventje in Düsseldorf ook technische problemen en dat was echt een dikke 'jammer dan', dus denk niet dat het gaat helpen...
Oh echt? Daar zijn ze dan milder in geworden? Want Frankrijk had toen ook issues met een oortje. Ik ben daar op zich wel voorquote:Op maandag 5 mei 2014 23:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
België mocht vorig jaar na de jury-repetitie opnieuw omdat het oortje met geluid van de zanger niet werkte.
I TOLD YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 5 mei 2014 23:05 schreef Greys het volgende:
Nu zegt hij dat Nederland geen valse noot had.
Ik had even nagevraagd of zijn 'no-hoofd' om een valse noot ging of om iets anders.
Was om iets anders denkt hij, maar hij kon het zich niet meer herinneren
Ik zag het, zal het dan toch Waylon zijn geweest die probeerde de straatlijnen "in zich op te nemen"?quote:Op maandag 5 mei 2014 23:05 schreef Greys het volgende:
Nu zegt hij dat Nederland geen valse noot had.
Ik had even nagevraagd of zijn 'no-hoofd' om een valse noot ging of om iets anders.
Was om iets anders denkt hij, maar hij kon het zich niet meer herinneren
Frankrijk had ik veel beter gegund toenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh echt? Daar zijn ze dan milder in geworden? Want Frankrijk had toen ook issues met een oortje. Ik ben daar op zich wel voor
Heb ik wat gemist, want heb dit verder nergens gehoordquote:Van de concurrentie kwam topfavoriet Aram uit Armenië wat bleekjes over.
Zeker, het nummer was echt mooi, maar live kwam het er op dat moment niet uit.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:09 schreef aarontje112 het volgende:
Het AD;
[..]
Heb ik wat gemist, want heb dit verder nergens gehoord
Sterker nog, "I sincerely hope"quote:Op maandag 5 mei 2014 23:09 schreef Greys het volgende:
WTF, zei hij nou echt dat hij dénkt dat Nederland gaat kwalificeren maar dat hij HOOPT dat België dat niet gaat doen?
Het AD en het Songfestival is geen gelukkige combinatie.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:09 schreef aarontje112 het volgende:
Het AD;
[..]
Heb ik wat gemist, want heb dit verder nergens gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |