Dit zijn wel erg veel lijntjes op het podium. Levensgevaarlijk voor Waylon.quote:
Godverquote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit zijn wel erg veel lijntjes op het podium. Levensgevaarlijk voor Waylon.
quote:DRAMA: Technical failure in Swedish number. SVT has left an official protest and requires Sanna's 1st rehearsal to be sent to juries.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
hahahhahahhahaquote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Morgen live, Waylon op zijn knieën en met zijn neus op het podium.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
WTFquote:
Oeh, drama. Weet iemand wat er mis is gegaan dan? Was toen nog niet ingeschakeld?quote:
Ik ben bang dat dat niet gaat helpen. Frankrijk had in 2011 toch ook technical issues? Was ook 'jammer dan'...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:58 schreef aarontje112 het volgende:
DRAMA: Technical failure in Swedish number. SVT has left an official protest and requires Sanna's 1st rehearsal to be sent to juries.
Ja volgens mij ook, ze zullen wel net zoiets als Spanje hebben gewild een aantal jaar geledenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Wat nou 'gestuurd naar de jury', die keken toch live mee begreep ik??
quote:Things get a little darker for the performance from The Netherlands. It all looks really quite grey, but this absolutely suits the song and the staging. Yet again, intense and brooding, but a few more smiles from Ilse and Waylon this evening. It is all so intimate, it almost feels like we are interrupting a private moment between the pair. Flawless vocals, as we expect, and both Ilse and Waylon look delighted with how things went this evening.
Voor de mensen die je post gemist hebben >> https://vine.co/v/M6MOHZ1Zer1quote:Op maandag 5 mei 2014 22:44 schreef TDHS het volgende:
[..]
op die VINE zie je heel inieminie een stukje feed....
Spanje vond ik echt sneu, met die kerel die het podium op kwam hollenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:00 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook, ze zullen wel net zoiets als Spanje hebben gewild een aantal jaar geleden
En Kate Ryan, met de voeten van een cameraman tijdens haar moment supreme.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Spanje vond ik echt sneu, met die kerel die het podium op kwam hollen
Die mochten toen aan het eind nog een keer.
Sommigen vonden België ook flawless en die zong toch echt valsquote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef Jif het volgende:
[..]
flawless... dus die valse noot zal dus wel meevallen!
Onder in beeld kun je zelfs een stukje van de tv-performance op de beeldscherm zien.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:01 schreef grazz het volgende:
[..]
Voor de mensen die je post gemist hebben >> https://vine.co/v/M6MOHZ1Zer1
Helaas veel te kort maar dat moet er gewoon zo mooi uit gaan zien morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |