Zou ook zomaar kunnen, maar toch, gebeuren altijd wel rare dingen qua plaatsing.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:37 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hmm nee, ik zie ze meer een Haba Haba doen, en dan vond ik Haba Haba nog een leuk liedje. Dit liedje is nietszeggend, 100x hetzelfde zingen werkt niet
Het is een repetitie voor de hele show.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Unites het volgende:
Maar waarom een fake uitslag? Gewoon puur om te oefenen?
Ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Unites het volgende:
Wees maar niet bang, gaat niet gebeuren hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de zaal helemaal uit zijn plaat gaat door de vrolijkheid enzo en dat dat aanstekelijk werkt op de televoters...
Ja.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:38 schreef Unites het volgende:
Die 2 van vanmiddag waren stukken meer vervelend, deze vallen nog mee vind ikquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja.
Stel ze proberen het morgen pas en dat telscherm maakt kortsluiting, gaat live de hele zaal in de hens.
Kan je beter de avond van tevoren doen.
Ja, die zat gewoon door Nederland heen te geeuwen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 2 van vanmiddag waren stukken meer vervelend, deze vallen nog mee vind ik
Dat ie ze niet gesproken had. Dus hij had niet echt een meningquote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef Greys het volgende:
Vonden ze the Netherlands nou wel of niet aardig qua persoon, wat zei hij nou?
Hij zei iets over Netherlands en dan "everybody else was very nice"...
Ja, iets van 'blah blah blah' en toen zei het meisje "I think the Netherlands were very nice" en toen zei hij "everybody's been very nice except those 2" maar ik weet niet of dat over Nederland ging en dat 't meisje alleen 'ons' aanstipte als zijnde een land dat ALTIJD aardig is.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef Greys het volgende:
Vonden ze the Netherlands nou wel of niet aardig qua persoon, wat zei hij nou?
Hij zei iets over Netherlands en dan "everybody else was very nice"...
op die VINE zie je heel inieminie een stukje feed....quote:Op maandag 5 mei 2014 22:35 schreef hole1988 het volgende:
twitter:ESCunited twitterde op maandag 05-05-2014 om 22:10:46The Netherlands brings a calm to the arena but it looks damn good on camera. Respectable applause #Eurovision vine.co/v/M6MOHZ1Zer1 reageer retweet
ik denk dat iedereen die daar is van fan tot presentator waylon en ilse aardig vinden vooral ilse .quote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat ie ze niet gesproken had. Dus hij had niet echt een mening
Ja, bedankt, he, nu zit ik daar op te letten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |