Tuurlijk, de gifjes staan al klaar.quote:
Vast wel, maar dat gaat altijd zo vreselijk snel. Bijna niet te doen...quote:
Ze hadden hem in het IJslands moeten doen. Nu is de tekst supercheezy.quote:
Ik niet, dan zit ik in café te kijken en mobiel Fokken is onmogelijk.quote:
Mee eens. Maar ik blijf ze wel erg leuk vindenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hadden hem in het IJslands moeten doen. Nu is de tekst supercheezy.
Ik heb mijn eigen voorspelling voor morgenavond zojuist ingevuld en ik zit te kijken hoe ik Nederland in kan passen, maar ben bang dat het niet luktquote:Op maandag 5 mei 2014 22:20 schreef marcodej het volgende:
Maar stiekem is het liedje toch ook best saai. Het leidt nergens toe.
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:28 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, zit iedereen hier?
http://escxtra.com/live/
Yep, je ziet niks (behalve die knakker in blauw en het meisje) maar hoort de optredens. Maar die zijn al voorbij dus.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:28 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, zit iedereen hier?
http://escxtra.com/live/
Tegen dat probleem loop ik dus ook steeds aanquote:Op maandag 5 mei 2014 22:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen voorspelling voor morgenavond zojuist ingevuld en ik zit te kijken hoe ik Nederland in kan passen, maar ben bang dat het niet lukt![]()
Je ziet ook niets, wij zagen ook niets...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef Unites het volgende:
Maar dan kun je toch niets zien?
Kan ik het optreden nog ergens terugbekijken?
Je hoorde een valse noot en toen zag je de twee gezichten van deze mensen zwaar betrekken en nee schudden.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Toposcoupe het volgende:
Maar hoe kunnen jullie dan weten dat aan Ilse & Waylon te zien was dat ze vals zong?
Op 10 heb ik Letland, België en Keek-to-Beek. Denk dat dat laatste toch meer aanspreektquote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen dat probleem loop ik dus ook steeds aan![]()
Want ik had Portugal niet bij de finalisten, maar stiekem nu toch wel.
Dat zag je niet aan Ilse en Waylon, maar aan die twee in beeldquote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Toposcoupe het volgende:
Maar hoe kunnen jullie dan weten dat aan Ilse & Waylon te zien was dat ze vals zong?
Ah. Nou ja...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hoorde een valse noot en toen zag je de twee gezichten van deze mensen zwaar betrekken en nee schudden.
Nope, probleem heb ik niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij noemde wel Nederland toch?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:34 schreef Unites het volgende:
Ik hoorde die man op de achtergrond net een top 10 landen noemen? Maar geen Nederland
twitter:ESCunited twitterde op maandag 05-05-2014 om 22:10:46The Netherlands brings a calm to the arena but it looks damn good on camera. Respectable applause #Eurovision vine.co/v/M6MOHZ1Zer1 reageer retweet
Portugal gaat zich zeker niet kwalificeren, alleen al omdat de jury's dit helemaal onderaan gaan plaatsen. En ik zie ze ook niet bij de top 3 eindigen qua televoting.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik zie ze ergens wel een Wit-rusland 2013 doen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Portugal gaat zich zeker niet kwalificeren, alleen al omdat de jury's dit helemaal onderaan gaan plaatsen. En ik zie ze ook niet bij de top 3 eindigen qua televoting.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:33 schreef Cee het volgende:
Nu komt die fake uitslag waar ik me altijd toch boos of blij om maak.
Nee, een fake uitslag. Je krijgt zondag pas te horen hoeveel punten we van de jury hebben gekregen.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef Unites het volgende:
Maar krijgen we nu wel of niet een soort van uitslag?
Hmm nee, ik zie ze meer een Haba Haba doen, en dan vond ik Haba Haba nog een leuk liedje. Dit liedje is nietszeggend, 100x hetzelfde zingen werkt nietquote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mwah, ik zie ze ergens wel een Wit-rusland 2013 doen.
Ja, maar die is nep. Het is precies dezelfde show als morgenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef Unites het volgende:
Maar krijgen we nu wel of niet een soort van uitslag?
Ik ben bang dat de zaal helemaal uit zijn plaat gaat door de vrolijkheid enzo en dat dat aanstekelijk werkt op de televoters...quote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Portugal gaat zich zeker niet kwalificeren, alleen al omdat de jury's dit helemaal onderaan gaan plaatsen. En ik zie ze ook niet bij de top 3 eindigen qua televoting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |