Proficiat.quote:
Ohquote:Op maandag 5 mei 2014 23:33 schreef Jif het volgende:
[..]
Hahahhaa die heb ik hier net vandaan en op escunited gepost
Ja ik dacht eerst dat zij zei dat ze een feestje hadden, maar kennelijk niet danquote:Op maandag 5 mei 2014 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
"No, i'm not drunk, which is a shame because it's almost midnight."
volgens mij weer een ander forum, staat ergens aan het eind van het vorige topicquote:Op maandag 5 mei 2014 23:34 schreef Fossieltje het volgende:
[..]
OhWaar komt het oorspronkelijk vandaan? Blijkbaar iemand met de camera-beelden?!
Oh bedankt, ga ik even checkenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:37 schreef Jif het volgende:
[..]
volgens mij weer een ander forum, staat ergens aan het eind van het vorige topic
Ik denk dat zij vast naar het feestje is en dat hij de stream mag afsluiten.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat zij zei dat ze een feestje hadden, maar kennelijk niet dan
So whatquote:Op maandag 5 mei 2014 23:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hij denkt niet dat Nederland gaat winnen dit jaar.
Zij wordt de nieuwe EK octopus!quote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef grazz het volgende:
[..]
So whatZIJ wel:
A friend's mother who has been known for guessing the winner correctly for the last few years heard the Dutch entry on the radio for the first time and she thinks The Netherlands is going to win.
quote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef grazz het volgende:
[..]
So whatZIJ wel:
A friend's mother who has been known for guessing the winner correctly for the last few years heard the Dutch entry on the radio for the first time and she thinks The Netherlands is going to win.
Hehe, als ze gelijk krijgt dan wil ik haar ontmoeten.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zij wordt de nieuwe EK octopus!![]()
De ESF moeder.
Ik zou echt GEK wordenquote:Op maandag 5 mei 2014 23:55 schreef grazz het volgende:
Ja mijn god, dat zou toch wat zijn. Dat we zouden winnen. Maar nee ik verwacht het ook nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou echt GEK worden![]()
Zou het Ziggodome worden? Of toch Gelredome?
Ik durf er ook niet op te hopen, maar als we weer een goed resultaat boeken laat het wel aan het land zien dat we nu eindelijk op de goede weg zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:04 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ja mijn god, dat zou toch wat zijn. Dat we zouden winnen. Maar nee ik verwacht het ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |