Ik dacht zo rond 22:10quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:12 schreef manda-rijn het volgende:
Hoe laat moeten ze optreden? Ik heb een cursus tot 22.00 uur en ik vraag me af of het de moeite is om als een speer naar huis te rijden, of dat ik op een normaal tempo kan rijden.
Waarom zou je anders kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:08 schreef grazz het volgende:
Dat jullie dat kunnen...tijdens het esf meeposten in het livetopic. Ik zou het niet kunnen![]()
Die-hard fan, opperste concentratie, ik moet alles zien en horen en mag niet afgeleid wordenquote:
Oh ja, ik krijg inderdaad verder weinig meer mee van de show als ik meepost.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Die-hard fan, opperste concentratie, ik moet alles zien en horen en mag niet afgeleid worden![]()
Ik was het serieus bijna vergeten...the shame..maar ik zit klaar met smartphone, tablet en laptop.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Die-hard fan, opperste concentratie, ik moet alles zien en horen en mag niet afgeleid worden![]()
Jan natuurlijk, die vast wel weer door de liedjes heen gaan draaien!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik was het serieus bijna vergeten...the shame..maar ik zit klaar met smartphone, tablet en laptop.
Waar kijken we ? Nederlands commentaar of Graham Norton?
Voor Graham Norton mag je nog een paar dagen wachtenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik was het serieus bijna vergeten...the shame..maar ik zit klaar met smartphone, tablet en laptop.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef totebel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:29 schreef TDHS het volgende:
http://esc-chat.com/2014/(...)e-esc-chat-com-team/
100% jongens... HONDERD procent
5quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:41 schreef amaranta het volgende:
het podium? Zou zonde zijn om de 6 plaatsen te bemannen, alleen maar omdat het kan.
Dat vond ik een Van de grote fouten van de 3js. Stonde
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:29 schreef TDHS het volgende:
http://esc-chat.com/2014/(...)e-esc-chat-com-team/
100% jongens... HONDERD procent
Ilse, Waylon, Gitarist, Cellist, Drummerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:41 schreef amaranta het volgende:
Met hoeveel staan ze op het podium? Zou zonde zijn om de 6 plaatsen te bemannen, alleen maar omdat het kan.
Dat vond ik een Van de grote fouten van de 3js. Stonden ze daar ineens met z'n zessen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |