Ja, denk het ook. Met name van IJsland en Estland verwacht ik veel punten. Zweden weet ik niet zeker, als je kijkt naar wat ze daar in de jury hebben gezet (nogal jong) maar verwacht ook wel iets van televoting te krijgen daar.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:11 schreef grazz het volgende:
Ik denk dat we vanavond zeker punten krijgen van:
Landen waarvan ik denk dat ze dit soort nummers wel tof vinden:
Letland, Estland, Zweden, IJsland. Hongarije en Denemarken
Buurland support: Belgie
Ik gok ook nog op Portugal daarbij, zit in ieder geval een halve Nederlander in de jury...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:11 schreef grazz het volgende:
Ik denk dat we vanavond zeker punten krijgen van:
Landen waarvan ik denk dat ze dit soort nummers wel tof vinden:
Letland, Estland, Zweden, IJsland. Hongarije en Denemarken
Buurland support: Belgie
Oh ja, Portugal. Die gaan ook vaker voor de melancholiek en de rust. Verwacht eigenlijk niks van Armenië, Azerbaijan, Rusland en Oekraïne. Maar als het even kan toch een paar puntjes hier en daar misschien? Hoop houdenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok ook nog op Portugal daarbij, zit in ieder geval een halve Nederlander in de jury...
Maar als we van deze landen allemaal minimaal 5 punten krijgen dan zitten we toch al redelijk safe... 40 punten moet genoeg zijn
Albanië gaf de Toppers 10 puntenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Montenegro vlak ik ook niet helemaal uit... en Albanie heeft altijd de vreemdste jurypunten van het hele veld... dus wie weet krijgen we daar ook nog wat van
Volgens mij kregen we van Rusland in de halve finale ook punten, niet veel, maar tochquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:33 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Oh ja, Portugal. Die gaan ook vaker voor de melancholiek en de rust. Verwacht eigenlijk niks van Armenië, Azerbaijan, Rusland en Oekraïne. Maar als het even kan toch een paar puntjes hier en daar misschien? Hoop houden
Denk dat ze in Albanië weer voor San Marino gaan, kiezen altijd de meest onwaarschijnlijke qualifierquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:34 schreef TheVulture het volgende:
Montenegro vlak ik ook niet helemaal uit... en Albanie heeft altijd de vreemdste jurypunten van het hele veld... dus wie weet krijgen we daar ook nog wat van
Ohja portugal vergeten. Albanie zie ik ook wel punten geven, als je kijkt naar hun eigen NF waarin de artiesten met live orkest optreden (gewoon echt live muziek) dan zie ik ze ons nummer ook wel waarderen: 2 echte muzikanten zonder toeters en bellen :pquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok ook nog op Portugal daarbij, zit in ieder geval een halve Nederlander in de jury...
Maar als we van deze landen allemaal minimaal 5 punten krijgen dan zitten we toch al redelijk safe... 40 punten moet genoeg zijn
Het werd tijd dat hij iets van emotie toonde want tot nu toe is het Ilse die totaal de show steelt in mijn ogen... hij lijkt er tot op heden geen reet aan te vindenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:03 schreef grazz het volgende:
Waylon emo![]()
http://www.songfestival.n(...)id/POMS_TROS_523648/
Jup! Niet gehoord, zal eens even zoeken of er nog noemenswaardige dingen zijn gebeurdquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:32 schreef Jif het volgende:
huh, hadden ze net weer een repetitie? Hoe ging het met België en Portugal?
Dat met die haarextensions deed ze gisteren ook al ja. Ik kan me er niet veel bij voorstellen, maar volgens mij is het vooral heel erg raarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:44 schreef aarontje112 het volgende:
België was weer een beetje uit de toon. Moldavië was vals en trok d'r haarextensions eruit, benieuwd of ze dit ook vanavond gaat doen. Portugal wordt slecht bevonden, ''definitief geen qualifier'' zegt Eurosong. Oh ja en Estland kan helemaal niet zo goed zingen, want op de momenten dat ze wordt opgetild, zingt ze niet maar zingen haar backings, die verstopt in de coulissen staan opgesteld. En Nederland zien ze op Eurosong als grote verrassing van de avond.
Hoop dat ze het weer doet, lijkt me wel lachenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:46 schreef Jif het volgende:
[..]
Dat met die haarextensions deed ze gisteren ook al ja. Ik kan me er niet veel bij voorstellen, maar volgens mij is het vooral heel erg raar
quote:The Dutch are more like it. Amshterdam 2015 anyone? Great sing of its genre and nice and adult. Go netherlands (oneurope.biz)
quote:Dit is toch de grote verrassing van de eerste halve finale. Hoewel het liedje 3 minuten voortkabbelt laat het toch een positieve indruk na door mooie zangpartijen en een prachtige regie. Het is mooi om te zien hoe de twee artiesten door de mobiele camera in beeld worden gebracht. Een rustmoment dat hopelijk toch voldoende blijft hangen en artistieke waardering krijgt om door te gaan naar de finale. Het zou alleszins niet onverdiend zijn. (eurosong.be)
Die komt voor een veer in z'n kont en rent dan voor de sier een paar rondjes. Zo is Waylon. Wat ik bij Ilse heb mis ik enorm bij hem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het werd tijd dat hij iets van emotie toonde want tot nu toe is het Ilse die totaal de show steelt in mijn ogen... hij lijkt er tot op heden geen reet aan te vinden
Zou ook nog zomaar eens kunnen dat Letland met "ons" plekje ervandoor gaat...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:05 schreef Jif het volgende:
Semi 1 predictions
Submitted by Andy on Tue, 06/05/2014 - 17:27
Hungary
Sweden
Armenia
Ukraine
Azerbaijan
Russia
Estonia
Moldova
Belgium
Latvia
esckaz.com
Ik dacht zo rond 22:10quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:12 schreef manda-rijn het volgende:
Hoe laat moeten ze optreden? Ik heb een cursus tot 22.00 uur en ik vraag me af of het de moeite is om als een speer naar huis te rijden, of dat ik op een normaal tempo kan rijden.
Waarom zou je anders kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:08 schreef grazz het volgende:
Dat jullie dat kunnen...tijdens het esf meeposten in het livetopic. Ik zou het niet kunnen![]()
Die-hard fan, opperste concentratie, ik moet alles zien en horen en mag niet afgeleid wordenquote:
Oh ja, ik krijg inderdaad verder weinig meer mee van de show als ik meepost.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Die-hard fan, opperste concentratie, ik moet alles zien en horen en mag niet afgeleid worden![]()
Ik was het serieus bijna vergeten...the shame..maar ik zit klaar met smartphone, tablet en laptop.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Die-hard fan, opperste concentratie, ik moet alles zien en horen en mag niet afgeleid worden![]()
Jan natuurlijk, die vast wel weer door de liedjes heen gaan draaien!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik was het serieus bijna vergeten...the shame..maar ik zit klaar met smartphone, tablet en laptop.
Waar kijken we ? Nederlands commentaar of Graham Norton?
Voor Graham Norton mag je nog een paar dagen wachtenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik was het serieus bijna vergeten...the shame..maar ik zit klaar met smartphone, tablet en laptop.
Waar kijken we ? Nederlands commentaar of Graham Norton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |