Maar het verloor alle geloofwaardigheid door die kleuterschool performance.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond dat liedje best tof. Nog steeds, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het liedje was best aardig ja, de omkleding er omheen was een drama.
Helemaal waar. Wat dat betreft doen we het nu stukken beter. Kwalitatief goede artiesten sturen is zoveel beter en ik hoop dat het een trend is, in elk geval in Nederland.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:37 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Maar het verloor alle geloofwaardigheid door die kleuterschool performance.
Mensen herinneren Loreen nog, 2x winst in 3 jaar dat wordt m nietquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:34 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Ja, denk Montenegro ook aardig wat en Hongarije. Gek genoeg schat ik Zweden voor de Nederlandse televotes wat lager in.
quote:NIEUWS FLITS:
Vanavond zou Axel Hirsoux België vertegenwoordigen op het 59ste Eurovisie Songfestival in Kopenhagen. De Waalse zanger won de finale van Eurosong 2014 op Eén met het nummer ‘Mother’.
Met veel emotie bracht Axel Hirsoux (31) zijn nummer ‘Mother’ en wist hiermee bij veel kijkers een gevoelige snaar te raken. De jury was het dan ook unaniem eens dat hij België zou moeten gaan vertegenwoordigen op de liedjeswedstrijd in Kopenhagen. Deze mening werd zowel gevolgd door de buitenlandse jury’s, als ook door de tv-kijkers. Hirsoux won met in totaal 224 punten en liet hiermee Bandits, die eindigde op een totaal van 90 punten, achter op een tweede plaats. De derde plaats was voor Eva Jacobs met 89 punten.
De emotie lijkt Axel Hirsoux nu fataal te zijn geworden. Tijdens de laatste repetities richting de eerste halve finale vloog Axel met regelmaat uit de bocht. Ook tijdens de opvoering die beoordeeld werd door een internationale jury leek Axel zijn zenuwen niet in bedwang te kunnen houden. Daarom is in overleg met de Belgische delegatie en de European Union Broadcasting besloten dat Axel vanavond tijdens de eerste halve finale de dans zal verzorgen.
Zie hier de beelden van de laatste repetities:
quote:
quote:
"My shoulder, my shelter, my satellite.."quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Dat liedje van Belgie is echt extreem kut ja, zo'n Marc van der Linden look-a-like die daar staat te kwelen over zijn moeke.
Ik mag toch hopen dat het vanavond keihard wordt afgestraft... maar ben er niet gerust opquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:58 schreef Mani89 het volgende:
Dat liedje van Belgie is echt extreem kut ja, zo'n Marc van der Linden look-a-like die daar staat te kwelen over zijn moeke.
Je eigen moeder een satelliet noemenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:01 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
"My shoulder, my shelter, my satellite.."
quote:Maar het duo dat mij het meeste raakt, komt uit Nederland: Ilse de Lange en Waylon, vermomd als ‘The Common Linnets’. Hun countrylied ‘Calm after the storm’ staat ver af van het doorsnee songfestivallied, maar dit is de outsider die het verdient om heel hoog te eindigen. Knap hoe Nederland weer een eigenzinnige keuze heeft gemaakt, aangemoedigd door het succes van Anouk vorig jaar. (http://www.deredactie.be/(...)ngfestival1_standard).
Heb het nooit gekeken, maar als dit soort nummers voorbij komen dan heb ik niks gemist geloof ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:06 schreef Mani89 het volgende:
Sowieso is die tekst iets waar je wenkbrauwen bij gaan fronsen. Ik zou het liedje eerder in Game of Thrones verwachten, daar hebben ze veel meer ervaring met dat onderwerp.
Het gaat vooral over het onderwerp, de fascinatie voor zijn moeder komt nogal ongezond over zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:08 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
Heb het nooit gekeken, maar als dit soort nummers voorbij komen dan heb ik niks gemist geloof ik
Je hebt geen hart Sassem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat vooral over het onderwerp, de fascinatie voor zijn moeder komt nogal ongezond over zullen we maar zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |