Ik durf Albanie en Portugal ook wel af te schrijven... de andere 12 durf ik op de een of andere manier niet uit te sluitenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:52 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
San Marino is eigenlijk het enige land van deze halve finale dat ik compleet afschrijf, kan me echt niet voorstellen dat genoeg juries of televoters hier voor gaan. En ik gun het ze ook niet, moeten ze maar eens beter nadenken over hun lied ipv de zoveelste belegen schlager van songfestivalruïne Ralph Siegel sturen. En Valentina gaat me ook irriteren, heb gehoord dat ze misschien wel voor een vierde keer naar het songfestival wil
Portugal weet ik niet hoor, zie zoveel positieve berichten over haar repetitie en als er genoeg 'muziekfeest op het plein' publiek kijkt vanavond dan krijgt het wellicht genoeg televotes om door te mogen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik durf Albanie en Portugal ook wel af te schrijven... de andere 12 durf ik op de een of andere manier niet uit te sluiten
Jan Smit vindt het vast ook een te gek nummerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:14 schreef Jif het volgende:
Portugal gaat volgens mij gewoon door naar de finale
Maar Valentina is leuuuuk..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:52 schreef MuscleLover29 het volgende:
[..]
San Marino is eigenlijk het enige land van deze halve finale dat ik compleet afschrijf, kan me echt niet voorstellen dat genoeg juries of televoters hier voor gaan. En ik gun het ze ook niet, moeten ze maar eens beter nadenken over hun lied ipv de zoveelste belegen schlager van songfestivalruïne Ralph Siegel sturen. En Valentina gaat me ook irriteren, heb gehoord dat ze misschien wel voor een vierde keer naar het songfestival wil
Shalalie, Shalala, het gaat niet uit m´n kopquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:08 schreef alors het volgende:
Ik heb het nummer de hele dag al in mijn hoofd.
Ja klopt wel, vooral omdat het na 4 nummers komt waar weinig gebeurt op het podium oogt het nog kleurrijker. Maar ik vraag me wel af in hoeverre jury's hier voor stemmen. Vind de stemmen niet bijzonder, maar ook niet slecht.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Vooral IJsland vind ik er erg uitspringen... en ik heb mijn mening over dat lied volledig bijgesteld, ik vind het erg tof
Dat heb ik altijd al een leuk nummer gevonden, mag van mij door. En het liefst ten koste van Belgiëquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:21 schreef TheVulture het volgende:
Vooral IJsland vind ik er erg uitspringen... en ik heb mijn mening over dat lied volledig bijgesteld, ik vind het erg tof
Portugal gaat vermoedelijk televotes krijgen uit Spanje, Frankrijk, België en Nederland (ja, ook wij hebben traditioneel een publiek die dit leuk vinden). Dat maakt dan max. een punt of 25. Of daar uit Oost-Europa nog veel bijkomt betwijfel ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:14 schreef Jif het volgende:
Portugal gaat volgens mij gewoon door naar de finale
Ik merk toch een lichte opwinding in mijn broek, HUP HOLLAND!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:47 schreef aarontje112 het volgende:
Screenshots van hoe het eruit komt te zien![]()
http://nlpop.blog.nl/fest(...)nets-er-vanavond-uit
Zweden, Hongarije, IJsland en Azerbeidzjan zullen ook wel iets van ons krijgen. Verder weet ik het niet zo. Misschien Estland en Montenegro nog wat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:29 schreef MuscleLover29 het volgende:
Ja, waar gaat het NL publiek eigenlijk voor vanavond? 12 punten voor Armenië is een zekerheidje, en veel punten voor België. En zoiets als Portugal krijgt idd ook wel wat punten. Maar verder?
Joan had de pech dat ze een "punchable face" had. Wekte alleen maar agressie op.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:15 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
bij joan was ik echt depressief toen Turkije in de 10de envelop zat
Ja, denk Montenegro ook aardig wat en Hongarije. Gek genoeg schat ik Zweden voor de Nederlandse televotes wat lager in.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden, Hongarije, IJsland en Azerbeidzjan zullen ook wel iets van ons krijgen. Verder weet ik het niet zo. Misschien Estland en Montenegro nog wat?
Ik vond dat liedje best tof. Nog steeds, eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Joan had de pech dat ze een "punchable face" had. Wekte alleen maar agressie op.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik merk toch een lichte opwinding in mijn broek, HUP HOLLAND! [ afbeelding ]
Het liedje was best aardig ja, de omkleding er omheen was een drama.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vond dat liedje best tof. Nog steeds, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |