nee dit was gistermiddag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dit ook dat de jury punten geeft?7
Aha. Hoe vaak moeten ze dat nummer daar wel niet zingenquote:
2 lange repetities waarbij gesleuteld kan worden aan de act.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Aha. Hoe vaak moeten ze dat nummer daar wel niet zingen![]()
Ik vond het nr mooi en leuk, maar nu gaat het een beetje tegenstaan moet ik eerlijk zeggen.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:23 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
ER GAAN GERUCHTEN ROND
DAT IN 2015
VALENTINA MONETTA WEEEER VOOR SAN MARINO GAAT ZINGEN
VALENTINA GA TERUG WE KENNEN JE NU WEL!
Nou nu mag Goor nog een duit in het zakje doen en dan hebben we alle oldschool-ESFnichten ook weer gehadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gerard Joling denkt dat het vanavond een zware dobber gaat worden.
Gerard Joling
Het is een beetje pseudo Country-pop, zoals Need You Now van Lady Antebellum. Daar lijkt het ook best wel op.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iedereen noemt het steeds klassiek country, maar het is echt helemaal niet zoals ik (Amerikaanse) country in gedachten heb.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:23 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
ER GAAN GERUCHTEN ROND
DAT IN 2015
VALENTINA MONETTA WEEEER VOOR SAN MARINO GAAT ZINGEN
VALENTINA GA TERUG WE KENNEN JE NU WEL!
Het is 50/50, zowel in de halve finale als in de finale. De vakjury rankt de nummers van 1 t/m 16 en uit de televoting komt een lijstje van 1 t/m 16. Deze worden bij elkaar opgeteld en dan heb je de uitslag.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Een vraagje voor jullie ESF fans hier:
Gisteren heeft de vakjury dus gestemd. Vanavond het publiek. Bepaalt de combi daarvan vanavond wie doorgaan naar de finale, of heeft de vakjury pas invloed tijdens de finale? Of stemmen zij dan nog eens?
Ok, thanks! Dus gisteren is eigenlijk al voor 50% de uitslag van vanavond bepaald.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:32 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Het is 50/50, zowel in de halve finale als in de finale. De vakjury rankt de nummers van 1 t/m 16 en uit de televoting komt een lijstje van 1 t/m 16. Deze worden bij elkaar opgeteld en dan heb je de uitslag.
Goorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou nu mag Goor nog een duit in het zakje doen en dan hebben we alle oldschool-ESFnichten ook weer gehad
Zou dat Spaanse jurylid dan niet gewoon Portugal bedoelen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:56 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Als je op andere commentaren afgaat wel.
Magisch en Portugal gaan op basis van wat ik er van heb gezien niet samen dit jaar... maar het zou evengoed Armenie kunnen zijn... of Hongarijequote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:46 schreef TDHS het volgende:
[..]
Zou dat Spaanse jurylid dan niet gewoon Portugal bedoelen?
Maar voor mensen die de taal en cultuur kennen... Die lui van escxtra waren ook lyrischquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Magisch en Portugal gaan op basis van wat ik er van heb gezien niet samen dit jaar... maar het zou evengoed Armenie kunnen zijn... of Hongarije
Maar heel gek is het natuurlijk niet met zo'n enorme show die live door miljoenen en miljoenen mensen bekeken wordt. Dan wil je alles een paar keer oefenen. Alleen al die cameramannen die rondjes om Ilse en Waylon heen moeten lopen, precies op de manier waarop I+W dat zelf willen. Dat moet er allemaal goed in zitten. En dan hebben zij maar 12 standpunten van de camera, Griekenland heeft er bv 80... Dan moet je al die nummers flink wat keren doornemen hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Aha. Hoe vaak moeten ze dat nummer daar wel niet zingen![]()
Ik vond het nr mooi en leuk, maar nu gaat het een beetje tegenstaan moet ik eerlijk zeggen.
Velen noemen Disneyland ook magischquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Magisch en Portugal gaan op basis van wat ik er van heb gezien niet samen dit jaar... maar het zou evengoed Armenie kunnen zijn... of Hongarije
Ik denk dat Hongarije-Slovenië wel zo'n beetje de grens is vanaf waar we punten kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Als Zuid-Europa voor Calm after the Storm gaat kan het wel eens een hele mooie zaterdag worden... maar op de een of andere manier denk ik toch dat we het van West Europa (links vanaf Polen), de Baltische staten en Scandinavie moeten hebben... Zuid-Europa en het echte oosten zie ik niet zo voor countrymuziek gaan
Was vorig jaar hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:51 schreef TheVulture het volgende:
Als Zuid-Europa voor Calm after the Storm gaat kan het wel eens een hele mooie zaterdag worden... maar op de een of andere manier denk ik toch dat we het van West Europa (links vanaf Polen), de Baltische staten en Scandinavie moeten hebben... Zuid-Europa en het echte oosten zie ik niet zo voor countrymuziek gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |