omgquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:10 schreef Fossieltje het volgende:
twitter:popbitch twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 19:32:58Rumours from the delegations suggest #The_Netherlands bagged some 12 pointers from the juries last night. Blimey, if true. #Eurovision reageer retweet
ik sterf van de zenuwen, ik ben al drie keer naar de plee geweestquote:
Dat is dicht.quote:
Ik zit nu al haast te shaken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik sterf van de zenuwen, ik ben al drie keer naar de plee geweest
quote:
Nah, is toch leuk een preview show..soort vanquote:
Vooral ook diegenen die zelf de nationale finale niet eens hebben kunnen halenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:38 schreef Jif het volgende:
Jaaaaa, doe dan tenminste nog een beetje muziekkenners
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef Bartjebart het volgende:
Allemaal mensen die er įlles over weten... Yes-R, ene Maurice en Fritsje Sissing
Ik houd veel bij, maar ESF niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:51 schreef Jif het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij al die tijd gezeten?!
Echt niet, ik ga er juist helemaal in op!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:50 schreef Jif het volgende:
Amateur!! Ik zit met mijn laptop op schoot voor de TV
ik blijf lekker veilig hier zittenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het live-topic is nu al bijna niet bij te houden zeg
Niks anders te krijgen hier. Ja de Duitse, maar dat is ook geen verbetering eigenlijkquote:
Tis een beetje te Pinkerig ook...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:21 schreef Jif het volgende:
Estland: Ik zie Loreen in het wit. Knap dat ze zang en acrobatiek weet te combineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |