Je moet wat als het er nou niet echt naar uitziet dat het de derde keer wel gaat lukken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:04 schreef aarontje112 het volgende:
Haha San Marino heeft de champagne alvast opengetrokken
[ afbeelding ]
Klopt wel een beetje, maar Loreen had toch ook geen contact met de zaal, was in zichzelf gekeerd en had ook geen publiekshots.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Greys het volgende:
Voor een winnend nummer moet je wel een BEETJE contact met de zaal hebben denk ik.
Zij staan er met de zij naartoe, kijken nul keer en hebben ook nog kerels met camera om hen heen draaien
Ik zou De Kuip vast reserverenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou echt GEK worden![]()
Zou het Ziggodome worden? Of toch Gelredome?
En toch zweepte haar nummer de zaal ontzettend op, door het nummer zélf dan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje, maar Loreen had toch ook geen contact met de zaal, was in zichzelf gekeerd en had ook geen publiekshots.
Nee ik geloof ook niet in de winst hoor, dat zou wel heul naïef zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch zweepte haar nummer de zaal ontzettend op, door het nummer zélf dan.
En ze stond tenminste met haar voorkantje naar het publiek
(Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een briljante zet dat Ilse en Waylon zo staan met die microfoon, voor de tv ziet het er prachtig uit vast, maar een échte winnaar kan zowel het tv publiek als het zaalpubliek pakken denk ik)
En toch een super performance.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:07 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Klopt wel een beetje, maar Loreen had toch ook geen contact met de zaal, was in zichzelf gekeerd en had ook geen publiekshots.
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik durf er ook niet op te hopen, maar als we weer een goed resultaat boeken laat het wel aan het land zien dat we nu eindelijk op de goede weg zijn.
Maar wie sturen we dan in hemelsnaam volgend jaar!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik durf er ook niet op te hopen, maar als we weer een goed resultaat boeken laat het wel aan het land zien dat we nu eindelijk op de goede weg zijn.
Misschien dat dan, gestimuleerd door deze successen, deze dame het wel eens wil doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wie sturen we dan in hemelsnaam volgend jaar!
Deze ken jij toch? Een soort van? Of ben ik in de war. Maar misschien stelt het je gerustquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En toch zweepte haar nummer de zaal ontzettend op, door het nummer zélf dan.
En ze stond tenminste met haar voorkantje naar het publiek
(Begrijp me niet verkeerd, ik vind het een briljante zet dat Ilse en Waylon zo staan met die microfoon, voor de tv ziet het er prachtig uit vast, maar een échte winnaar kan zowel het tv publiek als het zaalpubliek pakken denk ik)
twitter:Rene_Romkes twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 19:15:46Nederland mag opgelucht ademhalen! Ik zie The Common Linnets moeiteloos de finale halen! Ziet er prachtig uit op beeld! #songfestival reageer retweet
Haha ja die heb ik een paar keer ontmoet op de persdagen in Nederland voor het Eurovisie en ik heb hem als Facebookvriendje. En ik gelóóf ook dat het er prachtig uit ziet op beeld en dat het allemaal keurig en mooi en goed gezongen is, ik denk alleen dat de televoters niet voor countrygekabbel gaan, hoe mooi in beeld gebracht ookquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Deze ken jij toch? Een soort van? Of ben ik in de war. Maar misschien stelt het je gerusttwitter:Rene_Romkes twitterde op vrijdag 02-05-2014 om 19:15:46Nederland mag opgelucht ademhalen! Ik zie The Common Linnets moeiteloos de finale halen! Ziet er prachtig uit op beeld! #songfestival reageer retweet
Ik denk dat er inmiddels genoeg 3FM artiestjes in de rij zullen staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar wie sturen we dan in hemelsnaam volgend jaar!
twitter:MarlayneS twitterde op maandag 05-05-2014 om 23:45:59Als @CommonLinnets niet doorgaan morgen weet ik t niet meer. Was prachtig vanavond. Beeld, sound, performance & sfeer, alles klopt. #ESF #nl reageer retweet
Dat mogen we toch nog niet wetenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:22 schreef grazz het volgende:
Marlayne zit toch in de jury??twitter:MarlayneS twitterde op maandag 05-05-2014 om 23:45:59Als @CommonLinnets niet doorgaan morgen weet ik t niet meer. Was prachtig vanavond. Beeld, sound, performance & sfeer, alles klopt. #ESF #nl reageer retweet
Ik zou haar de ultieme artiest vinden op dit moment om het voor ons land te gaan doen, maar voor haar is het afbraakrisico van alle Nederlandse artiesten misschien wel het grootst... zij is namelijk al wel populair in heel Europa... alles minder dan pak 'm beet top 5 is een nederlaagquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat dan, gestimuleerd door deze successen, deze dame het wel eens wil doen.
Ik zou helemaal voor zijn, maar dat ben ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |