abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139404663

Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.

De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.

LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.

[ Bericht 5% gewijzigd door BaasBanaan op 30-04-2014 22:20:14 ]
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_139404671
Ik hoop dat alle Starkjes (nou ja, wat er van over is) weer bij elkaar komen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_139404710
Ik bedacht me net, als Tyrion achter de dood van Joffrey had gezeten, zouden alle kinderen van Tywin een koning hebben vermoord. :P

Ervan uitgaande dat Cersei achter de dood van Robert zat.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_139404713
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik hoop dat alle Starkjes (nou ja, wat er van over is) weer bij elkaar komen *O*
Ja we weten wat er gebeurde toen dat de vorige keer bijna het geval was. >:)
Tenminste toen Arya bijna bij de rest was....
pi_139404760
Ik vind Tommen wel O+

Hij en Margaery zijn een leuk stel, al weet ik niet hoe oud hij nu is? :D

Verder snap ik toch niet helemaal dat Olenna niet nog een nachtje gewacht heeft met het vergiftigen van Joffrey... dan had ze de troon al gehad
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_139404804
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Tommen wel O+

Verder snap ik toch niet helemaal dat Olenna niet nog een nachtje gewacht heeft met het vergiftigen van Joffrey... dan had ze de troon al gehad
Zou ze dan geen 'tainted goods' zijn voor een volgend huwelijk, want geen maagd meer?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 30 april 2014 @ 10:37:06 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139404859
Ik heb geen idee wat Last hearth is, maar je ziet ze iig nooit meer :{ Alsof ze uit de serie zijn :D (Osha en Rickon dus)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:38:15 #8
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139404885
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Tommen wel O+

Ze gaat gewoon iedere keer een stapje verder. Van niet getrouwd en dood, naar getrouwd maar nog geen kind en dood, naar getrouwd en een kind en dan pas dood. ;) Babysteps jonguh... growing stronger!
L'Amour menaçant:
pi_139405055
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Aan de ene kant lijkt dat me ook interessant, maar aan de andere kant zou het ook leuk zijn als ze allemaal een mentor vinden. (Bran, Jojen en de drieogige kraai; Sansa leert van Littlefinger; Arya van Sandor en later hopelijk the Faceless Men en dan Jon van een White Walker of Mance Raider ofzo)
“An interesting thing is a good thing.”
pi_139405077
Sansa gaat vast een heleboel leren van Littlefinger ~O>
  woensdag 30 april 2014 @ 10:46:38 #11
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139405104
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen idee wat Last hearth is, maar je ziet ze iig nooit meer :{ Alsof ze uit de serie zijn :D (Osha en Rickon dus)
Ken je Greatjon Umber nog? Die twee vingers verloor aan de wolf van Robb? Last Hearth is zijn thuis.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:49:25 #12
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_139405171
Kan die lelijke OP niet eens veranderd worden? :') Al die plaatjes en lelijke rode kruizen waar je steeds langs moet scrollen.
吴 曼 迪
  woensdag 30 april 2014 @ 10:49:27 #13
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139405174
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:45 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Sansa gaat vast een heleboel leren van Littlefinger ~O>
Als ie moeder niet kan krijgen, dan maar zus en dochter? :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 10:49:51 #14
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139405185
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:44 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Aan de ene kant lijkt dat me ook interessant, maar aan de andere kant zou het ook leuk zijn als ze allemaal een mentor vinden. (Bran, Jojen en de drieogige kraai; Sansa leert van Littlefinger; Arya van Sandor en later hopelijk the Faceless Men en dan Jon van een White Walker of Mance Raider ofzo)
Van een White Walker? Dat.. zou raar zijn?

Mance Rayder zie ik dan eerder gebeuren. Misschien lukt het Jon om de Night's Watch en de Free Folk samen de Wall te laten bemannen. Aangezien zij en Mellisandre de enigen lijken te zijn die het gevaar van de White Walkers in zien.
  woensdag 30 april 2014 @ 10:50:46 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139405204
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:46 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ken je Greatjon Umber nog? Die twee vingers verloor aan de wolf van Robb? Last Hearth is zijn thuis.
Aangezien ik beter ben ik gezichten en niet in namen (die in de serie misschien 1x vluchtig genoemd zijn):

Oooo ja, die ja. Die mopperkont :)
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 10:50:47 #16
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_139405205
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:49 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Mance Rayder zie ik dan eerder gebeuren. Misschien lukt het Jon om de Night's Watch en de Free Folk samen de Wall te laten bemannen. Aangezien zij en Mellisandre de enigen lijken te zijn die het gevaar van de White Walkers in zien.
Dat zou een interessante ontwikkeling zijn :Y
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  woensdag 30 april 2014 @ 10:53:45 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139405290
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:49 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Misschien zijn White Walkers wel heul kei goed en lief }:| Weten WIJ (zij) veel!!
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 10:57:21 #18
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139405389
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:50 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Dat zou een interessante ontwikkeling zijn :Y
Het lijkt me erg lastig, aangezien de meesten Free Folk zich niet aan de regels van 'het zuiden' willen houden, maar de Night's Watch geen slachtpartijen en rooftochten kan tolereren. Maar misschien houdt dat op, op het moment dat de Free Folk gevoed en bewapend worden door de Night's Watch.

Ik zie eigenlijk twee redenen voor samenwerking tussen de twee. De eerste het feit dat de Night's Watch veel te weinig troepen heeft om de Wall tegen welk leger dan ook te verdedigen. Te weinig om de White Walkers weg te houden. Te weinig om de Free Folk weg te houden. De andere reden is dat ik niet zou weten wat Mance anders wil doen. Door het Noorden te bezetten, ontloopt hij de dreiging van de White Walkers niet. Verder vluchten naar het zuiden, lijkt mij ook geen optie. Hoewel de Seven Kingdoms niet erg stabiel zijn, denk ik dat ze nog wel in staat zijn om gezamenlijk op te treden tegen een leger wildlings.

Of zou Stannis op de een of andere manier een rol kunnen spelen in het vormen van een gezamenlijk front?
  woensdag 30 april 2014 @ 11:00:12 #19
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139405465
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:57 schreef BaasBanaan het volgende:
Verder vluchten naar het zuiden, lijkt mij ook geen optie. Hoewel de Seven Kingdoms niet erg stabiel zijn, denk ik dat ze nog wel in staat zijn om gezamenlijk op te treden tegen een leger wildlings.
Ik zou geen ruzie willen hebben met Thenns of Giants :D.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  woensdag 30 april 2014 @ 11:02:07 #20
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139405500
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:00 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ik zou geen ruzie willen hebben met Thenns of Giants :D.
Niet in mijn eentje nee. :D

Maar ik zou eerder mijn geld zetten op een georganiseerd leger, dan op een zooitje ongeregeld. Giants of geen giants. :P
  woensdag 30 april 2014 @ 11:10:37 #21
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139405737
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:02 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Niet in mijn eentje nee. :D

Maar ik zou eerder mijn geld zetten op een georganiseerd leger, dan op een zooitje ongeregeld. Giants of geen giants. :P
Maar het duurt wel even voor ze een georganiseerd leger tegen komen, het hele noorden is ongeveer even groot als alle andere delen van Westeros. En Robb had bijna alle geschikte troepen uit het noorden meegenomen. Het enige wat er nog zit is de Nights Watch, wat verdwaalde Ironmen, en een klein plukje Bolton men als ik zo uit mijn hoofd tel. Tot Moat Caitlin is er geen weerstand, en het eerste echte leger zit pas rond Kings Landing geloof ik??
  woensdag 30 april 2014 @ 11:10:45 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139405745
Ik vind Thenns stom }:|
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 11:11:25 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139405768
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:10 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Maar het duurt wel even voor ze een georganiseerd leger tegen komen,
1.000 mijl zo ongeveer, volgens Jon Snow. Hij zei t laatst letterlijk, dat ze zo'n 1000 mijl konden plunderen voordat ze een leger tegen zouden komen dat ze kon stoppen. Dat dus heel t Noorden dan puinhoop zou zijn.
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 11:14:53 #24
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_139405868
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:57 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het lijkt me erg lastig, aangezien de meesten Free Folk zich niet aan de regels van 'het zuiden' willen houden, maar de Night's Watch geen slachtpartijen en rooftochten kan tolereren. Maar misschien houdt dat op, op het moment dat de Free Folk gevoed en bewapend worden door de Night's Watch.

Ik zie eigenlijk twee redenen voor samenwerking tussen de twee. De eerste het feit dat de Night's Watch veel te weinig troepen heeft om de Wall tegen welk leger dan ook te verdedigen. Te weinig om de White Walkers weg te houden. Te weinig om de Free Folk weg te houden. De andere reden is dat ik niet zou weten wat Mance anders wil doen. Door het Noorden te bezetten, ontloopt hij de dreiging van de White Walkers niet. Verder vluchten naar het zuiden, lijkt mij ook geen optie. Hoewel de Seven Kingdoms niet erg stabiel zijn, denk ik dat ze nog wel in staat zijn om gezamenlijk op te treden tegen een leger wildlings.

Of zou Stannis op de een of andere manier een rol kunnen spelen in het vormen van een gezamenlijk front?
Klinkt plausibel, maar volgens mij is het doel van de Wildlingen wel om zover mogelijk naar het Zuiden te trekken, omdat Mance hen heeft voorgehouden dat ze er allemaal aangaan als de Winter en de WW komen. Het Zuiden (bij hoofde van Tywin), heeft volgens mij geen idee dat er uberhaupt een leger Wildlingen bestaat, dus dan zouden ze nog voor een verrassing kunnen zorgen.
Zou de NW zijn eer hoog willen houden tot in het graf of zullen ze uiteindelijk bakzeil halen? Ze moeten zich toch een keer realiseren dat ze zwaar onderbemand zijn.

Is Stannis niet veel te veel met zijn hoofd bij de troon? Hij heeft het de hele tijd maar over usurpators van zijn troon en hoe hij die wil terugveroveren (geen 'page in someone else's history book'). Volgens mij heeft hij andere prioriteiten dan het Noorden en is hij te koppig om dat te doorzien.
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  woensdag 30 april 2014 @ 11:16:07 #25
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139405916
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

1.000 mijl zo ongeveer, volgens Jon Snow. Hij zei t laatst letterlijk, dat ze zo'n 1000 mijl konden plunderen voordat ze een leger tegen zouden komen dat ze kon stoppen. Dat dus heel t Noorden dan puinhoop zou zijn.
Dat is het nu toch al, Ironmen die hier een daar kasteeltjes hebben in genomen, Winterfell is compleet verwoest, Moat Caitlin is bezet, de Wildlingsw zin dicht tegen de Wall al kleine dorpjes ana het uitroeien, en de Bastard of Bolton is nou ook niet echt zachtzinnig omgegaan met alles wat hij tegenkwam :X.

En tot overmaat van ramp is er geen geschikt mannenvolk om überhaupt zwaar werk te doen.
  woensdag 30 april 2014 @ 11:17:08 #26
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139405940
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:14 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Klinkt plausibel,

Sorry, ik kan er niks aan doen. pavlov-reactie bij dat woord :@
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 11:19:11 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139405991
quote:
Is Stannis niet veel te veel met zijn hoofd bij de troon? Hij heeft het de hele tijd maar over usurpators van zijn troon en hoe hij die wil terugveroveren (geen 'page in someone else's history book'). Volgens mij heeft hij andere prioriteiten dan het Noorden en is hij te koppig om dat te doorzien.
Nee, want sinds Melissandre's laatste visioen in combi met zijn pussywhipped houding is ie wel van mening dat de echte oorlog in t Noorden ligt ipv de War of 5 Kings. Dat zag en zei ze namelijk tegen hem.
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 11:24:10 #28
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_139406154
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee, want sinds Melissandre's laatste visioen in combi met zijn pussywhipped houding is ie wel van mening dat de echte oorlog in t Noorden ligt ipv de War of 5 Kings. Dat zag en zei ze namelijk tegen hem.
maar in de laatste afleveringen leek hij zn eigen daar toch niet echt mee bezig te houden,
en wat Ser davos aan het doen is met de Iron bank, heeft ook niet veel te maken met het noorden
mee bekant vangde gin haas.
  woensdag 30 april 2014 @ 11:25:53 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139406213
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:24 schreef kawa4 het volgende:

[..]

maar in de laatste afleveringen leek hij zn eigen daar toch niet echt mee bezig te houden,
en wat Ser davos aan het doen is met de Iron bank, heeft ook niet veel te maken met het noorden
Ser Davos doet dat ook zonder medeweten van Stannis he ;)

Als Melissandre zegt dat ie naar t Noorden moet, dan gaat ie naar t Noorden. Hell, als ze zegt dat ie met eeen rode onderbroek op z'n hoofd de horlepiep moet dansen dan doet ie dat volgens mij nog. Rare is idd wel dat, sinds dat ze dat in t vorige seizoen gezegd heeft, ze niet echt aanstalten lijken te maken. :{
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 11:29:27 #30
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139406312
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:10 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Maar het duurt wel even voor ze een georganiseerd leger tegen komen, het hele noorden is ongeveer even groot als alle andere delen van Westeros. En Robb had bijna alle geschikte troepen uit het noorden meegenomen. Het enige wat er nog zit is de Nights Watch, wat verdwaalde Ironmen, en een klein plukje Bolton men als ik zo uit mijn hoofd tel. Tot Moat Caitlin is er geen weerstand, en het eerste echte leger zit pas rond Kings Landing geloof ik??
Klopt, maar waarom denk je dat dit uitmaakt? Ze willen geen land veroveren, ze zijn aan het vluchten. Wat telt is dus dat ze een leger tegenkomen, niet wanneer. En het zuiden zou natuurlijk genoeg tijd hebben om een redelijk leger bij the Neck te verzamelen.
  woensdag 30 april 2014 @ 11:39:08 #31
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139406611
quote:

[..]

Klinkt plausibel, maar volgens mij is het doel van de Wildlingen wel om zover mogelijk naar het Zuiden te trekken, omdat Mance hen heeft voorgehouden dat ze er allemaal aangaan als de Winter en de WW komen. Het Zuiden (bij hoofde van Tywin), heeft volgens mij geen idee dat er uberhaupt een leger Wildlingen bestaat, dus dan zouden ze nog voor een verrassing kunnen zorgen.
Zou de NW zijn eer hoog willen houden tot in het graf of zullen ze uiteindelijk bakzeil halen? Ze moeten zich toch een keer realiseren dat ze zwaar onderbemand zijn.

Klopt, maar ik denk wel dat een reis van The Wall tot The Neck lang genoeg duurt voor Tywin om het leger op te merken. Hij heeft overigens al wel wat verhalen gehoord over een King Beyond the Wall. Althans, ik neem aan van wel, aangezien Cersei en Tyrion er een brief over hebben gelezen.

Ik vraag mij dus af wat Mance van plan is. Blijft hij vluchten tot hij op een plek komt die te verdedigen is of vlucht hij naar Essos? Vluchten naar het zuiden van Westeros lijkt op uitstel van executie. Om naar Essos te vluchten, vraag ik mij af of White Harbor genoeg schepen heeft. Ik denk dat hij dan via the Vale of Dorne zal moeten gaan. Naar Dorne doortrekken lijkt mij echter totaal kansloos. The Vale is misschien minder lastig dan Dorne, maar nog steeds moeilijk.

En wat zou Mance liever verdedigen, the Neck of the Wall?

De Night's Watch lijkt in ieder geval niet te gaan vluchten. Ze weten al dat ze bijna geen kans maken tegen the Free Folk en ze zitten er nog steeds.
pi_139406867
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Rare is idd wel dat, sinds dat ze dat in t vorige seizoen gezegd heeft, ze niet echt aanstalten lijken te maken. :{
Maar het is ook wel duidelijk dat Stannis, door o.a. de brief van Davos, niet echt meer beschikt over een leger en niet snel in staat is om een leger op te bouwen.
pi_139406927
Maar wat is precies de doelstelling van Mance? Vluchten voor de White Walkers door zelf de Wall aan te vallen en zich daarachter gaan verdedigen? Of het hele Noorden in de fik steken? Dat laatste lijkt me toch niet verstandig als de White Walkers de echte vijand/het grote gevaar zijn?
  woensdag 30 april 2014 @ 11:54:47 #34
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139407051
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:39 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Klopt, maar ik denk wel dat een reis van The Wall tot The Neck lang genoeg duurt voor Tywin om het leger op te merken. Hij heeft overigens al wel wat verhalen gehoord over een King Beyond the Wall. Althans, ik neem aan van wel, aangezien Cersei en Tyrion er een brief over hebben gelezen.

Ik vraag mij dus af wat Mance van plan is. Blijft hij vluchten tot hij op een plek komt die te verdedigen is of vlucht hij naar Essos? Vluchten naar het zuiden van Westeros lijkt op uitstel van executie. Om naar Essos te vluchten, vraag ik mij af of White Harbor genoeg schepen heeft. Ik denk dat hij dan via the Vale of Dorne zal moeten gaan. Naar Dorne doortrekken lijkt mij echter totaal kansloos. The Vale is misschien minder lastig dan Dorne, maar nog steeds moeilijk.

En wat zou Mance liever verdedigen, the Neck of the Wall?

De Night's Watch lijkt in ieder geval niet te gaan vluchten. Ze weten al dat ze bijna geen kans maken tegen the Free Folk en ze zitten er nog steeds.
Hij kan onderweg gaan naar http://gameofthrones.wikia.com/wiki/White_Harbor
  woensdag 30 april 2014 @ 12:00:52 #35
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139407236
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 11:54 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Hij kan onderweg gaan naar http://gameofthrones.wikia.com/wiki/White_Harbor
Zoals ik al tegen outtayourleague zei, vraag ik mij af of ze daar genoeg schepen zouden kunnen bemachtigen. Volgens mij waren er iets van 100 wildlings voor elke watchman. Dat zou betekenen dat er zo'n 70,000 tot 100,000 wildlings aankomen. Zelfs als dit flink overdreven is, geeft het in ieder geval aan dat er een shitload een wildlings aankomt. :P

[ Bericht 11% gewijzigd door BaasBanaan op 30-04-2014 12:08:48 ]
pi_139407428
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:00 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Zoals ik al tegen outtayourleague zei, vraag ik mij af of ze daar genoeg schepen zouden kunnen bemachtigen. Volgens mij waren er iets van 100 wildlings voor elke watchman. Dat zou betekenen dat er zo'n 70,000 tot 100,000 wildlings aankomen.
In het vorige seizoen zei Melisandre toch al tegen Stannis dat de écht oorlog nu in het noorden gevochten moest worden in verband met het gevaar de figuren ten noorden van The Wall. Gaat hij daar nog niets mee doen? Hij luistert toch altijd naar haar.

Bovendien is ook Tywin Lannister op de hoogte van de dreiging van de Wildlings, dus die zal als het echt moet ook wel een leger sturen.

Roose Bolton zal een goed gevecht in het Noorden ook niet uit de weg gaan. Heerlijk wat Wildlings om levend te vellen.

Ja geen idee hoe het zich allemaal gaat ontvouwen maar ik denk niet dat the Night's Watch er alleen voor zal staan.
  woensdag 30 april 2014 @ 12:17:09 #37
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139407628
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In het vorige seizoen zei Melisandre toch al tegen Stannis dat de écht oorlog nu in het noorden gevochten moest worden in verband met het gevaar de figuren ten noorden van The Wall. Gaat hij daar nog niets mee doen? Hij luistert toch altijd naar haar.

Bovendien is ook Tywin Lannister op de hoogte van de dreiging van de Wildlings, dus die zal als het echt moet ook wel een leger sturen.

Roose Bolton zal een goed gevecht in het Noorden ook niet uit de weg gaan. Heerlijk wat Wildlings om levend te vellen.

Ja geen idee hoe het zich allemaal gaat ontvouwen maar ik denk niet dat the Night's Watch er alleen voor zal staan.
Ik verwacht dat Stannis naar het Noorden gaat, zodra hij een leger heeft. Op dit moment heeft hij die niet. We weten ook niet of de Night's Watch weet dat hij eraan komt. Ik denk dat de Night's Watch ervan uit gaat dat niemand ze serieus neemt, aangezien men dat al jarenlang niet meer gedaan heeft.

Voor Tywin geldt dat zelfs als hij die dreiging al serieus neemt, hij nooit een leger bij The Wall heeft voordat Mance zijn leger daar is. En hij wilde ook al geen leger naar het Noorden sturen om de Ironborn aan te pakken. Ik denk dat hij het pas echt serieus neemt als de Wildlings een flink stuk voorbij The Wall zijn. Ik zou als Night's Watch niet op hem rekenen.

Dan houden ze inderdaad de Boltons en de Karstarks nog over, die enigszins in de buurt zijn. De Boltons lijken vooralsnog de ironborn als prioriteit te hebben.

Puntje bij paaltje: Er zijn genoeg tegenstanders voor Mance, maar ik zie er eigenlijk geen een die de Night's Watch nog kunnen redden. Mogelijk gaat Stannis er op korte termijn heen, maar dat zal voor de Night's Watch waarschijnlijk als verassing komen. En ik denk dat hij alleen op tijd kan zijn, als hij niet op een leger huurlingen wacht. Het is natuurlijk mogelijk dat hij met zijn bannerman alvast naar The Wall gaat, terwijl Davos ervoor zorgt dat er nog een huurlingenleger aankomt.
pi_139407763
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:49 schreef megamandy het volgende:
Kan die lelijke OP niet eens veranderd worden? :') Al die plaatjes en lelijke rode kruizen waar je steeds langs moet scrollen.
Ik was begonnen aan een "verbeterde" versie van de plaatjes, meer ingedeeld volgens verhaallijnen.
Ze zijn natuurlijk niet perfect (Myrcella is bijv. een moeilijk geval), maar denk ik wel overzichtelijker dan wat er nu in de OP staat.

De wirwar van characters en de lelijke kruizen staan mij ook wel wat tegen. Afijn hier is mijn beginnetje:

"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139407935
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:21 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik was begonnen aan een "verbeterde" versie van de plaatjes, meer ingedeeld volgens verhaallijnen.
Ze zijn natuurlijk niet perfect (Myrcella is bijv. een moeilijk geval), maar denk ik wel overzichtelijker dan wat er nu in de OP staat.

De wirwar van characters en de lelijke kruizen staan mij ook wel wat tegen. Afijn hier is mijn beginnetje:

[ afbeelding ]
Myrcella is in Sunspear, Dorne.
Beneath the gold, the bitter steel
pi_139407964
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:27 schreef Kirov het volgende:

[..]

Myrcella is in Sunspear, Dorne.
Dat zeg ik toch ook al :') Ik heb echter geen categorie Dorne. En omdat ze anders nogal snel vergeten wordt heb ik haar maar bij haar familie gezet. :)
  woensdag 30 april 2014 @ 12:32:04 #41
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_139408086
Shae is toch weg?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_139408087
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit. Misschien kan er bij de dode karakters een mooi kruisje komen, meer in de sfeer van de serie:

maar dan een stuk kleiner! 1 bij 0,5 cm ofzo...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2014 12:32:30 ]
pi_139408115
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:17 schreef BaasBanaan het volgende:

Dan houden ze inderdaad de Boltons en de Karstarks nog over, die enigszins in de buurt zijn. De Boltons lijken vooralsnog de ironborn als prioriteit te hebben.

Waarbij het ook al bekend is dat Bolton niet echt over een leger beschikt die het noorden er onder kan houden en dat hij niet echt blij is met het gebrek aan steun van de Lannisters.
pi_139408143
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:32 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ziet er mooi uit. Misschien kan er bij de dode karakters een mooi kruisje komen, meer in de sfeer van de serie:

[ afbeelding ]

maar dan een stuk kleiner! 1 bij 0,5 cm ofzo...
Maar dat is een christelijk kruis... :o :'(
pi_139408185
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:33 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Maar dat is een christelijk kruis... :o :'(
Kelten en Christenen... not the same...

Maar goed, beter dan zo'n lelijk rood kruis...
pi_139408214
of een doodshoofdje...
  woensdag 30 april 2014 @ 12:36:24 #47
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139408234
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind Lancel net Hermione Granger :')
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 12:38:20 #48
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_139408306
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:35 schreef Nielsch het volgende:
of een doodshoofdje...
Of gewoon zwart wit maken
  woensdag 30 april 2014 @ 12:38:24 #49
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139408308
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Kelten en Christenen... not the same...

Maar goed, beter dan zo'n lelijk rood kruis...
Niet mee eens, vrijwel alles is beter dan een religieus teken uit onze wereld.
pi_139408312
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:35 schreef Nielsch het volgende:
of een doodshoofdje...
Dat is ook nog een optie ja.
In eerste instantie wilde ik de doden er gewoon uit halen (zie Joffrey) maar dat is ook weer niet iets wat ik na elke ep wil gaan doen. Beter na elk seizoen ofzo. Afijn ik zie wel.
pi_139408326
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:38 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

:O
  woensdag 30 april 2014 @ 12:39:10 #52
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139408337
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

:O
Keltisch kruis is overigens gewoon een christelijk teken. :Y
  woensdag 30 april 2014 @ 12:39:57 #53
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_139408355
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:38 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

In eerste instantie wilde ik de doden er gewoon uit halen (zie Joffrey) maar dat is ook weer niet iets wat ik na elke ep wil gaan doen. Beter na elk seizoen ofzo. Afijn ik zie wel.
Als je hulp nodig hebt met iets roep je maar :)
pi_139408417
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:39 schreef iAvani het volgende:

[..]

Als je hulp nodig hebt met iets roep je maar :)
Thanks!
Het zwart maken idee spreekt me wel aan, het is geloofsneutraal en makkelijk uit te voeren in photoshop :P

woensdag 30 april 2014 @ 12:42:38 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139408445
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:38 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Vind t wel handig dat de doden er nog in staan, aangezien e rnog best wel naar gerefereerd wordt :)
L'Amour menaçant:
pi_139408465
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:41 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Thanks!
Het zwart maken idee spreekt me wel aan, het is geloofsneutraal en makkelijk uit te voeren in photoshop :P

[ afbeelding ]
Ja is zwart niet de kleur van het Satanisme?
  woensdag 30 april 2014 @ 12:43:27 #57
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139408475
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:41 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Thanks!

[ afbeelding ]
Bedoel je de gezichten zwart-wit maken?

Heb de OP trouwens een beetje geredweddingd.
pi_139408502
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:43 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ja is zwart niet de kleur van het Satanisme?
_O-
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 30 april 2014 @ 12:44:56 #59
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_139408532
Het probleem met het indelen op locatie is dat je veel moet veranderen als bijvoorbeeld een groepje van Castle Black naar Beyond The Wall gaat en de volgende episode dan weer terug.
  woensdag 30 april 2014 @ 12:45:49 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139408564
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:44 schreef iAvani het volgende:
Het probleem met het indelen op locatie is dat je veel moet veranderen als bijvoorbeeld een groepje van Castle Black naar Beyond The Wall gaat en de volgende episode dan weer terug.
Ja, familie wijzigt veel minder. Is t alleen de vraag waar je die kids van Cersei en Jamie neer moet gooien ;)
L'Amour menaçant:
pi_139408596
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, familie wijzigt veel minder. Is t alleen de vraag waar je die kids van Cersei en Jamie neer moet gooien ;)
Baratheon natuurlijk.
pi_139408600
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:44 schreef iAvani het volgende:
Daar wilde ik geen onderscheid in maken imho. :@
Ik kan het ook gewoon "The Wall" noemen of The Far North ofzo. :)

Het is geen perfect systeem, maar dat is het nu ook niet. Ik wilde meer een "wie was die gast in die scene in kings landing ook al weer" oplossing bieden, dat ze snel te vinden zijn zeg maar.
pi_139408649
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:10 schreef So_Surreal het volgende:
Ik verbaas me echt altijd weer hoe vaak mensen dingen vergeten uit de serie, complete complotten en karakters en andere belangrijke dingen :')
Maar er gebeurt ook ontzettend veel in game of thrones, al beweren sommigen van niet (oke, die letten idd niet op dan ja :P) Daarom kijk ik regelmatig, wanneer geen GoT seizoen bezig is, alle seizoenen weer een keertje terug ter opfrissing.
  woensdag 30 april 2014 @ 12:48:33 #64
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_139408669
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:43 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Bedoel je de gezichten zwart-wit maken?

Heb de OP trouwens een beetje geredweddingd.
Zoiets bedoelde ik :)

pi_139408683
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 08:46 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Cersei is heir van Casterly Rock, aangezien Jaime daar geen aanspraak op mag maken. Dus ze zal met Loras daar heen moeten.
en loras de heir van highgarden, dus dan zouden ze ook daar kunnen wonen!

goede TT trouwens
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 30 april 2014 @ 12:49:28 #66
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139408709
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarbij het ook al bekend is dat Bolton niet echt over een leger beschikt die het noorden er onder kan houden en dat hij niet echt blij is met het gebrek aan steun van de Lannisters.
Op zich heeft Roose Bolton volgens mij wel een redelijk leger, althans, voor één huis. Het probleem is een beetje dat zijn leger zich ten zuiden van The Neck bevind.
pi_139408733
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:48 schreef iAvani het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat kan zeker. Al zijn sommige foto's van zichzelf al bijna zwartwit, en dan valt het niet op.
Kan er ook een laag rood overheen leggen of iets met de tekst doen zodat het extra opvalt dat ze dood zijn. :Y Of halftransparante laag zwart ofzo zodat ze wat donkerder zijn. Zat opties.
  woensdag 30 april 2014 @ 12:51:19 #68
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139408772
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dat kan zeker. Al zijn sommige foto's van zichzelf al bijna zwartwit, en dan valt het niet op.
Kan er ook een laag rood overheen leggen of iets met de tekst doen zodat het extra opvalt dat ze dood zijn. :Y Of halftransparante laag zwart ofzo zodat ze wat donkerder zijn. Zat opties.
Of een zwarte cirkel eromheen?
pi_139408831
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:51 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Of een zwarte cirkel eromheen?
Of een felrood kruis! _O_

Wait.. :')
pi_139408849
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Op zich heeft Roose Bolton volgens mij wel een redelijk leger, althans, voor één huis. Het probleem is een beetje dat zijn leger zich ten zuiden van The Neck bevind.
Heb een beetje het idee dat hij er ongeveer net zo voor staat als Stannis en wat hij heeft is niet in de buurt. Zelfs met zijn volledige leger heeft hij er volgens mij weinig vertrouwen in dat hij het noorden (nog voor de muur) onder bedwang kan houden althans zo leek het in het gesprekje tussen hem en zijn bastaard.
pi_139408877
Gewoon een van deze in een hoek van het portret zetten? Zwart-wit lijkt me niet opvallend genoeg.
SPOILER
  woensdag 30 april 2014 @ 12:55:44 #72
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139408935
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb een beetje het idee dat hij er ongeveer net zo voor staat als Stannis en wat hij heeft is niet in de buurt. Zelfs met zijn volledige leger heeft hij er volgens mij weinig vertrouwen in dat hij het noorden (nog voor de muur) onder bedwang kan houden althans zo leek het in het gesprekje tussen hem en zijn bastaard.
Het zal inderdaad wel lastig voor hem worden als heel het Noorden tegen hem keert. Daarom is hij ook mensen achter de Starks aan het sturen. In principe zijn er naast de Starks weinig mensen die genoeg steun hebben om het Noorden tegen de Boltons te laten keren.
  woensdag 30 april 2014 @ 12:59:43 #73
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_139409056
Gewoon een zwarte laag erover inderdaad en dan de density ervan veranderen zodat je wel het plaatje nog ziet. Die tekens zoals kruizen en doodskoppen maakt het meteen heel druk/kinderachtig.

Maar wel een goede opdeling zo :Y En dan kan dit per seizoen veranderd worden, maar je ziet inderdaad waar ze "vandaan" komen in het verhaal.
吴 曼 迪
pi_139409124
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:59 schreef megamandy het volgende:
Gewoon een zwarte laag erover inderdaad en dan de density ervan veranderen zodat je wel het plaatje nog ziet. Die tekens zoals kruizen en doodskoppen maakt het meteen heel druk/kinderachtig.

Maar wel een goede opdeling zo :Y En dan kan dit per seizoen veranderd worden, maar je ziet inderdaad waar ze "vandaan" komen in het verhaal.
Kijk jij snapt het! O+

Hier die van Dany. Valt gelijk op hoe weinig characters er in die verhaallijn zitten, dat was in Quarth bijv. veel meer. (Pree, Daxos, Irri, Doreah, Kovarro)

woensdag 30 april 2014 @ 13:04:52 #75
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139409243
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:08 schreef Nielsch het volgende:

Roose heeft bijna geen troepen in het noorden, hij moest via een sluipweg naar zijn bastaard terugkeren en kon daarom maar weinig troepen meenemen. Vandaar ook dat Moat Caitlin ontzet moet worden, dat fort beheerst de toegang tot het noorden.

Edit: ik zie net dat jij dat ook al postte ;).

[ Bericht 8% gewijzigd door Sitethief op 30-04-2014 13:13:17 (ik zie net dat jij dat ook al postte ;).) ]
  woensdag 30 april 2014 @ 13:07:23 #76
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139409325
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:38 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Een van hun religieuze tekens is de zevenpuntige ster. Gebruik anders een vorm van de afbeelding op deze pagina: http://gameofthrones.wikia.com/wiki/The_Stranger

[ Bericht 0% gewijzigd door Sitethief op 30-04-2014 13:13:29 ]
  woensdag 30 april 2014 @ 13:12:58 #77
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_139409549
Rood maken is misschien wel de beste optie denk ik

pi_139409735
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef iAvani het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind het goed :Y

Nadeel hiervan is wel dat je na een paar seizoenen een enorme lijst krijgt.......
pi_139409780
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:01 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Kijk jij snapt het! O+

Hier die van Dany. Valt gelijk op hoe weinig characters er in die verhaallijn zitten, dat was in Quarth bijv. veel meer. (Pree, Daxos, Irri, Doreah, Kovarro)

[ afbeelding ]
Goed bezig!
pi_139409796
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef iAvani het volgende:

[ afbeelding ]
En de kleurenblinden onder ons dan?
pi_139409802
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Grafisch gezien vind ik het er zo in ieder geval fantastisch uitzien en de indeling op locatie vind ik -op zich- ook erg tof (al is dat misschien wel wat lastig te "handhaven"?) ^O^ Maar om eerlijk te zijn vind ik het overzicht zoals het nu is eigenlijk ook al wel goed genoeg en die "brute" rode kruizen vind ik juist wel grappig. :D Het is mij om het even eigenlijk, al vind ik dit van jou wel mooier. Ga alleen niet de doden weglaten s.v.p., dat zou ik persoonlijk wel heel erg jammer vinden (dan heb ik nog liever het huidige overzicht). De doden roder, zwarter of zwart-wit maken lijken mij allemaal wel goede opties :Y

Succes ermee iig.
Tails tell tales
pi_139409958
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

En de kleurenblinden onder ons dan?
De naam kan ook mee van kleur veranderen, dan zie je het verschil zeker... :)
pi_139410038
Wat is er precies mis met die rode kruizen? Vind het wel duidelijk zo _O-

Verder wordt het echt ondoenbaar om telkens characters te updaten die van locatie veranderen. Zonder spoilers te geven, je zal echt aan de gang moeten blijven door het seizoen heen.

Maar het staat je natuurlijk vrij om wat tofs te maken. Alvast kudos voor de inzet ^O^
  woensdag 30 april 2014 @ 13:27:48 #84
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139410082
Je kan de plaatjes ook omdraaien. Dat ze op de kop staan.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_139410142
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

De naam kan ook mee van kleur veranderen, dan zie je het verschil zeker... :)
Ah joh, iedereen miept maar een beetje, ik deed ff mee met de rest maar vind je nieuwe overzicht goed uitzien hoor. Persoonlijk prefereer ik de "kinderachtige" rode X door de foto's heen maar je moet doen wat je het makkelijkst vind. De anderen die miepen mogen zelf de energie insteken om de overzicht te maken en bij te houden, dan piepen ze wel anders. ^O^

O ja, nu ben ik weer een slijmbal, ik weet het... Hou ook wel van jou hoor...
  woensdag 30 april 2014 @ 13:29:18 #86
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139410145
Ik vind dat ze groen moeten zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139410202
En ik vind dat je niet de kleur moet wijzigen, maar er iets door moet doen zoals een kruis, kruissymbool, doodshoofd oid 8-) Of is dat moeilijker? Ziet er overigens lekker helder en strak uit _O_
pi_139410215
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef Kloonhommel het volgende:
De anderen die miepen mogen zelf de energie insteken om de overzicht te maken en bij te houden, dan piepen ze wel anders.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
*kuch*
pi_139410360
Alvast een tip trouwens, je kan de (hq) source files ook in de OP zetten (zipje). Dan is het makkelijk voor anderen om iets aan te passen als je er zelf niet bent. ^O^
pi_139410367
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:31 schreef eQuaL het volgende:

[..]

[..]

*kuch*
Oops. :@

Sorry bro. ^O^
  woensdag 30 april 2014 @ 13:36:20 #91
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_139410399
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef eQuaL het volgende:

Verder wordt het echt ondoenbaar om telkens characters te updaten die van locatie veranderen. Zonder spoilers te geven, je zal echt aan de gang moeten blijven door het seizoen heen.

Maar het staat je natuurlijk vrij om wat tofs te maken. Alvast kudos voor de inzet ^O^
Nee gewoon aan het einde van het seizoen updaten waar ze dan zitten. Persoonlijk vind ik die rode kruizen gewoon lelijk (en je ziet het originele plaatje minder goed) en je bent uren aan het scrollen voordat je de fipo tegenkomt.
吴 曼 迪
pi_139410447
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef eQuaL het volgende:

Ik weet dat het een helse klus is om alles bij te houden. :'( Dat gezegd hebbende maak ik maar een stuk of vijf groepen (alles tussen de Wall en Kings Landing bijv. schaar ik gemakshalve onder 1 groep) dus dat scheelt. Daartegenover staat wel weer dat we nog maar 6 eps te gaan hebben denk ik, dus voor nu lijkt het nog wel te managen.

Ik zie wel hoe lang ik het vol houd. Moet er wel bij zeggen dat het achter spoilertags plaatsen van de plaatjes niet motiverend werkt om het bij te gaan houden.
pi_139410477
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:36 schreef megamandy het volgende:
en je bent uren aan het scrollen voordat je de fipo tegenkomt.
Dat hoort nou eenmaal bij de OP. Deze nieuwe plaatjes worden ook niet kleiner ofzo.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef Khaleesi het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat het achter spoilertags plaatsen van de plaatjes niet motiverend werkt om het bij te gaan houden.
Idd. Kan je ze net zo goed gewoon zelf opzoeken. :P
pi_139410586
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:36 schreef megamandy het volgende:

[..]

Nee gewoon aan het einde van het seizoen updaten waar ze dan zitten. Persoonlijk vind ik die rode kruizen gewoon lelijk (en je ziet het originele plaatje minder goed) en je bent uren aan het scrollen voordat je de fipo tegenkomt.
Dat blijft op deze manier toch gewoon zo??? En ja, wat ik al schreef, ik vind die rode kruizen juist wel humor hebben (maar vind ze niet in het overzicht van Khaleesi passen :N ).

Per seizoen een update maken qua locatie lijkt me een goed plan (anders is het echt niet te doen). Maar goed, hoop wel dat degenen die voor deze indeling kiezen het overzicht dan wel per seizoen bijhouden en aanpassen indien nodig...
Tails tell tales
pi_139410630
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:38 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dat hoort nou eenmaal bij de OP. Deze nieuwe plaatjes worden ook niet kleiner ofzo.

[..]

Ik zal proberen de boel verticaal zoveel mogelijk in te perken. De sfeerplaatjes boven elke groep heb ik inmiddels kleiner gemaakt. Per character is er nu denk ik niet veel meer ruimte nodig dan eerst, het zijn gewoon meer characters. :)

Ik zie wel, iedereen bedankt voor de tips! Ga maar weer snel ontopic!!!
pi_139410632
quote:

[..]

Alsnog hier je erkenning voor je goede werk:
pi_139410704
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
pi_139410707
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik zal die arrogante rot kop van em missen ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139410718
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik zal die arrogante rot kop van em missen ;(
?
Tails tell tales
pi_139410742
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

SPOILER
_O- _O_
pi_139410765
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:45 schreef Forbry het volgende:

[..]

?
the one true king ;(
-Rabia Al-Basri
pi_139410820
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

the one true king ;(
Sorry, keek verkeerd en ben verder ook onwijs aan het prutsen. Ga me maar weer even op andere dingen concentreren :@
Tails tell tales
pi_139410851
pi_139411380
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:48 schreef eQuaL het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
pi_139411892
Was deze al gepost? Vast wel.

Hier schreef Ga.aguyim het volgende:
Bitterlemon is eigenlijk een gespierde god met blond golvend haar.
Hier schreef 2Happy4U het volgende:
Je bent een gespierde god met blond golvend haar.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:19:43 #106
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139411947
quote:

[..]

[..]

Ik zou niet weten waar ik zoiets op moet zoeken. Mijn gedachte was dat het toch vooral als naslagwerk dient, dus dat het wel aangeklikt wordt als mensen even een gezicht ergens bij willen hebben. Ik denk dat het op dit moment voor de meesten gewoon een paar extra scrollbewegingen is. Maar wie weet ziet de volgende lijst er zo mooi uit dat we die altijd in het zicht willen hebben.

Ik zou er in ieder geval wel voorstander van zijn om in ieder geval alle andere plaatjes achter spoilertags te zetten. Dus dat als er per se plaatjes in de OP moeten staan, dit alleen het overzicht is. De rest van de plaatjes zijn meestal een week leuk en worden daarna niks meer dan achterhaalde rommel. :P
pi_139412012
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waar ik zoiets op moet zoeken. Mijn gedachte was dat het toch vooral als naslagwerk dient, dus dat het wel aangeklikt wordt als mensen even een gezicht ergens bij willen hebben. Ik denk dat het op dit moment voor de meesten gewoon een paar extra scrollbewegingen is. Maar wie weet ziet de volgende lijst er zo mooi uit dat we die altijd in het zicht willen hebben.

Ik zou er in ieder geval wel voorstander van zijn om in ieder geval alle andere plaatjes achter spoilertags te zetten. Dus dat als er per se plaatjes in de OP moeten staan, dit alleen het overzicht is. De rest van de plaatjes zijn meestal een week leuk en worden daarna niks meer dan achterhaalde rommel. :P
Van mij mogen die plaatjes met de personages wel in een spoiler, toen ik dit topic voor het eerst aanklikte (ik was toen aan het begin van het eerste seizoen) zag ik daar meteen een nogal grote spoiler. :P
  woensdag 30 april 2014 @ 14:24:40 #108
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139412081
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:22 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Van mij mogen die plaatjes met de personages wel in een spoiler, toen ik dit topic voor het eerst aanklikte (ik was toen aan het begin van het eerste seizoen) zag ik daar meteen een nogal grote spoiler. :P
Dat is ook een beetje je eigen schuld he? Dit is het topic zonder info uit de boeken, niet zonder info uit de serie. ;)
  woensdag 30 april 2014 @ 14:30:09 #109
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_139412243
Mja vaak klik je eerst topics aan om te kijken wat daar geschreven wordt in de OP, polsen of het je tijd waard is. Als je dan meteen allemaal kruizen in een signaalkleur zit trekt je oog daar meteen naar toe, kun je gewoon niet negeren.

Zoals Kaleesi het aan het maken is, is het veel subtieler. Misa _O_
吴 曼 迪
  woensdag 30 april 2014 @ 14:33:04 #110
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139412329
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef megamandy het volgende:
Mja vaak klik je eerst topics aan om te kijken wat daar geschreven wordt in de OP, polsen of het je tijd waard is. Als je dan meteen allemaal kruizen in een signaalkleur zit trekt je oog daar meteen naar toe, kun je gewoon niet negeren.

Ah, zo had ik het nog niet bekeken. :)

SPOILER
pi_139412373
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef megamandy het volgende:

Khaleesi.
pi_139412377
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:22 schreef Bitterlemon het volgende:

[..]

Ja he nou wordtie mooi. Dit is het USA topic notabene :P
  woensdag 30 april 2014 @ 14:38:59 #113
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_139412523
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ah, zo had ik het nog niet bekeken. :)

SPOILER
quote:
4s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:34 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Khaleesi.
:'(
吴 曼 迪
pi_139412593
quote:
11s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:34 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ja he nou wordtie mooi. Dit is het USA topic notabene :P
in het verleden, toen het niet uitgezonden werd en later door rtl werd opgepakt kon je een onderscheid maken tussen NL en USA, maar nu maakt het weinig uit denk ik aangezien HBO het later op de avond uitzendt
-Rabia Al-Basri
pi_139412820
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:41 schreef Slayage het volgende:

[..]

in het verleden, toen het niet uitgezonden werd en later door rtl werd opgepakt kon je een onderscheid maken tussen NL en USA, maar nu maakt het weinig uit denk ik aangezien HBO het later op de avond uitzendt
En hoeveel mensen hebben HBO? Daarnaast: Er is ondertussen meer dan me lief is tussen spoilertags gezet, mensen die miepen blijven toch wel miepen. We kunnen ze niet allemaal naar de zin maken.
  woensdag 30 april 2014 @ 14:50:17 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139412881
Ik ben een vriend van me GOT for Dummies aan t geven, incl schitterende paint stambomen met comic sans :')

Zo door die herhaling wordt t mij ook weer allemaal wat duidelijker :D Heb nu de Baratheons ook al gedaan, de Sttarkjes (sodeju, wat ene gedoe), de Greyjoys, de Tyrells, de Targaryens :D

Het zal vast niet allemala 100% kloppen, maar ach ;)
L'Amour menaçant:
pi_139412910
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:48 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

En hoeveel mensen hebben HBO?
geen idee! ik weet van 3 directe collegas die het hebben, waarvan 1 die het speciaal voor got heeft genomen
-Rabia Al-Basri
pi_139413017
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:

Zo door die herhaling wordt t mij ook weer allemaal wat duidelijker :D Heb nu de Baratheons ook al gedaan, de Sttarkjes (sodeju, wat ene gedoe), de Greyjoys, de Tyrells, de Targaryens :D

kingdoms rise, kingdoms fall en een nieuwe targaryen kingdom is rising :7
-Rabia Al-Basri
  woensdag 30 april 2014 @ 15:00:46 #119
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139413210
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

kingdoms rise, kingdoms fall en een nieuwe targaryen kingdom is rising :7
Die Greyjoy stamboom was wel lekker simpel. Hoppa, 3 bolletjes. Want meer zitten er niet in :D
Maar die van Stark... godskolere wat kunnen die fokken!
L'Amour menaçant:
pi_139413228
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die Greyjoy stamboom was wel lekker simpel. Hoppa, 3 bolletjes. Want meer zitten er niet in :D
Maar die van Stark... godskolere wat kunnen die fokken!
tja het is koud in het noorden heh ;)
-Rabia Al-Basri
  woensdag 30 april 2014 @ 15:02:07 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139413245
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

tja het is koud in het noorden heh ;)
_O- Dat was precies mijn verklaring naar hem toe. "Het is koud, dus neuken ze veel".
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 15:05:28 #122
262 Re
Kiss & Swallow
pi_139413323
die van de targaeryans lijkt me ook redelijk ingewikkeld eigenlijk...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 30 april 2014 @ 15:09:47 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139413460
quote:
3s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:05 schreef Re het volgende:
die van de targaeryans lijkt me ook redelijk ingewikkeld eigenlijk...
Want? Ik kijk alleen de serie, dus Danaerys, Viserys, Aemon.
En ik heb de draakjes er bij egzet en Khal Drogo. Klaaaaaaaaaaaar!
Wie daarvoor allemaal zitten, incl broer doet zus en zo, dat doet er niet toe in de serie.
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 15:11:47 #124
262 Re
Kiss & Swallow
pi_139413510
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Want? Ik kijk alleen de serie, dus Danaerys, Viserys, Aemon.
En ik heb de draakjes er bij egzet en Khal Drogo. Klaaaaaaaaaaaar!
Wie daarvoor allemaal zitten, incl broer doet zus en zo, dat doet er niet toe in de serie.

oberyn en zijn zus hebben er ook nog iets mee te maken geloof ik
  woensdag 30 april 2014 @ 15:11:48 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139413511

Ik vond die van de Baratheons lastig :D EN ik heb geen idee of ik alles nou goed heb :@
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 15:12:16 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139413532
quote:
3s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Re het volgende:

[..]

oberyn en zijn zus hebben er ook nog iets mee te maken geloof ik
Nou, in de serie tot nu toe niet en ook niets van gemeld. Dus daar houden we mooi ons mondje over dicht dan }:|
L'Amour menaçant:
pi_139413565
Wordt gewoon verteld in de serie dat Oberyn zijn zus getrouwd was met Raegar Targaryan toch?
En over de mad king (aerys Targaryan) wordt ook genoeg vermeld in de serie.
  woensdag 30 april 2014 @ 15:24:02 #128
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139413918
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou, in de serie tot nu toe niet en ook niets van gemeld. Dus daar houden we mooi ons mondje over dicht dan }:|
Dat is in de serie al meerdere malen verteld.

Maar ik ga geen plaatjes voor je maken met comic sans.

Comic sans is voor kinderen wiens ouders broer en zus zijn. :P
pi_139413966
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vond die van de Baratheons lastig :D EN ik heb geen idee of ik alles nou goed heb :@
"Lilleke dochter" _O- _O- _O-
  woensdag 30 april 2014 @ 15:29:42 #130
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139414127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben een vriend van me GOT for Dummies aan t geven, incl schitterende paint stambomen met comic sans :')

[ afbeelding ]

Het zal vast niet allemala 100% kloppen, maar ach ;)
Vergeet je de stamboom van Catelyn Stark niet? ;).
pi_139414139
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:24 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat is ook een beetje je eigen schuld he? Dit is het topic zonder info uit de boeken, niet zonder info uit de serie. ;)
Dat staat niet in de TT. :+
pi_139414154
quote:
[ afbeelding ]

Gendry is niet the one true king, hij is gewoon een bastaard van Robert.

Stannis is the one true king en na hem komt zijn lillike dochter.
  woensdag 30 april 2014 @ 15:38:31 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139414428
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:29 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Vergeet je de stamboom van Catelyn Stark niet? ;).
O die heb ik er zo half half tussengepleurd, met edmure en blackfish volgens mij :D En dan Lisa en Robin
L'Amour menaçant:
pi_139414440
Ik hoop trouwens dat deze twee ook nog doodgaan, kan ze echt niet uitstaan in de serie
  woensdag 30 april 2014 @ 15:39:16 #135
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139414451
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:30 schreef Kirov het volgende:

[..]

W'rom zou Stannis meer recht hebben dan Gendry?
Volgens mij zei Melissandre het zelfs, tegen Gendry, in t bootje.
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 15:39:50 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139414472
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:38 schreef Romanus het volgende:
Ik hoop trouwens dat deze twee ook nog doodgaan, kan ze echt niet uitstaan in de serie
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat we die juist meer gaan zien, aangezien zowel Sansa als Arya er naar op weg zijn. Maar er kan natuurlijk nog vanalles gebeuren :{
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 15:41:00 #137
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139414512
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:24 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat is in de serie al meerdere malen verteld.

Maar ik ga geen plaatjes voor je maken met comic sans.

Comic sans is voor kinderen wiens ouders broer en zus zijn. :P
Tommen schrijft nu natte dromen in zijn dagboek in Comic Sans?
L'Amour menaçant:
pi_139414619
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Omdat hij een bastaard is. De enige die daar verandering in kan brengen is de koning en dat zie ik niet snel gebeuren.
  woensdag 30 april 2014 @ 15:44:23 #139
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139414627
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:30 schreef Kirov het volgende:

[..]

Als het werkt zoals ik vermoed, zou daarna gekeken worden naar nageslacht van een oom van Robert, Stannis en Renly. :P
  woensdag 30 april 2014 @ 15:44:58 #140
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139414645
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gendry is een bastaard en niet eens een erkende bastaard.
  woensdag 30 april 2014 @ 15:45:34 #141
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139414680
Ik ben Ser Pounce vergeten in de stamboom :o
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 15:47:20 #142
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139414753
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:44 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Gendry is een bastaard en niet eens een erkende bastaard.
O. Nou. Dan begreep ik Melissandre verkeerd. Ik dacht dat die daar over zat te mijmeren. maar dan was t alleen kingsblood en niet opvolger zijn :)
L'Amour menaçant:
pi_139414818
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O. Nou. Dan begreep ik Melissandre verkeerd. Ik dacht dat die daar over zat te mijmeren. maar dan was t alleen kingsblood en niet opvolger zijn :)
you make kings rise and fall. The One True King is in haar ogen natuurlijk Stannis
  woensdag 30 april 2014 @ 15:49:14 #144
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139414823
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ach, als hij de juiste mensen om zich heen zou hebben, zou hij alsnog een goede kandidaat zijn. Alleen geen rechtmatige. :P
pi_139414849
Wat heeft die Janos Slint een gluiperige kutkop. Met zijn vieze kinloze kutbaard.

Zo.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  woensdag 30 april 2014 @ 15:54:59 #146
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139415030
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:49 schreef planethugo het volgende:

[..]

you make kings rise and fall. The One True King is in haar ogen natuurlijk Stannis
Ik vind dat hele True King ook wat overrated. Dat gaat nu over de Baratheons, maar die hebben toch zelf de troon afgepakt ooit? Of hadden de targaeryens hem OOK weer afgepakt? Het is maar hoe je TRUE bekijkt :P

Ik stem op Ser Pounce, the cockblocking kitten :Y
L'Amour menaçant:
pi_139415077
quote:
3s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:49 schreef DragonFodder het volgende:
Wat heeft die Janos Slint een gluiperige kutkop. Met zijn vieze kinloze kutbaard.

Zo.
Ook zo'n acteur als Joffrey. Je mag hem gewoon van het begin al niet _O_
pi_139415124
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:56 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Ook zo'n acteur als Joffrey. Je mag hem gewoon van het begin al niet _O_
Inderdaad, misselijkmakend mannetje is het. :)
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_139415414
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind dat hele True King ook wat overrated. Dat gaat nu over de Baratheons, maar die hebben toch zelf de troon afgepakt ooit? Of hadden de targaeryens hem OOK weer afgepakt? Het is maar hoe je TRUE bekijkt :P

Daarom is Kaleesi ook onderweg naar King's landing :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:06:02 #150
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139415484
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De Targaryens hebben de troon bedacht. Robert Baratheon en zijn bondgenoten hebben gewoon iedereen afgemaakt die meer recht op de troon had. Op Viserys na, maar goed, die was niet eens in Westeros om op de troon te kunnen zitten. :P
  woensdag 30 april 2014 @ 16:09:46 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139415614
Nou, dan stem ik op de Khaleesi!
Die lijkt t toch ook allemaal maar voor de wind te gaan door iedere stad binnen 5 min voor zich te winnen ;)
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 16:11:46 #152
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139415696
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Daarom is Kaleesi ook onderweg naar King's landing :)
Ja, omdat zij VINDT dat ze meer recht heeft. Maar wie heeft t nu echt? ;)
L'Amour menaçant:
pi_139415865
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja, omdat zij VINDT dat ze meer recht heeft. Maar wie heeft t nu echt? ;)
An sich hebben de Targaeryans volgens mij eeuwen geheerst, dus nazaten van die familie zou wat mij betreft het meeste recht hebben, het feit dat vrouwen volgens mij geen aanspraak maken op koningsschap maakt dat wel lastiger momenteel.
Daarna zou ik Stannis het meest gerechtvaardigd vinden
Op de laatste plaats die incestkinderen van Cersei :r
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_139415954
Opvolging omdat je in de juiste familie bent geboren is overrated, je moet gewoon diegene met de best capaciteiten als leider aanwijzen en dat is uiteraard Tywin _O_
  woensdag 30 april 2014 @ 16:19:19 #155
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139415961
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:16 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

An sich hebben de Targaeryans volgens mij eeuwen geheerst, dus nazaten van die familie zou wat mij betreft het meeste recht hebben, het feit dat vrouwen volgens mij geen aanspraak maken op koningsschap maakt dat wel lastiger momenteel.
Daarna zou ik Stannis het meest gerechtvaardigd vinden
Op de laatste plaats die incestkinderen van Cersei :r
Stannis is een nazaat van die familie, maar volgens mij wel via de vrouwelijke lijn. Tenzij je terug gaat naar de eerste Baratheon die Lord Paramount werd, ik geloof dat die een halfbroer was van de Targaryen koning ofzo. Daar was in ieder geval iets mee. Daarvoor zou je eigenlijk weer even die Lore & History moeten kijken.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:24:28 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139416115
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef Romanus het volgende:
Opvolging omdat je in de juiste familie bent geboren is overrated, je moet gewoon diegene met de best capaciteiten als leider aanwijzen en dat is uiteraard Tywin _O_
Ja dan wordt ie President, geen koning :P
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 16:24:54 #157
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139416130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dan wordt ie President, geen koning :P
Er bestaan ook gekozen koningen, net als ongekozen presidenten. :)
  woensdag 30 april 2014 @ 16:25:26 #158
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139416152
quote:
[ afbeelding ]

Tussen Joffrey en Margaery natuurlijk ook nog een "was getrouwd met" of zoiets

Lillike dochter ^O^
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:26:00 #159
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139416177
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:25 schreef Weakling het volgende:

[..]

Tussen Joffrey en Margaery natuurlijk ook nog een "was getrouwd met" of zoiets
O ja, die 10 sec moeten we wel meenemen natuurlijk :o
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 16:26:34 #160
262 Re
Kiss & Swallow
pi_139416198
ik vind d'r maar half lillek
  woensdag 30 april 2014 @ 16:26:49 #161
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139416209
Pussy whipped, :D.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:29:32 #162
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139416300
quote:
3s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:26 schreef Re het volgende:
ik vind d'r maar half lillek
Had trouwens wel verwacht dat Karies d'r van d'r lillekheid zou afhelpen door over d'r bol te aaien in een vorige aflevering, maar nee dus.

ik baal nu al enorm dat ik de volgende aflevering pas eind volgende week kan zien, grumble vakantie grumble
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:32:22 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139416414
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:29 schreef Weakling het volgende:

[..]

Had trouwens wel verwacht dat Karies d'r van d'r lillekheid zou afhelpen door over d'r bol te aaien in een vorige aflevering, maar nee dus.

ik baal nu al enorm dat ik de volgende aflevering pas eind volgende week kan zien, grumble vakantie grumble
Een vriend en ik zaten gisteren te speculeren over MacLillikgezichtje en we vonden dat de misvorming wel wat leek op schubben of drakenei. Zou Sireen nou gewoon een soort eng drakenkind zijn? Of immuun voor vuur? :o Misschien heeft ze wel "iets".

Of ze is gewoon lillik.
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 16:33:57 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139416471

Zo, die van de Starks is ook af. Voor zover ik 't allemaal weet hoor :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 16:35:52 #165
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139416548
Ongeboren naamloze foetus _O-

ok, zo los lijkt het weer helemaal niet grappig
  woensdag 30 april 2014 @ 16:36:21 #166
164755 Mss
kutHOEr
pi_139416580
De naamloze foetus heette ook Eddard!
Aids.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:38:09 #167
164755 Mss
kutHOEr
pi_139416655
Wat ik me trouwens wel eens aanvraag. Is het 'toeval' dat alle kinderen van Cercei van Jaime zijn? Want daar gaat nu iedereen vanuit omdat alle kinderen blond zijn. Is er ooit iets gezegd over Robert die onvruchtbaar was of schoot Jaime gewoon altijd raak? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Robert en Cercei nooit gebatst hebben.
Aids.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:38:33 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139416681
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:36 schreef Mss het volgende:
De naamloze foetus heette ook Eddard!
:o O jaaaaa! :o
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 16:40:13 #169
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139416754
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:32 schreef Ang3l het volgende:
Een vriend en ik zaten gisteren te speculeren over MacLillikgezichtje en we vonden dat de misvorming wel wat leek op schubben of drakenei.
Hmm, vind het er meer uit zien als stevig verbrand of zo. Schubben zie ik er niet direct in.
pi_139416820
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Mss het volgende:
Wat ik me trouwens wel eens aanvraag. Is het 'toeval' dat alle kinderen van Cercei van Jaime zijn? Want daar gaat nu iedereen vanuit omdat alle kinderen blond zijn. Is er ooit iets gezegd over Robert die onvruchtbaar was of schoot Jaime gewoon altijd raak? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Robert en Cercei nooit gebatst hebben.
Van het batsen van Robert en Cersei is idd ooit een kleine gekomen (nog voor Joffrey) maar die heeft niet lang geleefd dacht ik.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:45:59 #171
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139416988
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:38 schreef Mss het volgende:
Die hebben gebatst, Cersei is een keer zwanger van hem geworden. Daarna heeft zij er altijd voor gezorgd dat hij niet in haar klaar kwam, wat prima ging door zijn drankmisbruik.
  woensdag 30 april 2014 @ 16:59:41 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139417481
Ik heb ook ff een simpele kaart gemaakt voor die vriend van me, met pijltjes naar de voornaamste steden en wie er zitten (King's Landing, Winterfell, Dreadfort, The Twins, Sunspear, Highgarden, Dragonstone etc). Maar wie zit er eigenlijk in Storm's End? Dat is Baratheon land toch, maar Stannis zit in Dragonstone, en de rest is kei poepie dood.
L'Amour menaçant:
pi_139417511
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook ff een simpele kaart gemaakt voor die vriend van me, met pijltjes naar de voornaamste steden en wie er zitten (King's Landing, Winterfell, Dreadfort, The Twins, Sunspear, Highgarden, Dragonstone etc). Maar wie zit er eigenlijk in Storm's End? Dat is Baratheon land toch, maar Stannis zit in Dragonstone, en de rest is kei poepie dood.
Post die ook ff!
  woensdag 30 april 2014 @ 17:01:40 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139417566
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:00 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Post die ook ff!
Nee die is gewoon van internet gejat. En daarna pijltjes erbij :')
Om die nou in paint en comic sans na te maken... :D
L'Amour menaçant:
pi_139417895
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Die heeft Stannis moeten veroveren omdat een van Renly's sers te koppig was om zich over te geven. Had ook te maken omdat er een bastaardzoon van Robert(?) in dat slot zat. Heeft Stannis uiteindelijk met wat Carice magic redelijk simpel veroverd...
Patat Friet
  woensdag 30 april 2014 @ 17:12:35 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139417965
Maar Stannis zit toch in Dragonstone en niet in Storm's End? Of heb ik t mis?
L'Amour menaçant:
pi_139418119
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:12 schreef Ang3l het volgende:
klopt
  woensdag 30 april 2014 @ 17:17:06 #178
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139418132
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:10 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

-knip-
Ga hier maar heen:
TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #12

Ik snap het echt niet, waarom blijven mensen dit doen? Je weet toch inmiddels wel dat daar een los topic voor is? Dan ben je nu toch gewoon opzettelijk aan het klieren?
pi_139418149
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Klopt. Maar tegenwoordig is Storm's End wel eigendom van Stannis als ik me niet vergis. Terwijl het voorheen bezit was van Renly.
Patat Friet
pi_139418172
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:17 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ga hier maar heen:
TV / Game of Thrones MET Boekspoilers #12

Ik snap het echt niet, waarom blijven mensen dit doen? Je weet toch inmiddels wel dat daar een los topic voor is? Dan ben je nu toch gewoon opzettelijk aan het klieren?
Excuses, ik dacht dat de boekspoilers alleen gelden voor zaken die in de serie nog niet gebeurd zijn?
Patat Friet
pi_139418175
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 16:19 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Stannis is een nazaat van die familie, maar volgens mij wel via de vrouwelijke lijn. Tenzij je terug gaat naar de eerste Baratheon die Lord Paramount werd, ik geloof dat die een halfbroer was van de Targaryen koning ofzo. Daar was in ieder geval iets mee. Daarvoor zou je eigenlijk weer even die Lore & History moeten kijken.
Afstammelingen van de bastaardbroer van Aegon the Conquerer
  woensdag 30 april 2014 @ 17:24:29 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139418396
Ik hou op met vragen, want zo lok ik 't natuurlijk zelf uit :@
L'Amour menaçant:
  woensdag 30 april 2014 @ 17:26:24 #183
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139418475
Hoe dan ook, vanavond @ my place.... GOT bijles voor dummies (gegeven door een dummy 1.1) incl kaarten en stambomen (paint + comic sans) en aanwijsstokken en arceerstiften!
L'Amour menaçant:
pi_139418517
Deze al gepost :D ?

Elke Game of Thrones kill in een filmpje met een droog muziekje, in 3 minuten :')

pi_139418576
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Hoe dan ook, vanavond @ my place.... GOT bijles voor dummies (gegeven door een dummy 1.1) incl kaarten en stambomen (paint + comic sans) en aanwijsstokken en arceerstiften!
Hoe laat bij jou zijn? :@
  woensdag 30 april 2014 @ 17:30:14 #186
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139418606
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Excuses, ik dacht dat de boekspoilers alleen gelden voor zaken die in de serie nog niet gebeurd zijn?
Voor zover ik weet en kan achterhalen is dit in de serie niet voorgekomen.
  Forum Admin woensdag 30 april 2014 @ 17:37:34 #187
35723 crew  GGMM
pi_139418846
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:18 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Is ook zo, achtergrondinformatie kan best. Staat ook op de extra's van de blu-ray box namelijk. :)

Dat gezeik hier altijd moet je niet zo serieus nemen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator woensdag 30 april 2014 @ 17:52:30 #188
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_139419270
Genoeg weer over die spoilerdiscussie. Voortaan echt alleen nog in het FB-topic...hier wordt het verwijderd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_139419453
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:27 schreef So_Surreal het volgende:
Deze al gepost :D ?

Elke Game of Thrones kill in een filmpje met een droog muziekje, in 3 minuten :')

Mijn zoon keek mee en begon te dansen :D
  woensdag 30 april 2014 @ 18:18:36 #190
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_139420025
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:58 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Mijn zoon keek mee en begon te dansen :D
Uh.. oh.. een toekomstige Jeffrey in spe. :X
Grom.
pi_139420301
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:18 schreef Teddyburrr het volgende:

[..]

Jeffrey? Je bedoelt Joffrey?

[ Bericht 1% gewijzigd door Kloonhommel op 30-04-2014 18:36:40 ]
pi_139420646
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:18 schreef Teddyburrr het volgende:

[..]

:D
't Kind is anderhalf, hij vond het muziekje gewoon leuk O+
pi_139420658
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:28 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Nee hij bedoelt vast Cersei.
Conscience do cost.
  Forum Admin woensdag 30 april 2014 @ 18:44:18 #194
35723 crew  GGMM
pi_139420952
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:37 schreef ems. het volgende:

[..]

Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 30 april 2014 @ 18:47:30 #195
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_139421069
quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Kloonhommel op 30-04-2014 18:36:40 ]
Wat had jij fout gespeld? :D
Grom.
pi_139421116
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:47 schreef Teddyburrr het volgende:

[..]

Wat had jij fout gespeld? :D
Eerst schreef ik Jeffrey? Daarna bij de edit schreef ik: bedoel je soms Joffrey om je duidelijk te maken dat het met een O is.

Ik spelde dus niets verkeerd.
  woensdag 30 april 2014 @ 18:49:49 #197
425521 Teddyburrr
Bijten of knuffelen?
pi_139421166
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:37 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

't Kind is anderhalf, hij vond het muziekje gewoon leuk O+
Dat is moeders eigen natuurlijk, altijd het goede van je kind inzien. O+
Zelfs Joffrey bleef tot het einde Cersei's little psycho pumpkin.
Grom.
pi_139421183
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hihihahahahooo LOOOOOLLLLLLLL flapper de wapper joehoe haha hoho....

Nee toch niet echt...
  Forum Admin woensdag 30 april 2014 @ 18:50:48 #199
35723 crew  GGMM
pi_139421213
quote:
9s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:50 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hihihahahahooo LOOOOOLLLLLLLL flapper de wapper joehoe haha hoho....

Nee toch niet echt...
Uh, oke.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_139421244
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:

[..]

Uh, oke.
Oke, fijn dat we ff gepraat hebben. Moeten we vaker doen. Groetjes.
pi_139421296
quote:
12s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:49 schreef Teddyburrr het volgende:

[..]

Dat is moeders eigen natuurlijk, altijd het goede van je kind inzien. O+
Zelfs Joffrey bleef tot het einde Cersei's little psycho pumpkin.
Nee doen mij dan maar een kleine Robb O+ Of Jon, maar de mijne is geen bastard :P
  woensdag 30 april 2014 @ 19:28:15 #202
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139422875
quote:
[ afbeelding ]

Gendry is een bastaard, dus heul niet de one true king. Dat is Stannis, of als je de usurper niet meerekent Dany, als enige overlevende kind van the Mad King
Laffe huichelaar
  woensdag 30 april 2014 @ 19:32:09 #203
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139423089
Robert had toch héél veel bastaarden, waar Cercei er al een boel vaan afgemaakt heeft? Maar er zullen er vast meer dan Gendry zijn, dus hij heeft sowieso een zwakke claim, zelfs als je even vergeet dat je als bastaard nergens recht op hebt
Laffe huichelaar
pi_139423901
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Cercei
Cercei? Je bedoelt Cersei?
pi_139424498
quote:
[ afbeelding ]

Duidelijk.
pi_139425028
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Robert had toch héél veel bastaarden, waar Cercei er al een boel vaan afgemaakt heeft? Maar er zullen er vast meer dan Gendry zijn, dus hij heeft sowieso een zwakke claim, zelfs als je even vergeet dat je als bastaard nergens recht op hebt
Nog altijd meer recht dan een kind die is voortgekomen uit incest ( en niet eens van de huidige koning ). Gendry heeft tenminste enig ''goed bloed'' in zich. Al heeft Stannis er natuurlijk nog het meest recht op.
pi_139425218
Ik ben klaar. :)

pi_139425378
Ziet er mooi uit! ^O^ Dus vanaf nu is het gewoon exit als een peronage dood is :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_139425408
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:18 schreef Barbusse het volgende:
Ziet er mooi uit! ^O^ Dus vanaf nu is het gewoon exit als een peronage dood is :P
Nee rood gekleurd, als ik me goed herinner. :)
pi_139425492
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nog altijd meer recht dan een kind die is voortgekomen uit incest ( en niet eens van de huidige koning ). Gendry heeft tenminste enig ''goed bloed'' in zich. Al heeft Stannis er natuurlijk nog het meest recht op.
Nee. Een bastaard heft geen enkel recht, tenzij later alsnog erkend door vader (niet gaat gebeuren in het geval van Gendry) of zo bevolen door de koning (wat al helemaal niet gaat gebeuren in het geval van Gendry). De enige kans die hij zou hebben is het vinden van volgelingen, maar daar heb je geld en overredingskracht voor nodig.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_139425536
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:19 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Nee rood gekleurd, als ik me goed herinner. :)
Oh, maar ik zie alleen maar personages die nog leven? :@
pi_139425628
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:21 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, maar ik zie alleen maar personages die nog leven? :@
Ja ik kan onmogelijk alle reeds overleden personages terug toevoegen!! :D
En elke dooie uit het overzicht verwijderen en alles aanschuiven is ook gekkenwerk. :)
pi_139425722
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

En elke dooie uit het overzicht verwijderen en alles aanschuiven is ook gekkenwerk. :)
Tssk tssk, put some effort in it, woman!
pi_139425783
Heel mooi Khaleesi! ^O^
pi_139425842
Het ziet er prachtig uit, maar ik mis de doden eigenlijk wel :@
pi_139425875
quote:
6s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Tssk tssk, put some effort in it, woman!
pi_139425901
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:27 schreef Isabeau het volgende:
...Oh you sweet summer child.... :D Die komen er nog bij bosjes (spoiler) :@
pi_139425949
Was Gendry niet weggesmokkeld bij Stannis door Davos? Verder een mooie lijst. ^O^
pi_139425965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Was Gendry niet weggesmokkeld bij Stannis door Davos? Verder een mooie lijst. ^O^
Klopt, maar hij is nog nergens opgedoken, dus heb hem laten staan. :Y
  woensdag 30 april 2014 @ 20:30:18 #220
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139425977
Ja, mooi. Goed werk. 14.gif.
Maar is het niet een idee om er dan nog eentje te maken waar alle doden in staan?
pi_139426008
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:28 schreef Khaleesi het volgende:

...Oh you sweet summer child.... :D Die komen er nog bij bosjes (spoiler) :@
Of dat nu uit voorkennis is of niet, ik vrees het ook _O-

Alleen die foto van Gregor Glecane is gewoon van de acteur en niet de persoon uit de serie, toch? Valt zo uit de toon :D Netjes geschoren en lachend :D
pi_139426027
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:30 schreef DO2 het volgende:
Ja, mooi. Goed werk. [ afbeelding ].
Maar is het niet een idee om er dan nog eentje te maken waar alle doden in staan?
"The Graveyard" -O-
  woensdag 30 april 2014 @ 20:32:10 #223
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139426071
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

"The Graveyard" -O-
Precies. Titel hebben we al.
pi_139426072
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of dat nu uit voorkennis is of niet, ik vrees het ook _O-

Alleen die foto van Gregor Glecane is gewoon van de acteur en niet de persoon uit de serie, toch? Valt zo uit de toon :D Netjes geschoren en lachend :D
Klopt, alleen ik kon geen betere vinden, er zijn nog geen "actie" foto's van hem... :o
pi_139426171
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:30 schreef DO2 het volgende:
Ja, mooi. Goed werk. [ afbeelding ].
De toekomstige doden worden rood gemaakt in het overzicht, dus die verhuizen niet naar de graveyard. Anders is het me veel te veel werk. Ik wil best een eenmalige graveyard maken, maar dat is dus alleen van alle dooien van voor S04e05. En wie wel en wie niet? Da's wel lastig.
  woensdag 30 april 2014 @ 20:37:09 #226
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139426290
Van mij hoeft het niet, hoor. Ik opperde maar een idee.
Vind het al heel wat dat je de moeite hebt genomen om dit te maken.
pi_139426385
quote:
7s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:37 schreef DO2 het volgende:
Van mij hoeft het niet, hoor. Ik opperde maar een idee.
Vind het al heel wat dat je de moeite hebt genomen om dit te maken.
Nou die graveyard is wel een leuk idee hoor, 20 a 30 grote namen is misschien leuk. Alleen dat doe ik niet meer vanavond hoor... :P Maar dan wordt de rij natuurlijk wel weer langer........
  woensdag 30 april 2014 @ 20:40:51 #228
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139426439
Nee, dat snap ik, Khaleesi. Je moet maar kijken wat je ermee doet. Ziet er verder prima uit.
pi_139428436
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Dit (gaat even niet om de toekomstige doden, maar om die tot nu toe). Zo'n "graveyard" is dan wel een leuk/goed idee (maar wel weer veel werk natuurlijk).
Tails tell tales
pi_139428649
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:28 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
MORE WINE!!!
  woensdag 30 april 2014 @ 21:18:23 #232
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139428804
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:47 schreef eQuaL het volgende:

[..]

:') Sorry hè, autist
Laffe huichelaar
  woensdag 30 april 2014 @ 21:32:00 #233
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139429654
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit, denk alleen dat de achtergrond doorzichtig mooier is.
pi_139432415
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 19:47 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Nee hij bedoelt vast Joffrey.

Lollerkopter ROFL einz hihihaho!

[ Bericht 4% gewijzigd door Kloonhommel op 30-04-2014 22:22:11 ]
  woensdag 30 april 2014 @ 22:20:36 #235
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139433082
quote:
11s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:15 schreef Khaleesi het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, heb ze in de OP gezet. Zonder spoilertag. :Y

Vrees alleen wel voor je dat straks een hoop poppetjes weer op andere plekken zitten, zoals Stannis. :P
pi_139433667
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Vrees alleen wel voor je dat straks een hoop poppetjes weer op andere plekken zitten, zoals Stannis. :P
Thanks! _O_ We zullen eens zien hoe veel werk dat updaten is, wellicht valt het toch mee. :s)
pi_139434275
Een graveyard zou wel tof zijn. Goed werk sowieso al Khaleesi :)
  woensdag 30 april 2014 @ 22:39:46 #238
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139434315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Thanks! _O_ We zullen eens zien hoe veel werk dat updaten is, wellicht valt het toch mee. :s)
Het lijkt mij handig als er vorig jaar gewoon een set komt aan het begin van het seizoen, die eventueel aan het eind aangepast kan worden. Scheelt jou, of diegene die dat dan doet, een hoop werk. :Y

Tenzij je het heerlijk vind om elke maandag te knippen, plakken en herkleuren. Ik weet dat ik het zou vergeten. :P
pi_139434490
quote:
9s.gif Op woensdag 30 april 2014 21:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

:') Sorry hè, autist
...

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:37 schreef ems. het volgende:

[..]

Was maar een geintje :P
pi_139434558
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!!
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_139434638
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:43 schreef eQuaL het volgende:

[..]

...

[..]

[..]

Was maar een geintje :P
Ja duh. Dat je het nog ff komt uitleggen zeg... 8)7
pi_139434677
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

SPOILER
pi_139434689
quote:

[ afbeelding ]
Die foto van Gregor :')
Jouw UI trouwens O+
  woensdag 30 april 2014 @ 22:46:42 #244
262 Re
Kiss & Swallow
pi_139434701
Er zijn ook nog een paar waarvan we niet weten waar ze zijn Benji, Jaq'n Hgar of hoe heet tie... Wel tof idee van de grave yard ja en ziet er mooi uit
pi_139434856
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:39 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het lijkt mij handig als er vorig jaar gewoon een set komt aan het begin van het seizoen, die eventueel aan het eind aangepast kan worden. Scheelt jou, of diegene die dat dan doet, een hoop werk. :Y

Tenzij je het heerlijk vind om elke maandag te knippen, plakken en herkleuren. Ik weet dat ik het zou vergeten. :P
Ik ga het eerst zeker proberen, als het tegenvalt dan idd 1x per jaar, maar liever gewoon wekelijks. Het zijn per slot van rekening maar 10 eps. En deze reeks is de enige die ik nog volg op FOK! :')

quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Re het volgende:
Er zijn ook nog een paar waarvan we niet weten waar ze zijn Benji, Jaq'n Hgar of hoe heet tie... Wel tof idee van de grave yard ja en ziet er mooi uit
Klopt, het is sowieso afwegen tussen "hoe lang hebben we hem al niet meer gezien?" en "hoe groot zou de kans zijn dat we die nog gaan zien?". En dan rolt er dit uit. :) Het is Benjen btw. ;)

quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Die foto van Gregor :')
Jouw UI trouwens O+
Dit was echt het beste wat ik kon vinden... :@

[ Bericht 17% gewijzigd door Khaleesi op 30-04-2014 22:57:49 ]
pi_139435905
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Jouw UI trouwens O+
Die is nog beter in het originele filmpje! O+
pi_139437846

Haha my god
  donderdag 1 mei 2014 @ 00:54:14 #248
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_139439897
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik ga het eerst zeker proberen, als het tegenvalt dan idd 1x per jaar, maar liever gewoon wekelijks. Het zijn per slot van rekening maar 10 eps. En deze reeks is de enige die ik nog volg op FOK! :')

[..]

Klopt, het is sowieso afwegen tussen "hoe lang hebben we hem al niet meer gezien?" en "hoe groot zou de kans zijn dat we die nog gaan zien?". En dan rolt er dit uit. :) Het is Benjen btw. ;)

[..]

Dit was echt het beste wat ik kon vinden... :@

[ afbeelding ]
Is dit een voorteken dat The Mountain naar de Night's Watch gaat? :P

Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_139440092
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Die is nog beter in het originele filmpje! O+
Conscience do cost.
pi_139440630
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 15:38 schreef Romanus het volgende:
[ afbeelding ]
kom op zeg, beetje empathie kan toch wel voor de licht zwakzinnigen van de maatschappij?
-Rabia Al-Basri
pi_139440786
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef Khaleesi het volgende:

[ afbeelding ]
die is huge gek!
-Rabia Al-Basri
pi_139440812
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
netjes hoor! alleen pyke kan je eventueel toevoegen bij riverlands vale en bij stannis/dragonstone kan je stannis gewoon weglaten lijkt me oh en dragonstone rood was toch logischer geweest dan blauw?

[ Bericht 2% gewijzigd door Slayage op 01-05-2014 01:49:26 ]
-Rabia Al-Basri
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:01:19 #253
27648 Weakling
available in strong mint
pi_139443251
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 01:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

die is huge gek!
En Lena is maar een ukkie.(1,66m). Ik had d'r in ieder geval gezien de serie een stuk langer verwacht.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 23:52 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Haha my god
Bril-f-ing-jant! _O-

[ Bericht 21% gewijzigd door Weakling op 01-05-2014 09:19:07 ]
pi_139443409
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:01 schreef Weakling het volgende:

[..]

En Lena is maar een ukkie.(1,66m). Ik had d'r in ieder geval gezien de serie een stuk langer verwacht.
Ze wordt ook wel als lang en statig in beeld gebracht steeds :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_139443414
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 01:36 schreef Slayage het volgende:

[..]

netjes hoor! alleen pyke kan je eventueel toevoegen bij riverlands vale en bij stannis/dragonstone kan je stannis gewoon weglaten lijkt me oh en dragonstone rood was toch logischer geweest dan blauw?
Pyke toevoegen had idd gekunnen, maar ach. Balon is de enige die nog daar is. Zijn kinders zitten allebei al aan land. Als Stannis echt on the move gaat dan pas ik dat wel aan ja. Dragonstone rood? Vanwege Karies? Kan, maar zag meer in dat grimmige blauw uit de sfeerfoto. :) Het is koud op Dragonstone! :D
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:36:15 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139443845
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 17:29 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Hoe laat bij jou zijn? :@
Hij was geslaagd voor z'n overhoring :D
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:40:51 #257
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139443924
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Het is toch al heel veel werk, want bv Brienne, Podje Piemel en Sansa staan nu bij Vale, maar had je m een aflevering eerder gemaakt dan was t nog King's Landing. Hoe ga je dat doen als mensne weer verder reizen? ;) Net zoals bij Myrcella met een schildje?

Desalniettemin: erg mooi!
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 mei 2014 @ 09:46:11 #258
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139443997
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:11 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Pyke toevoegen had idd gekunnen, maar ach. Balon is de enige die nog daar is. Zijn kinders zitten allebei al aan land. Als Stannis echt on the move gaat dan pas ik dat wel aan ja. Dragonstone rood? Vanwege Karies? Kan, maar zag meer in dat grimmige blauw uit de sfeerfoto. :) Het is koud op Dragonstone! :D
En Balon is toch zo dood, want nummertje 3 van de bloedzuigers :P
Zodra ie gaat trouwen joh... BAM!
L'Amour menaçant:
pi_139444203
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het is toch al heel veel werk, want bv Brienne, Podje Piemel en Sansa staan nu bij Vale, maar had je m een aflevering eerder gemaakt dan was t nog King's Landing. Hoe ga je dat doen als mensne weer verder reizen? ;) Net zoals bij Myrcella met een schildje?

Desalniettemin: erg mooi!
We zien wel hoe het e.e.a. loopt. :P Komt wel goed!
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:31:18 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139444954
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:57 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

We zien wel hoe het e.e.a. loopt. :P Komt wel goed!
Ik heb alle vertrouwen in je!
Mysa mysa mysa mysa!
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:02:52 #261
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139445819
Podje Piemel, Brienne en Sansa. :9~
pi_139445985
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:11 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

ja vanwege carice ook idd en vanwege the firey heart met de stag embleem wat hij op zijn borst heeft vaak
-Rabia Al-Basri
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:22:07 #263
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139446406
quote:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice werk! Misschien kun je http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Gregor_Clegane ook nog even toevoegen? Hij is al meerdere keren ter sprake gekomen in dit seizoen.
pi_139446451
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:22 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Nice werk! Misschien kun je http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Gregor_Clegane ook nog even toevoegen? Hij is al meerdere keren ter sprake gekomen in dit seizoen.
zit er al in ;)
-Rabia Al-Basri
pi_139446497
Vraagje: Zou Stannis niet ook naar de Wall gaan?

aangezien Mellisandre zei: The true battle is in the North? Dat Stannis de wall gaat beschermen tegen Mance ofzo? _O_ En van daaruit zijn machtspositie in Westeros probeert te vergroten?
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:29:16 #266
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139446595
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

zit er al in ;)
Ah ja,ik zag het over het hoofd :P.
pi_139446605
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:29 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ah ja,ik zag het over het hoofd :P.
Ik neem het je niet kwalijk, met dat rare nieuwe hoofd van 'em. :P En dan die guitige lach. :')
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:34:59 #268
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_139446748
Wat is de OP mooi geworden :)
- Six Feet Under
pi_139446900
quote:
11s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:

aangezien Mellisandre zei: The true battle is in the North? Dat Stannis de wall gaat beschermen tegen Mance ofzo? _O_ En van daaruit zijn machtspositie in Westeros probeert te vergroten?
Dat vind ik niet helemaal duidelijk op dit moment. De bedoeling was richting de Wall te trekken, maar Braavos schrijven in de hoop gesponsord te worden lijkt dan weer meer bedoeld om richting Kings Landing te trekken. Het lijkt me dat er voorlopig nog niet verhuisd wordt. Of de makers moeten weer zo'n gigantische tijdspanne overslaan zoals ze wel vaker doen...

quote:
10s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:34 schreef outtayourleague het volgende:
Wat is de OP mooi geworden :)
pi_139446943
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:40 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Dat vind ik niet helemaal duidelijk op dit moment. De bedoeling was richting de Wall te trekken, maar Braavos schrijven in de hoop gesponsord te worden lijkt dan weer meer bedoeld om richting Kings Landing te trekken. Het lijkt me dat er voorlopig nog niet verhuisd wordt. Of de makers moeten weer zo'n gigantische tijdspanne overslaan zoals ze wel vaker doen...

[..]

Wie weet zegt Braavos wel nee, dat ze de Tyrells hebben gesponsord ofzo
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:53:47 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139447274
quote:

[..]

Maar dat Braavos schrijven deed Onion Knight en niet Stannis zelf. Zelfs zonder medeweten van.
L'Amour menaçant:
pi_139447724
quote:

[..]

Waar dat schrijven voor is is mij ook niet helemaal duidelijk, wel is het redelijk duidelijk dat Stannis op het moment niet in staat is om wat aan de muur of kinglanding te doen, er werd al gehint op te weinig geld en eten en een leger heeft hij op het moment ook niet echt.
pi_139448205
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:53 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar dat Braavos schrijven deed Onion Knight en niet Stannis zelf. Zelfs zonder medeweten van.
Als het schrijven aan Braavos bedoeld is om geld voor troepen en schepen te verwerven dan zal Braavos daar m.i. alleen op ingaan als ze tegen de Lannisters trekken. Wat heeft Braavos met de White Walkers? Niks toch?

En wat heeft Stannis nou eigenlijk concreet te winnen door naar de Wall te trekken? Hij kan wel tot volksheld uitgeroepen worden maar daarmee zit ie nog niet op de troon. Van de Lannisters een lintje krijgen voor zijn verdiensten, daar zal ie zin in hebben. :')

Op dit moment valt er wat mij betreft geen touw aan vast te knopen wat Stannis gaat doen.
  donderdag 1 mei 2014 @ 12:44:58 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139448605
Nou ja, als ie echt onze shadowpussy-galore Melisandre blindelings vertrouwt en zij blijft hameren op t feit dat de echte dreiging van t Noorden komt, dan zet ie dat One True King idee misschien noodzakelijkerwijs wel ff opzij. Hartstikke leuk allemaal, die iron throne, maar dood heb je er zo weinig aan.
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 mei 2014 @ 12:45:31 #275
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139448618
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:29 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Als het schrijven aan Braavos bedoeld is om geld voor troepen en schepen te verwerven dan zal Braavos daar m.i. alleen op ingaan als ze tegen de Lannisters trekken. Wat heeft Braavos met de White Walkers? Niks toch?

En wat heeft Stannis nou eigenlijk concreet te winnen door naar de Wall te trekken? Hij kan wel tot volksheld uitgeroepen worden maar daarmee zit ie nog niet op de troon. Van de Lannisters een lintje krijgen voor zijn verdiensten, daar zal ie zin in hebben. :')

Op dit moment valt er wat mij betreft geen touw aan vast te knopen wat Stannis gaat doen.
Ik heb wel eens gehoord dat het handig kan zijn om het einde van je beschaving te voorkomen. :D
  donderdag 1 mei 2014 @ 12:46:55 #276
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139448663
quote:
11s.gif Op donderdag 1 mei 2014 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:

Tegen Mance? Wat dacht je van de White Walkers? :P
pi_139448914
quote:
10s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:45 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ik heb wel eens gehoord dat het handig kan zijn om het einde van je beschaving te voorkomen. :D
Maar trekken de wildlings ook naar Essos? Een vraag die tot nog toe niemand kan beantwoorden...
  donderdag 1 mei 2014 @ 12:58:34 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139448938
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:57 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Maar trekken de wildlings ook naar Essos? Een vraag die tot nog toe niemand kan beantwoorden...
Daar is t toch veuls te werrum voor ze? Die kunnen Dorne al niet aan denk ik :D

Edit: O wacht, wildlings, niet White Walkers.
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 mei 2014 @ 12:59:39 #279
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139448956
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:57 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Wat hebben mensen toch met de Wildlings? :D

Ik zou mij eerder zorgen maken om de White Walkers waar de Wildlings zelf voor aan het vluchten zijn. Die brief waar Davos mee aan kwam zetten, waarna Mel tegen Stannis zei dat ze naar het noorden moesten, had het ook over de White Walkers, niet over de wildlings.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:01:24 #280
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139448994
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Daarom komen ze tijdens de winter.
pi_139449117
quote:

[..]

Ja nee sorry, ik bedoelde eigenlijk ook white walkers... :')
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:13:00 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_139449248
the night king kan ook aan beyond the wall worden toegevoegd, denk ik?
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:13:47 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139449268
O nou :D Bedoelen we toch hetzelfde. White Walkers dus.... die zie ik best wel door Winterfell banjeren, Riverlands a la. Maar zo heel gek veel zuidelijker en bv richting Dorne of Essos met woestijnen e.d. zie ik ze niet gaan :D
L'Amour menaçant:
pi_139449293
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef Ang3l het volgende:
O nou :D Bedoelen we toch hetzelfde. White Walkers dus.... die zie ik best wel door Winterfell banjeren, Riverlands a la. Maar zo heel gek veel zuidelijker en bv richting Dorne of Essos met woestijnen e.d. zie ik ze niet gaan :D
Kunnen ze wel mooi m'n drankje koelen terwijl ik in Dorne op het strand lig....
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:15:18 #285
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139449294
quote:
3s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef Re het volgende:
the night king kan ook aan beyond the wall worden toegevoegd, denk ik?
Die naam is helemaal niet genoemd volgens mij }:|
Dus wij in dit topic kunnen niet weten wie dat is.
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:15:34 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139449298
quote:
6s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kunnen ze wel mooi m'n drankje koelen terwijl ik in Dorne op het strand lig....
Met Sand in je reet :P
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:15:57 #287
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_139449311
quote:

[..]

maar die white walkers nemen zn eigenste kou toch mee,
want toen die dikkere dude in crasters keep bij die wolf stond bevroor het water ineens door die white walker.
mee bekant vangde gin haas.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:16:32 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139449325
quote:
2s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:15 schreef kawa4 het volgende:

[..]

maar die white walkers nemen zn eigenste kou toch mee,
want toen die dikkere dude in crasters keep bij die wolf stond bevroor het water ineens door die white walker.
O ja :o
Dat worden dan sneeuwduinen ipv zandduinen in Dorne! :D
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:16:59 #289
262 Re
Kiss & Swallow
pi_139449334
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die naam is helemaal niet genoemd volgens mij }:|
Dus wij in dit topic kunnen niet weten wie dat is.
stond in de synopsis van de vorige aflevering dacht ik?
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:18:18 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_139449364
quote:
3s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:16 schreef Re het volgende:

[..]

Die is dan vast door een :r boeklezer :r geschreven, want in de hele serie heb ik die naam nooit gehoord, laat staan dat ie zelf een woord heeft gezegd in die 2 minuten.
L'Amour menaçant:
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:18:39 #291
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_139449373
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:48 schreef iAvani het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER :(

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:21:13 #292
136 V.
pi_139449439
quote:
3s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:16 schreef Re het volgende:

[..]

Ik las een artikel over dat dat eind van de laatste aflevering een ENORME spoiler is en vooruitloopt op de boeken, want "Night King". Weet niet zozeer wat daar erg aan is, maar daar ging dat artikel over (Huffpost).

In de serie zelf ben ik die naam niet tegengekomen.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:24:07 #293
136 V.
pi_139449511
Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen en toen op mijn iPod maar wat GoT-interviews bekeken. Weet niet of dat al bekend was, maar er vielen een paar topics geleden nogal wat mensen over het nieuwe kapsel dat Natalie Dormer had bij die fotoshoot voor een blad (ene helft kaal). Is voor haar rol in de derde Hunger Games-film. Dus niet zozeer haar eigen (wan)smaak.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139449524
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:21 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik las een artikel over dat dat eind van de laatste aflevering een ENORME spoiler is en vooruitloopt op de boeken, want "Night King". Weet niet zozeer wat daar erg aan is, maar daar ging dat artikel over (Huffpost).

In de serie zelf ben ik die naam niet tegengekomen.

V.
zou best sneu zijn als dat gebeurd, uiteraard zijn de boeken en de serie twee verschillende producten, maar de serie is gebaseerd op de boeken en niet anders, dit zou echt raar zijn, als het waar is
-Rabia Al-Basri
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:25:22 #295
136 V.
pi_139449538
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

zou best sneu zijn als dat gebeurd, uiteraard zijn de boeken en de serie twee verschillende producten, maar de serie is gebaseerd op de boeken en niet anders, dit zou echt raar zijn, als het waar is
http://www.huffingtonpost(...)oiler_n_5227515.html

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139449567
quote:
ik probeer zo veel mogelijk spoiler vrij te blijven :P
-Rabia Al-Basri
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:26:29 #297
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_139449587
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

Sneu van wie? :?

GRRM mag toch zelf weten wat hij met z'n verhalen doet?
pi_139449627
quote:
10s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:26 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Sneu van wie? :?

voor de boeklezer, die de reeks als decennia volgen
-Rabia Al-Basri
  donderdag 1 mei 2014 @ 13:28:19 #299
136 V.
pi_139449646
quote:
99s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:25 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik probeer zo veel mogelijk spoiler vrij te blijven :P
Nou, het is sowieso niet te volgen, want het heeft de Huffpost behaagd om twee autoplay-filmpjes op dezelfde pagina te zetten :')

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_139449666
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef Verbal het volgende:
Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen en toen op mijn iPod maar wat GoT-interviews bekeken. Weet niet of dat al bekend was, maar er vielen een paar topics geleden nogal wat mensen over het nieuwe kapsel dat Natalie Dormer had bij die fotoshoot voor een blad (ene helft kaal). Is voor haar rol in de derde Hunger Games-film. Dus niet zozeer haar eigen (wan)smaak.

V.
die kapsel was :9~
-Rabia Al-Basri
pi_139449674
:P
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')