quote:Op woensdag 30 april 2014 18:49 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Dat is moeders eigen natuurlijk, altijd het goede van je kind inzien.![]()
Zelfs Joffrey bleef tot het einde Cersei's little psycho pumpkin.
Gendry is een bastaard, dus heul niet de one true king. Dat is Stannis, of als je de usurper niet meerekent Dany, als enige overlevende kind van the Mad Kingquote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond die van de Baratheons lastigEN ik heb geen idee of ik alles nou goed heb
Duidelijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond die van de Baratheons lastigEN ik heb geen idee of ik alles nou goed heb
Nog altijd meer recht dan een kind die is voortgekomen uit incest ( en niet eens van de huidige koning ). Gendry heeft tenminste enig ''goed bloed'' in zich. Al heeft Stannis er natuurlijk nog het meest recht op.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:32 schreef timmmmm het volgende:
Robert had toch héél veel bastaarden, waar Cercei er al een boel vaan afgemaakt heeft? Maar er zullen er vast meer dan Gendry zijn, dus hij heeft sowieso een zwakke claim, zelfs als je even vergeet dat je als bastaard nergens recht op hebt
Nee rood gekleurd, als ik me goed herinner.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:18 schreef Barbusse het volgende:
Ziet er mooi uit!Dus vanaf nu is het gewoon exit als een peronage dood is
Nee. Een bastaard heft geen enkel recht, tenzij later alsnog erkend door vader (niet gaat gebeuren in het geval van Gendry) of zo bevolen door de koning (wat al helemaal niet gaat gebeuren in het geval van Gendry). De enige kans die hij zou hebben is het vinden van volgelingen, maar daar heb je geld en overredingskracht voor nodig.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nog altijd meer recht dan een kind die is voortgekomen uit incest ( en niet eens van de huidige koning ). Gendry heeft tenminste enig ''goed bloed'' in zich. Al heeft Stannis er natuurlijk nog het meest recht op.
Oh, maar ik zie alleen maar personages die nog leven?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:19 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee rood gekleurd, als ik me goed herinner.
Ja ik kan onmogelijk alle reeds overleden personages terug toevoegen!!quote:Op woensdag 30 april 2014 20:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, maar ik zie alleen maar personages die nog leven?
Tssk tssk, put some effort in it, woman!quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja ik kan onmogelijk alle reeds overleden personages terug toevoegen!!
En elke dooie uit het overzicht verwijderen en alles aanschuiven is ook gekkenwerk.
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tssk tssk, put some effort in it, woman!
...Oh you sweet summer child....quote:Op woensdag 30 april 2014 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Het ziet er prachtig uit, maar ik mis de doden eigenlijk wel
Klopt, maar hij is nog nergens opgedoken, dus heb hem laten staan.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:29 schreef Timwonnacott het volgende:
Was Gendry niet weggesmokkeld bij Stannis door Davos? Verder een mooie lijst.
Of dat nu uit voorkennis is of niet, ik vrees het ookquote:Op woensdag 30 april 2014 20:28 schreef Khaleesi het volgende:
...Oh you sweet summer child....Die komen er nog bij bosjes (spoiler)
![]()
"The Graveyard"quote:Op woensdag 30 april 2014 20:30 schreef DO2 het volgende:
Ja, mooi. Goed werk. [ afbeelding ].
Maar is het niet een idee om er dan nog eentje te maken waar alle doden in staan?
Klopt, alleen ik kon geen betere vinden, er zijn nog geen "actie" foto's van hem...quote:Op woensdag 30 april 2014 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of dat nu uit voorkennis is of niet, ik vrees het ook
Alleen die foto van Gregor Glecane is gewoon van de acteur en niet de persoon uit de serie, toch? Valt zo uit de toonNetjes geschoren en lachend
De toekomstige doden worden rood gemaakt in het overzicht, dus die verhuizen niet naar de graveyard. Anders is het me veel te veel werk. Ik wil best een eenmalige graveyard maken, maar dat is dus alleen van alle dooien van voor S04e05. En wie wel en wie niet? Da's wel lastig.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:30 schreef DO2 het volgende:
Ja, mooi. Goed werk. [ afbeelding ].
Maar is het niet een idee om er dan nog eentje te maken waar alle doden in staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |