Nou die graveyard is wel een leuk idee hoor, 20 a 30 grote namen is misschien leuk. Alleen dat doe ik niet meer vanavond hoor...quote:Op woensdag 30 april 2014 20:37 schreef DO2 het volgende:
Van mij hoeft het niet, hoor. Ik opperde maar een idee.
Vind het al heel wat dat je de moeite hebt genomen om dit te maken.
Dit (gaat even niet om de toekomstige doden, maar om die tot nu toe). Zo'n "graveyard" is dan wel een leuk/goed idee (maar wel weer veel werk natuurlijk).quote:Op woensdag 30 april 2014 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Het ziet er prachtig uit, maar ik mis de doden eigenlijk wel
MORE WINE!!!quote:
Ziet er goed uit, denk alleen dat de achtergrond doorzichtig mooier is.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik was begonnen aan een "verbeterde" versie van de plaatjes, meer ingedeeld volgens verhaallijnen.
Ze zijn natuurlijk niet perfect (Myrcella is bijv. een moeilijk geval), maar denk ik wel overzichtelijker dan wat er nu in de OP staat.
De wirwar van characters en de lelijke kruizen staan mij ook wel wat tegen. Afijn hier is mijn beginnetje:
[ afbeelding ]
Nee hij bedoelt vast Joffrey.quote:
Nice, heb ze in de OP gezet. Zonder spoilertag.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:15 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nice, heb ze in de OP gezet. Zonder spoilertag.
Vrees alleen wel voor je dat straks een hoop poppetjes weer op andere plekken zitten, zoals Stannis.![]()
Het lijkt mij handig als er vorig jaar gewoon een set komt aan het begin van het seizoen, die eventueel aan het eind aangepast kan worden. Scheelt jou, of diegene die dat dan doet, een hoop werk.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Thanks!We zullen eens zien hoe veel werk dat updaten is, wellicht valt het toch mee.
Nice!!quote:Op woensdag 30 april 2014 20:15 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja duh. Dat je het nog ff komt uitleggen zeg...quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 22:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Nice, heb ze in de OP gezet. Zonder spoilertag.
Vrees alleen wel voor je dat straks een hoop poppetjes weer op andere plekken zitten, zoals Stannis.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
Ik ga het eerst zeker proberen, als het tegenvalt dan idd 1x per jaar, maar liever gewoon wekelijks. Het zijn per slot van rekening maar 10 eps. En deze reeks is de enige die ik nog volg op FOK!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:39 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het lijkt mij handig als er vorig jaar gewoon een set komt aan het begin van het seizoen, die eventueel aan het eind aangepast kan worden. Scheelt jou, of diegene die dat dan doet, een hoop werk.
Tenzij je het heerlijk vind om elke maandag te knippen, plakken en herkleuren. Ik weet dat ik het zou vergeten.
Klopt, het is sowieso afwegen tussen "hoe lang hebben we hem al niet meer gezien?" en "hoe groot zou de kans zijn dat we die nog gaan zien?". En dan rolt er dit uit.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:46 schreef Re het volgende:
Er zijn ook nog een paar waarvan we niet weten waar ze zijn Benji, Jaq'n Hgar of hoe heet tie... Wel tof idee van de grave yard ja en ziet er mooi uit
Dit was echt het beste wat ik kon vinden...quote:
Is dit een voorteken dat The Mountain naar de Night's Watch gaat?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik ga het eerst zeker proberen, als het tegenvalt dan idd 1x per jaar, maar liever gewoon wekelijks. Het zijn per slot van rekening maar 10 eps. En deze reeks is de enige die ik nog volg op FOK!
[..]
Klopt, het is sowieso afwegen tussen "hoe lang hebben we hem al niet meer gezien?" en "hoe groot zou de kans zijn dat we die nog gaan zien?". En dan rolt er dit uit.Het is Benjen btw.
[..]
Dit was echt het beste wat ik kon vinden...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Die is nog beter in het originele filmpje!![]()
kom op zeg, beetje empathie kan toch wel voor de licht zwakzinnigen van de maatschappij?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:38 schreef Romanus het volgende:
Ik hoop trouwens dat deze twee ook nog doodgaan, kan ze echt niet uitstaan in de serie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |