die is huge gek!quote:
netjes hoor! alleen pyke kan je eventueel toevoegen bij riverlands vale en bij stannis/dragonstone kan je stannis gewoon weglaten lijkt me oh en dragonstone rood was toch logischer geweest dan blauw?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:15 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Lena is maar een ukkie.(1,66m). Ik had d'r in ieder geval gezien de serie een stuk langer verwacht.quote:
Bril-f-ing-jant!quote:
Ze wordt ook wel als lang en statig in beeld gebracht steedsquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:01 schreef Weakling het volgende:
[..]
En Lena is maar een ukkie.(1,66m). Ik had d'r in ieder geval gezien de serie een stuk langer verwacht.
Pyke toevoegen had idd gekunnen, maar ach. Balon is de enige die nog daar is. Zijn kinders zitten allebei al aan land. Als Stannis echt on the move gaat dan pas ik dat wel aan ja. Dragonstone rood? Vanwege Karies? Kan, maar zag meer in dat grimmige blauw uit de sfeerfoto.quote:Op donderdag 1 mei 2014 01:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
netjes hoor! alleen pyke kan je eventueel toevoegen bij riverlands vale en bij stannis/dragonstone kan je stannis gewoon weglaten lijkt me oh en dragonstone rood was toch logischer geweest dan blauw?
Hij was geslaagd voor z'n overhoringquote:
Het is toch al heel veel werk, want bv Brienne, Podje Piemel en Sansa staan nu bij Vale, maar had je m een aflevering eerder gemaakt dan was t nog King's Landing. Hoe ga je dat doen als mensne weer verder reizen?quote:Op woensdag 30 april 2014 20:23 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja ik kan onmogelijk alle reeds overleden personages terug toevoegen!!
En elke dooie uit het overzicht verwijderen en alles aanschuiven is ook gekkenwerk.
En Balon is toch zo dood, want nummertje 3 van de bloedzuigersquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Pyke toevoegen had idd gekunnen, maar ach. Balon is de enige die nog daar is. Zijn kinders zitten allebei al aan land. Als Stannis echt on the move gaat dan pas ik dat wel aan ja. Dragonstone rood? Vanwege Karies? Kan, maar zag meer in dat grimmige blauw uit de sfeerfoto.Het is koud op Dragonstone!
We zien wel hoe het e.e.a. loopt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is toch al heel veel werk, want bv Brienne, Podje Piemel en Sansa staan nu bij Vale, maar had je m een aflevering eerder gemaakt dan was t nog King's Landing. Hoe ga je dat doen als mensne weer verder reizen?Net zoals bij Myrcella met een schildje?
Desalniettemin: erg mooi!
Ik heb alle vertrouwen in je!quote:Op donderdag 1 mei 2014 09:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
We zien wel hoe het e.e.a. loopt.Komt wel goed!
ja vanwege carice ook idd en vanwege the firey heart met de stag embleem wat hij op zijn borst heeft vaakquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Pyke toevoegen had idd gekunnen, maar ach. Balon is de enige die nog daar is. Zijn kinders zitten allebei al aan land. Als Stannis echt on the move gaat dan pas ik dat wel aan ja. Dragonstone rood? Vanwege Karies? Kan, maar zag meer in dat grimmige blauw uit de sfeerfoto.Het is koud op Dragonstone!
Nice werk! Misschien kun je http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Gregor_Clegane ook nog even toevoegen? Hij is al meerdere keren ter sprake gekomen in dit seizoen.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:15 schreef Khaleesi het volgende:
Ik ben klaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit er al inquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nice werk! Misschien kun je http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Gregor_Clegane ook nog even toevoegen? Hij is al meerdere keren ter sprake gekomen in dit seizoen.
Ah ja,ik zag het over het hoofdquote:
Ik neem het je niet kwalijk, met dat rare nieuwe hoofd van 'em.quote:
Dat vind ik niet helemaal duidelijk op dit moment. De bedoeling was richting de Wall te trekken, maar Braavos schrijven in de hoop gesponsord te worden lijkt dan weer meer bedoeld om richting Kings Landing te trekken. Het lijkt me dat er voorlopig nog niet verhuisd wordt. Of de makers moeten weer zo'n gigantische tijdspanne overslaan zoals ze wel vaker doen...quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Vraagje: Zou Stannis niet ook naar de Wall gaan?
aangezien Mellisandre zei: The true battle is in the North? Dat Stannis de wall gaat beschermen tegen Mance ofzo?En van daaruit zijn machtspositie in Westeros probeert te vergroten?
Thanksquote:
Wie weet zegt Braavos wel nee, dat ze de Tyrells hebben gesponsord ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2014 11:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal duidelijk op dit moment. De bedoeling was richting de Wall te trekken, maar Braavos schrijven in de hoop gesponsord te worden lijkt dan weer meer bedoeld om richting Kings Landing te trekken. Het lijkt me dat er voorlopig nog niet verhuisd wordt. Of de makers moeten weer zo'n gigantische tijdspanne overslaan zoals ze wel vaker doen...
[..]
Thanks![]()
Maar dat Braavos schrijven deed Onion Knight en niet Stannis zelf. Zelfs zonder medeweten van.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat vind ik niet helemaal duidelijk op dit moment. De bedoeling was richting de Wall te trekken, maar Braavos schrijven in de hoop gesponsord te worden lijkt dan weer meer bedoeld om richting Kings Landing te trekken. Het lijkt me dat er voorlopig nog niet verhuisd wordt. Of de makers moeten weer zo'n gigantische tijdspanne overslaan zoals ze wel vaker doen...
Waar dat schrijven voor is is mij ook niet helemaal duidelijk, wel is het redelijk duidelijk dat Stannis op het moment niet in staat is om wat aan de muur of kinglanding te doen, er werd al gehint op te weinig geld en eten en een leger heeft hij op het moment ook niet echt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als het schrijven aan Braavos bedoeld is om geld voor troepen en schepen te verwerven dan zal Braavos daar m.i. alleen op ingaan als ze tegen de Lannisters trekken. Wat heeft Braavos met de White Walkers? Niks toch?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat Braavos schrijven deed Onion Knight en niet Stannis zelf. Zelfs zonder medeweten van.
Ik heb wel eens gehoord dat het handig kan zijn om het einde van je beschaving te voorkomen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:29 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als het schrijven aan Braavos bedoeld is om geld voor troepen en schepen te verwerven dan zal Braavos daar m.i. alleen op ingaan als ze tegen de Lannisters trekken. Wat heeft Braavos met de White Walkers? Niks toch?
En wat heeft Stannis nou eigenlijk concreet te winnen door naar de Wall te trekken? Hij kan wel tot volksheld uitgeroepen worden maar daarmee zit ie nog niet op de troon. Van de Lannisters een lintje krijgen voor zijn verdiensten, daar zal ie zin in hebben.
Op dit moment valt er wat mij betreft geen touw aan vast te knopen wat Stannis gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |