Nee gewoon aan het einde van het seizoen updaten waar ze dan zitten. Persoonlijk vind ik die rode kruizen gewoon lelijk (en je ziet het originele plaatje minder goed) en je bent uren aan het scrollen voordat je de fipo tegenkomt.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef eQuaL het volgende:
Wat is er precies mis met die rode kruizen? Vind het wel duidelijk zo
Verder wordt het echt ondoenbaar om telkens characters te updaten die van locatie veranderen. Zonder spoilers te geven, je zal echt aan de gang moeten blijven door het seizoen heen.
Maar het staat je natuurlijk vrij om wat tofs te maken. Alvast kudos voor de inzet![]()
Ik weet dat het een helse klus is om alles bij te houden.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef eQuaL het volgende:
Wat is er precies mis met die rode kruizen? Vind het wel duidelijk zo
Verder wordt het echt ondoenbaar om telkens characters te updaten die van locatie veranderen. Zonder spoilers te geven, je zal echt aan de gang moeten blijven door het seizoen heen.
Maar het staat je natuurlijk vrij om wat tofs te maken. Alvast kudos voor de inzet![]()
Dat hoort nou eenmaal bij de OP. Deze nieuwe plaatjes worden ook niet kleiner ofzo.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:36 schreef megamandy het volgende:
en je bent uren aan het scrollen voordat je de fipo tegenkomt.
Idd. Kan je ze net zo goed gewoon zelf opzoeken.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef Khaleesi het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat het achter spoilertags plaatsen van de plaatjes niet motiverend werkt om het bij te gaan houden.
Dat blijft op deze manier toch gewoon zo??? En ja, wat ik al schreef, ik vind die rode kruizen juist wel humor hebben (maar vind ze niet in het overzicht van Khaleesi passenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee gewoon aan het einde van het seizoen updaten waar ze dan zitten. Persoonlijk vind ik die rode kruizen gewoon lelijk (en je ziet het originele plaatje minder goed) en je bent uren aan het scrollen voordat je de fipo tegenkomt.
Ik zal proberen de boel verticaal zoveel mogelijk in te perken. De sfeerplaatjes boven elke groep heb ik inmiddels kleiner gemaakt. Per character is er nu denk ik niet veel meer ruimte nodig dan eerst, het zijn gewoon meer characters.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat hoort nou eenmaal bij de OP. Deze nieuwe plaatjes worden ook niet kleiner ofzo.
[..]
Idd. Kan je ze net zo goed gewoon zelf opzoeken.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alsnog hier je erkenning voor je goede werk:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
ik zal die arrogante rot kop van em missenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alsnog hier je erkenning voor je goede werk:
[ afbeelding ]
?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik zal die arrogante rot kop van em missen
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Khaleesi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
the one true kingquote:
Sorry, keek verkeerd en ben verder ook onwijs aan het prutsen. Ga me maar weer even op andere dingen concentrerenquote:
Ik zou niet weten waar ik zoiets op moet zoeken. Mijn gedachte was dat het toch vooral als naslagwerk dient, dus dat het wel aangeklikt wordt als mensen even een gezicht ergens bij willen hebben. Ik denk dat het op dit moment voor de meesten gewoon een paar extra scrollbewegingen is. Maar wie weet ziet de volgende lijst er zo mooi uit dat we die altijd in het zicht willen hebben.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat hoort nou eenmaal bij de OP. Deze nieuwe plaatjes worden ook niet kleiner ofzo.
[..]
Idd. Kan je ze net zo goed gewoon zelf opzoeken.
Van mij mogen die plaatjes met de personages wel in een spoiler, toen ik dit topic voor het eerst aanklikte (ik was toen aan het begin van het eerste seizoen) zag ik daar meteen een nogal grote spoiler.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik zoiets op moet zoeken. Mijn gedachte was dat het toch vooral als naslagwerk dient, dus dat het wel aangeklikt wordt als mensen even een gezicht ergens bij willen hebben. Ik denk dat het op dit moment voor de meesten gewoon een paar extra scrollbewegingen is. Maar wie weet ziet de volgende lijst er zo mooi uit dat we die altijd in het zicht willen hebben.
Ik zou er in ieder geval wel voorstander van zijn om in ieder geval alle andere plaatjes achter spoilertags te zetten. Dus dat als er per se plaatjes in de OP moeten staan, dit alleen het overzicht is. De rest van de plaatjes zijn meestal een week leuk en worden daarna niks meer dan achterhaalde rommel.
Dat is ook een beetje je eigen schuld he? Dit is het topic zonder info uit de boeken, niet zonder info uit de serie.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Van mij mogen die plaatjes met de personages wel in een spoiler, toen ik dit topic voor het eerst aanklikte (ik was toen aan het begin van het eerste seizoen) zag ik daar meteen een nogal grote spoiler.
Ah, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef megamandy het volgende:
Mja vaak klik je eerst topics aan om te kijken wat daar geschreven wordt in de OP, polsen of het je tijd waard is. Als je dan meteen allemaal kruizen in een signaalkleur zit trekt je oog daar meteen naar toe, kun je gewoon niet negeren.
Zoals Kaleesi het aan het maken is, is het veel subtieler. Misa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Khaleesi.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:30 schreef megamandy het volgende:
Mja vaak klik je eerst topics aan om te kijken wat daar geschreven wordt in de OP, polsen of het je tijd waard is. Als je dan meteen allemaal kruizen in een signaalkleur zit trekt je oog daar meteen naar toe, kun je gewoon niet negeren.
Zoals Kaleesi het aan het maken is, is het veel subtieler. Misa
Ja he nou wordtie mooi. Dit is het USA topic notabenequote:Op woensdag 30 april 2014 14:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Van mij mogen die plaatjes met de personages wel in een spoiler, toen ik dit topic voor het eerst aanklikte (ik was toen aan het begin van het eerste seizoen) zag ik daar meteen een nogal grote spoiler.
quote:Op woensdag 30 april 2014 14:33 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ah, zo had ik het nog niet bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
吴 曼 迪
in het verleden, toen het niet uitgezonden werd en later door rtl werd opgepakt kon je een onderscheid maken tussen NL en USA, maar nu maakt het weinig uit denk ik aangezien HBO het later op de avond uitzendtquote:Op woensdag 30 april 2014 14:34 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja he nou wordtie mooi. Dit is het USA topic notabene
En hoeveel mensen hebben HBO? Daarnaast: Er is ondertussen meer dan me lief is tussen spoilertags gezet, mensen die miepen blijven toch wel miepen. We kunnen ze niet allemaal naar de zin maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
in het verleden, toen het niet uitgezonden werd en later door rtl werd opgepakt kon je een onderscheid maken tussen NL en USA, maar nu maakt het weinig uit denk ik aangezien HBO het later op de avond uitzendt
geen idee! ik weet van 3 directe collegas die het hebben, waarvan 1 die het speciaal voor got heeft genomenquote:
kingdoms rise, kingdoms fall en een nieuwe targaryen kingdom is risingquote:Op woensdag 30 april 2014 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Zo door die herhaling wordt t mij ook weer allemaal wat duidelijkerHeb nu de Baratheons ook al gedaan, de Sttarkjes (sodeju, wat ene gedoe), de Greyjoys, de Tyrells, de Targaryens
Die Greyjoy stamboom was wel lekker simpel. Hoppa, 3 bolletjes. Want meer zitten er niet inquote:Op woensdag 30 april 2014 14:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
kingdoms rise, kingdoms fall en een nieuwe targaryen kingdom is rising
tja het is koud in het noorden hehquote:Op woensdag 30 april 2014 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die Greyjoy stamboom was wel lekker simpel. Hoppa, 3 bolletjes. Want meer zitten er niet in
Maar die van Stark... godskolere wat kunnen die fokken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |