abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 april 2014 @ 13:07:23 #76
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_139409325
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:38 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Niet mee eens, vrijwel alles is beter dan een religieus teken uit onze wereld.
Een van hun religieuze tekens is de zevenpuntige ster. Gebruik anders een vorm van de afbeelding op deze pagina: http://gameofthrones.wikia.com/wiki/The_Stranger

[ Bericht 0% gewijzigd door Sitethief op 30-04-2014 13:13:29 ]
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  woensdag 30 april 2014 @ 13:12:58 #77
380730 iAvani
aaa-vaa-nie
pi_139409549
Rood maken is misschien wel de beste optie denk ik

pi_139409735
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef iAvani het volgende:

[ afbeelding ]
Ik vind het goed :Y

Nadeel hiervan is wel dat je na een paar seizoenen een enorme lijst krijgt.......
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
pi_139409780
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:01 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Kijk jij snapt het! O+

Hier die van Dany. Valt gelijk op hoe weinig characters er in die verhaallijn zitten, dat was in Quarth bijv. veel meer. (Pree, Daxos, Irri, Doreah, Kovarro)

[ afbeelding ]
Goed bezig!
pi_139409796
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef iAvani het volgende:

[ afbeelding ]
En de kleurenblinden onder ons dan?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_139409802
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 12:21 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

Ik was begonnen aan een "verbeterde" versie van de plaatjes, meer ingedeeld volgens verhaallijnen.
Ze zijn natuurlijk niet perfect (Myrcella is bijv. een moeilijk geval), maar denk ik wel overzichtelijker dan wat er nu in de OP staat.

De wirwar van characters en de lelijke kruizen staan mij ook wel wat tegen. Afijn hier is mijn beginnetje:

[ afbeelding ]
Grafisch gezien vind ik het er zo in ieder geval fantastisch uitzien en de indeling op locatie vind ik -op zich- ook erg tof (al is dat misschien wel wat lastig te "handhaven"?) ^O^ Maar om eerlijk te zijn vind ik het overzicht zoals het nu is eigenlijk ook al wel goed genoeg en die "brute" rode kruizen vind ik juist wel grappig. :D Het is mij om het even eigenlijk, al vind ik dit van jou wel mooier. Ga alleen niet de doden weglaten s.v.p., dat zou ik persoonlijk wel heel erg jammer vinden (dan heb ik nog liever het huidige overzicht). De doden roder, zwarter of zwart-wit maken lijken mij allemaal wel goede opties :Y

Succes ermee iig.
Tails tell tales
pi_139409958
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

En de kleurenblinden onder ons dan?
De naam kan ook mee van kleur veranderen, dan zie je het verschil zeker... :)
pi_139410038
Wat is er precies mis met die rode kruizen? Vind het wel duidelijk zo _O-

Verder wordt het echt ondoenbaar om telkens characters te updaten die van locatie veranderen. Zonder spoilers te geven, je zal echt aan de gang moeten blijven door het seizoen heen.

Maar het staat je natuurlijk vrij om wat tofs te maken. Alvast kudos voor de inzet ^O^
  woensdag 30 april 2014 @ 13:27:48 #84
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_139410082
Je kan de plaatjes ook omdraaien. Dat ze op de kop staan.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_139410142
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

De naam kan ook mee van kleur veranderen, dan zie je het verschil zeker... :)
Ah joh, iedereen miept maar een beetje, ik deed ff mee met de rest maar vind je nieuwe overzicht goed uitzien hoor. Persoonlijk prefereer ik de "kinderachtige" rode X door de foto's heen maar je moet doen wat je het makkelijkst vind. De anderen die miepen mogen zelf de energie insteken om de overzicht te maken en bij te houden, dan piepen ze wel anders. ^O^

O ja, nu ben ik weer een slijmbal, ik weet het... Hou ook wel van jou hoor...
  woensdag 30 april 2014 @ 13:29:18 #86
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_139410145
Ik vind dat ze groen moeten zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_139410202
En ik vind dat je niet de kleur moet wijzigen, maar er iets door moet doen zoals een kruis, kruissymbool, doodshoofd oid 8-) Of is dat moeilijker? Ziet er overigens lekker helder en strak uit _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_139410215
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef Kloonhommel het volgende:
De anderen die miepen mogen zelf de energie insteken om de overzicht te maken en bij te houden, dan piepen ze wel anders.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
*kuch*
pi_139410360
Alvast een tip trouwens, je kan de (hq) source files ook in de OP zetten (zipje). Dan is het makkelijk voor anderen om iets aan te passen als je er zelf niet bent. ^O^
pi_139410367
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:31 schreef eQuaL het volgende:

[..]

[..]

*kuch*
Oops. :@

Sorry bro. ^O^
  woensdag 30 april 2014 @ 13:36:20 #91
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_139410399
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef eQuaL het volgende:

Verder wordt het echt ondoenbaar om telkens characters te updaten die van locatie veranderen. Zonder spoilers te geven, je zal echt aan de gang moeten blijven door het seizoen heen.

Maar het staat je natuurlijk vrij om wat tofs te maken. Alvast kudos voor de inzet ^O^
Nee gewoon aan het einde van het seizoen updaten waar ze dan zitten. Persoonlijk vind ik die rode kruizen gewoon lelijk (en je ziet het originele plaatje minder goed) en je bent uren aan het scrollen voordat je de fipo tegenkomt.
吴 曼 迪
pi_139410447
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef eQuaL het volgende:

Ik weet dat het een helse klus is om alles bij te houden. :'( Dat gezegd hebbende maak ik maar een stuk of vijf groepen (alles tussen de Wall en Kings Landing bijv. schaar ik gemakshalve onder 1 groep) dus dat scheelt. Daartegenover staat wel weer dat we nog maar 6 eps te gaan hebben denk ik, dus voor nu lijkt het nog wel te managen.

Ik zie wel hoe lang ik het vol houd. Moet er wel bij zeggen dat het achter spoilertags plaatsen van de plaatjes niet motiverend werkt om het bij te gaan houden.
pi_139410477
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:36 schreef megamandy het volgende:
en je bent uren aan het scrollen voordat je de fipo tegenkomt.
Dat hoort nou eenmaal bij de OP. Deze nieuwe plaatjes worden ook niet kleiner ofzo.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:37 schreef Khaleesi het volgende:
Moet er wel bij zeggen dat het achter spoilertags plaatsen van de plaatjes niet motiverend werkt om het bij te gaan houden.
Idd. Kan je ze net zo goed gewoon zelf opzoeken. :P
pi_139410586
quote:
17s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:36 schreef megamandy het volgende:

[..]

Nee gewoon aan het einde van het seizoen updaten waar ze dan zitten. Persoonlijk vind ik die rode kruizen gewoon lelijk (en je ziet het originele plaatje minder goed) en je bent uren aan het scrollen voordat je de fipo tegenkomt.
Dat blijft op deze manier toch gewoon zo??? En ja, wat ik al schreef, ik vind die rode kruizen juist wel humor hebben (maar vind ze niet in het overzicht van Khaleesi passen :N ).

Per seizoen een update maken qua locatie lijkt me een goed plan (anders is het echt niet te doen). Maar goed, hoop wel dat degenen die voor deze indeling kiezen het overzicht dan wel per seizoen bijhouden en aanpassen indien nodig...
Tails tell tales
pi_139410630
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:38 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Dat hoort nou eenmaal bij de OP. Deze nieuwe plaatjes worden ook niet kleiner ofzo.

[..]

Idd. Kan je ze net zo goed gewoon zelf opzoeken. :P
Ik zal proberen de boel verticaal zoveel mogelijk in te perken. De sfeerplaatjes boven elke groep heb ik inmiddels kleiner gemaakt. Per character is er nu denk ik niet veel meer ruimte nodig dan eerst, het zijn gewoon meer characters. :)

Ik zie wel, iedereen bedankt voor de tips! Ga maar weer snel ontopic!!!
pi_139410632
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:38 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Alsnog hier je erkenning voor je goede werk:
pi_139410704
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139410707
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:42 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik zal die arrogante rot kop van em missen ;(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_139410718
quote:
99s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik zal die arrogante rot kop van em missen ;(
?
Tails tell tales
pi_139410742
quote:
14s.gif Op woensdag 30 april 2014 13:44 schreef Khaleesi het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')