Baratheon natuurlijk.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, familie wijzigt veel minder. Is t alleen de vraag waar je die kids van Cersei en Jamie neer moet gooien
Daar wilde ik geen onderscheid in maken imho.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:44 schreef iAvani het volgende:
Het probleem met het indelen op locatie is dat je veel moet veranderen als bijvoorbeeld een groepje van Castle Black naar Beyond The Wall gaat en de volgende episode dan weer terug.
Maar er gebeurt ook ontzettend veel in game of thrones, al beweren sommigen van niet (oke, die letten idd niet op dan jaquote:Op woensdag 30 april 2014 09:10 schreef So_Surreal het volgende:
Ik verbaas me echt altijd weer hoe vaak mensen dingen vergeten uit de serie, complete complotten en karakters en andere belangrijke dingen
Zoiets bedoelde ikquote:Op woensdag 30 april 2014 12:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Bedoel je de gezichten zwart-wit maken?
Heb de OP trouwens een beetje geredweddingd.
en loras de heir van highgarden, dus dan zouden ze ook daar kunnen wonen!quote:Op woensdag 30 april 2014 08:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Cersei is heir van Casterly Rock, aangezien Jaime daar geen aanspraak op mag maken. Dus ze zal met Loras daar heen moeten.
Op zich heeft Roose Bolton volgens mij wel een redelijk leger, althans, voor één huis. Het probleem is een beetje dat zijn leger zich ten zuiden van The Neck bevind.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:33 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waarbij het ook al bekend is dat Bolton niet echt over een leger beschikt die het noorden er onder kan houden en dat hij niet echt blij is met het gebrek aan steun van de Lannisters.
Dat kan zeker. Al zijn sommige foto's van zichzelf al bijna zwartwit, en dan valt het niet op.quote:
Of een zwarte cirkel eromheen?quote:Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat kan zeker. Al zijn sommige foto's van zichzelf al bijna zwartwit, en dan valt het niet op.
Kan er ook een laag rood overheen leggen of iets met de tekst doen zodat het extra opvalt dat ze dood zijn.Of halftransparante laag zwart ofzo zodat ze wat donkerder zijn. Zat opties.
Heb een beetje het idee dat hij er ongeveer net zo voor staat als Stannis en wat hij heeft is niet in de buurt. Zelfs met zijn volledige leger heeft hij er volgens mij weinig vertrouwen in dat hij het noorden (nog voor de muur) onder bedwang kan houden althans zo leek het in het gesprekje tussen hem en zijn bastaard.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:49 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Op zich heeft Roose Bolton volgens mij wel een redelijk leger, althans, voor één huis. Het probleem is een beetje dat zijn leger zich ten zuiden van The Neck bevind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal inderdaad wel lastig voor hem worden als heel het Noorden tegen hem keert. Daarom is hij ook mensen achter de Starks aan het sturen. In principe zijn er naast de Starks weinig mensen die genoeg steun hebben om het Noorden tegen de Boltons te laten keren.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb een beetje het idee dat hij er ongeveer net zo voor staat als Stannis en wat hij heeft is niet in de buurt. Zelfs met zijn volledige leger heeft hij er volgens mij weinig vertrouwen in dat hij het noorden (nog voor de muur) onder bedwang kan houden althans zo leek het in het gesprekje tussen hem en zijn bastaard.
Kijk jij snapt het!quote:Op woensdag 30 april 2014 12:59 schreef megamandy het volgende:
Gewoon een zwarte laag erover inderdaad en dan de density ervan veranderen zodat je wel het plaatje nog ziet. Die tekens zoals kruizen en doodskoppen maakt het meteen heel druk/kinderachtig.
Maar wel een goede opdeling zoEn dan kan dit per seizoen veranderd worden, maar je ziet inderdaad waar ze "vandaan" komen in het verhaal.
Roose heeft bijna geen troepen in het noorden, hij moest via een sluipweg naar zijn bastaard terugkeren en kon daarom maar weinig troepen meenemen. Vandaar ook dat Moat Caitlin ontzet moet worden, dat fort beheerst de toegang tot het noorden.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:08 schreef Nielsch het volgende:
Roose Bolton zal een goed gevecht in het Noorden ook niet uit de weg gaan. Heerlijk wat Wildlings om levend te vellen.
Een van hun religieuze tekens is de zevenpuntige ster. Gebruik anders een vorm van de afbeelding op deze pagina: http://gameofthrones.wikia.com/wiki/The_Strangerquote:Op woensdag 30 april 2014 12:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Niet mee eens, vrijwel alles is beter dan een religieus teken uit onze wereld.
Ik vind het goedquote:Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef iAvani het volgende:
Rood maken is misschien wel de beste optie denk ik
[ afbeelding ]
Goed bezig!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het!![]()
Hier die van Dany. Valt gelijk op hoe weinig characters er in die verhaallijn zitten, dat was in Quarth bijv. veel meer. (Pree, Daxos, Irri, Doreah, Kovarro)
[ afbeelding ]
En de kleurenblinden onder ons dan?quote:Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef iAvani het volgende:
Rood maken is misschien wel de beste optie denk ik
[ afbeelding ]
Grafisch gezien vind ik het er zo in ieder geval fantastisch uitzien en de indeling op locatie vind ik -op zich- ook erg tof (al is dat misschien wel wat lastig te "handhaven"?)quote:Op woensdag 30 april 2014 12:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ik was begonnen aan een "verbeterde" versie van de plaatjes, meer ingedeeld volgens verhaallijnen.
Ze zijn natuurlijk niet perfect (Myrcella is bijv. een moeilijk geval), maar denk ik wel overzichtelijker dan wat er nu in de OP staat.
De wirwar van characters en de lelijke kruizen staan mij ook wel wat tegen. Afijn hier is mijn beginnetje:
[ afbeelding ]
De naam kan ook mee van kleur veranderen, dan zie je het verschil zeker...quote:Op woensdag 30 april 2014 13:19 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En de kleurenblinden onder ons dan?
Ah joh, iedereen miept maar een beetje, ik deed ff mee met de rest maar vind je nieuwe overzicht goed uitzien hoor. Persoonlijk prefereer ik de "kinderachtige" rode X door de foto's heen maar je moet doen wat je het makkelijkst vind. De anderen die miepen mogen zelf de energie insteken om de overzicht te maken en bij te houden, dan piepen ze wel anders.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De naam kan ook mee van kleur veranderen, dan zie je het verschil zeker...
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:29 schreef Kloonhommel het volgende:
De anderen die miepen mogen zelf de energie insteken om de overzicht te maken en bij te houden, dan piepen ze wel anders.
*kuch*quote:Op woensdag 30 april 2014 10:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |