Tegen Mance? Wat dacht je van de White Walkers?quote:Op donderdag 1 mei 2014 11:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Vraagje: Zou Stannis niet ook naar de Wall gaan?
aangezien Mellisandre zei: The true battle is in the North? Dat Stannis de wall gaat beschermen tegen Mance ofzo?En van daaruit zijn machtspositie in Westeros probeert te vergroten?
Maar trekken de wildlings ook naar Essos? Een vraag die tot nog toe niemand kan beantwoorden...quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat het handig kan zijn om het einde van je beschaving te voorkomen.
Daar is t toch veuls te werrum voor ze? Die kunnen Dorne al niet aan denk ikquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar trekken de wildlings ook naar Essos? Een vraag die tot nog toe niemand kan beantwoorden...
Wat hebben mensen toch met de Wildlings?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:57 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar trekken de wildlings ook naar Essos? Een vraag die tot nog toe niemand kan beantwoorden...
Daarom komen ze tijdens de winter.quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is t toch veuls te werrum voor ze? Die kunnen Dorne al niet aan denk ik
Edit: O wacht, wildlings, niet White Walkers.
Ja nee sorry, ik bedoelde eigenlijk ook white walkers...quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kunnen ze wel mooi m'n drankje koelen terwijl ik in Dorne op het strand lig....quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef Ang3l het volgende:
O nouBedoelen we toch hetzelfde. White Walkers dus.... die zie ik best wel door Winterfell banjeren, Riverlands a la. Maar zo heel gek veel zuidelijker en bv richting Dorne of Essos met woestijnen e.d. zie ik ze niet gaan
Die naam is helemaal niet genoemd volgens mijquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:13 schreef Re het volgende:
the night king kan ook aan beyond the wall worden toegevoegd, denk ik?
Met Sand in je reetquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kunnen ze wel mooi m'n drankje koelen terwijl ik in Dorne op het strand lig....
maar die white walkers nemen zn eigenste kou toch mee,quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:15 schreef kawa4 het volgende:
[..]
maar die white walkers nemen zn eigenste kou toch mee,
want toen die dikkere dude in crasters keep bij die wolf stond bevroor het water ineens door die white walker.
stond in de synopsis van de vorige aflevering dacht ik?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die naam is helemaal niet genoemd volgens mij
Dus wij in dit topic kunnen niet weten wie dat is.
Die is dan vast door eenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:16 schreef Re het volgende:
[..]
stond in de synopsis van de vorige aflevering dacht ik?
Ik las een artikel over dat dat eind van de laatste aflevering een ENORME spoiler is en vooruitloopt op de boeken, want "Night King". Weet niet zozeer wat daar erg aan is, maar daar ging dat artikel over (Huffpost).quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:16 schreef Re het volgende:
[..]
stond in de synopsis van de vorige aflevering dacht ik?
zou best sneu zijn als dat gebeurd, uiteraard zijn de boeken en de serie twee verschillende producten, maar de serie is gebaseerd op de boeken en niet anders, dit zou echt raar zijn, als het waar isquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik las een artikel over dat dat eind van de laatste aflevering een ENORME spoiler is en vooruitloopt op de boeken, want "Night King". Weet niet zozeer wat daar erg aan is, maar daar ging dat artikel over (Huffpost).
In de serie zelf ben ik die naam niet tegengekomen.
V.
http://www.huffingtonpost(...)oiler_n_5227515.htmlquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
zou best sneu zijn als dat gebeurd, uiteraard zijn de boeken en de serie twee verschillende producten, maar de serie is gebaseerd op de boeken en niet anders, dit zou echt raar zijn, als het waar is
ik probeer zo veel mogelijk spoiler vrij te blijvenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)oiler_n_5227515.html
V.
Sneu van wie?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
zou best sneu zijn als dat gebeurd, uiteraard zijn de boeken en de serie twee verschillende producten, maar de serie is gebaseerd op de boeken en niet anders, dit zou echt raar zijn, als het waar is
voor de boeklezer, die de reeks als decennia volgenquote:
Nou, het is sowieso niet te volgen, want het heeft de Huffpost behaagd om twee autoplay-filmpjes op dezelfde pagina te zettenquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik probeer zo veel mogelijk spoiler vrij te blijven
die kapsel wasquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:24 schreef Verbal het volgende:
Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen en toen op mijn iPod maar wat GoT-interviews bekeken. Weet niet of dat al bekend was, maar er vielen een paar topics geleden nogal wat mensen over het nieuwe kapsel dat Natalie Dormer had bij die fotoshoot voor een blad (ene helft kaal). Is voor haar rol in de derde Hunger Games-film. Dus niet zozeer haar eigen (wan)smaak.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |