SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Kijk goed, allen
http://www.top40.nl/top40/1996/week-8Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik ga pas weer echt kijken als ik weet dat dat zooitje incapabele hobbyisten die zichzelf schrijvers durven te noemen is opgesodemieterd en plaats heeft gemaakt voor talent die deze serie naar zijn 50 jarige jubileum kan schrijven. Maar tot die tijd...quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:53 schreef Sriracha het volgende:
Haha ik herken het gevoel, zal wel een vorm van wishful thinking zijn waarom ik toch blijf kijken
Ja, dat ook.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:57 schreef PeterKelder het volgende:
Ik weet waar de TT eigenlijk op slaat, maar het past zeker bij de huidige staat van de serie![]()
Janine hoeft maar één woord te zeggen en Ludo bindt alweer in. Het is niet te gelovenquote:Op dinsdag 29 april 2014 23:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat had ik ook weer met die geweldige Ludo promo. Toen ben ik weer even gaan kijken en het was ook weer even genieten. Helaas stopte het alweer na 1 actie.
Dan verlang ik weer terug naar de tijden van seizoen 14 en 15 toen ik al liep te klagen dat het allemaal te lang duurde.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ga pas weer echt kijken als ik weet dat dat zooitje incapabele hobbyisten die zichzelf schrijvers durven te noemen is opgesodemieterd en plaats heeft gemaakt voor talent die deze serie naar zijn 50 jarige jubileum kan schrijven. Maar tot die tijd...
Nu wordt het verhaal, om wie is Vincent weer zo uitgemolken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ga pas weer echt kijken als ik weet dat dat zooitje incapabele hobbyisten die zichzelf schrijvers durven te noemen is opgesodemieterd en plaats heeft gemaakt voor talent die deze serie naar zijn 50 jarige jubileum kan schrijven. Maar tot die tijd...
Dat zal wanneer die seizoenen op dvd zijn verschenen wel anders zijn denk ik, ook qua snelheidquote:Op woensdag 30 april 2014 00:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Dan verlang ik weer terug naar de tijden van seizoen 14 en 15 toen ik al liep te klagen dat het allemaal te lang duurde.
Ik vond het toen zeker nog veel beter, ook nu ik het weer langzaam terugzie. Niet meer zo goed als in de jaren 90, maar nog steeds erg boeiend allemaal.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:04 schreef Sriracha het volgende:
Ik volg het vanaf 2000 ongeveer maar was alles toen echt zoveel beter bij GTST of spelen nostalgische gevoelens ook mee?
Het zal wel (een deel van) de zomercliff worden denk ikquote:Op woensdag 30 april 2014 00:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nu wordt het verhaal, om wie is Vincent weer zo uitgemolken.
Dat als Maxime eindelijk eens de waarheid zal gaan vertellen. We eerst denk ik weer wekenlang een zielige en gepiekerde Nina zullen zien.![]()
Terwijl de rol van Vincent juist een stuk interessanter kan worden lijkt me. Als iedereen te weten komt wie hij is.
Ook wat betreft zijn positie binnen Sander Inc. maarja..
Ze zitten in ieder geval in de nieuwe spoilers.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:06 schreef Sriracha het volgende:
En wanneer wordt Tim nou eindelijk eens bevrijd van die ouwe pervert?
Het zal altijd een deel nostalgie zijn denk ik, maar ik weet vrijwel zeker dat GTST vooral qua verhaal en karakters toen stukken beter en veelzijdiger wasquote:Op woensdag 30 april 2014 00:04 schreef Sriracha het volgende:
Ik volg het vanaf 2000 ongeveer maar was alles toen echt zoveel beter bij GTST of spelen nostalgische gevoelens ook mee?
Zit er wil in ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zal wel (een deel van) de zomercliff worden denk ik
Je had toen idd wel leukere vaste personages als Harmsen, de personages van nu roepen niet echt een warm gevoel opquote:Op woensdag 30 april 2014 00:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vond het toen zeker nog veel beter, ook nu ik het weer langzaam terugzie. Niet meer zo goed als in de jaren 90, maar nog steeds erg boeiend allemaal.
Een zomercliff als die van seizoen 3 met de werkelijke onthulling enkele seizoenen later.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zal wel (een deel van) de zomercliff worden denk ik
In die jaren kwamen er gelukkig nog wat leuke personages bij, al stelden sommige personages ook niet zoveel voor. Maar een voorbeeld wat vaak gegeven wordt zijn de mooie vriendschappen die je toen nog had, zoals met Rik en Stefano, Stefano en Benjamin en natuurlijk Benjamin en Harmsen.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:08 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Je had toen idd wel leukere vaste personages als Harmsen, de personages van nu roepen niet echt een warm gevoel op
Het spannendste is nog wel de vraag wanneer de spanning er eindelijk eens komt bij die verhaallijnquote:Op woensdag 30 april 2014 00:08 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zit er wil in ja.![]()
En dan is het nog maar de vraag of ze het verteld natuurlijk.. Of dat ze ons in spanning willen houden.
Cleo en Isabella zijn wel interessantquote:Op woensdag 30 april 2014 00:10 schreef Frey het volgende:
[..]
In die jaren kwamen er gelukkig nog wat leuke personages bij, al stelden sommige personages ook niet zoveel voor. Maar een voorbeeld wat vaak gegeven wordt zijn de mooie vriendschappen die je toen nog had, zoals met Rik en Stefano, Stefano en Benjamin en natuurlijk Benjamin en Harmsen.![]()
Daarom kijk ik ook uit naar seizoen 11.
Misschien loopt Tim dan alsnog uit schuldgevoel het meer in als hij hoort dat Sjoerd 30 jaar in een Canadese cel door moet brengenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze zitten in ieder geval in de nieuwe spoilers.
Spaar mequote:Op woensdag 30 april 2014 00:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Een zomercliff als die van seizoen 3 met de werkelijke onthulling enkele seizoenen later.
Na eerst wekenlang te lopen mekkeren dat hij het slachtoffer is in deze hele kwestiequote:Op woensdag 30 april 2014 00:12 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Misschien loopt Tim dan alsnog uit schuldgevoel het meer in als hij hoort dat Sjoerd 30 jaar in een Canadese cel door moet brengen
En de reactie was ook echt des Peter.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:09 schreef LetsGame het volgende:
De zomercliff van seizoen 3 is echt gemeen, pas in seizoen 6 zie je 't ware vervolg
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Na eerst wekenlang te lopen mekkeren dat hij het slachtoffer is in deze hele kwestie
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Na eerst wekenlang te lopen mekkeren dat hij het slachtoffer is in deze hele kwestie
Maar het valt dan ook niet mee om een aardappelneus te hebbenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:16 schreef LetsGame het volgende:
Djuna Hachee moet Tim spelen vind ik, dat maakt de rol iig veel interessanter om naar te kijken.
Dat leadershot van Daantje, ik heb 't altijd lachwekkend gevondenquote:Op woensdag 30 april 2014 00:16 schreef Frey het volgende:
Seizoen 10 had nog een leuke groep jongeren en daar komt aan het eind van het seizoen langzaam een einde aan met de komst van Terra en Sylvester en het vertrek van Hedwig. Later krijg je dan ook nog Milan, Daantje, de nieuwe Morris en uiteindelijk de nieuwe Charlie. Allemaal niks.
Die scènes vond ik echt prachtigquote:Op woensdag 30 april 2014 00:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
En de reactie was ook echt des Peter.![]()
Hij bleef ook echt onverschillig nadat hij het geloofde:
'Of moet ik je nu ineens mama gaan noemen'! Alsjeblieft, doe me een lol zeg.
De Kwelle Hartman van GTST: Ikke-ikke-ikke en de rest kan...quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:15 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Maar het valt dan ook niet mee om een aardappelneus te hebben
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Kwelle Hartman van GTST: Ikke-ikke-ikke en de rest kan...
[..]![]()
... in een aardappel stikken
quote:
Absoluut!quote:Op woensdag 30 april 2014 00:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die scènes vond ik echt prachtig
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De Kwelle Hartman van GTST: Ikke-ikke-ikke en de rest kan...
[..]![]()
... in een aardappel stikken
Dat is een conclusie die ik zelf ook al getrokken hadquote:Op woensdag 30 april 2014 00:21 schreef Frey het volgende:
Misschien is het maar beter dat de prachtige muziek van Ronald Schilperoort niet meer misbruikt wordt voor dit wanproduct.
Op de boxen zal zijn muziek alleen nog maar beter worden.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is een conclusie die ik zelf ook al getrokken had
Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 30 april 2014 00:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut!![]()
En hij had een waardig afscheid.![]()
Wat me positief verraste eigenlijk.
Dat hij zou vertrekken samen met Djuna Hachee.quote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat hij zou vertrekken samen met Djuna Hachee.
Ronald is dan ook niet voor niets de onnavolgbare Koning van de Achtergrondmuziekquote:Op woensdag 30 april 2014 00:24 schreef Frey het volgende:
In seizoen 10 heb je op een gegeven moment zoveel herkenbare tunes. Ludo tune, Janine tune, Sanders tune, Robert en Laura tune, Jef en Barbara tune...![]()
![]()
![]()
En in diverse vormen al allemaal.
quote:Op woensdag 30 april 2014 00:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat hij zou vertrekken samen met Djuna Hachee.
Die ene heftige ruzie in (naar ik meen te herinneren) de eerste week van seizoen 6 was ook fantastischquote:Op woensdag 30 april 2014 00:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee, als het uiteindelijk toch weer gepaard ging met een ruzietje met Suzanne. Of een woordenwisseling met Helen, had het mij ook niet verbaasd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die ene heftige ruzie in (naar ik meen te herinneren) de eerste week van seizoen 6 was ook fantastisch
Peter had volkomen gelijk vond ikquote:Op woensdag 30 april 2014 00:42 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ja klopt.
Even bij Suzanne langs om even rustig te praten.Het duurde niet al te lang voordat het verleden van mevrouw Balk weer ter sprake kwam.
En het geschreeuw, wat zeer aan jou oren gedaan moet hebben.
En jij dacht toen dat het gewoon een of ander muziekje was en je begreep totaal niet waarom ik zo uit mijn dak ging.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De tune op zich is al fantastisch, maar de 4 minuten-versie is een meesterwerk
Dat blijft grappig jaquote:Op woensdag 30 april 2014 00:51 schreef Frey het volgende:
[..]
En jij dacht toen dat het gewoon een of ander muziekje was en je begreep totaal niet waarom ik zo uit mijn dak ging.
Als Sinead in seizoen 3 van gtst zat. Had jij geen fiets nodig gehad om de ruiten van bureau Flash te laten breken!quote:Op woensdag 30 april 2014 00:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Peter had volkomen gelijk vond ik![]()
En dat geschreeuw... Ach, het was lang niet zo erg als dat van SineadIk ergerde me meer aan die overdreven gezichten van Suzanne
quote:Op dinsdag 29 april 2014 23:56 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handige links:
De officiële GTST site
GTST tunes/themes
Bol.com
De Topics:Kijk niet. Misschien een idee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
[ afbeelding ]
Kijk goed, allen
http://www.top40.nl/top40/1996/week-8
Inderdaad jaquote:Op woensdag 30 april 2014 01:00 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als Sinead in seizoen 3 van gtst zat. Had jij geen fiets nodig gehad om de ruiten van bureau Flash te laten breken!
quote:Op woensdag 30 april 2014 01:00 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Als Sinead in seizoen 3 van gtst zat. Had jij geen fiets nodig gehad om de ruiten van bureau Flash te laten breken!
Nou, aan Schilperoort zal het waarschijnlijk niet liggen, in zijn mail aan mij las ik duidelijk dat het eerder een keuze was van de producenten. Het ligt dus eerder aan die incapabele producenten daar die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Maar ach, zo'n hobbyist als Frons Servies past perfect bij de groep hobbyisten die zichzelf het schrijversteam durven te nomen, dus in dat opzicht...quote:Op woensdag 30 april 2014 11:25 schreef MagicTheo het volgende:
Die Ludo tune... zo mooi. Schilperoort kom aub terug! En ook andere (of ex-) schrijvers!
Ja, want die verhaallijnen van tegenwoordig zijn echt veel te kort. Het moet allemaal in zo'n razend tempo. Schandalig.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:56 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Rohan Gottschalk leest de kritische commentaren en pleit voor minder lange uitzendingen, zodat ze de verhaallijnen over meer afleveringen kunnen uitsmeren.
quote:Op woensdag 30 april 2014 12:56 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Rohan Gottschalk leest de kritische commentaren en pleit voor minder lange uitzendingen, zodat ze de verhaallijnen over meer afleveringen kunnen uitsmeren.
Ja, want ze zijn bang dat de verhaallijnen nu al met de zomerstop van 2015 klaar zullen zijn. Op deze manier kunnen ze de fans nog minstens tot 2016 laten genieten van de spanning.quote:
Ik heb niets met de serie. Al keek ik er in mijn jeugd wel eens naar. Het is wel ERG knap dat je al zolang door kan schrijven over niets. En dat bedoel ik met werkelijk respect.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, want ze zijn bang dat de verhaallijnen nu al met de zomerstop van 2015 klaar zullen zijn. Op deze manier kunnen ze de fans nog minstens tot 2016 laten genieten van de spanning.
De "spanning" ja. NOVA is nog spannender dan het hedendaagse Gtst.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, want ze zijn bang dat de verhaallijnen nu al met de zomerstop van 2015 klaar zullen zijn. Op deze manier kunnen ze de fans nog minstens tot 2016 laten genieten van de spanning.
En dan te bedenken dat NOVA al een paar jaar niet meer bestaatquote:Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef luftersel het volgende:
[..]
De "spanning" ja. NOVA is nog spannender dan het hedendaagse Gtst.
Tja, het programma werd veel te spannend in vergelijking met Gtst, dus het moest van de buis.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat NOVA al een paar jaar niet meer bestaat
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:12 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Frons Servies hoort van Rohan's plannen en laat ook zijn mening horen. "Ik vind die plannen belachelijk, want hoe kan een veelzijdig componist als ik dan nog prachtige en gevarieerde muziekstukken onder de scènes zetten als ze maar 20 seconden duren?... Alhoewel, dan ben ik wel eerder klaar met het werk voor 5 afleveringen..."
Ah, was dat de reden? Vandaar ook dat Nieuwsuur inderdaad veel minder spannend isquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tja, het programma werd veel te spannend in vergelijking met Gtst, dus het moest van de buis.
Die kan hij dan mooi gebruiken voor de muziek in StartUpquote:Op woensdag 30 april 2014 13:14 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Kan hij de helft van al die opgespaarde lege chipszakjes die hij gebruikt om geluid te produceren weer weggooien.
Joël de Tombe, bekend van StartUp, gaat mogelijk de echte zoon van Maxime spelen. Hij en Vincent zijn verwisseld bij de geboorte.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die kan hij dan mooi gebruiken voor de muziek in StartUp
Oh, wacht...
Dat is nog niet helemaal zeker, als we uitvoerend producent Rohan Gottschalk mogen geloven:quote:Op woensdag 30 april 2014 13:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Joël de Tombe, bekend van StartUp, gaat mogelijk de echte zoon van Maxime spelen. Hij en Vincent zijn verwisseld bij de geboorte.
quote:Op woensdag 30 april 2014 13:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is nog niet helemaal zeker, als we uitvoerend producent Rohan Gottschalk mogen geloven:
[ afbeelding ]
"Wat, gaat Noël de Trommel een rol spelen in GTST? Ik weet van niets! Tenminste, ik weet wel dat er een nieuwe rol in de serie komt die de biologische zoon van Lucas gaat spelen... Of was het nou de ecologische dochter van Nola? Nou ja, die Kolonel de Trombone mag altijd langskomen voor een audiotest."
Van mij mag je, ik geniet hiervan met volle teugen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:32 schreef Frey het volgende:
Sommige mensen begrijpen hier waarschijnlijk helemaal niets van.
PeterKelder en ik lopen al weken dingen te verzinnen via de DM, wat leidt tot de meest rare situaties. Bijvoorbeeld Frons Servies die chipszakjes verfrommelt om muziek te maken en Rohan Gottschalk die ontslagen wordt en allemaal domme baantjes aanneemt. We lachen wat af zo, maar als we dat allemaal hier zouden posten dan zouden er heel wat mensen gek worden denk ik.
Niet te vergeten Kennard Bos met zijn Kelder-feestjes, Jantien die niet belangrijk wordt gevonden en Rogier Proper die alles met een linkervuist beslechtquote:Op woensdag 30 april 2014 13:32 schreef Frey het volgende:
PeterKelder en ik lopen al weken dingen te verzinnen via de DM, wat leidt tot de meest rare situaties. Bijvoorbeeld Frons Servies die chipszakjes verfrommelt om muziek te maken en Rohan Gottschalk die ontslagen wordt en allemaal domme baantjes aanneemt. We lachen wat af zo, maar als we dat allemaal hier zouden posten dan zouden er heel wat mensen gek worden denk ik.
Dat wordt echt DM's van maanden geleden terugzoekenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:33 schreef luftersel het volgende:
[..]
Van mij mag je, ik geniet hiervan met volle teugen.![]()
Ik weet nog wel dat, toen ik net nieuw was hier op het forum, het bijna alleen maar ging over Frons Servies, Rohan Gottschalk, Faily Doedel, Nina de Wallenopslagplaats en die fietsen om het gebouw mee te bekogelen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat wordt echt DM's van maanden geleden terugzoeken
Geloof me, via de DM blijft het maar doorgaanquote:Op woensdag 30 april 2014 13:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat, toen ik net nieuw was hier op het forum, het bijna alleen maar ging over Frons Servies, Rohan Gottschalk, Faily Doedel, Nina de Wallenopslagplaats en die fietsen om het gebouw mee te bekogelen.Heb het laatst nog teruggezocht, echt, dit topic was toen net zo'n open cabaret-avond.
Ja, dat mis ik eigenlijk ook wel. Maar op een gegeven moment werd het misschien een beetje too much voor sommige mensen en toen zijn we op DM overgegaan. Maar ik vind het wel zonde dat enkele geniale momenten nu nooit gedeeld zijn.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat, toen ik net nieuw was hier op het forum, het bijna alleen maar ging over Frons Servies, Rohan Gottschalk, Faily Doedel, Nina de Wallenopslagplaats en die fietsen om het gebouw mee te bekogelen.Heb het laatst nog teruggezocht, echt, dit topic was toen net zo'n open cabaret-avond.
We kunnen beter alles plaatsen, gezien het steeds meer een doorlopend verhaal is gewordenquote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik eigenlijk ook wel. Maar op een gegeven moment werd het misschien een beetje too much voor sommige mensen en toen zijn we op DM overgegaan. Maar ik vind het wel zonde dat enkele geniale momenten nu nooit gedeeld zijn.![]()
Dit weekend misschien eens wat selecties maken.
Doe maar weer hier dan. Ik vind het grappig.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:32 schreef Frey het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 30 april 2014 14:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Doe maar weer hier dan. Ik vind het grappig.
Dank je! Het is zeker waar, maar er zijn een paar users die dit totaal niet humoristisch vinden en er niet op zitten te wachten. Jammer, want sinds we er hier in het topic mee gestopt zijn is de voortgang ervan soms dramatisch traag. Nu kan ik dat ook wel begrijpen, want het niveau van de serie is nou niet bepaald om enthousiaste posts over te plaatsenquote:Op woensdag 30 april 2014 14:09 schreef luftersel het volgende:
Inderdaad. Niemand ontneemt jullie het recht om ze hier te plaatsen toch?
Vergeet niet de mensen die de serie nog hartstikke geweldig vinden en tussendoor precies posten wat ze in de aflevering zien.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Frey het volgende:
Nee, de topics zijn niet meer te vullen met stof van de huidige serie. Maar als we alles van de DM hier hadden gepost, dan was de boel zowat geëxplodeerd.
Maar wat humor tussendoor kan best wel, afgewisseld met gesprekken over het verleden. Anders krijg je alleen maar geklaag, wat overigens ook leuk kan zijn hoor.
Ik gok dat topic #600 dan nu al bijna in zicht wasquote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Frey het volgende:
Nee, de topics zijn niet meer te vullen met stof van de huidige serie. Maar als we alles van de DM hier hadden gepost, dan was de boel zowat geëxplodeerd.
Het vervelende is alleen dat er altijd users zijn die er niet op zitten te wachten en klagen dat we maar naar een ander topic moeten verkassen met zulk soort posts. Het heeft al meerdere keren tot een kleine crisis met verdeelde kampen geleidquote:Maar wat humor tussendoor kan best wel, afgewisseld met gesprekken over het verleden. Anders krijg je alleen maar geklaag, wat overigens ook leuk kan zijn hoor.
En waar zijn die nu? Ten onder gegaan samen met hun nieuwe topic.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:26 schreef PeterKelder het volgende:
Het vervelende is alleen dat er altijd users zijn die er niet op zitten te wachten en klagen dat we maar naar een ander topic moeten verkassen met zulk soort posts. Het heeft al meerdere keren tot een kleine crisis met verdeelde kampen geleid
Dat heeft inderdaad niet lang gelopen. Ik heb er wel eens gekeken na de tweede crisis, het was echt trekken aan een dood paardquote:Op woensdag 30 april 2014 14:28 schreef Frey het volgende:
[..]
En waar zijn die nu? Ten onder gegaan samen met hun nieuwe topic.
Maar desondanks speelt zij haar rol wel zeer goed en overtuigend he.quote:Op woensdag 30 april 2014 12:52 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
"YOU CHEEKY COW!! YOU CAN'T TALK ABOUT ME LIKE THAT"
Ik zeg ook doen.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik eigenlijk ook wel. Maar op een gegeven moment werd het misschien een beetje too much voor sommige mensen en toen zijn we op DM overgegaan. Maar ik vind het wel zonde dat enkele geniale momenten nu nooit gedeeld zijn.![]()
Dit weekend misschien eens wat selecties maken.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 30 april 2014 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed naar "HET COMPLETE ELFDE SEIZOEN" kijkt, zie je heel licht nog "HET COMPLETE TIENDE SEIZOEN" staan![]()
Is dat het?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:00 schreef LetsGame het volgende:
[ afbeelding ]
Als je goed naar "HET COMPLETE ELFDE SEIZOEN" kijkt, zie je heel licht nog "HET COMPLETE TIENDE SEIZOEN" staan![]()
Kom maar op hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 14:19 schreef Frey het volgende:
Maar wat humor tussendoor kan best wel, afgewisseld met gesprekken over het verleden. Anders krijg je alleen maar geklaag, wat overigens ook leuk kan zijn hoor.
Frons Servies heeft al het kookgerei ingepikt om muziek mee te kunnen maken.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:32 schreef DjinN het volgende:
Weer eten bestellen? Kunnen ze niet koken ofzo daar ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:14 schreef degroen1985 het volgende:
spoiler aankomende vrijdag aysen nuran en sjorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spoiler aankomende vrijdag aysen nuran en sjorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:19 schreef Frey het volgende:
[..]De Aysen actrice mag wel wat meer emotie tonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op woensdag 30 april 2014 21:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was een ongeluk!quote:Op woensdag 30 april 2014 22:06 schreef LetsGame het volgende:
Oeh, zal Aysen nog een moord op haar geweten hebben?
Geld teveelquote:Op woensdag 30 april 2014 20:32 schreef DjinN het volgende:
Weer eten bestellen? Kunnen ze niet koken ofzo daar ?
Het lijkt er wel op jaquote:
Geen flikkerquote:Op woensdag 30 april 2014 22:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op jaAl vraag ik me af waar Lucas dat vandaan haalt. Hij voert geen flikker uit
Hahaquote:Op woensdag 30 april 2014 22:59 schreef Frey het volgende:
De cover van seizoen 11 doet me denken aan:
[ afbeelding ]
WUAHAHAH ik zie het nu pasquote:
quote:Op woensdag 30 april 2014 23:08 schreef PeterKelder het volgende:
Het valt me trouwens nu pas op datDat zijn allemaal "ondergeschikten" he ... figurantjes ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als die lui die je heel interessant of juist niet ziet doen in de Rosenboom en De Koning ....
Dan nog is het weer eens verre van realistisch. Al was het maar zo'n muts die achter die sapbar staat die een poging onderneemt, maar nee hoorquote:Op woensdag 30 april 2014 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal "ondergeschikten" he ... figurantjes ....
Net als die lui die je heel interessant of juist niet ziet doen in de Rosenboom en De Koning ....
95% van GTST is verre van realistisch .....quote:Op woensdag 30 april 2014 23:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dan nog is het weer eens verre van realistisch. Al was het maar zo'n muts die achter die sapbar staat die een poging onderneemt, maar nee hoor
Ik leef niet in de GTST wereld.quote:Op woensdag 30 april 2014 13:39 schreef Globali het volgende:
Er zijn blijkbaar mensen die echt leven in de gtst wereld.
spoiler aankomende vrijdag aysen nuran en sjorsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ja, maar de makers beweren dat ze de serie steeds realistischer makenquote:Op woensdag 30 april 2014 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
95% van GTST is verre van realistisch .....
bianca nog nietquote:Op donderdag 1 mei 2014 20:31 schreef Scarface88 het volgende:
Gaat Rikki nu iets met Anton krijgen ofzo? Heeft ze alle Bouwhuisjes gehad
En Edwin. Maar die is dood en homo, al is bij GTST niets uit te sluiten.quote:
De muziek vind ik nog niet eens zo slecht. De rest wel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:04 schreef Claude_Viole het volgende:
Shortie voor morgen:
http://rtlxl.nl/#!/goede-(...)e0-afe2-77ae269eb1ba
Wat is dit voor een kutmuziek op het eindeHeeft Ludo achter de knoppen van de regie-tafel gezeten om een Italiaans-muziek-bandje te starten ofzo?
Jezus man, wat een slecht gemonteerde cliff.![]()
![]()
![]()
Voor de gelegenheid de shortie maar eens bekeken, en inderdaad. Dit is echt een misselijkmakend slecht aftreksel van het ongeluk van Jef bij Ludo. En dát was al een slap aftreksel van Roberts spiegelongeluk. Maar ja, deze hele serie is op zich al een slap aftreksel van wat het ooit was.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:06 schreef Frey het volgende:
[..]
De muziek vind ik nog niet eens zo slecht. De rest wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:43 schreef Claude_Viole het volgende:
Pete![]()
![]()
Zie: 15:23:Die rol is hem blijkbaar op het lijf geschreven. Hij speelde ook al een gijzelaar in FlodderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Land of the free. Home of the brave.
Nu je het zegtquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die rol is hem blijkbaar op het lijf geschreven. Hij speelde ook al een gijzelaar in Flodder
Michiel Varga was echt briljant gecast als Pete Jenssens.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die rol is hem blijkbaar op het lijf geschreven. Hij speelde ook al een gijzelaar in Flodder
Die heeft ze ook gehad ...quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En Edwin. Maar die is dood en homo, al is bij GTST niets uit te sluiten.
Dat heb ik dan gemist. Kan me alleen Edwin en Wiet nog herinneren. Rikki is toch na Sil overgegaan op Sjoerd. Wanneer was Edwin dan?quote:
Maar dat was na zijn rol in Flodder.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Michiel Varga was echt briljant gecast als Pete Jenssens.
In het filmpje zie je ook echt wat een sadist hij was. Vooral als het over Damian gaat.
Ik geloof dat je gelijk hebt .... kan er ook niks over terugvinden ....quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan gemist. Kan me alleen Edwin en Wiet nog herinneren. Rikki is toch na Sil overgegaan op Sjoerd. Wanneer was Edwin dan?
Rikkie en Edwin hebben niks gehad idd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:56 schreef maily het volgende:
[..]
Ik geloof dat je gelijk hebt .... kan er ook niks over terugvinden ....
Frey weet tenminste wat kwaliteit is.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:14 schreef Frey het volgende:
Geef mij seizoen 9 maar weer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als het al bekend was, sorry dan![]()
Beide leaders staan op Youtube..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:22 schreef GTSTFreakje het volgende:
Aangezien ik zo dom ben om mijn wachtwoord te vergeten, en mijn e-mail waarmee ik me mee heb aangemeld bij FOK, ook het niet meer doet ben ik maar terug onder dezelfde naam, alleen het enige verschil is is dat er nu freakje staat ipv freak![]()
Maar goed, ik ben zooooooo benieuwd naar de leader van seizoen 11.
Serieus? Oh, nooit gemerkt eigenlijk. Nja de dvd heeft betere kwaliteit en ik wed dat ze de saxofoon in het begin weer weg laten en er weer belletjestune van gaan makenquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:29 schreef fotostarter het volgende:
Als je het niet wil weten klik dan nietIk.dacht nu komt het een geniale glansrol uit het verleden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als het al bekend was, sorry dan
Eeen beetje een dooie kus dit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Volgens mij is na seizoen 10 nooit meer de belletjestune te horen op seizoen 21 na dan. Hoezo dan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:53 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Serieus? Oh, nooit gemerkt eigenlijk. Nja de dvd heeft betere kwaliteit en ik wed dat ze de saxofoon in het begin weer weg laten en er weer belletjestune van gaan maken
en robert en charlie....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:52 schreef hplaserjet het volgende:
Laat me raden wat er nu gebeurt: Nuran belandt in een rolstoel en loopt dan weer binnen een paar maanden weer, net zoals Sjors, Nina en Lorena
Ben het hier bij deze gewoon mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:16 schreef luftersel het volgende:
Team Aysen.Nuran is echt een wanhopige domme doos.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:41 schreef Frey het volgende:
Frons Servies is woedend dat zijn tune niet onder die scène is gezet. Hij heeft urenlang lege chipszakjes lopen verfrommelen om de beste klanken te krijgen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:41 schreef Frey het volgende:
Frons Servies is woedend dat zijn tune niet onder die scène is gezet. Hij heeft urenlang lege chipszakjes lopen verfrommelen om de beste klanken te krijgen.
Dat vond ik nog wel het lachwekkendste aan dit allesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef Frey het volgende:
Nuran gooide zichzelf gewoon door de ruit heen.
Kun je straks ook weer snel veranderen.quote:
Je had haar vingertoppen kunnen helpen, maar nee hoor, meneer moest weer een vete uitvechten in Berkendaal met zijn zoon.quote:
Dan heeft men in gtst is enorm gemist. Arnie is nu een TV producent en vrij succesvol. Hij werd in de gtst tijd wat teveel lastig gevallen op straat ook.quote:Op donderdag 1 mei 2014 00:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik leef niet in de GTST wereld.
Ik schijn nog steeds vermist te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
17 juni is de releasedatumquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:25 schreef degroen1985 het volgende:
weet iemand wanneer seizoen 11 uitkomt.
Het is nog steeds saaiquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:33 schreef roos85 het volgende:
Heb het al tijd niet gezien, niks gemist zeker?
Geen idee, behalve dan Nuran die zichzelf door de ruit van Lorena's gooitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:33 schreef roos85 het volgende:
Heb het al tijd niet gezien, niks gemist zeker?
Ohquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, behalve dan Nuran die zichzelf door de ruit van Lorena's gooit
Nee, de schrijvers zijn weer uiterst origineel en creatief bezigquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh![]()
Gelukkig hebben we nog nooit eerder een dergelijke verhaallijn gehad
Waarom?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Geen idee, behalve dan Nuran die zichzelf door de ruit van Lorena's gooit
Ruzie/bitchfight met Sjors over Bingquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ruzie/bitchfight met Sjors over BingAysen wist de twee uit elkaar te halen en probeerde Nuran te kalmeren, waarop die op onverklaarbare wijze ineens achterover donderde, dwars door de ruit van Lorena's heen
Ik kijk het ook niet meer hoor, heel af en toe het einde van een shortie en dan weet ik alweer hoe het zitquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]Hihi
Verder iets gemist? Heb al tijdje niet gekeken. Sinds Lucas is getrouwd
yep. mond wijd open, grote verbaasde ogen en kijkend naar aysenquote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:58 schreef Sriracha het volgende:
Hoe keek Sjors trouwens tijdens dat gevecht? nog steeds als barbie ?
Ze is niet afgevoerd ze ligt heel het weekend in een glazen deur.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:52 schreef Sriracha het volgende:
Ik heb de laatste 2 afleveringen moeten missen maar Nuran is dus blijkbaar na een bitchfight met Sjors (zwaar) gewond afgevoerd?
Haha, dood zal ze dus niet gaan, hooguit wordt ze autochtoonquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze is niet afgevoerd ze ligt heel het weekend in een glazen deur.
Of blijkt ze ineens een món te zijnquote:Op zaterdag 3 mei 2014 23:59 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Haha, dood zal ze dus niet gaan, hooguit wordt ze autochtoon![]()
Uitgegleden over de soap wellichtquote:Op zondag 4 mei 2014 00:20 schreef luftersel het volgende:
Ik snapte sowieso niet wat er nou eigenlijk gebeurde bij die cliff vrijdag. Ze viel dóór de deur, viel toen tegen de post van de deur, en toen weer in Lorena's (dus aan de andere kant van de deur) op de grond. Waar is ze nou precies in gevallen dan?![]()
Ze zal wel een glasscherf tussen d'r ribben hebben gekregen of zoquote:Op zondag 4 mei 2014 00:20 schreef luftersel het volgende:
Ik snapte sowieso niet wat er nou eigenlijk gebeurde bij die cliff vrijdag. Ze viel dóór de deur, viel toen tegen de post van de deur, en toen weer in Lorena's (dus aan de andere kant van de deur) op de grond. Waar is ze nou precies in gevallen dan?![]()
Kan best, in die kapsalon daar worden meer sapjes gemaakt dan mensen geknipt heb ik het idee.quote:
Nog erger: "Mevrouw, er zit een sapje in mijn haar!"quote:Op zondag 4 mei 2014 00:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Kan best, in die kapsalon daar worden meer sapjes gemaakt dan mensen geknipt heb ik het idee.En als ze geknipt worden, wordt de kapster afgeleid en zitten ze daar uren.
"Mevrouw, er zit een schaar in mijn sapje!"quote:Op zondag 4 mei 2014 00:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog erger: "Mevrouw, er zit een sapje in mijn haar!"
Waarin een overdreven Ferry Doedens ons alle ins en outs over de stunt vertelt en het nog even voordoetquote:Op zondag 4 mei 2014 00:28 schreef luftersel het volgende:
Ik verwacht trouwens binnen nu en een week wel een 'making off' van deze geweldig moeilijk uit te voeren stunt.
Fixedquote:Op zondag 4 mei 2014 00:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
"Mevrouw, er zit een schaar in mijn sapje!"
Kan ook.quote:
Alles kan, behalve een scheet op een plank timmerenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ging er maar eens een (zure) bom af in Meerdijk
Och, alles daar in die kap-en-sapsalon is volgens mij plausibel, zelfs een heftige (quote:Op zondag 4 mei 2014 00:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Kan ook.Klinkt in ieder geval meer plausibel (hoor mij nou duur praten) dan sap in je haar.
Al zie ik Nuran nog best een tondeuse inruilen voor haar Bessensapje van de Week.
Het stond zo mooi.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, alles daar in die kap-en-sapsalon is volgens mij plausibel, zelfs een heftige () bitchfight terwijl de rest gewoon rustig staat toe te kijken of stoïcijns doorwerkt
Duur praten, hoe durf je?!
Ouwklote.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:36 schreef Sriracha het volgende:
Maar buiten de ouwklote, is er nog iets gebeurd buiten het Nuran gedoe?
Tja, is er keer een goeie reden om zijn scènes (of de serie in het algemeen) te volgen, gebeurt het meeste daarvan buiten beeldquote:
Ik heb een paar stukjes ervan gezien, op zich nog wel interessant. Jammer genoeg weet ik precies wat er gaat gebeuren, want volgens mij is ook dit weer hevig gebaseerd op de Maxine/Patrick verhaallijn uit Hollyoaks.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, is er keer een goeie reden om zijn scènes (of de serie in het algemeen) te volgen, gebeurt het meeste daarvan buiten beeldZe leren het ook nooit hè
ik heb na die par gekneusde ribben helaas geen actie meer gezienquote:Op zondag 4 mei 2014 00:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten...Oh eh, jawel: Vincent is verliefd op Nina volgens mij. En Lucas wordt mishandeld door Menno.
Volgens mij dacht ik gisteren een glimps op te vangen van nog een blauwe plek op Lucas' arm. Dus je ziet niet dat ie mishandeld wordt, maar het is wel zo. Karig, zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:41 schreef Sriracha het volgende:
[..]
ik heb na die par gekneusde ribben helaas geen actie meer gezien
Gelukkig zijn er nog genoeg van die tienermeiden die dit "zooooooo ontsettent zielug" vinden voor Lucasquote:Op zondag 4 mei 2014 00:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb een paar stukjes ervan gezien, op zich nog wel interessant. Jammer genoeg weet ik precies wat er gaat gebeuren, want volgens mij is ook dit weer hevig gebaseerd op de Maxine/Patrick verhaallijn uit Hollyoaks.Alleen dan versneld en volkomen uit het niets.
Lucas had gewoon door die ruit gekegeld moeten worden door Menno, dat was pas wat geweestquote:Op zondag 4 mei 2014 00:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik gisteren een glimps op te vangen van nog een blauwe plek op Lucas' arm. Dus je ziet niet dat ie mishandeld wordt, maar het is wel zo. Karig, zoals gewoonlijk.
En als ie dat dan nog overleefd, staan de Fokkers beneden klaar met fietsen om hem mee te verminken. Met spikes. En fietsbellen. "Want dat klinkt zo leuk."quote:Op zondag 4 mei 2014 00:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lucas had gewoon door die ruit gekegeld moeten worden door Menno, dat was pas wat geweestEn dat het dan eigenlijk op zes hoog was of zo
Als het dan zo gebracht wordt dat het erg is dan vind ik het prima, maar lucas is wel erg irritrant als personagequote:Op zondag 4 mei 2014 00:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik gisteren een glimps op te vangen van nog een blauwe plek op Lucas' arm. Dus je ziet niet dat ie mishandeld wordt, maar het is wel zo. Karig, zoals gewoonlijk.
quote:Op zondag 4 mei 2014 00:48 schreef luftersel het volgende:
[..]
En als ie dat dan nog overleefd, staan de Fokkers beneden klaar met fietsen om hem mee te verminken. Met spikes. En fietsbellen. "Want dat klinkt zo leuk."
En daana verkracht.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:37 schreef Jojoortje het volgende:
Heeft die Willem trouwens iets met Tim gedaan ofzo? Iets door z'n eten gedaan?
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:55 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 10:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Ik zie dat ze weer erg origineel bezig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze briljante schrijvers hebben hier wekenlang intens over nagedacht waarschijnlijkquote:Op maandag 5 mei 2014 11:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zie dat ze weer erg origineel bezig zijn
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, van mij hadden Lucas, Nina en Maxime net zo goed door die ruit gemogenEn dan het liefst met dodelijke afloop
![]()
Oja, samen rolstoelen.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zullen ze de moeder van Nuran weer van stal haalen?
Dat er dan ook iets verlamd was waardoor ze haar irritante snebbel een x dicht zou houdenquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:11 schreef CherryOnTop het volgende:
Och ja hoor, Laura is er natuurlijk gelijk weer bij. Regilio Tuur 2.0
Logisch toch, dat glas is door die heule zaak gevlogen bij de val en in d'r borst terecht gekomenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:14 schreef luftersel het volgende:
Ah, het was dus een stuk glas in d'r borst. Hoe kan dat nou weer.
Ze viel met d'r rug tegen het glas... En toen met d'r rug op de grond... Tussendoor viel ze wel tegen de zijkant van de deur aan, maar dat kan nooit zo'n langwerpig stuk glas zijn geweest.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Logisch toch, dat glas is door die heule zaak gevlogen bij de val en in d'r borst terecht gekomen
Geef haar gras en ze is blijquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 11:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zie dat ze weer erg origineel bezig zijnEn nog gelijk krijgen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit keer kwam het toch eigenlijk ook allemaal door Bing? Sjors is wel schijnheilig, maar dit is niet haar schuld. Het is meer de schuld van Bing en Nuran zelf.quote:
Aflevering is vanmorgen al geweest hequote:Op maandag 5 mei 2014 20:41 schreef Meike26 het volgende:
En misschien ook half-zijdig verlamd... er zitten hier toekomstig schrijvers in dit topic
Huh, hoezo dat?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Aflevering is vanmorgen al geweest he
Die denken "same shit, different day".quote:Op maandag 5 mei 2014 22:36 schreef maily het volgende:
En dat personeel bij Lorena's werkt ook gewoon door als de bazin aan het matten is
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het verbaast me dat ze nog niet loeide van de pijn van hetgeen wat ze heeft opgelopen.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:52 schreef hplaserjet het volgende:
Laat me raden wat er nu gebeurt: Nuran belandt in een rolstoel en loopt dan weer binnen een paar maanden weer, net zoals Sjors, Nina en Lorena
quote:
Welke, deze?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:07 schreef Frey het volgende:
Het is toch gewoon Nurans eigen schuld? Ze doet al maanden raar en als klap op de vuurpijl slingert ze zichzelf door een ruit.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
De nieuwe vuurpijl laat zeer duidelijk zien hoe de koers van de serie momenteel verloopt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
De nieuwe vuurpijl laat zeer duidelijk zien hoe de koers van de serie momenteel verloopt:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:28 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
Het ergste is nog dat hij nog blijft lachen ook.
Absoluut!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef Frey het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/stati(...)2b6-07a8e291f738.mp4
Blijft toch zonde dat we hier nooit een vervolg van hebben kunnen zien.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:37 schreef Sriracha het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, hij heeft telekinetische krachten
Ze viel tegen de zijkant van de deur aanquote:Op maandag 5 mei 2014 20:14 schreef luftersel het volgende:
Ah, het was dus een stuk glas in d'r borst. Hoe kan dat nou weer.
De zijkant van de deur had geen langwerpig uitstekende stukken glas. Dat kon je zien...quote:Op woensdag 7 mei 2014 00:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze viel tegen de zijkant van de deur aan
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef Frey het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/stati(...)2b6-07a8e291f738.mp4
Blijft toch zonde dat we hier nooit een vervolg van hebben kunnen zien.
Dat was de bad mojo van Bingquote:Op woensdag 7 mei 2014 00:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
De zijkant van de deur had geen langwerpig uitstekende stukken glas. Dat kon je zien...![]()
Maar goed, ik zal wel de enige zijn geweest die zelfs daar nog op let.
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 7 mei 2014 08:46 schreef vencodark het volgende:
Zoals iedereen gelijk op bezoek ging bij Nuran.
Mens heeft net te horen gekregen dat ze halfzijdig verlamd is en ze willen er een theekransje van maken.
Rikki mocht met die domme tekening van Bram (bijzonder snel gemaakt, aangezien hij eerst naar de crèche zou gaan maar last minute toch niet en Rikki al gelijk klaar was om te gaan), direct rechtsomkeert maken.
Schitterend.![]()
Verder natuurlijk een afgrijselijke verhaallijn. Herhaling en zeker al zo snel en simpelweg de schuld aan Bing geven. Wtf!![]()
Gelukkig vind ik Menno nog interessant. Dat van Vincent en Maxime duurt echt overdreven lang.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:50 schreef Sriracha het volgende:
Zal Jef leuk vinden als hij al zijn theelepeltjes krom in de la terugvindt
Klopt ja, echt fucking kinderachtig. Het zou de serie sowieso goed doen als ze die domme, onrealistische zooi er eens wat meer uit zouden halen. Tjeetje wat is het beroerd de laatste tijd, krijg soms gewoon plaatsvervangende schaamte van hoe bagger slecht het is.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Storend aan GTST is dat voor alles altijd een schuldige moet worden aangewezen'En dit is jouw schuld!' zelfs wanneer ik denk dat schuld helemaal niet ter sprake hoort te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |