Kan best, in die kapsalon daar worden meer sapjes gemaakt dan mensen geknipt heb ik het idee.quote:
Nog erger: "Mevrouw, er zit een sapje in mijn haar!"quote:Op zondag 4 mei 2014 00:26 schreef luftersel het volgende:
[..]
Kan best, in die kapsalon daar worden meer sapjes gemaakt dan mensen geknipt heb ik het idee.En als ze geknipt worden, wordt de kapster afgeleid en zitten ze daar uren.
"Mevrouw, er zit een schaar in mijn sapje!"quote:Op zondag 4 mei 2014 00:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nog erger: "Mevrouw, er zit een sapje in mijn haar!"
Waarin een overdreven Ferry Doedens ons alle ins en outs over de stunt vertelt en het nog even voordoetquote:Op zondag 4 mei 2014 00:28 schreef luftersel het volgende:
Ik verwacht trouwens binnen nu en een week wel een 'making off' van deze geweldig moeilijk uit te voeren stunt.
Fixedquote:Op zondag 4 mei 2014 00:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
"Mevrouw, er zit een schaar in mijn sapje!"
Kan ook.quote:
Alles kan, behalve een scheet op een plank timmerenquote:Op zondag 4 mei 2014 00:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ging er maar eens een (zure) bom af in Meerdijk
Och, alles daar in die kap-en-sapsalon is volgens mij plausibel, zelfs een heftige (quote:Op zondag 4 mei 2014 00:32 schreef luftersel het volgende:
[..]
Kan ook.Klinkt in ieder geval meer plausibel (hoor mij nou duur praten) dan sap in je haar.
Al zie ik Nuran nog best een tondeuse inruilen voor haar Bessensapje van de Week.
Het stond zo mooi.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Och, alles daar in die kap-en-sapsalon is volgens mij plausibel, zelfs een heftige () bitchfight terwijl de rest gewoon rustig staat toe te kijken of stoïcijns doorwerkt
Duur praten, hoe durf je?!
Ouwklote.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:36 schreef Sriracha het volgende:
Maar buiten de ouwklote, is er nog iets gebeurd buiten het Nuran gedoe?
Tja, is er keer een goeie reden om zijn scènes (of de serie in het algemeen) te volgen, gebeurt het meeste daarvan buiten beeldquote:
Ik heb een paar stukjes ervan gezien, op zich nog wel interessant. Jammer genoeg weet ik precies wat er gaat gebeuren, want volgens mij is ook dit weer hevig gebaseerd op de Maxine/Patrick verhaallijn uit Hollyoaks.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, is er keer een goeie reden om zijn scènes (of de serie in het algemeen) te volgen, gebeurt het meeste daarvan buiten beeldZe leren het ook nooit hè
ik heb na die par gekneusde ribben helaas geen actie meer gezienquote:Op zondag 4 mei 2014 00:38 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten...Oh eh, jawel: Vincent is verliefd op Nina volgens mij. En Lucas wordt mishandeld door Menno.
Volgens mij dacht ik gisteren een glimps op te vangen van nog een blauwe plek op Lucas' arm. Dus je ziet niet dat ie mishandeld wordt, maar het is wel zo. Karig, zoals gewoonlijk.quote:Op zondag 4 mei 2014 00:41 schreef Sriracha het volgende:
[..]
ik heb na die par gekneusde ribben helaas geen actie meer gezien
Gelukkig zijn er nog genoeg van die tienermeiden die dit "zooooooo ontsettent zielug" vinden voor Lucasquote:Op zondag 4 mei 2014 00:41 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb een paar stukjes ervan gezien, op zich nog wel interessant. Jammer genoeg weet ik precies wat er gaat gebeuren, want volgens mij is ook dit weer hevig gebaseerd op de Maxine/Patrick verhaallijn uit Hollyoaks.Alleen dan versneld en volkomen uit het niets.
Lucas had gewoon door die ruit gekegeld moeten worden door Menno, dat was pas wat geweestquote:Op zondag 4 mei 2014 00:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Volgens mij dacht ik gisteren een glimps op te vangen van nog een blauwe plek op Lucas' arm. Dus je ziet niet dat ie mishandeld wordt, maar het is wel zo. Karig, zoals gewoonlijk.
En als ie dat dan nog overleefd, staan de Fokkers beneden klaar met fietsen om hem mee te verminken. Met spikes. En fietsbellen. "Want dat klinkt zo leuk."quote:Op zondag 4 mei 2014 00:45 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Lucas had gewoon door die ruit gekegeld moeten worden door Menno, dat was pas wat geweestEn dat het dan eigenlijk op zes hoog was of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |